Hastaroth Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 Με το παρδόν,αλλά το να πληρώνωνται στην ώρα τους τα πληρώματα τών πλοίων δέν είναι υποχρέωση τής κυβέρνησης,αλλά τών εταιριών που διαχειρίζονται/κατέχουν/εκμεταλλεύονται τα πλοία. Γιά τα υπόλοιπα συμφωνώ απολύτως,οριζοντίως και καθέτως...
proud_ionian Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 και οταν αφορα εταιρειες που εκτελουν δημοσια υπηρεσια; τοτε δεν εχει λογο το γκουβερνο; (πχ νελ, αγιος γεωργιος τηνου κλπ)
MILTIADIS Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 Η Νελ δεν εκτελει μονο δημοσια υπηρεσια.Οι ναυτικοι στο Μυτιληνη γιατι να ειναι απληρωτοι για παραδειγμα?Ουτε για την Ανεκ/Λανε επισης μπορω να δεχτω μια τετοια δικαιολογια.Εχει πλοια σε ολα τα φιλετα της Ελλαδας και δεν της περισευουν 5 φραγκα για να πληρωσει το πληρωμα στον Κορναρο αλλα περιμενει την επιδοτηση?Μην τρελαθουμε. Μετρο πιεσης και εκβιασμος των εταιριων εις βαρος του υπουργειου ειναι αυτες οι καθυστερησεις με παραπλευρες απωλειες τους ναυτικους.
kerkini Posted March 3, 2015 Posted March 3, 2015 Κλαίω που λένε και οι νεολαίοι σήμερα! Ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή γιατί πολλές ακτοπλοϊκές γραμμές είναι υπό κατάρρευση! Ο Βουλευτής Β’ Αθηνών, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, απευθυνόμενος προς τον αρμόδιο Υπουργό, ζητά να πληροφορηθεί για τις ενέργειές του, προκειμένου να αποκατασταθεί η εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών που σήμερα δεν εκτελούνται, για τον τρόπο με τον οποίο σκοπεύει να ρυθμίσει το πρόβλημα της καταβολής των δεδουλευμένων στους απλήρωτους ναυτικούς, καθώς και για το εάν σκοπεύει να υλοποιήσει την εξαγγελία του για σύσταση κρατικού φορέα ακτοπλοΐας, «επαναφέροντας έτσι τις εποχές των κρατικών μονοπωλίων που κατέστησαν την ακτοπλοΐα για τους νησιώτες αγαθό πολυτελείας». Άθρωποι σαν τον κυρ Μίλτο έπρεπε να είναι στο Υπουργείο για να μην έχουμε τέτοια φαινόμενα.
rantanplan Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 Πρωινή ραδιοφωνική συνέντευξη Δρίτσα με σχολιασμό για Νελ, Αη Στράτη, αγκυροβόλιο Νεάπολης και λοιπή επικαιρότητα
proud_ionian Posted July 30, 2015 Posted July 30, 2015 (edited) οι αξιοι ανταμοιβονται και βραβευονται επισης (απο αξιους). ο δημαρχος πειραια, βραβευσε τον Θοδωρη Δριτσα για "την πολυετή προσφορά του από τη θέση του επικεφαλής του δημοτικού συνδυασμού «Το Λιμάνι της Αγωνίας» και του δημοτικού συμβούλου Πειραιά". συμφωνα με την efsyn.gr ο υπουργος μας ειπε: η κυβέρνηση στην οποία συμμετέχει, στο όνομα του Ελληνικού λαού, όχι αυθαίρετα, έδωσε μια μεγάλη μάχη, όχι απλά και μόνο για να πετύχει τη μια ή την άλλη συμφωνία, αλλά για να μπορέσει να επανακαθορίσει τη θέση της χώρας μας στο ευρωπαϊκό ή αν θέλετε και στο παγκόσμιο περιβάλλον. Μεγαλεπήβολος στόχος, πολύ φιλόδοξος, γιατί βρισκόμαστε σε μια περίοδο πολύ δύσκολη, που κλονίζεται η βασιμότητα αυτού του στόχου. Όμως, αυτός είναι ένας στόχος, που δεν πρέπει να τον εγκαταλείψουμε και πρέπει να συνεργήσουμε από κάθε μεριά ο καθένας, ώστε αυτό να μείνει στην επικαιρότητα, γιατί η χώρα μας πρωτοστάτησε όλο αυτό το διάστημα, σε μια προσπάθεια αλλαγής των δεδομένων στην Ευρώπη Edited July 30, 2015 by proud_ionian
