Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Μήπως γνωρίζει κάποιος τί ρόλο βαράει μιά παντόφλα ονόματι "Αγιος Κωνσταντίνος" που είναι μονίμως δεμένη στην μπούκα τού λιμανιού τής Αίγινας;Ουδέποτε το εχω δεί αυτό το υπόδημα εν πλώ....

Edited by Nick the Greek
Posted (edited)

Ευχαριστώ νέε μου :)

Πάντως δέν πρέπει να έχη και πολλή κίνηση αυτό το δρομολόγιο,αφού όποτε έχω περάσει από την Αίγινα,είτε το πρωϊ ή το βράδυ,συνέχεια εκεί το βλέπω το πλοίον.

Edited by polmyt
  • 1 year later...
Posted

Η παντλόφλα ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ έχει μετονομαστεί σε IGOR στο λιμάνάκι της Ελευσίνας και φαίνεται έτοιμο να αναχωρήσει.

EDIT

Το πλοίο έχει σημαία Sierra Leone και η εταιρία είναι η Manoir Shipping LTD με έδρα κάπου στη Γουινέα.

Αλήθεια ξέρει κανείς να μας πει αν είχε άλλα ονόματα πέραν του ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ από το 1967 που ναυπηγήθηκε;

  • 2 years later...
  • 7 months later...
Posted

Η παντοφλα βρικεται στη Douala του Καμερουν σε μαυρα χαλια μαζι με αλλα παρατημενα πλεουμενα.Θεωρω οτι ειναι παρατημενη αν και στο γκαραζ της φαινεται καποιο φορτιο.Δεν μπορω να πιστεψω παντως οτι ταξιδευει εκει που ειναι

post-1819-0-84540600-1291298152_thumb.jp

Η φωτο απο το picasaweb

  • 1 year later...
Posted

Κάλλιο αργά παρά ποτέ....... :)

Αλήθεια ξέρει κανείς να μας πει αν είχε άλλα ονόματα πέραν του ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ από το 1967 που ναυπηγήθηκε;

Αρνητικόν... Το πλοίο ναυπηγήθηκε με αριθμό νηολογίου Ν.Π. 2574 ως ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, όνομα που έφερε βέβαια μέχρι και το 2007 οπότε και πουλήθηκε στο εξωτερικό.

Posted

Και το οποιο τα πρωτα χρονια δουλευε Ριο-Αντιριο οπως μαθαινουμε μεσα απο την παρακατω ευχαριστη ειδηση

post-1819-0-37484700-1331715927_thumb.jp

Η δημοσιευση εγινε στην εφημεριδα Μακεδονια το 1969.

Posted

Συννεφιασμένο και βαρύ το απογευμα που το Αγιος Κωνσταντίνος περνούσε στο Αντίριο, πλήρες φορτίου. Οι γερανοί για την κατασκευή της γέφυρας που θα ένωνε το Ριο με το Αντίριο είναι στημένοι απο καιρό και οι πυλώνες στηριξης είνα ήδη πάνω απο το νερό .

post-1854-0-91787900-1331912187_thumb.jp

Posted

Αντώνη, ήταν πλοίο του Ρίου περισσότερο, ή της Σαλαμίνας ??? Που δηλαδή δραστηριοποιήθηκε για τα περισσότερα χρόνια ???

Posted

Απο το 1991 που μεταφέρθηκα Δυτικά των Αθηνών το θυμάμαι να εκτελεί το δρομολόγιο Ριου-Αντιρίου, εως και τα χρόνια που ολοκληρωνόταν η γέφυρα, οπότε άρχισαν σιγά-σιγά, απο τα παλαιότερα, να μεταφέρονται σε άλλες γραμμές ή να βγαίνουν πρός πώληση.Τοτε ήταν, γύρω στο 2003-2004 που εμφανίσθηκαν και τα πρώτα αμφίπλωρα στο δίαυλο.

