.voyager Posted April 28, 2010 Posted April 28, 2010 (edited) 'Neptune said: Οχι αλλα ενα παρομοιο βαπορι (με το Ulysses) ειχε σκοπο (o Kαπτα-Μάκης) να παραγγειλει λιγο πριν το 2000 Δε θα ταίριαζε με το image της εταιρίας! Καλύτερα θα ήταν να συνέχιζε με αυτό! Edited February 12, 2018 by Nick the Greek tag
.voyager Posted February 28, 2012 Author Posted February 28, 2012 Το κλείσιμο της Seafrance του έδωσε παράταση ζωής Το ίδιο ισχύει και για το Pride of Calais, το οποίο θα αποχωρούσε από τη γραμμή με την άφιξη του Spirit of France. Ο προγραμματισμός της P&O ήταν να ξεφορτωθεί 3 παλιά πλοία, αντικαθιστώντας τα με 2 μεγάλα και νέα, αλλά για την ώρα off έχει βγεί μόνο το Pride of Dover. Εν αναμονή, λοιπόν, των αποτελεσμάτων της δρομολόγησης των πλοίων της κοινοπραξίας LD/DFDS και της διαμόρφωση των μεριδίων από τη αυτή.
.voyager Posted October 20, 2012 Author Posted October 20, 2012 Τελευταίο ταξίδι σήμερα για ένα από τα πιο επιτυχημένα πλοία της Μάγχης. Το Pride of Calais πραγματοποίησε σήμερα τον τελευταίο του πλου από το λιμάνι της Γαλλίας για το Dover, στο δυτικό τμήμα του οποίου έδεσε προσωρινά. Tις επόμενες ημέρες θα αναχωρήσει για το Tilbury, περιμένοντας αγοραστή. Eκεί θα συναντήσει το αδερφό του αλλά και το Moliere. Φήμες θέλουν το πλοίο να περνά στο στόλο της Trans Europa Ferries για τη "διπλανή" γραμμή Ramsgate-Ostend. Όπως είχαμε αναφέρει, η καθυστέρηση παράδοσης του Spirit of France και η πτώχευση της Seafrance του έδωσαν μια σημαντική παράταση ζωής. Παρακάτω το βλέπουμε σε έναν από τους ύστατους κατάπλους του στο Calais, τρείς μέρες δηλαδή πριν παροπλιστεί.
Nick the Greek Posted October 20, 2012 Posted October 20, 2012 Όντως το τελευταίο ταξίδι σήμερα, άργησε όμως πάαααρα πολύ κατά την ταπεινή μου άποψη. Δεν ξέρω αγαπητέ voyager αν είχες την ευκαιρία να ταξιδέψεις μαζί του σε κάποιο από τα crossings σου, αν και νομίζω πως και να ήθελες δεν θα μπορούσες αφού μετά την επαναδραστηριοποίησή του είχε ρόλο freight only αν δεν με απατά η μνήμη μου. Είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω και με το Calais και με το αδερλφό του Dover το μακρυνό 1997 οπότε και έκανα το πρώτο μου Dover - Calais. Εκείνη την εποχή λόγω δουλειάς, είχα την τύχη να επισκεφθώ πολλά πλοία της P&O Containers, της P&O Cruises αλλά και της Princess Cruises σαν θυγατρικής της P&O που όλα βρίσκονταν σε εξαιρετικό επίπεδο το καθένα στο ρόλο του, είχα λοιπόν μεγάλες προσδοκίες δοκιμάζωντας την P&O Ferries. Απογοητεύτηκα απολύτως. Αν εξαιρέσει κανείς το μεγάλο ανοιχτό κατάστρωμα του πλοίου που προσφέρει ωραία θέα γύρω-γύρω είτε είσαι καραβολάτρης, είτε όχι, το υπόλοιπο πλοίο ήταν σκέτη τραγωδία. Διακόσμηση επιπέδου επαρχιακού σταθμού τρένου του Devon της δεκαετίας του 80 , φαγητό που δεν τρωγόταν ούτε μετά από 10 pint Guiness, θυμάμαι ακόμα τα εμετικά scrambled eggs, μπλιάχ. Πλοία μονότονα και γκρίζα, κλειστοφοβικά και κακοτάξιδα, με λίγα λόγια από τα χειρότερα που έχω ταξιδέψει. Και τότε ήταν μόλις 10 ετών, όσοι θυμάστε το εσωτερικό του Ανθή Μαρίνα(δείξον ημίν την ένδοξόν σου Αναστάσιν, καπτά-Μάκη ), ήταν σκάλες ανώτερο από