proud_ionian Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 (edited) τι'ειν φτουν'φτου;, (τι εναι αυτο δηλαδη) απο που μας ηρθε αυτο το φρουτο;. που μεγαλουργουσε πρωτα; ΥΓ: το ονομα του φαινεται φρεσκοβαμμενο και πιθανοτατα φρεσκοαλλαγμενο. Edited February 19, 2018 by Nick the Greek
Nick the Greek Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 Εχει θεαθη και Περαμα-Παλουκια αλλα και Φανερωμενη-Μεγαρα. Δε νομιζω ομως οτι προκειται για καινουριο ονομα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 Μιας και ο georgios express εδώ, αλλά και ο proud ionian εδώ μας θύμησαν την κλασσική και όμορφη παντόφλα, ας επανέλθουμε στο θέμα της για να πούμε ότι σύμφωνα με το equasis ως έτος ναυπήγησης της αναφέρεται το 1976 και ως πλοιοκτήτρια εταιρεία της η "ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΣΑΛΑΜΙΝΑ" με έδρα φυσικά την Σαλαμίνα. Μπορούμε άραγε εκτός από την πιό πάνω "μαρτυρία" του Nick, περί θεάσεως της δηλαδή στην Σαλαμίνα, να μάθουμε τίποτα περισσότερο για το παρελθόν της, προηγούμενο δηλαδή όνομα αν υπάρχει και αν μεσολάβησε κάποια άλλη γραμμή μετά αυτών της Σαλαμίνας και πριν την έλευση της στο Ρίο - Αντίρριο ??? Παντελή αμφίπλωρε , μήπως γνωρίζεις εσύ κάτι περισσότερο ???
pantelis2009 Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 (edited) ξέρω ότι έκανε δρομολόγειο Παλούκια-Πέραμα πριν τα αμφίπλωρα ......τα διώξουν απο την γραμμή. Μετά πήγε Φανερωμένη-Πάχη απ' όπου και η φωτο τραβηγμένη στις 08/09/2007. Αν μάθω τίποτε άλλο θα επανέλθω. Edited May 2, 2010 by proud_ionian quote
polmyt Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 Περαμα-Παλουκια την ειχα πετυχει αρχες του 2006.Νομιζω οτι εφαγε ολη το 2006 στη γραμμη και μετα πηγε Παχη-Φανερωμενη Η μονη εμφανη διαφορα απο τη μερα που μετακομισε στο Ριο ειναι οτι βαφτηκε μπλε απο την ισαλο και κατω Και δυο προσφατες φωτογραφιες απο τη τωρινη του θητεια στα μερη του Proud
deep-blue-sea Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 και πριν ερθει προς τα εκει έκανε κέρκυρα ηγουμενίτσα και αφου κι από εκεί ήρθαν τα κλειστά λευκίμμη ηγουμενίτσα.μετά πήρε την οδό για εθήνα όπου ώντας ο υποφαινομενος φανταρος στο μεγαλο πεύκο και κάνοντας σκοπιά στην θαλασσία η αλλιώς ζ μακ στην παχη το ξαναείδα μετά από πολλά χρόνια.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 4, 2010 Posted September 4, 2010 Εάν δε κάνω λάθος το Θεόδωρος Μαρία Ζ έφτασε στο Καματερό χθες το βραδύ, προερχόμενο από το Ρίο.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 7, 2010 Posted September 7, 2010 (edited) Τελικά, πράγματι βρίσκεται στο Καματερό ??? Και αν ναι, μήπως έχει σχέση με το ότι φέτος το πλοίο συμπληρώνει (συμπλήρωσε ???) 35ετία ??? Edited September 7, 2010 by ΣΕΙΡΙΟΣ
superfastship Posted September 14, 2010 Posted September 14, 2010 επέστρεψε το πλεούμενο και πάλι στη γραμμή ρίον-αντίριον. Το είδα χτες περνώντας απο την προβλήτα και πρέπει να του ρίξανε ένα βαψιματάκι γιατι λάμπει εξωτερικά
polmyt Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 Για να δουμε και τον παλαιμαχο της γραμμης δεμενο στο Αντιριο καθως και στην αναχωρηση του για Ριο
