Nick the Greek Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 On 5/6/2017 at 4:33 PM, proud_ionian said: ποιο ειναι το αντικειμενο και ποια η συνθεση, της επιτροπης για την "αναδιαρθωση του πλαισιου των ακτοπλοϊκων συγκοινωνιων" ? Τι έγινε ρε παιδιά, η επιτροπάρα η ατελείωτη, αναδιάρθρωσε κανένα πλαίσιο, ή ακόμα?
proud_ionian Posted January 18, 2018 Posted January 18, 2018 ο υπουργος, εμελετησε το θεμα Quote Μετά την ασφάλιση του πλοίου «Παναγία Αγιάσου», που «ξέσυρε» την άγκυρα του λόγω των σφοδρών ανέμων, στο Αγκυροβόλιο, ανοιχτά του Πειραιά, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής συγκάλεσε σε σύσκεψη την ηγεσία του Λιμενικού Σώματος. Στη σύσκεψη συμμετείχε και ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Νεκτάριος Σαντορινιός. Οι κκ Κουρουμπλής και Σαντορινιός έδωσαν οδηγίες για τη μεταφορά του πλοίου σε ασφαλές σημείο, με τις προβλεπόμενες διαδικασίες. Επίσης, στη σύσκεψη η ηγεσία του Λιμενικού Σώματος, ενημέρωσε για τα παροπλισμένα στο λιμάνι της Ελευσίνας, επιβατηγά οχηματαγωγά «Πηνελόπη Α» και «Μυτιλήνη», που λόγω των ισχυρών ανέμων απεκόπησαν οι κάβοι πρόσδεσης.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Συνάντηση ΥΝΑΝΠ Π. Κουρουμπλή με το Συνδικάτο Μετάλλων Με εκπροσώπους του Συνδικάτου Εργατοϋπαλλήλων Μετάλλου του Νομού Αττικής συναντήθηκαν σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής και ο Υφυπουργός Νεκτάριος Σαντορινιός. Οι συνδικαλιστές κατήγγειλαν στον Υπουργό ότι έχουν, στην ουσία σταματήσει, όπως είπαν, οι έλεγχοι σε θέματα υγιεινής και ασφάλειας και ότι δεν παίρνουν απαντήσεις στις καταγγελίες που κάνουν στα αρμόδια όργανα. Ζήτησαν να τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας στην Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη και κατήγγειλαν ότι δεν γίνονται με τον προβλεπόμενο τρόπο οι έλεγχοι, αλλά ούτε και οι εργασίες στο πλοίο «ΑΕΟΛΟΣ» (πρώην ΜΟΒΥ LOVE) το οποίο διαπιστώθηκε η ύπαρξη αμιάντου. Επιπλέον ζήτησαν να καθαριστεί όλο το πλοίο από τον αμίαντο, να ελεγχθούν όσοι τυχόν ανέπνευσαν αμίαντο, καθώς και να γίνει ο κατάλληλος έλεγχος και σε άλλο (αδελφό όπως είπαν) πλοίο που έχει ελλιμενιστεί στη Δραπετσώνα. Ο κ. Κουρουμπλής δεσμεύτηκε ότι θα γίνει έλεγχος σε όλο το πλοίο και ότι θα τηρηθούν όλα όσα προβλέπουν οι προδιαγραφές για την αφαίρεση του αμιάντου από ολόκληρο το σκάφος . Οι εκπρόσωποι του συνδικάτου ζήτησαν ακόμα την παρέμβαση του υπουργού ώστε να ξαναλειτουργήσουν οι μικτές Επιτροπές Υγιεινής και Ασφάλειας και να γίνονται συνεχώς έλεγχοι. Επίσης, κατέθεσαν επτά γραπτές καταγγελίες για την κατάσταση στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη.