τα Pride of Dover και Pride of Calais. Έτσι για την ιστορία να πούμε πως στα τελευταία δρομολόγια είχε αναχωρήσεις στις 1130, 1610 και 2040 από Dover με επιστροφές στις 1015, 1450 και 1920 από Calais, κουβαλώντας μόνο φορτηγά. Δυστυχώς λόγω της αραιής μου παρουσίας στο forum τον τελευταίο ενάμιση χρόνο δεν είχα συνειδητοποιήσει καν οτι είχαμε τέτοιο θέμα, οπότε τα σχόλιά μου ίσως να έρχονται λίγο αργά αλλά τέλος πάντων. Να μην τα πολυλογώ, όσοι δεν είχατε ταξιδέψει μαζί του δεν χάσατε απολύτως τίποτε. Ελπίζω δε, να μη μας αξιώσει ο Θεός να δούμε κανένα από τα δυο αδέρφια στα νερά μας. Μια λοιπόν που έχουμε θέμα, ας ανοίξουμε κι ένα στη γκάλλερι. Ιδού λοιπόν το φιδάκι ο Διαμαντής στην είσοδό του στο Calais, περνά από μπροστά μας και μας δείχνει την πρύμη του πλησιάζοντας την θέση του. Είτε το δείς από πρύμα, είτε το δεις από πλώρα αναρωτιέσαι ποιά πλευρά είναι η πιο άσχημη. Κάπως καλύτερα δείχνει με τον ήλιο στην μπάντα, ενώ εδώ το βλέπουμε και σε ασπρόμαυρο για να προσδώσουμε λίγο couleur de nostalgie , που λέει και ο μπατζανάκης μου στη Βουργουνδία. Όπου να' ναι θα σβήσουν τα σινιάλα της P&O από το φουγάρο λοιπόν, να δούμε το επιφυλάσσει η συνέχεια για το πλοίο. Όλες οι φωτογραφίες είναι από τον περασμένο Ιούνιο στο Calais. Αυτές του 1997 που είναι? Καλή ερώτηση. Μισή ντουζίνα μετακομίσεις μετά, πρέπει να πέσει πίτα στον Άγιο Φανούριο να μου τις φανερώσει
Petros P Posted October 21, 2012 Posted October 21, 2012 Μεταξύ σοβαρού και αστείου είπα εχθές σε γκρουπ στο φβ για τον Αγουδημο κατι , και σχολίασε ο mikomission πως το είχε δει ο Αγουδημος (την εποχή λογικά Αλκμηνης και Ανθης Μαρίνας υποθέτω εγω)
Nick the Greek Posted October 21, 2012 Posted October 21, 2012 Όλα αυτά κατά της γραμμής καιρούς τα κοίταξε ο Άρχοντας νομίζω. Αλλά σκέψου περί τίνος πρόκειται, που ούτε ο Αγούδημος δεν το πήρε :D
nomikos Posted October 21, 2012 Posted October 21, 2012 (edited) Αν η Ανθη Μαρινα ηταν ανωτερη εσωτερικα απο τα Pride of Dover και Pride of Calais γιατι αραγε να την πούλησαν;λογω γκαραζ;Ο Γατος οτι κοινουνταν το εβλεπε και μερικες φορες το αγοραζε.Αλλωστε οι αγοροπωλησιες πλοιων που εκανε και τα κερδη που εβγαζε δεν τα εχει κανει αλλος Edited October 21, 2012 by ΝΟΜΙΚΟΣ
.voyager Posted October 21, 2012 Author Posted October 21, 2012 (edited) Το Pride of Calais πραγματοποίησε σήμερα τον τελευταίο του πλου από το λιμάνι της Γαλλίας για το Dover. Δυστυχώς λόγω της αραιής μου παρουσίας στο forum τον τελευταίο ενάμιση χρόνο δεν είχα συνειδητοποιήσει καν οτι είχαμε τέτοιο θέμα. Υπάρχει θέμα για το Pride of Calais στη gallery, πραθέτω ήδη στο post μου και το σύνδεσμο μιας εκ των δύο φωτογραφιών, τραβηγμένη από τα white cliffs of Dover. Mε φειδώ γιατί δεν επιτρέπεται και το υδατογράφημα έχουμε πει, οπότε τις άλλες Flickr και σιγά-σιγά. Κάποιο πρόβημα πρέπει να υπήρχε και δεν εμφάνιζε την κατηγορία του πλοίου αυτού. Edited October 21, 2012 by .voyager
Nick the Greek Posted October 21, 2012 Posted October 21, 2012 Έχεις δίκιο, τώρα τα θέματα στη γκάλλερι έγιναν ένα. Όταν έψαξα με το όνομα του πλοίου στη gallery δεν μου έβγαλε τίποτε.