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 7, 2011 Posted January 7, 2011 Τίτλοι τέλους... Τίτλοι τέλους (όσον αφορά βέβαια την καριέρα της στην χώρα μας) για άλλη μία κλασσική παντόφλα του Ρίου και του Ιονίου γενικότερα. Το ΘΕΟΔΩΡΟΣ - ΜΑΡΙΑ Ζ. σήμερα νωρίς το πρωί απέπλευσε για τελευταία φορά από το Ρίο με προορισμό την ευρύτερη ΝΕΖ του Πειραιά, όπου και θα παραδοθεί στους νέους του πλοιοκτήτες από την Γκαμπόν της Δυτικής Αφρικής. Αφού πρώτα σημειώσουμε ότι το πλοίο δεν διαθέτει συσκευή AIS , να πούμε ότι στις μία το μεσημέρι πέρασε τον Ισθμό, και κατευθύνθηκε προς την Σαλαμίνα στην οποία και έφθασε στις πέντε το απόγευμα, μέσω του στενού της Φανερωμένης και του κόλπου της Ελευσίνας. Να δούμε και κάποιες εικόνες από το σημερινό τελευταίο του ταξίδι από το Ρίο για τον Πειραιά. Έχοντας μόλις περάσει τον Ισθμό, "κατεβαίνοντας" τον δίαυλο της Σαλαμίνας, περνώντας το φανάρι του ναυστάθμου, και -αφού αντάλλαξε σφυρίγματα με αμφίπλωρα της Σαλαμίνας- δεμένο σε ένα μικρό "μώλο" δίπλα στην "ντάνα" των αμφίπλωρων.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 Το ΘΕΟΔΩΡΟΣ - ΜΑΡΙΑ Ζ μία εβδομάδα μετά την άφιξη του στην Σαλαμίνα, βρίσκεται δεμένο στο Καματερό, ανάμεσα στα παροπλισμένα και αναμένοντα την τύχη τους ΔΩΡΑ Π και ΖΑΧΑΡΙΑΣ. Προς το παρόν κανένα σημάδι πάνω στο πλοίο δεν δείχνει την πώληση του σε εταιρεία της Γκαμπόν.
deep-blue-sea Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 είχε κνει και τη θητεία του κερκυρα ηγουμενίτσα κι αργότερα λευκίμμη ηγουμενίτσα.κατόπιν το έχασα και το συνάντησα 'ενα βράδι που ήμουν σκοπιά και τα φώτα μου τράβηξαν την προσοχή.Ήταν από τις πιο ωραίες μου σκοπίες αυτή στην ζ μακ στην πύλη της πάχης κι ας ήταν 3ωρη και 12-3 .
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 Το πλοίο δύο μήνες σχεδόν μετά την αποδρομολόγηση του από το Ρίο, εξακολουθεί να βρίσκεται δεμένο στο Καματερό (παρ' όλη την εγκυρότατη πληροφορία που μετέφερα για πώληση του στη Γκαμπόν) αλλά κάτι δείχνει να "κινείται" επάνω του, μιας και το προηγούμενο Σάββατο που πέρασα από εκεί ήταν φρεσκο-μινιαρισμένα ο καταπέλτης και η είσοδος του γκαράζ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 (edited) Μετά από καιρό "απόλυτης ησυχίας", κόσμος πολύς δούλευε σήμερα πάνω στο πλοίο, ενώ στο γκαράζ του υπήρχαν σωροί σκουπιδιών από εξοπλισμό που αντικαθίσταται. Σε συζήτηση μου με άνθρωπο των συνεργείων (Έλληνες), επαναβεβαιώθηκε αυτό που από τις 7 Ιανουαρίου είχαμε γράψει, ότι δηλαδή το πλοίο έχει πουληθεί στην Αφρική, μόνο που σήμερα μου ...αλλάξανε την χώρα, από Γκαμπόν σε Αγκόλα (τώρα βέβαια, τι Γιάννης τι Γιαννάκης ). Από ότι μου ειπώθηκε, θα αργήσει ακόμα το πλοίο να φύγει από την χώρα μας. Edited March 26, 2011 by ΣΕΙΡΙΟΣ
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2011 Posted April 9, 2011 Το Θεόδωρος Μαρία Ζ είναι τραβηγμενο έξω στη Σαλαμίνα πίσω από το ναυπηγείο του Σπανοπουλου. Μήπως τελικά δεν πουλήθηκε στην Αφρική αλλά να προορίζεται για τη γραμμή της Χίου Τουρκίας με το όνομα Τσεσμέ Εξπρές???
