.voyager Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 (edited) Με όνομα... «κλεμμένο». Η διπλά χρυσή, βρετανίδα ολυμπιονίκης του Αthens 2004 στα 800 και 1500 μέτρα, χρισμένη «dame», Kelly Holmes, φέρεται ως ανάδοχος του πρώτου εκ των δυο πλοίων που ναυπηγεί η Ρ&Ο στην STX Europe για το channel και το οποίο θα ονομαστεί -κατά την πλοιοκτήτρια- Olympic Spirit, έτσι όπως δεν κατάφερε να ονομάσει τελικά η ΑΝΕΚ το δικό μας «Ηellenic Spirit», δηλαδή και πρόεβη τότε σε... «διόρθωση». Μένει να δούμε αν η Ρ&Ο έχει εξαγοράσει το δικαίωμα χρήσης του «olympic» από τη ΔΟΕ (International Olympic Comittee) για τα δυο νεότευκτα («Spirit» και «Pride») ή θα έχουμε αλλαγή στο όνομα αυτού του thread (κάτι που εύχομαι...). Aλλαγή του «Οlympic» είχαμε στο παρελθόν δυστυχώς και στα πανέμορφα αδερφά της ROC. «Pride of Dover» και ούτε γάτα, ούτε ζημιά, άντε... Edited June 12, 2024 by proud_ionian tag
proud_ionian Posted May 5, 2010 Posted May 5, 2010 Τελος το olympic. Spirit of Britain & Spirit of France το αδερφο
Neptune Posted May 5, 2010 Posted May 5, 2010 Ηταν δεδομενο οτι θα γινει κατι τετοιο. Και απορω κιολας πως το σκεφτηκαν εχοντας τετοιο προηγουμενο.
Orestis Posted May 6, 2010 Posted May 6, 2010 P&O Ferries has announced that it will be naming her two new ferries SPIRIT OF BRITAIN and SPIRIT OF FRANCE. Previously the ships were to be named OLYMPIC PRIDE and OLYMPIC SPIRIT. Thre first one comes into service in January. P&O was informed that the use of the word “Olympic” in the previous names may infringe rights under English law, and of course wanted to respect these rights. shippax
.voyager Posted June 3, 2010 Author Posted June 3, 2010 Minimal διακόσμηση σε σχέση με τα κιτσαριά που βλέπουμε, και Costa Coffee... Ιδιαίτερα ενδιαφέρον το microsite.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 Σήμερα έγινε η καθέλκυση του Spirit of Britain στα Ναυπηγείο STX Europe.
.voyager Posted October 24, 2010 Author Posted October 24, 2010 Κοντοζυγώνει η παράδοση... photo: Brian Smith
proud_ionian Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 συμφωνα με το Ferries of Southern Europe, εκανε το πρωτο δοκιμαστικο, με καιρο 8 μπωφορ.ο matthew sudders, εβαλε και φωτο απο τα δοκιμαστικα
CptAris Posted December 2, 2010 Posted December 2, 2010 Ωχ Θεέ μου, δεν υπάρχει αυτό Κάτι πιο όμορφο δε μπορούσαν να φτιάξουν?????
Hastaroth Posted December 2, 2010 Posted December 2, 2010 (edited) Εντάξει,είπαμε να είναι λειτουργικά τά βαπόρια στον μακρυνό βορρά,όπου "πιάνουν" και με την πλώρη γιά να εξοικονομούν χρόνο,αλλά όχι κι'έτσι. Αυτό το πράμα μοιάζει σάν στόμα ιπποποτάμου.... Edited December 2, 2010 by Hastaroth
proud_ionian Posted January 9, 2011 Posted January 9, 2011 το spirit στο Dover, χτες το απογευμα, απο το shipspotting
.voyager Posted January 9, 2011 Author Posted January 9, 2011 Το οποίο δεν ξεκινά, όμως, δρομολόγια πριν τις 21 του μήνα, κατά την εταιρεία.
