Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Χθες με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ περίπου στην έξοδο του separation "τα ρίξαμε" σε μία κίτρινη αμφίπλωρη παντόφλα με το όνομα ΑΡΗΣ ΙΙ. Είχε και τα σινιάλα κάποιας τράπεζας πάνω. Φωτογραφία από βδομάδα γιατί τώρα είναι αδύνατο. Ξέρει κάποιος από που μας ήρθε και προς τα που πάει;

Edited by Nick the Greek
Posted
Χθες με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ περίπου στην έξοδο του separation "τα ρίξαμε" σε μία κίτρινη αμφίπλωρη παντόφλα με το όνομα ΑΡΗΣ ΙΙ. Είχε και τα σινιάλα κάποιας τράπεζας πάνω. Φωτογραφία από βδομάδα γιατί τώρα είναι αδύνατο. Ξέρει κάποιος από που μας ήρθε και προς τα που πάει;

Επίσης η νεοναυπηγούμενη αμφίπλωρη παντόφλα ΑΙΟΛΟΣ έχει δρομολογηθεί στη γραμμή Ορωπός - Ερέτρια κι έτσι τώρα υπάρχουν δρομολόγια ανα τέταρτο.

Το ΑΡΗΣ ΙΙ, μάλλον για Ωρωπός-Ερέτρια προορίζεται.

  • 2 years later...
Posted

Το αμφίπλωρο Άρης ΙΙ που έκανε δρομολόγιο Ερέτρια - Ωρωπός πουλήθηκε στην Κροατία. Το νέο του όνομα είναι BARBAT και σήμερα έφτασε στην Ηγουμενίτσα και έδεσε στο παλιό λιμάνι. Μερικές φωτο του πλοίου στην Ερέτρια. Δεν ξέρω αν το έβαλα στο σωστό post.

post-3633-128326988462_thumb.jpg

post-3633-128326988467_thumb.jpg

  • 1 month later...
Posted (edited)
Το αμφίπλωρο Άρης ΙΙ που έκανε δρομολόγιο Ερέτρια - Ωρωπός πουλήθηκε στην Κροατία.

Συγκεκριμενα πουληθηκε στην Rapska plovidba d.d και θα εκτελει δρομολογια στο νησι Rab που ειναι στα βορεια της Κροατιας.Η αποσταση που θα καλυπτει ειναι σχεδον ιδια αυτη του Ωρωπου-Ερετριας.

Edited by polmyt
  • 1 month later...
Posted

Και μια σχετικα φρεσκια φωτογραφια(25 Απριλιου για την ακριβεια)

Δεν ξερω αν θα αλλαξει χρωμα, που ειναι και το πιο λογικο, ή αν θα παραμεινει ετσι αλλα το κιτρνο χρωμα μαλλον δεν πολυαρεσε στους Κροατες συναδελφους

IMG_1406-1.jpg

Απο εδω οι πληροφοριες και η φωτο

  • 4 weeks later...
Posted

Ακομα δεν εχει ξεκινησει στη νεα του γραμμη.Μαλλον για αρχες Ιουλιου παει που θα αυξηθει και η κινηση

  • 4 weeks later...
Posted

Εγκαινια ειχαμε για το βαπορι προχτες το οποιο ειναι και το νεοτερο του στολου της εταιρειας του.Πρεπει να ηταν μεγαλο γεγονος για την περιοχη μιας και παρεβρεθηκαν αρκετοι επισημοι ενω εργα γινανε και στο λιμανι του Rab ωστε να μπορει να δενει το πλοιο με ασφαλεια

Στην Κροατια θα εχει χωρητικοτητα 400 επιβατων και 60 αυτοκινητων ενω θα ταξιδευει με περιπου 10 μιλια.Φανταζομαι οτι πανω κατω τα ιδια χαρακτηριστικα πρεπει να ειχε και οταν ταξιδευε στην Ελλαδα

Αυτες τις μερες προκειται να ξεκινησει και τα δρομολογια του

Για οποιον ξερει Κροατικα καλυτερα απο το google μπορει να διαβασει το αρθρο εδω.Εχει και μια φωτογραφια με το βαπορι στα νεα του χρωματα

  • 1 year later...
Posted (edited)

Το προσεχουν οι Κροατες το αμφιπλωρο οπως φαινεται και την παρακατω φωτο

post-1819-0-94446300-1312367223_thumb.jp

Η φωτο απο εδω

Edited by polmyt
  • 4 weeks later...
Posted

Μόλις είδα το ατύχημα ένα σκέφτηκα... "Κόλλησαν τα ελικοπηδάλια..." Δεύτερο ατύχημα στο ενεργητικό του. Ελπίζω μόνο να μην μετάνιωσαν την αγορά του οι Κροάτες.

