ΑΙΓΑΙΟ Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 (edited) 'A 377 said: Το ΜΑΚΕΔΩΝ ήταν το ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ Ι. Το "Άσπρο" ήταν το ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ ΙΙ και έχεις δικαιο για τις όμορφες γραμμες του. Την φήμη του την είχε λόγω καπετάνιου (Τζωρτζης) που πραγματικά ζωγραφιζε..... Τη φημη του την ειχε αποκτησει πριν τον Τζωρτζη με καπετανιο τον Σαλονικη απο την Ανδρο 1980-81 .Πραγματικα ηταν πανεμορφο.και εκανε Ραφηνα - Ανδρο 2 ωρες και δεκα πεντε λεπτα.Πουληθηκε το 1985 στους Ινδους και σε λιγους μηνες το βουλιαξαν μαλιστα πηρε μαζι του και πολυ κοσμο. Edited yesterday at 05:38 AM by polmyt tag
valencay Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 to xrisi ammos 2 ekane 2 ores tin andro, peigene me 18, 18,5milia.....
ΑΙΓΑΙΟ Posted May 20, 2006 Author Posted May 20, 2006 Δυο ωρες και τεταρτο με τα ρεμετζα συγνωμη που επιμενω .... (ημουνα πληρωμα δυο χρονια στο πλοιο)
valencay Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 passssssssssssso !! apla ixera oti peigene ayta ta milia.....pantos den vouliaxe -etsi eixa akousei kai ego-douleve , kai isos doulevei akoma, me to onoma hong ju....
ΑΙΓΑΙΟ Posted May 20, 2006 Author Posted May 20, 2006 Μπορει να ειναι οπως τα λες,και εγω για το βουλιαγμα δεν το διασταυρωσα αν ηταν αληθεια,ετσι ακουσαμε τοτε, μαλιστα το συνδυασαμε και με μια κλιση που ειχε παντα στο ταξιδεμα του ,συν την ατζαμωσυνη των ινδων.
Nick the Greek Posted May 23, 2006 Posted May 23, 2006 Οι δικες μου πηγες λενε οτι το πλοιο ακομα ειναι εν ενεργεια.
Nick the Greek Posted May 23, 2006 Posted May 23, 2006 Με το κινεζικο ονομα του υποθετω εννοεις. Εχει δημοσιευθει μια πριν μερικα χρονια στον Εφοπλιστη αν θυμαμαι καλα, δεμενο ορθοπλωρο στου Ξαβερη.
Νάξος Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Το πλοίο δεν βούλιαξε στην Ινδία. Πρόσφατα βρήκα φωτογραφία του στην Κίνα χρονολογημένη το 1997. Εδω παραθέτω το σχετικό υπερσύνδεσμο: http://www.flickr.com/photos/wrldvoyagr/393363630 Το όμορφο σκαρί φαίνεται ότι έκανε μεγάλη σταδιοδρομία στην Άπω Ανατολή.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 25, 2012 Posted December 25, 2012 Χρυσή Άμμος (ΙΜΟ 7350404) (1974, later- Ήπειρος, Χρυσή Άμμος ΙΙ, scrapped as Hong Ju) Το πλοίο σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες από καλό φίλο δεν υπάρχει πλέον αφού πριν ένα περίπου χρόνο πουλήθηκε για scrap. Σε shipspotting και seaagent αναφέρεται ως "Dead" ενώ στο equasis : "Status of ship : No Longer updated by (LRF) IHSF (since 14-06-2012)". Πιστεύω πως πλέον στον κύριο τίτλο πρέπει να το αναφέρουμε με το πρώτο του όνομα, αυτό με το οποίο κατασκευάστηκε το 1974 στο Πέραμα, ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ. Να δούμε και μία διαφημιστική καταχώρηση στον τύπο της εποχής, τέλη των 70s, όταν είχε προηγηθεί η μετονομασία του σε ΗΠΕΙΡΟΣ και η δρομολόγηση του στην Αδριατική, και είχε επιστρέψει και πάλι στη Ραφήνα ως ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ ΙΙ πλέον. Διαβάζουμε και αναφορά στο τότε ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ και σημερινό ΜΑΚΕΔΩΝ.