proud_ionian Posted October 15, 2015 Posted October 15, 2015 (edited) συναντηση Δριτσα ΠΝΟ ειχαμε χτες. το ζουμι απο τη συναντηση ειναι: θα πρεπει οι συνθεσεις των πλοιων εσωτερικου, να εξομοιωθουν με αυτων που κανουν πλοες στην αδριατικη ως τις 31.10. θα γινει προσπαθεια να λυθει το ζητημα της ασφαλισης των ελληνων ναυτικων που υπηρετουν στα πλοια με ελληνικη σημαια. θα εφαρμοσθει η νομοθεσια (που εισαι Σουρρη ) οι απληρωτοι ναυτικοι (της νελ και των αγονων προφανως), να πληρωθουν μεσω της καταπτωσης των Εγγυητικων Επιστολων και ολιγη κλαψα "εμεις ειμαστε αριστεροι, σαν φιλοι ερχομαστε , το μνημονιο μας αναγκαζουν να το εφαρμοζουμε". Edited October 15, 2015 by proud_ionian
tasos123 Posted November 4, 2015 Posted November 4, 2015 Ο υπουργός (όπως και με την έκπτωση της νελ) δεν θέλει να επιστρατεύσει τους ναυτικούς. Αν όμως συνεχιστούν οι απεργίες μέχρι την Κυριακή θα έχουμε πάνω από 30000 μετανάστες στην Μυτιλήνη και όλα τα νησιά χωρίς τα απαραίτητα προϊόντα και με δυσκολία μεταφοράς στην ηπειρωτική Ελλάδα ατόμων που ειδικά τώρα δεν έχουν την δυνατότητα να πληρώνουν αεροπλάνο..
proud_ionian Posted December 10, 2015 Posted December 10, 2015 ο κυρ-Θοδωρας ειπε τα δεοντα στην Ναυτιλιακη Λεσχη Πειραια. η ομιλια ειχε τιτλο: Ελληνική Ναυτιλία: Ανθρώπινο Δυναμικό, Ναυτιλιακή Τεχνογνωσία και Ανταγωνιστικότητα :eek: φημες οτι ο Αλμοδοβαρ θα γυρισει τα παραπανω σε ταινια, ελεγχονται ως ανακριβη
enas chiotis Posted April 19, 2016 Posted April 19, 2016 Αντιεξουσιαστές κόλλησαν ένσημα χθες, περνώντας την πύλη του ΥΕΝ. Έφτασαν μέχρι την πόρτα όπου άπλωσαν το πανώ τους και πέταξαν μπογιά.
proud_ionian Posted October 18, 2016 Posted October 18, 2016 (edited) On 13/10/2016 at 11:26 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Πρόσκληση συνεδρίασης Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.), 18 Οκτωβρίου 2016 -ΣΑΣ.pdf On 16/10/2016 at 10:20 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Ημερίδα με θέμα το «Σχεδιασμό Ακτοπλοϊκού Δικτυού» διοργανώνεται στα Χανιά, τη Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016, στο πλαίσιο της φιλοξενίας του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ) που διοργανώνεται την επόμενη μέρα 18η Οκτωβρίου 2016 στην πόλη των Χανίων. Την ημερίδα συνδιοργανώνουν ο Δήμος Χανίων, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και ο Ελληνικός Επιμελητηριακός Σύνδεσμος Μεταφορών. Το πρόγραμμα της ημερίδας υπάρχει στο επισυναπτόμενο αρχείο. πρόγραμμα Ημερίδας ΣΑΣ ΧΑΝΙΑ_0.doc o υπουργος εταξε αναμορφωση του ισχυοντος θεσμικου πλαισιου, το οποιο ισχυει 15 χρονια. θα γινει... fast track διαλογος 2-3 μηνων και μετα θα γινουν οι αλλαγες, που θα κρατησουν τα θετικα στοιχεια, αλλα θα δινουν και στο κρατος τη δυνατοτητα να παρεμβαινει οπου υπαρχουν προβληματα. ποια ειναι αυτη η δυνατοτητα; μα, τι αλλο, ο δημοσιος φορεας για την ακτοπλοΐα!!! κατι σαν και αυτο υποθετω YΓ: οι δημοι των μικρων νησιων, ζητησαν να εχουν οι ΟΤΑ μεγαλυτερο ρολο στα ακτοπλοϊκα ζητηματα Edited October 18, 2016 by proud_ionian