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 9, 2011 Posted April 9, 2011 Το Θεόδωρος Μαρία Ζ είναι τραβηγμενο έξω στη Σαλαμίνα πίσω από το ναυπηγείο του Σπανοπουλου. Για να μην μπερδευτούμε, το πλοίο είναι τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου και όχι πίσω από αυτό. Απο εκεί και πέρα, αυτό που έχουμε μέχρι στιγμής ως δεδομένο, είναι το ότι έχει πουληθεί σε χώρα της Αφρικής. Στη Γκαμπόν σύμφωνα με μέλος του πληρώματος του ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ, ή στην Αγκόλα σύμφωνα με άνθρωπο από συνεργείο που δούλευε επί του πλοίου πριν λίγες ημέρες (δείτε προηγούμενα ποστς). Οπωσδήποτε βέβαια δεν θα μου κάνει καμμία ιδιαίτερη εντύπωση να έχει χαλάσει (ή να μην υπήρχε και ποτέ ) η συμφωνία με χώρα της Αφρικής και το πλοίο τελικά να έχει πουληθεί στην Τουρκία.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 18, 2011 Posted April 18, 2011 Το πλοίο εξακολουθεί να βρίσκεται τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου για δεύτερη τουλάχιστον εβδομάδα. Εξωτερικά δεν διακρίνεται ακόμα καινούργιο όνομα, ενώ είναι παντού γεμάτο μπαλώματα (από στοκαρίσματα). Αν συνυπολογίσουμε ότι και στο εσωτερικό του γίνονται αλλαγές, Μετά από καιρό "απόλυτης ησυχίας", κόσμος πολύς δούλευε σήμερα πάνω στο πλοίο, ενώ στο γκαράζ του υπήρχαν σωροί σκουπιδιών από εξοπλισμό που αντικαθίσταται. μου φαίνεται αρκετά παράξενο όλα αυτά να γίνονται (από ότι έχουμε συνηθίσει μέχρι τώρα) σε πλοίο που πρόκειται να ταξιδέψει στην Αφρική.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 25, 2011 Posted April 25, 2011 Το πλοίο εξακολουθεί να βρίσκεται τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου για δεύτερη τουλάχιστον εβδομάδα. Και εξακολουθεί να βρίσκεται και για τρίτη. Να το δούμε σε σημερινή και καλύτερη φωτό, μιας και φύγανε από την μέση κάποια εμπόδια που μας το "ψιλοκρύβανε". Να παρατηρήσουμε τον σωλήνα που έχει τοποθετηθεί ως προέκταση στην εξαγωγή καυσαερίων του πλοίου, ο οποίος προφανώς θα χρησιμεύσει για το μεγάλο (???) του ταξίδι.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 7, 2011 Posted May 7, 2011 Εκ του απιστεύτου !!! Αν δεν μας τρελλάνει αυτή η παντόφλα, δεν θα μας τρελλάνει καμμία άλλη (αυτό δα τους έλειπε). Φεύγει αρχές του χρόνου από το Ρίο και μαθαίνουμε ότι πουλήθηκε στην Γκαμπόν. Μένει αδρανής κανένα δίμηνο δεμένη στο Καματερό και ματαμαθαίνουμε ότι πουλήθηκε στην Αγκόλα. Ανεβαίνει για δεξαμενισμό στου Σπανόπουλου και αναρωτιόμαστε μήπως πρόκειται για το CESME ΕXPRESS που προηναγγέλθει από τους γείτονες. Παραμένει μέχρι και σήμερα τραβηγμένη έξω στο ναυπηγείο (επί ενάμιση μήνα τώρα, και οπωσδήποτε με το ανάλογο οικονομικό αντίτιμο), βλέπουμε να έχει τριφτεί και στοκαριστεί ολόκληρη, να έχουν τοποθετηθεί προεκτάσεις στις εξαγωγές καυσαερίων και συμπεραίνουμε ότι χρειάζονται για το μεγάλο ταξίδι που θα κάνει, και σήμερα το πρωί....... Πάω Σαλαμίνα και αντικρίζω στου Σπανόπουλου (τραβηγμένη ακόμα έξω) μία παντόφλα φρεσκοβαμμένη, απαστράπτουσα, με σβησμένα τα προηγούμενα σινιάλα στο φουγάρο, και τέλος, με φρεσκοβαμμένο το νέο όνομα της. Ποιό είναι αυτό ??? THEODOROS-MARIA Z (με λατινικούς χαρακτήρες)... Όποιος βγάλει συμπέρασμα, παρακαλώ ας εξηγήσει και σε