ΚΡΗΤΗ Posted January 18, 2022 Posted January 18, 2022 Το πλοιο την δευτερι φορσ που πηγε στην ραφηνα αφαιρεθικε η ψεφτικη ας το πουμε τσιμινιερα και βρισκοτανε σε καποια ναυπηγεια (νομιζω τα "ΑΡΓΩ") να μια σχετικη φοτο Του Αντωνη Λαζαρη *δευτερη φορα
Petros P Posted March 7, 2024 Posted March 7, 2024 (edited) Έχει ανέβει στο γκρουπ του arxipelagos στο fb η παρακάτω φωτογραφία με το πλοίο στη Μεσσίνα κάποια στιγμή στα 80'ς υποθέτω σε ταξίδι παράδοσης θα ηταν? Αλλα έχει τη τσιμινιέρα που ειναι πανω. Φωτογράφος (?) Ben Ayre Edited March 7, 2024 by Nick the Greek Link
nomikos Posted March 7, 2024 Posted March 7, 2024 Πολύ όμορφο βαπόρι που για την εποχή του πρέπει να ήταν πολύ καλό. Υπάρχουν κάπου τεχνικά χαρακτηριστικά του;
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 8, 2024 Posted March 8, 2024 On 3/7/2024 at 11:44 AM, Petros P said: Έχει ανέβει στο γκρουπ του arxipelagos στο fb η παρακάτω φωτογραφία με το πλοίο στη Μεσσίνα κάποια στιγμή στα 80'ς υποθέτω σε ταξίδι παράδοσης θα ηταν? Αλλα έχει τη τσιμινιέρα που ειναι πανω. Φωτογράφος (?) Ben Ayre Η παράδοση έγινε στου Ξαβέρη Η φωτο ανήκει στη συλλογή του Βen Ayre Ωραίο βαπόρι αλλά μποτζιάρικο Οι άγκυρες σίγουρα από αμερκάνικο πολεμικό,από το ΠΝ θα τις πήραν
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 9, 2024 Posted March 9, 2024 On 3/7/2024 at 12:36 PM, nomikos said: Πολύ όμορφο βαπόρι ΙΧ για την εποχή του πρέπει να ήταν πολύ καλό. Υπάρχουν κάπου τεχνικά χαρακτηριστικά του; Ναυπηγείο Αργώ 1974 2165 grt 82.3x13.8x4.0 m 864 επιβ 80 ΙΧ 2 MWM 4410 kw 18.0 kn
Axilleas Tzathas Posted May 12, 2024 Posted May 12, 2024 Ας το δούμε και ως Hong Ju όταν ταξίδευε στην Κίνα. (Δυστυχώς η φωτογραφία προέρχεται απο άγνωστη πηγή)
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 12, 2024 Posted May 12, 2024 Πέραν του ότι όλα τα ελληνικά των 70ς ανήκαν σε κάποια "σχολή" με επιρροές από Ιταλία όπου είχαν σπουδάσει ναυπηγοί...δεν νομίζω να μοιάζουν σε τπτ περισσότερο
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 2 Posted March 2 Χρυσή Άμμος (ΙΜΟ 7350404) - (1974, later Epirus, Chrissi Ammos II, Hong Ju) Το πλοίο νηολογήθηκε με το όνομα ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ ως προς ναυπήγηση στον Πειραιά με α/α 4632 τον Μάιο 1973, με πλοιοκτήτρια εταιρεία την «Άνδρος Εταιρεία Θαλασσίων Συγκοινωνιών Α.Ε.» του εφοπλιστή Αυγουστή Πολέμη, ενώ η κατασκευή του ξεκίνησε τυπικά με αγιασμό και τοποθέτηση της τρόπιδας στο ναυπηγείο Δ. Καμίτσης & Σια Ε.Π.Ε. στο Πέραμα την 3η Ιουνίου 1973. Μέσα στο ίδιο έτος (σε άγνωστη ημερομηνία και στάδιο κατασκευής) καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Καμίτση και η αποπεράτωση – ολοκλήρωση του έγινε στο ναυπηγείο ΑΡΓΩ του Περάματος, το οποίο μέσα στο 1973 είχε περάσει στην ιδιοκτησία του πλοιοκτήτη του, Αυγουστή Πολέμη. Αυτός είναι και ο λόγος που στις βάσεις δεδομένων ως ”Builder” αναφέρεται το ναυπηγείο ΑΡΓΩ και όχι Δ. Καμίτση. Για την ιστορία να προσθέσω, πως λίγο καιρό αργότερα, το 1975, το ναυπηγείο ΑΡΓΩ του Περάματος μετέφερε τις δραστηριότητες του σε νέο χώρο, στην Πούντα Σαλαμίνας (σημερινό Σπανόπουλου). Πρωτοδρομολογήθηκε τον Ιούνιο 1974 στην γραμμή Πόρτο Ράφτη – Άνδρος – Σύρος – Τήνος – Μύκονος η οποία δεν μακροημέρευσε, την 26η Ιουνίου μετανηολογήθηκε στην Άνδρο με α/α 385, ενώ το φθινόπωρο της ίδιας χρονιάς ξεκίνησε δρομολόγια από το λιμάνι της Ραφήνας. Το 1975 υπό την ίδια πλοιοκτησία ύψωσε Κυπριακή σημαία με νέο όνομα το EPIRUS και δρομολογήθηκε στην γραμμή Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα – Μπάρι (Ιταλία). Την 3η Φεβρουαρίου 1979, επιστρέφει στο Ελληνικό νηολόγιο (με νέο αριθμό Πειραιά 7069), επιστρέφει και στην Ραφήνα, αλλά και στο πρώτο του όνομα με την προσθήκη όμως αρίθμησης, μετονομαζόμενο σε ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ ΙΙ, αφού το όνομα ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ ανήκε πλέον από το 1977 στο σημερινό ΜΑΚΕΔΩΝ. Τελευταία μεταβολή του (πριν την οριστική του διαγραφή από τα Ελληνικά νηολόγια το 1985 λόγω πώλησης του στο εξωτερικό) υπήρξε η μετεγγραφή του στο νηολόγιο Άνδρου με α/α 458 την 10η Απριλίου 1979. @polmyt Παρακαλώ να διορθωθεί ο τίτλος του θέματος, μιάς και όπως δείχνουν τα παραπάνω στοιχεία, το πλοίο δεν έφερε ποτέ το όνομα ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ Ι (και γενικότερα δεν υπήρξε κανένα πλοίο με αυτό το όνομα). Στοιχεία νηολογίων : Άρης Μπιλάλης, Εμμανουήλ Παπαδάκης.