NHSOS XIOS Posted January 9, 2011 Posted January 9, 2011 Οι ημικυκλικες ραμπες που βγαινουν στο κορακι της πλωρης ειναι κατι που εφαρμοζεται πρωτη φορα αραγε?Εγω τουλαχιστον δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο Κριμα παντως για το πλοιο η κουτσουρεμενη πλωρη ,χανει το 60% της ομορφιας του
Ermenegildo Posted January 10, 2011 Posted January 10, 2011 Όχι δεν είναι πρώτη φορά. Το πρώτο που είχε τέτοιες ράμπες στην πλώρη του είναι το "ULYSSES" της Irish Continental.
NHSOS XIOS Posted January 28, 2011 Posted January 28, 2011 Ενα πολυ ομορφο βιντεο απο την πρωτη αφιξη του πλοιου στο Dover.Ειναι εντυπωσιακο ποσοι βρισκονταν πανω στο βουνο για να παρακολουθησουν το γεγονος
NHSOS XIOS Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 Το πλοιο εσωτερικα ειναι φοβερο - να τολμησω να πω οτι ισως ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει πανω στον πλανητη,τετοια ποιοτητα/στυλ δεν εχω ξαναδει.Επισης ενα πολυ ομορφο χαρακτηριστικο ειναι τα ξυλινα παγκακια και τραπεζια πικ νικ στο πρυμνιο μπαλκονι,που τα βρισκει κανεις και στα SUPERSPEED,αφου η 'μαμα'(stx europe)ειναι ιδια. Κατι αλλο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι εχει 2 γκαραζ για φορτηγα και ακομα αλλο ενα,πανω απο τα αλλα δυο,για τα ΙΧ(που καταληγει στις ημικυκλικες ραμπες που λεμε παραπανω).Βεβαια δεν καταλαβαινω γιατι χρειαζεται ενα τοσο μεγαλο πλοιο(τεραστιο γκαραζ/απειροι εσωτερικοι χωροι)για ενα δρομολογιο μιας ωρας Μεχρι να φορτωσει αυτο το πραμα,εχουν φυγει τουλαχιστον 2 μικροτερα ferry.
Nick the Greek Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 Έχεις δίκιο, δείχνει εξαιρετικά καλόγουστο με μια πρώτη ματιά. Ωραία χρώματα και μοντέρνο design, ειδικά εκείνες οι ξαπλώστρες δείχνουν πολύ μπροστά. Θα κρατούσα όμως μια πισινή όσον αφορά την ποιότητα, δεν ξέρεις τι υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί και γενικά η P&O δεν φημίζεται για την ποιότητα του εσωτερικού. Το γκαράζ δικαιολογείται πρακτικά διότι το πλοίο και στο Dover αλλά και στο Calais φορτώνει ταυτόχρονα από δύο ράμπες(πάνω και κάτω) με όλα τα οχήματα να μπαίνουν και να βγαίνουν με τη μούρη οπότε ο χρόνος που χρειάζεται σε κανονικές συνθήκες δεν είναι τόσος όσο θα ήθελε ας πούμε στην Ελλάδα. Ενας άλλος λόγος για το γκαράζ είναι το γεγονός πως ειδικά σε αυτήν τη γραμμή η κίνηση είναι στη συντριπτική της πλειοψηφία από επιβάτες με ΙΧ ή φορτηγά, πεζοί επιβάτες γίνονται δεκτοί μόνο σε ορισμένα δρομολόγια, εταιρείες όπως η Seafrance δεν δέχονταν στο παρελθόν καν πεζούς.