.voyager Posted December 25, 2012 Author Posted December 25, 2012 Η P&O πέτυχε συμφωνία για τριετή bareboat ναύλωση του πλοίου στην Transeuropa. Tη στιγμή που το αδερφό του ρυμουλκούταν στο διαλυτήριο, το πρώην Pride of Calais μετονομαζόταν σε Ostend Spirit για να δρομολογήθεί -αφού φορέσει τα σινιάλα της Transeuropa στην Αμβέρσα- στη γραμμή Ostend-Ramsgate αρχές του νέου έτους.
.voyager Posted February 6, 2013 Author Posted February 6, 2013 Ostend Spirit και επίσημα το πλοίο με σχεδόν έτοιμα και τα σινιάλα του, στη γειτονική του Dover-Calais γραμμή.
enas chiotis Posted October 6, 2013 Posted October 6, 2013 Τα ραπόρτα αναφέρουν ότι πουλήθηκε για σκραπ στον Aliaga.
Hastaroth Posted October 6, 2013 Posted October 6, 2013 (edited) Τόσο γρήγορα;Δέν φτούρησε η τριετής ναύλωση; Edited October 6, 2013 by Hastaroth
MarkCreta Posted October 7, 2013 Posted October 7, 2013 (edited) Υπήρξε πρόβλημα με οφειλές κτλ απ' ότι λέγεται και το πλοίο "ξαναγύρισε" στη P&O. Το πλοίο δε δούλεψε ούτε 3 μήνες και από τις 18/4 είναι δεμένο στο Tilbury Αναλυτικά η ιστορία του πλοίου σε αυτό το πολύ ωραίο αφιέρωμα Edited October 7, 2013 by MarkCreta
Petros P Posted October 7, 2013 Posted October 7, 2013 Βασικά οσο θυμαμαι η TransEuropaFerries χρεωκοπησε...οποτε ως λογικον συνεβη αυτα που αναφερει ο Mark Creta
Hastaroth Posted October 7, 2013 Posted October 7, 2013 Ενδιαφέρον το βίντεο,άν και η μουσική του επένδυση είναι λίγο.....φλεβοκοπτική Πάντως τα πλοία τής σειράς αυτής τα βρίσκω κάπως...κακάσχημα και επίσης λίαν εξειδικευμένα γιά την συγκεκριμένη γραμμή.Αν θελήση να τα πάρη κάποιος γιά να τα δραστηριοποιήση σε περιοχές εκτός τών Βορειοευρωπαίκών λιμανιών,πρέπει να τους κάνη χοντρή μετασκευή,αφού μέχρι και την πλώρη τους πρέπει να ανακατασκευάση.Φαίνεται πως η P&O δέν βρήκε κανέναν τέτοιο φιλεύσπλαγχνο κύριο και γι'αυτό έστειλε το πλοίο στον "αγύριστο"...
proud_ionian Posted October 7, 2013 Posted October 7, 2013 μονο πλωρη και πρυμη, οπως ανθη μαρινα μπορει να εχει και αλλα προβληματα το πλοιο και το στελνουν
Petros P Posted October 7, 2013 Posted October 7, 2013 μα ηταν πλοιο "Για πεταμα" για τη P&O για αυτο και το ναυλωσε στη TEF...η οποια ειχε και αλλα πρωην πλοια της πρωτης... (trash ships )
proud_ionian Posted October 28, 2013 Posted October 28, 2013 (edited) Τα ραπόρτα αναφέρουν ότι πουλήθηκε για σκραπ στον Aliaga. στα yahoo groups αναφερουν οτι την κανει για Aliaga την τεταρτη Edited October 28, 2013 by proud_ionian
.voyager Posted October 31, 2013 Author Posted October 31, 2013 Destination "Aliaga" για το πλοίο και επίσημα. Δεν ξέρω αν είχες την ευκαιρία να ταξιδέψεις μαζί του σε κάποιο από τα crossings σου, αν και νομίζω πως και να ήθελες δεν θα μπορούσες αφού μετά την επαναδραστηριοποίησή του είχε ρόλο freight only αν δεν με απατά η μνήμη μου. Eκτός αν ταξίδεψα μαζί του σε κάποιο διάπλου, πριν αποσυρθεί για πρώτη φορά. Mε την επαναδραστηριοποίησή του είχε freight ρόλο αρχικά, αντικαθιστώντας το European Seaway, κι έπειτα είχε κανονικά κι επιβατικό ρόλο.
mytilene Posted October 31, 2013 Posted October 31, 2013 Με 19,5 μίλια για σκραπ και εδώ με ....11,5 δρομολόγια!!!!
George Posted November 13, 2013 Posted November 13, 2013 Τίτλοι τέλους! Σήμερα προσάραξε στην Aliaga.
Petros P Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 (edited) Η 2η προσπάθεια σε βίντεο...σε πιάνει η ψυχή σου...στη ...nirvana με 19 μιλια! Edited November 18, 2013 by Petros P
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now