  • 1 year later...
Posted (edited)

Να γράψουμε και τα στοιχεία του πλοίου.

Το Ε/Γ – Ο/Γ ΑΡΗΣ ΙΙ με Ν.Π. 11478 είναι το 4ο νεότευκτο αμφίπλωρο που πιάνει δουλειά σε αυτή την γραμμή. Κάποτε για να κάνεις αυτή την διαδρομή χρειαζόσουν 45 λεπτά, τώρα θέλεις μόνο 15 λεπτά. Έτσι το επιβατικό κοινό ανάστησε την γραμμή, γιατί υπάρχουν σταθερά και συχνά δρομολόγια και είναι όλοι ευχαριστημένοι.

Η κατασκευή του Ε/Γ – Ο/Γ ΑΡΗΣ ΙΙ έγινε εξ ολοκλήρου στο Πέραμα στο ναυπηγείο του κ. Παπίλα με ναυπηγό τον κ. Κώστα Γκιωνάκη και κατασκευαστή τον κ. Δημήτρη Κούταλη. Η κατασκευή του ξεκίνησε στης 10/10/ 2006 και η καθέλκυση του έγινε στης 08/07/2007 παρουσία πολλών φίλων και συγγενών.

Το Ε/Γ – Ο/Γ ΑΡΗΣ ΙΙ έχει μήκος 73 μέτρα, πλάτος 15,10 μέτρα και βύθισμα 1,90 μέτρα. Η χωρητικότητα του είναι 80 Ι.Χ. αυτοκίνητα και έχει πρωτόκολλο για 440 επιβάτες. Αφού ο επιβάτης κατέβει από το αμάξι μπορεί να πάει στο άνετο, διαμπερές κλιματιζόμενο σαλόνι και να απολαύσει αυτό το …. μικρό ταξίδι.

Το ξύλο τριανταφυλλιάς άψογα εναρμονισμένο με τα άνετα μαύρα και μπεζ καθίσματα, το Laminate πάτωμα στο Bar και μεγάλες plasma τηλεοράσεις σε παραπέμπει σε άλλου είδους ταξίδι.

Η πρόωση του Ε/Γ – Ο/Γ ΑΡΗΣ ΙΙ γίνετε με 4 μηχανές DAEWOO συνολικής ισχύος 1460 KW και για ελικοπηδάλια χρησιμοποιεί 4 VETH 550 Ολλανδικής προελεύσεως αγορασμένα από τον κ. Ξάνθη. Στα δοκιμαστικά έπιασε 14,8 μίλια.

Έχει σταθερές αναχωρήσεις: από Ερέτρια κάθε ώρα παρά 15 και από Ωρωπό κάθε ώρα και 15.

Εκείνο που το κάνει να ξεχωρίζει από μακριά είναι το κίτρινο χρώμα που έχει χρησιμοποιήσει στις μπάντες του λόγο της διαφήμισης που έχει από την τράπεζα Πειραιώς.

Η ψυχή του ωραίου αυτού σκάφους είναι: ο καπετάνιος Ψωμάς Παναγιώτης, ο Α) μηχανικός Ψωμάς Ιωάννης, ναύκληρος Παντελής Κώστας και οι ναύτες Δασκαλόπουλος Κώστας και Σμπιλίρης Νίκος.

Edited by polmyt
  • 4 years later...
  • 1 year later...
Posted (edited)

Το Barbat όταν είχε φτάσει στη Κροατία το 2010 για τις εργασίες προσαρμογής του. Ενώ πέρυσι τον Απρίλιο πραγματοποίησε δεξαμενισμό στο ναυπηγείο Viktor Lenac στη Ριέκα. Τo Barbat δουλεύει στη γραμμή Misnjak-Stinica

Edited by Panagia Ekatontapiliani

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...