  • 4 years later...
Posted

Φωτογραφια του πλοιου στην Ισημερινη Γουινεα από το facebook

Είναι από την πρωτη του χρονια στα νερα της Δυτικης Αφρικης και ηταν ασπρο σε αντιθεση με την μεταγενεστερη φωτογραφια που εχουμε δει πιο πανω και είναι μπλε

977623_10201212257410191_995947256_o_2008.jpg

  • 5 weeks later...
Posted

Να δουμε τη παντοφλα, οσο φαινεται, με την αρχικη της μορφη.Αρκετα μεγαλες οι αλλαγες της στην υπερκατασκευη

Η φωτογραφια είναι τμημα από φωτογραφια που αγορασα προσφατα και για την ιστορια να πουμε ότι είναι τραβηγμενη πανω από το ΡΟΔΟΣ

5977666294ac6_0003.thumb.jpg.3190732d58d919edf5d1d6dc7098a135.jpg

  • 7 years later...
Posted

Igor (ΙΜΟ 6819532 - 9093701) - (1967, ex- Άγιος Κωνσταντίνος)

Θεωρώ πως θα είναι άκρως πρωτότυπον, πλην όμως απολύτως ακριβές και διασταυρωμένο, να υπάρχει στο topic των πλοίων ανοικτού τύπου, αλλά και γενικότερα στο forum, και ένα πλοίο με δύο (!!!) αριθμούς ΙΜΟ.

Το πλοίο κατασκευάστηκε το 1967 στο Πέραμα, στο ναυπηγείο Νικολάου Σάββα (το τρίτο και ολιγόχρονο), με αριθμό νηολογίου Πειραιά 2574 και αριθμό ΙΜΟ 6819532.

Μόλις το 1974 όμως, όπως διαβάζουμε στο MARINE NEWS (Ιούνιος 1977)..... διαλύθηκε στο Πέραμα, μόλις επτά χρόνια μετά την ναυπήγηση του !!!

"MARINE NEWS - Journal of the WORLD SHIP SOCIETY  --  AGIOS KONSTANTINOS, 436/67 - m.ferry, is reported to have been sold by..... (ονόματα πλοιοκτητών) Greece, to Greek shipbreakers and broken up at Perama in 1974."

Έιναι γεγονός αναμφισβήτητο βέβαια πως το πλοίο δεν διαλύθηκε, αλλά υπό καθεστώς ναύλωσης (πώλησης ???) ταξίδεψε τότε για το Lagos της Νιγηρίας, όπου παρέμεινε για άγνωστο (μικρό πάντως) διάστημα, πριν επιστρέψει..... περιπετειωδώς και πάλι στα πάτρια ύδατα. Εκείνα τα χρόνια (αρχές - μέσα δεκαετίας '70) αρκετές παντόφλες μας είχαν ακολουθήσει παρόμοια πορεία για το Lagos (το γιατί μπορεί να μας το εξηγήσει ο φίλος μας @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ), ανάμεσα τους τα ΛΙΑΝΑ και ΣΠΥΡΟΣ του Ρίου, το κλειστό ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του Πόρτο Ράφτη, το άγνωστο μας ΚΩΣΤΑΣ Θ (το δεύτερο, κατασκευής 1970), το ΦΑΝΟΥΡΙΟΣ της οικογένειας Γκαβανόζη. Μόνο όμως το ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ επέστρεψε και πάλι στην χώρα μας, όπου -ενώ είχε δηλωθεί επισήμως ως "Broken Up"- συνέχισε με το ίδιο όνομα (δεν γνωρίζω αν είχε μετονομαστεί στην Νιγηρία αλλά δεν το νομίζω), με τον ίδιο αριθμό νηολογίου Πειραιά 2574 (!!!) αλλά χωρίς τον αριθμό ΙΜΟ 6819532 τον οποίον είχε πλέον..... απωλέσει. Πολλά χρόνια αργότερα, πιθανόν με την δεύτερη πώληση του στο εξωτερικό (στην ίδια πάλι γειτονιά) απέκτησε τον αριθμό ΙΜΟ 9093701.

Posted

Eκείνα τα χρόνια ήταν σε εξέλιξη μεγάλη ανοικοδόμηση στη Νιγηρία με αποτέλεσμα να έχει ράδα στο Λάγος 2 μήνες ίσως κ περισσότερο Γιά να γίνει κάποια αποσυμφόρηση κατέβηκαν παντόφλες σαν τις αναφερομενες από τον φίλο @ΣΕΙΡΙΟΣ οι οποίες έπεφταν δίπλα στα αναμένοντα πλοία κ αυτά ξεφόρτωναν σε αυτές το φορτίο τους το οποίο ήταν βασικά τσιμέντο απ' όσο ξέρω
Από πλευράς ποντοπόρων πολλοί τα κονόμησαν Τα βαπόρια τους έμεναν γιά μήνες χωρίς να κουνιούνται κ ο ναύλος έπεφτε κανονικά!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...