Nick the Greek Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 Μια και μιλάμε για safety στη Ζώνη, να βλέπουμε και τις 2 πλευρές. Όταν για παράδειγμα ανεβαίνουν συνεργεία σε πλοία που κάνουν επισκευές με το τσιγάρο στο στόμα ή χωρίς προστατευτικά κράνη, τότε τι κάνουν τα σωματεία? Κι όταν το πλοίο τους κάνει παρατηρήσεις στις οποίες δε συμμορφώνονται με το έτσι θέλω, και το πλοίο τους διώξει για λόγους ασφαλείας, τότε τι χαμπάρια μάστορα? Υφίστανται κάποια πειθαρχική διαδικασία τα μέλη των σωματείων που παραβαίνουν τους κανόνες, ή μήπως κάνουμε την πάπια?
proud_ionian Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 εδω βεβαια, δε μιλαμε για μια απο τις συνηθισμενες γενικολογες καταγγελιες του ΠΑΜΕ. εχουμε κατι πολυ συγκεκριμενο. υπαρξη αμιαντου σε επιβατηγο οχηματαγωγο πλοιο που επισκευζεται και πιθανη εκθεση των μελων των συνεργειων στον αμιαντο. δε νομιζω οτι δικαιολογειται κατι τετοιο, οσο αμελη και αν ειναι τα μελη των σωματειων περισσοτερα στο θεμα του... βασιλοβαπορου.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 Συνάντηση ΥΝΑΝΠ με Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη Quote Σε ιδιαίτερα καλό κλίμα συναντήθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής, με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη. Ο κύριος Μπουτάρης, ζήτησε από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, να ενισχύσει τις προσπάθειες των τριών δημάρχων και των φορέων των νησιών των Βορείων Σποράδων για επαναλειτουργία της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με Θεσσαλονίκη. Από την πλευρά του, ο κύριος Κουρουμπλής, αντιλαμβανόμενος το μέγεθος του προβλήματος, δήλωσε ότι το Υπουργείο θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να βρεθεί εταιρία που θα αναλάβει την εν λόγω ακτοπλοϊκή σύνδεση τους θερινούς μήνες.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 1, 2018 Posted February 1, 2018 Π. Κουρουμπλής: «Νέες πλοηγίδες και νέα στελέχη, το 2018, αλλάζουν το περιβάλλον στην Πλοηγική Υπηρεσία» Quote Το νέο περιβάλλον που δημιουργείται το 2018 για την πλοηγική υπηρεσία, μετά την πλήρη ανακατασκευή των πέντε πλοηγίδων του Σταθμού Πειραιά με νέες μηχανές, και ενόψει της απόκτησης νέων σκαφών, αλλά και της πρόσληψης νέων στελεχών, τόνισε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής, στην τελετή για την παρουσίαση των ανακατασκευασμένων πλοηγίδων. Στην παρουσίαση του έργου για την Πλοηγική Υπηρεσία ήταν παρόντες, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Νεκτάριος Σαντορινιός, ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων Χρήστος Λαμπρίδης, ο Γενικός Γραμματέας Ναυτιλίας Διονύσης Χαράλαμπος Καλαματιανός, η βουλευτής Β΄ Πειραιά Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου, ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος, Αντιναύαρχος ΛΣ Σταμάτης Ράπτης, ο Β΄ Υπαρχηγός Αντιναύαρχος ΛΣ Παναγιώτης Παρασκευάς, και πολλοί υπηρεσιακοί παράγοντες. Ο κκ Κουρουμπλής και Λαμπρίδης σημείωσαν τη φιλοπονία των στελεχών της Πλοηγικής Υπηρεσίας και των αρμόδιων Υπηρεσιών του Υπουργείου, χάρη στις οποίες, ολοκληρώθηκε πολύ γρήγορα η απόκτηση των νέων μηχανών και η ανακατασκευή των σκαφών. Ο κ. Κουρουμπλής είπε πως όταν ανέλαβε το υπουργείο διαπίστωσε ότι οι μηχανές στις πλοηγίδες είχαν «λιώσει» και δεν επισκευάζονταν. Το αποτέλεσμα ήταν να λειτουργεί μία πλοηγίδα και με μικρή ταχύτητα. «Από τη στιγμή που η