kerkini Posted October 20, 2016 Posted October 20, 2016 On 18/10/2016 at 7:00 AM, proud_ionian said: YΓ: οι δημοι των μικρων νησιων, ζητησαν να εχουν οι ΟΤΑ μεγαλυτερο ρολο στα ακτοπλοϊκα ζητηματα Και πρέπει να το πέτυχαν. Δεν είδα κάτι στη γνωμοδότηση του ΣΑΣ π.χ. αλλά μάλλον θα δίνεται η δυνατότητα στους ΟΤΑ να συνάπτουν απευθείας συμβάσεις για την κάλυψη των νησιών.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 23, 2016 Posted November 23, 2016 Έρχεται «Καλλικράτης» στις ακτοπλοϊκές γραμμές των νησιών Quote Αναδιοργάνωση των ακτοπλοϊκών γραμμών προανήγγειλε ο υφυπουργός ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής Νεκτάριος Σαντορινιός. Μιλώντας στο ραδιόφωνο της Θεσσαλονίκης North 98 ο κ. Σαντορινιός σημείωσε ότι το σχέδιο του υπουργείου για τον περιορισμό του κόστους στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες ταυτόχρονα με την αναβάθμιση τους, είναι να υπάρξει ένα πιο ευέλικτο σχήμα στις ακτοπλοϊκές γραμμές. «Περισσότερα δρομολόγια με ακτινωτό τρόπο και ανταποκρίσεις από πλοίο σε πλοίο αλλά και σε συνδυασμό με αλλά μέσα μεταφοράς όπως για παράδειγμα η χρησιμοποίηση των υδροπλάνων που όπως πιστεύει θα ξεπεραστούν τα λιγοστά προβλήματα και από τη νέα περίοδο μέσα στο καλοκαίρι του 2017 θα εμφανιστούν στα νησιά του Ιονίου και στη συνέχεια και σε άλλα νησιά του Αιγαίου». Αυτή την ώρα είπε το σχέδιο «Καλλικράτης» αν και ο Καλλικράτης ταυτίστηκε και με αρνητικά φαινόμενα, σημείωσε βρίσκεται σε συζήτηση με τους αρμόδιους φορείς του τουρισμού και θα αρχίσει να υλοποιείται από το φθινόπωρο του 2017 ενώ οι πρώτες ελάχιστες παρεμβάσεις νωρίτερα μέσα στο καλοκαίρι του 2017.
enas chiotis Posted December 4, 2016 Posted December 4, 2016 Από την ανακοίνωση καταλαβαίνουμε ότι οι ναυτικοί την κάνουν άδικα την απεργία. Παρεξήγηση με τις διαρροές έγινε. Βέβαια η δήλωση του υπουργού κάνει λόγο από τη μια ότι δεν τέθηκε ποτέ θέμα κατάργησης του καθεστώτος, και από την άλλη ότι η προσπάθεια της κυβέρνησης στα πλαίσια της διαπραγμάτευσης είναι η διατήρηση του καθεστώτος. Άντε βγάλε άκρη δηλαδή... Δήλωση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτη Κουρουμπλή σχετικά με το καθεστώς φορολογίας των ναυτικών « Δεν υπάρχει για την Κυβέρνηση θέμα αλλαγής και εξομοίωσης του καθεστώτος φορολογίας των ναυτικών. Οι φήμες που κυκλοφορούν για την αλλαγή του καθεστώτος της φορολογίας των ναυτικών είναι παντελώς αβάσιμες. Το έγγραφο που κυκλοφόρησε ως «έγγραφο διαπραγμάτευσης» με τους θεσμούς αναφέρει για το συγκεκριμένο θέμα την «κατάργηση / αύξηση του φορολογικού καθεστώτος των ναυτικών». Για την Κυβέρνηση, όμως, δεν τέθηκε ποτέ θέμα κατάργησης του φορολογικού καθεστώτος για τους ναυτικούς. Η αναγνώριση των ιδιαιτεροτήτων του ναυτικού επαγγέλματος και της συμβολής των ναυτικών στην ανάπτυξη της ελληνικής ναυτιλίας και οικονομίας, αποτελούν προγραμματική θέση της Κυβέρνησης. Η στήριξη του επαγγέλματος του ναυτικού αποτελεί κυβερνητική προτεραιότητα. Η δέσμευση και η προσπάθεια της Κυβέρνησης στα πλαίσια της διαπραγμάτευσης είναι η αδιαπραγμάτευτη διατήρηση του ισχύοντος σήμερα φορολογικού καθεστώτος για τους ναυτικούς και η αποφυγή κάθε περαιτέρω αύξησης των φορολογικών συντελεστών. Άλλωστε, δεν πρέπει να λησμονεί κανείς ότι η αύξηση που έχουν υποστεί από τις Κυβερνήσεις της περασμένης πενταετίας έχει οδηγήσει στον τριπλασιασμό της φορολογίας των ναυτικών ». hcg.gr
Petros P Posted December 4, 2016 Posted December 4, 2016 Και κλασικά δε θα γινει 50 αλλα 30 .. οχι να μείνει 10 η πως ειναι ... δυστυχώς και συγνώμη για το πολιτικό σχόλιο , η οποια διάψευση αυτής της κυβέρνησης ειναι η μεγαλύτερη επιβεβαίωση
gpap2006 Posted December 4, 2016 Posted December 4, 2016 Πώς να εμπιστευτείς τα λόγια ενός πρώην συνεργάτη του Άκη Τσοχατζόπουλου....