ΚΡΗΤΗ Posted March 9 Posted March 9 Λόγω το έργων στο λιμάνι της Ραφήνας εκείνη την εποχή, είχε ως αφετηρία το Πόρτο Ράφτη. Στο Πόρτο Ράφτη πηγαίνανε και τα Σκίρων και Ζέφυρος του Βαλμά, με μεταφέρανε φορτηγά σε όλο το Αιγαίο. Το 1977-78 αγόρασε 6 Αν δεν κάνω λάθος πλοία από την Ιαπωνία. Το 78 δρομολόγησε 4 πλοία στην γραμμή Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα-Μπάρι (Καμία φορά πιάνανε Πάτρα) . Μάλιστα το Epirus έκανε και Πριντεζι στην αρχή. Το πλοίο Epirus 3 έκανε Βόλος-Συρία μέχρι να μπει το Αργώ (Μετέπειτα Κρήτη της ΑΝΕΚ). Το Μοιραίο Χρυσή Αυγή δεν δρομολογήθηκε από Πόρτο Ράφτη αλλά από Λαύριο. Το 1980 με την αποπεράτωση των Έργων στην Ραφήνα έφερε 4 πλοία στην Ραφήνα, (Χρυσή Άμμος, Χρυσή Αμμος ΙΙ, Χρυσή Αμμος ΙΙΙ) άφησε 2 στην Ιταλία (Epirus II, IV) και πούλησε το Αργώ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 9 Posted March 9 Φίλτατε @ΚΡΗΤΗ στο ποστ σας υπάρχουν και άλλες ανακρίβειες, εκτός από το ότι το ΑΡΓΩ πουλήθηκε το 1980, που σας απάντησε ήδη ο @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ. Η πλέον κραυγαλέα ανακρίβεια είναι ότι το 1980 ο Πολέμης έφερε στην Ραφήνα τα ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ - πρώην ΗΠΕΙΡΟΣ 2 (είχε έρθει στην Ραφήνα από το 1977), και ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ 2 - πρώην ΗΠΕΙΡΟΣ (είχε έρθει στην Ραφήνα το 1979), ενώ ταυτόχρονα είχε αφήσει στην Ιταλία το..... ΗΠΕΙΡΟΣ 2. Πως μπορεί να συνέβη αλήθεια κάτι τέτοιο ??? Κατόπιν, αναφέρετε πως αγόρασε (ο Πολέμης) 6 πλοία το 1977-78, και δρομολόγησε 4 στην γραμμή Ηγουμενίτσας - Μπάρι το 1978. Στην γραμμή αυτή είχε δρομολογήσει από το 1975 το ΗΠΕΙΡΟΣ (πρώην ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ μέχρι το 1975 και ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ 2 από το 1979), και το 1976 αγόρασε από την Ιαπωνία τα ΗΠΕΙΡΟΣ 2, 3, 4, και 5, όπως μπορούμε να δούμε (εκτός από τις βάσεις δεδομένων) και στην παρακάτω πολύ ενδιαφέρουσα δημοσίευση από τα Ναυτικά Χρονικά - τεύχος Δεκεμβρίου 1976. Σημ. Χάριν ευκολότερης ανάγνωσης (και κατανόησης), την αρίθμηση στα ονόματα την έχω με "κανονικούς" αριθμούς, όχι λατινικούς.
Axilleas Tzathas Posted yesterday at 02:51 AM Posted yesterday at 02:51 AM Να προσθέσω ότι το πλοίο αναχώρησε από τη χώρα μας ως Hong Ju (红菊) αγορασμένο από την κρατική Guangzhou Maritime Tpt ενώ το 1994 άλλαξε ιδιοκτησία και μετονομάστηκε σε Tian Hong (天鸿) όνομα που κράτησε ως το τέλος της ζωής του το 1999. Δραστηριοποιήθηκε σε γραμμές τόσο στη Βόρεια (Dalian-Yantai, Dalian-Longkou) όσο και στη Νότια Κίνα (Zhanjiang-Haikou, Shekou-Haikou) απ' όπου προέρχονται και οι παρακάτω φώτο:
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now