φιλοσοφία μας απέκλειε την ιδιωτικοποίηση προχωρήσαμε αστραπιαία στην πλήρωση των 10 κενών θέσεων και στην προκήρυξη διαγωνισμού για την προμήθεια των νέων μηχανών. Προχωρούμε και στην πρόσληψη πρόσθετου προσωπικού στην πλοηγική υπηρεσία γιατί οι ανάγκες είναι μεγάλες. Συστήνουμε 26 νέες θέσεις», είπε ο κ. Κουρουμπλής. Ο Υπουργός Ναυτιλίας τόνισε ότι «το 2018 θα είναι ένας εξαιρετικά παραγωγικός χρόνος για όλη τη χώρα, γιατί σε όλους τους τομείς και σε αυτό το υπουργείο, μετά από τρία χρόνια και έχουν ωριμάσει πολλά πράγματα. Το 2018 λοιπόν θα έχουμε οργασμό εξελίξεων. Ειδικά η Πλοηγική Υπηρεσία πιστεύω ότι μέσα στο 2018 θα έχει και τις καινούργιες πλοηγίδες και τα 26 νέα στελέχη της. Όλα αυτά διαμορφώνουν ένα νέο εντελώς περιβάλλον για τα ζητήματα της πλοηγικής υπηρεσίας», κατέληξε ο κ. Κουρουμπλής. Ο Υφυπουργός Νεκτάριος Σαντορινιός δήλωσε: «Η κυβέρνηση προσπαθεί να αναστρέψει την επιχείρηση που είχε ξεκινήσει τα προηγούμενα χρόνια για την ιδιωτικοποίηση της πλοηγικής υπηρεσίας. Εχουμε μία συνεπή και συνεχή πολιτική για την ενίσχυση του δημόσιο χαρακτήρα της πλοηγικής υπηρεσίας, ο οποίος μπορεί πραγματικά να βοηθήσει την ανάπτυξη των λιμανιών της χώρας , αλλά και να ενισχύσει την ασφάλειά τους. Η σημερινή παρουσίαση είναι κομμάτι όλων αυτών δράσεων που έχουμε αναπτύξει. Θα συνεχίσουμε σε αυτή την κατεύθυνση γιατί πραγματικά πιστεύουμε ότι η πλοηγική υπηρεσία είναι πολύ σημαντική για τα λιμάνια της χώρας μας.» O Γ.Γ. Χρήστος Λαμπρίδης, αφού επεσήμανε το σύνολο των ενεργειών που έχουν αναληφθεί μέχρι σήμερα για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό της πλοηγικής υπηρεσίας, επεσήμανε ότι: «Η διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα της πλοηγικής υπηρεσίας αποτελεί στρατηγική επιλογή της ηγεσίας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Στόχος μας ήταν να αναστραφεί η πορεία απαξίωσης της Πλοηγικής Υπηρεσίας που επιχειρήθηκε από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και που σκοπό είχε την ιδιωτικοποίηση της. Απόδειξη αυτής της πορείας απαξίωσης αποτελεί το γεγονός ότι από το 2003 δεν είχε πραγματοποιηθεί καμία ενέργεια προμήθειας εξοπλισμού της Πλοηγικής Υπηρεσίας, ενώ πριν την παρούσα Κυβέρνηση, προσλήψεις ναυτικού προσωπικού για τελευταία φορά πραγματοποιήθηκαν το 2008. Επιπρόσθετα, το 2014 καταργήθηκε το σύνολο των κενών οργανικών θέσεων του ναυτικού προσωπικού που υπηρετεί στην Πλοηγική Υπηρεσία με αποτέλεσμα οι θέσεις να μειωθούν από 222 θέσεις στις 110 για όλη την επικράτεια. Η παρούσα κυβέρνηση με την προμήθεια εξοπλισμού και σκαφών, με την πρόσληψη προσωπικού και την αύξηση των οργανικών θέσεων, στηρίζει τον δημόσιο χαρακτήρα της πλοηγικής υπηρεσίας, σε αντιστοιχία με την πραγματικότητα στην συντριπτική πλειοψηφία των χωρών της Ευρώπης, όπου επίσης οι υπηρεσίες πλοήγησης παρέχονται από δημόσιο φορέα. Ο ισχυρός δημόσιος έλεγχος επιβάλλεται από το γεγονός ότι οι υπηρεσίες πλοήγησης συνδέονται με την ασφάλεια επιβατών, πληρωμάτων αλλά και πλοίων και φορτίων. Ταυτόχρονα διασφαλίζεται το χαμηλό ύψος των τελών πλοήγησης (σημειώνεται ότι τα τέλη για την παροχή Πλοηγικών Υπηρεσιών στην Ελλάδα είναι από τα χαμηλότερα στην Ευρώπη) γεγονός που αν το συνδυάσει κανείς με τη συνεχόμενη προσπάθεια για βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών κατανοεί ότι ενισχύει σημαντικά την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών λιμένων».