μένα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 26, 2011 Posted May 26, 2011 (edited) Santa Clara (ΙΜΟ 8969082) (1976, ex- Θεόδωρος - Μαρία Ζ) Το νέο όνομα του πλοίου είναι SANTA CLARA. Το σκάφος έχει βαφτεί σε σκούρο μπλε χρώμα, η υπερκατασκευή παρέμεινε λευκή, ενώ όπως έχουμε και σε προηγούμενο ποστ έχουν προστεθεί προεκτάσεις (προς τα επάνω βέβαια) στις εξαγωγές καυσαερίων του πλοίου. Παραμένει βέβαια τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου στην Σαλαμίνα για δεύτερο συνεχή μήνα. Μένει να μάθουμε την νέα του σημαία, όσο και το σε ποιά χώρα τελικά πουλήθηκε. Σημ. Παιδάκια, όπως έχουμε πει, με το ...μαλακό, αφήστε να περάσει και καμμιά ημέρα πριν το αντιγράψετε ως ...αποκλειστικό !!! Edited May 26, 2011 by ΣΕΙΡΙΟΣ
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 13, 2011 Posted June 13, 2011 Όπως είπαμε και στο θέμα των παντοφλών του εξωτερικού, το πλοίο εξακολουθεί να παραμένει τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο Σπανόπουλου έχοντας μπει πλέον στον τρίτο μήνα της εκεί παραμονής του. Να το δούμε σε πλήρη ανάπτυξη (μετά την καθέλκυση του ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ), σε μία προχθεσινή φωτό.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 10, 2011 Posted July 10, 2011 Το πλοίο ξανά άλλαξε το όνομα του σε Theodoros Maria Z και είναι πλέον αραγμενο στο Καματερό
polmyt Posted July 11, 2011 Posted July 11, 2011 Οπως ειπωθηκε λοιπον η παντοφλα ξαναλλαξε ονομα και πηρε το THEODOROS-MARIA Z.Στο Καμετεροειναι δεμενο αναμεσα στο ΠΑΝΑΓΙΑ Τ ΙΙ και την σκουπιδιαροπαντοφλα ΤΑΣΟΣ Το SANTA CLARA δειχνει να εχει σβηστει προχειρα αλλα η τσαχπινια που εχουν κανει με τη γραμμη πανω απο το νεο ονομα μας προϊδεαζει οτι μαλλον δεν θα εχουμε αλλη αλλαγη
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 24, 2011 Posted September 24, 2011 Αν δεν μας τρελλάνει αυτή η παντόφλα, δεν θα μας τρελλάνει καμμία άλλη (αυτό δα τους έλειπε). Γνωρίζουμε βέβαια ότι τον περασμένο Ιανουάριο (2011) το πλοίο πουλήθηκε σε εταιρεία του εξωτερικού (εξακριβωμένο και σίγουρο), και ήρθε από το Ρίο στο Καματερό της Σαλαμίνας. Δύο - τρεις μήνες αργότερα το είδαμε τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου στην Σαλαμίνα, φρεσκοβαμμένο αλλά με γραμμένο στην πλώρη του το παλιό του όνομα με λατινικούς όμως πλέον χαρακτήρες, THEODOROS MARIA Z. Λίγες ημέρες αργότερα, και πάλι στου Σπανόπουλου, με νέο όνομα το SANTA CLARA, που κράτησε όμως για πολύ λίγο, αφού μετά από μικρό χρονικό διάστημα επέστρεψε στο Καματερό με ξαναγραμμένο το THEODOROS MARIA Z στην πλώρη (δείτε προηγούμενα ποστ και φωτό). Λογικά λοιπόν υποθέσαμε ότι η πώληση στους ξένους είχε χαλάσει και ότι το πλοίο είχε επανέλθει στο προηγούμενο ιδιοκτησιακό του καθεστώς. Σήμερα που πέρασα και πάλι από το Καματερό, το πλοίο συνεχίζει να βρισκεται εκεί δεμένο, μόνο που το THEODOROS MARIA Z αναγράφεται πλέον και στην πρύμη του, και στα ολοκαίνουργια σωσίβια, με την προσθήκη του λιμανιού νηολόγησης του που δεν είναι άλλο από το MORONI. Πράγμα που σημαίνει βέβαια ότι το πλοίο φέρει πλέον σημαία COMOROS, και πιθανόν σύντομα θα μας αποχαιρετίσει ταξιδεύοντας για το εξωτερικό με το παλιό - βαπτιστικό του όνομα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now