.voyager Posted February 20, 2011 Author Posted February 20, 2011 (edited) Minimal διακόσμηση σε σχέση με τα κιτσαριά που βλέπουμε. Το πλοιο εσωτερικα ειναι φοβερο - να τολμησω να πω οτι ισως ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει πανω στον πλανητη,τετοια ποιοτητα/στυλ δεν εχω ξαναδει. Τέτοια ποιότητα και στυλ έχουν και τα Star (Delta Marin) / Superstar (Carlo Ciribi, Alessandro Cestaro) της γραμμής HEL-TLL Tallink. To Spirit ξέρει κανείς ποιό γραφείο το ανέλαβε; Delta Marin "μυρίζει"... Στο site του link γίνεται και φωτογραφική σύγκριση με κοινοχρήστους χώρους άλλων πλοίων του Dover, δεν είναι όλες φώτος των χώρων του Spirit. Edited February 20, 2011 by .voyager
Panagia Ekatontapiliani Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 Κάποια σημεία εσωτερικά μου θυμίζουν έντονα παλιότερα πλοία της που έχουμε δει στην Ελλάδα (ειδικά το self service)
proud_ionian Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 το λινκ που εβαλε ο χιος εχει συγκρισεις απο 4 διαφορετικα πλοια. αυτο που μοιαζει με παλιοτερα ειναι του canterbury. του spirit ειναι αρκετα διαφορετικο
NHSOS XIOS Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 Εδω φαινονται ολα,απο γκαραζ-γηπεδο μεχρι εσωτερικους χωρους.'Βloody hell it's huge'
magwa Posted February 26, 2011 Posted February 26, 2011 On 23 Feb, I crossed from Dover to Calais in the morning and back again to Dover late afternoon aboard SPIRIT OF BRITAIN, spending a few hours in Calais on the pier/beach watching the ferries. She is an impressive ship but the rain and wind did not make for sparkling pictures; In Calais as she departed 1, 2, 3, 4. I also made a short movie clip:- There are similarities to other cross channel ferries [her funnel 1, 2, is not much different to Seafrance Rodin/Berlioz], and aboard some areas too like others, but she really is very nice to sail. Her downfall is the very limited accessible outdoor areas; aft Deck 8, to port Deck 9, and there is a similar sized area to stb Deck 9 for Club Lounge passengers only. The Upper Car Deck. Inside, Deck Plan, Deck 8 Lower Level and Deck 9 Upper Level. Some areas on the UL are only accessible by one Stair Zone. Red for the Food Court, Yellow for The Brasserie and Blue for the Club Lounge. Aft on the LL is The Bar with a nice Model. Midship are the Information Desk, Shopping, Slot Machines, Video Arcade etc, then forward with nice views is The Family Lounge. An enjoyable trip, but blue seas and sunny skies would have made it better
margaritis24 Posted February 27, 2011 Posted February 27, 2011 φοβερο το βαπορακι κ με πολυ ωραιους χωρους...κ απο ναυπηγικης αποψης ειναι ωραιο με πολυ ομορφες γραμμες...μου μοιαζει με superfast αλλα στο πιο ψιλο του κ τα πλωρια thrusters του σκοτωνουν
NHSOS XIOS Posted February 27, 2011 Posted February 27, 2011 Great report magwa,thank you Τα ειπαμε κ παραπανω οτι το πλοιο εχει φοβερους εσωτερικους χωρους!Ηθελα να προσθεσω την εξυπνη πινελια με το μοντελο του πλοιου και τα διαφορα αφιερωματα στην P&O που υπαρχουν σε καποιους χωρους,ειναι κατι που μπορει να τραβηξει την περιεργεια ακομα κ ενος απλου επιβατη και γιατι οχι να τον κανει fan της εταιριας η του πλοιου Τελος το εξωτερικο καταστρωμα με τα ξυλινα τραπεζακια και τους παγκους ειναι πραγματικα all the money.Πολλοι νοσταλγουν τα παλια πλοια και τις προηγουμενες δεκαετιες-εγω χαιρομαι που υπαρχει εξελιξη και καινουργιες ιδεες ωστε ο επιβατης να απολαμβανει με την ιδια ευχαριστιση το ταξιδι σημερα.
.voyager Posted March 19, 2011 Author Posted March 19, 2011 Το return ticket ήταν για Hamburg και Travemünde (Lübeck airport), αλλά μιας και δεν ξυπνήσαμε, έκανα πάλι ένα αυθημερόν crossing της Μάγχης. Άψογος ήλιος, ευτυχώς. Μια φωτογραφία απο τον πρωταγωνιστή της γραμμής.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now