rantanplan Posted February 1, 2018 Posted February 1, 2018 (edited) Προκήρυξη διαγωνισμού για χαρτογράφηση ναυαγίων, στήσιμο διαδραστικής βάσης δεδομένων και καταγραφή ναυαγίων στην Ελευσίνα Edited February 1, 2018 by rantanplan ορθογραφία
Nikos_Chania Posted February 27, 2018 Posted February 27, 2018 Δικαιολογίες βρίσκει ο Κουρουμπλής για να μπαλώσει τα.....αμπάλωτα!!! Quote Η «Εφ.Συν.» επικοινώνησε με τον υπουργό Ναυτιλίας Π. Κουρουμπλή ο οποίος υποστήριξε ότι λόγω δύο σημαντικών προβλημάτων που προέκυψαν ζήτησε από τον Γ. Στεφάνου προθεσμία δυο-τριών ημερών προκειμένου να ελέγξει τα ζητήματα αυτά. Το πρώτο αφορά το λιμάνι της Σαντορίνης, καθώς ο δήμαρχος του νησιού τον ενημέρωσε ότι οι καθιζήσεις συνεχίζονται με αποτέλεσμα να υπάρχει πλέον σοβαρό πρόβλημα στις προσεγγίσεις των πλοίων, αφού αυτές γίνονται έτσι κι αλλιώς σε προβληματική προβλήτα. Ο γενικός γραμματέας Λιμένων Χρήστος Λαμπρίδης έδωσε εντολή και την Τετάρτη αναχωρεί για το νησί κλιμάκιο τεχνικών προκειμένου να διαπιστώσουν από κοντά την κατάσταση του λιμανιού. Το δεύτερο ζήτημα αφορά επιστολή που έλαβε ο Π. Κουρουμπλής από την εταιρεία Hellenic Seaways, η οποία διαμαρτύρεται γιατί το δρομολόγιο της Golden Star Ferries συμπίπτει με δικό της δρομολόγιο στο λιμάνι της Σαντορίνης.
gpap2006 Posted February 28, 2018 Posted February 28, 2018 Ο πιο επιτυχημένος αλλά κυρίως ο πιο αδιάφθορος, έντιμος και ικανός Υπουργος Ναυτιλίας στην ιστορία της Ελλάδας, ο Παναγιωτης ο Κουρουμπλής παραμένει στη θέση του...
hayabusagr Posted February 28, 2018 Posted February 28, 2018 ετοιμαζομαστε να ζήσουμε κι άλλες ένδοξες ημέρες
Petros P Posted February 28, 2018 Posted February 28, 2018 Και εσυ να πηγαινες για υπουργός βρε Ζ ,τα χατίρια του supermario bros θα τα κάνουν ουτως η άλλως... Αν πετάγαν τον Κουρουπλή πιο πολύ για τη ΔΑΛ θα ηταν,παρά για το θέμα seajets vs gsf
hayabusagr Posted February 28, 2018 Posted February 28, 2018 μπα, δεν ειναι μόνο αυτό. λογικο ειναι να υπάρχουν κόντρες μεταξύ ανταγωνιστών στην τελική (με θεμιτά μέσα φυσικά). Το ότι εξελίσσεται έτσι η συγκεκριμένη είναι άλλο θέμα. Αλλά νομίζω τα κακώς κείμενα ειναι αρκετά περισσότερα από αυτά που ακούω/διαβάζω.