proud_ionian Posted January 13, 2017 Posted January 13, 2017 τον αμερικανο πρεσβυ Pyatt συναντησε ο Κουρουπλης και συζητησαν θεματα αμοιβαιου ενδιαφεροντος (προσφυγικο, συνεργασια λιμενικου και USCG, αμερικανικες επενδυσεις στην Ελληνικη Ναυτιλια, πως να γινει ο πρεσβυς αρωγο μελος του ΣΥΡΙΖΑ, που να φαει ο πρεσβυς καλες ψητουρες οταν παει Μεσολογγι κλπ). καποιο θεμα αρμοδιοτητος κουρουπλη καιει τον Θειο Σαμ και ο Τζεφ εβαλε λιγο χερι
Panagia Ekatontapiliani Posted January 15, 2017 Posted January 15, 2017 Μαλλον υπαρχει Αμερικανικό ενδιαφέρον για επισκευές των πλοίων του 6ου αμερικανικού στόλου: Το Μαξίμου αναζητεί πολιτικές επανεκκίνησης της ναυπηγικής βιομηχανίας. Quote Οι ανάγκες για επισκευές των πλοίων του 6ου αμερικανικού στόλου, που έχει σαν περιοχή δράσης την Ανατολική Μεσόγειο, φαίνεται να βάζουν φωτιά στα κυβερνητικά επιτελεία, που ξεκινούν μια νέα προσπάθεια για την «ανάσταση» της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης και τη εγχώριας ναυπηγικής βιομηχανίας. Όπως αποκάλυψε χθες ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής, ο πρωθυπουργός ανέθεσε στον ίδιο και τον υφυπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, Στέργιο Πιτσιόρλα, την αρμοδιότητα της επανεκκίνησης της ναυπηγοεπισκευαστικής και ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας. «Η ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη ανατέθηκε με πρωθυπουργική απόφαση ως αρμοδιότητα σε μένα και τον κ. Πιτσιόρλα για να γίνει κάθε προσπάθεια προκειμένου να απελευθερωθεί ο κλάδος. Είμαι αισιόδοξος ότι θα τα καταφέρουμε» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κουρουμπλής μιλώντας στους δημοσιογράφους στο πλαίσιο εκδήλωσης κοπής της πίττας στο υπουργείο Ναυτιλίας. Μάλιστα, συμπλήρωσε ότι η σχετική απόφαση ελήφθη σε σύσκεψη που έγινε προχθές στο Μέγαρο Μαξίμου. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση της «Ν» για το ποιες ήταν οι πρώτες κατευθύνσεις του πρωθυπουργού, ο ίδιος απέφυγε να αναφερθεί σε λεπτομέρειες, σημείωσε ωστόσο ότι η όλη προσπάθεια είναι αναπτυξιακού χαρακτήρα. Πρέπει να απεμπλακεί το ναυπηγείο Σκαραμαγκά από την κατάσταση που βρίσκεται, να ενισχυθεί η Ελευσίνα και η ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη προσέθεσε, ενώ αποκάλυψε ότι υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον για επισκευές από τον 6ο αμερικανικό στόλο. Επίσης υπάρχουν προγράμματα που μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο του πακέτου Γιούνκερ, ενώ υπάρχουν ακόμη τα προγράμματα εξοπλισμού του Λιμενικού Σώματος (νέα σκάφη και επισκευές), καθώς και η μεγάλη ανάγκη για μετασκευές φορτηγών και επιβατηγών πλοίων εν όψει της χρήσης νέων καυσίμων μετά το 2020. Πληροφορίες της «Ν» αναφέρουν ότι το Μέγαρο Μαξίμου δίνει ιδιαίτερη σημασία