proud_ionian Posted February 28, 2018 Posted February 28, 2018 3 hours ago, proud_ionian said: οι αξιοι ανταμοιβονται και βγαζουν και γλωσσα (και οχι μονο). μικρος ο ανασχηματισμος, αλλα με ισχυρους συμβολισμους, λεει ο... κουρουπλαρος.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 17, 2018 Posted April 17, 2018 Συζήτηση στο ΥΕΝ για τη δρομολογιακή σύνδεση της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου Quote Συνάντηση με τον Δήμαρχο Λήμνου Δημήτρη Μαρινάκη και τη Δήμαρχο του Αγίου Ευστρατίου Μαρία Κακαλή είχαν σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής και ο Γενικός Γραμματέας Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Διονύσης Τεμπονέρας. Οι κκ Μαρινάκης και Κακαλή έθεσαν ζητήματα σχετικά με τις δρομολογιακές συνδέσεις των νησιών τους. Οι κκ Κουρουμπλής και Τεμπονέρας δεσμεύτηκαν να εξετάσουν θετικά τα ζητήματα και να κάνουν τις απαραίτητες παρεμβάσεις.
proud_ionian Posted April 17, 2018 Posted April 17, 2018 On 3/3/2018 at 10:33 AM, proud_ionian said: o κουρουμπλαρος στο θιακι, το επομενο σαββατο. με πρωτοβουλια του δημαρχου, λεει. το προγραμμα της επισκεψης θα ανακοινωθει. On 11/3/2018 at 12:03 PM, proud_ionian said: σιγη ιχθυος. πηγε τελικα ή περιμενει να παει με τον νεο Γ.Γ? τελικα σαντορινιος 28-29 απριλιου. Quote Σάββατο 28-4-2017 16:15 Άφιξη – επίσκεψη στο λιμάνι Πίσω Αετού 18:00 Επίσκεψη στο δημαρχείο 18:30 Επίσκεψη στο λιμεναρχείο 19:00 Συνάντηση με φορείς του νησιού στον κινηματογράφο Κυριακή 29-4-2018 10:30 Επίσκεψη στην Πόλη Σταυρού –εργοστάσιο αφαλάτωσης 11:30 Επίσκεψη στo λιμάνι Φρικών 12:30 Επίσκεψη στο λιμάνι Κιονιού
proud_ionian Posted May 30, 2018 Posted May 30, 2018 γιατι πλακωθηκαν ο Κουρουμπλης με τον Δημαρχο Συρου. σε ολα τα κυκλαδιτικα ΜΜΕ παιζει η ειδηση οτι ο Δημαρχος χαρακτηρισε τον υπουργο ανεπιθυμητο στο νησι. η επισημη δικαιολογια, ειναι το επιπεδο των ακτοπλοϊκων συγκοινωνιων των νησιων. επειδη ομως δεν ειναι και τοοοσο υποβαθμισμενες ακτοπλοϊκα οι κυκλαδες και ιδιαιτερα η Συρος, υποψιαζομαι κανενα ρουσφετι που αθετηθηκε
gtogias Posted May 30, 2018 Posted May 30, 2018 Θα μπορούσα να προσθέσω δυο περιστατικά: 1. Το όχι στην δρομολόγηση του Mykonos Palace στις Κυκλάδες, περιλαμβανομένης της Συρου 2. Την όχι ικανοποιητική απόφαση για την δρομολόγηση των μικρών της Golden Star Ferries, με έδρα την Σύρο, που την ώθησε να ζητήσει να πάνε στις Σποράδες.
csst9728 Posted May 30, 2018 Posted May 30, 2018 1 hour ago, proud_ionian said: επειδη ομως δεν ειναι και τοοοσο υποβαθμισμενες ακτοπλοϊκα οι κυκλαδες και ιδιαιτερα η Συρος Η Σύρος είναι "σχετικά" υποβαθμισμένη ακτοπλοϊκά, τόσο σε πλήθος δρομολογίων όσο και τιμών εισιτηρίων (aka μονοπώλιο). Μην ξεχνάμε πως είναι και πρωτεύουσα του νομού*. Χωρίς να έχουμε στατιστικά κίνησης, οι συριανοί γκρινιάζουν πως δεν έχουν την αύξηση του τουρισμού που έχουν τα γειτονικά νησιά. *ένα από τα μεγαλύτερα αυτογκόλ είναι τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια των τελευταίων χρόνων που σχεδόν επιβάλουν τη διανυκτέρευση στη σύρο (οι κακές γλώσσες λένε πως έχουν βάλει το χέρι τους οι ξενοδόχοι του νησιού), χωρίς κανείς πλην των επιβατών να διαμαρτύρεται.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2018 Posted May 30, 2018 (edited) Μαραγκός κατά Κουρουμπλή: «Με τα προβλήματα των νησιωτών δεν παίζουμε… Είσαι Ανεπιθύμητος» Quote «Persona non grata» στο νησί της Σύρου χαρακτηρίζει σε τοπική εφημερίδα, τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Κουρουμπλή ο Δήμαρχος Σύρου-Ερμούπολη. Φαίνεται πως ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής θα ακούει Κυκλάδες και θα αλλάζει Ρότα μετά τις δηλώσεις του Δημάρχου Σύρου-Ερμούπολης. Μετά το δήμαρχο Μήλου άλλος ένας Δήμαρχος, ο κ. Γιώργος Μαραγκός ανακήρυξε «ανεπιθύμητο» (persona non grata) το κ. Κουρουμπλη στη Σύρο. Το χαρακτηρισμό επιβεβαίωσε στο Cyclades24, ο Δήμαρχος Σύρου-Ερμούπολης κ. Μαραγκός και έχει να κάνει με την ακτοπλοϊκή διασύνδεση των Κυκλάδων και με το »πόλεμο» και κυρίως με την στάση του κ. Κουρουμπλή απέναντι στους εφοπλιστές, κ.κ Γιώργο και Δημήτρη Στεφάνου. Με τα προβλήματα των νησιωτών δεν «παίζουμε». Η Σύρος και δικαιούται και αξίζει καλύτερης ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τα νησιά των Κυκλάδων, τον Πειραιά και τη Ραφήνα. Όποιος αδικεί την προσπάθεια του νησιού μας πρέπει να γνωρίζει ότι αναλαμβάνει και τις συνέπειες, ανέφερε ο κ. Μαραγκός. Edited May 30, 2018 by proud_ionian
proud_ionian Posted May 30, 2018 Posted May 30, 2018 η μηλος ειναι αδικημενη; (ειδικα φετος) και συρος; (ξαναρωτω). μαλλον για να ακουστουν γινονται οι δηλωσεις
Panagia Ekatontapiliani Posted May 31, 2018 Posted May 31, 2018 Διευκρίνιση από το ΥΕΝ για την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Κυκλάδων Με αφορμή δημοσιεύματα και πληροφορίες των ΜΜΕ για τη σύνδεση των Κυκλάδων μεταξύ τους και με τον Πειραιά, το Υπουργείο Ναυτιλίας διευκρινίζει ότι: Στις 20 Μαρτίου 2018 οι πλοιοκτήτριες εταιρείες του Ε/Γ ΣΟΥΠΕΡΣΠΗΝΤ Ν.Π.12507 και του ΣΟΥΠΕΡΚΑΤ Ν.Π.125218, οι εταιρίες «ΑΧΛΑ Ν.