στην «ανάσταση» της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης και γενικότερα της ναυπηγικής βιομηχανίας και είναι αποφασισμένο να προχωρήσει τις πρωτοβουλίες στις οποίες ρόλο σημαντικό διαδραματίζει και ο υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης, καθώς πιστεύει ότι μπορεί να προσφέρει πολλά στη μείωση της ανεργίας και την αύξηση της απασχόλησης, ειδικά σε μία πολύ ταλαιπωρημένη από την κρίση περιοχή της Αττικής. Ρόλο στην ανάπτυξη της ναυπηγοεπισκευής θα παίξει και η Cosco, με την οποία ο κ. Κουρουμπλής ζήτησε χθες στενή συνεργασία γιατί όπως είπε υπάρχει το ιδιωτικό λιμάνι, αλλά υπάρχει και το κράτος. Η Cosco σχεδιάζει να επισκευάσει μία μικρή δεξαμενή ενώ θα φέρει δύο ακόμη, μία 80.000 dwt και μία 300.000 dwt. Μάλιστα, την περίοδο αυτή διερευνώνται οι περιοχές στις οποίες θα εγκατασταθούν οι δεξαμενές. Μπορεί η Cosco να εμφανίζεται σαν «ανταγωνιστής» των δύο ναυπηγείων, όμως έχει από την άλλη πλευρά τη «δύναμη» να διαμορφώσει στη χώρα μας και πάλι μία «αγορά» σε ό,τι αφορά τη ναυπηγοεπισκευαστική και ναυπηγική δραστηριότητα από την οποία θα κερδίσουν και άλλοι. Σε ό,τι αφορά το καθεστώς των ιδιωτικών μονάδων στη ζώνη, από το υπουργείο σημείωναν χθες στελέχη του ότι έχει καθορισθεί με τη σύμβαση παραχώρησης και εάν υπάρχουν κάποια επιμέρους θέματα θα διερευνηθούν. Βέβαια, δεν παύει να παραμένει ανοικτό πώς θα ξεπερασθούν τα αγκάθια της διαμάχης για το ναυπηγείο Σκαραμαγκά, ενώ όπως σημειώνουν παράγοντες της ναυτιλίας μικρών αποστάσεων θα πρέπει να λυθεί και το θέμα της παροχής εγγύησης (refund guarantee) από τα ναυπηγεία στον πλοιοκτήτη. Επίσης για τους εφοπλιστές πρόβλημα συνιστούν οι πολλές γραφειοκρατικές διαδικασίες που ισχύουν προκειμένου ένα πλοίο να προχωρήσει σε επισκευές. Ζητούν απλοποίηση των διαδικασιών, όχι όμως σε βάρος της ασφάλειας.
proud_ionian Posted January 25, 2017 Posted January 25, 2017 γιατι παραιτηθηκε ο γενικος γραμματεας (Γ.Θεοτοκας)?
kerkini Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Παίζει να μην άντεξε την αδυναμία να επιβάλλει το Υπουργείο τις θέσεις του -μέσω του ΣΑΣ- στις εταιρείες... ;-)
Orestis Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Ή πιο απλα, επειδη ο καθε υπουργος θελει τον δικο του Γ.Γ.
Petros P Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Πάντως οταν τοποθετήθηκε δίπλα στον προηγούμενο υπουργό,πολλοι ειπαν ευτυχως,γιατι και σαν καθηγητής είχε καλή φήμη και ... Γιατι ίσως ακουστεί και τίποτα λογικό...που δεν ακούστηκε 15 minutes ago, Orestis said: Ή πιο απλα, επειδη ο καθε υπουργος θελει τον δικο του Γ.Γ. Αυτο ακριβώς
kerkini Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Ακριβώς επειδή μιλάμε για το συγκεκριμένο άνθρωπο έγραψα το παραπάνω.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now