Ε.» και «ΠΙΣΩ ΓΥΑΛΙΑ Ν.Ε.» κατέθεσαν αίτηση για την ετήσια δρομολόγηση των πλοίων τους από 25/05/2018 έως και την 24/05/2019 στη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΣΙΦΝΟΣ – ΜΗΛΟΣ - ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ – ΘΗΡΑ – ΚΑΤΑΠΟΛΑ – ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ – ΝΑΞΟΣ – ΜΥΚΟΝΟΣ – ΠΑΡΟΣ – ΙΟΣ – ΘΗΡΑ – ΝΑΞΟΣ – ΠΑΡΟΣ – ΜΥΚΟΝΟΣ – ΤΗΝΟΣ – ΣΥΡΟΣ και αντιστρόφως στη γραμμή ΣΥΡΟΣ – ΤΗΝΟΣ – ΜΥΚΟΝΟΣ – ΝΑΞΟΣ ΘΗΡΑ – ΙΟΣ – ΝΑΞΟΣ – ΜΥΚΟΝΟΣ- ΝΑΞΟΣ – ΘΗΡΑ – ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ – ΜΗΛΟΣ – ΣΙΦΝΟΣ – ΣΕΡΙΦΟΣ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ. Το αίτημα αφορούσε κοινό πρόγραμμα δρομολογίων, με καθημερινή αναχώρηση από τον Πειραιά στις 07:30 προς τα λιμάνια των Κυκλάδων και με άφιξη στο λιμάνι της Σύρου στις 00:30, π.μ. Εκεί το πλοίο θα διανυκτέρευε, προκειμένου να αναχωρήσει την επομένη από το λιμάνι της Σύρου στις 07.00 με προορισμούς τα λιμάνια των Κυκλάδων και άφιξη στον Πειραιά στις 22:00. Το αίτημα προέβλεπε τα πλοία να εναλλάσσονται στην εκτέλεση των καθημερινού κοινού προγράμματος δρομολογίων, με το ένα να εκτελεί δρομολόγιο από τον Πειραιά και την επομένη δρομολόγιο από τη Σύρο και αντίστροφα το άλλο. Το συγκεκριμένο αίτημα συζητήθηκε αρμοδίως στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.), το οποίο συνεδρίασε στις 8 Μαΐου 2018 και το οποίο γνωμοδότησε θετικά για τα δύο δρομολόγια, αλλά με ώρα αναχώρησης από τον Πειραιά και από την Σύρο στις 10:00 πμ. Μετά την ανάρτηση της γνωμοδότησης του Σ.Α.Σ. , οι εταιρίες δεν απάντησαν ούτε υπέβαλαν άλλο αίτημα, σχετικό με τα δρομολόγια στις Κυκλάδες. Δέκα ημέρες μετά, στις 18 Μαΐου 2018 υπέβαλαν διαφορετικό αίτημα για έκτακτη δρομολόγηση των δύο αυτών πλοίων, στις γραμμές Βόλου – Βορείων Σποράδων – Θεσσαλονίκης με επιστροφή και στη γραμμή Βόλου – Σκιάθου, επίσης με επιστροφή. Το αίτημα αυτό αφορά μόνο το, τριών μηνών χρονικό διάστημα, από 15 Ιουνίου 2018 έως και 9 Σεπτεμβρίου 2018. Το συγκεκριμένο αίτημα εξετάζεται από την αρμόδια υπηρεσία. Υπενθυμίζεται ότι το Σ.Α.Σ είναι το αρμόδιο όργανο για τη δρομολόγηση των πλοίων, η οποία δεν μπορεί να γίνει με απευθείας ανάθεση. Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής, δε θα είναι παρών στο Περιφερειακό Συνέδριο των Κυκλάδων, όπου ήθελε να έχει απευθείας συνομιλίες με τους αρμόδιους φορείς για το θέμα, διότι είναι υποχρεωτική η παρουσία του στα Ποσειδώνια, σε συγκεκριμένες, προκαθορισμένες συναντήσεις με ομολόγους του και με πρέσβεις ξένων χωρών. Το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής συνεχίζει τις επαφές με τις εταιρίες για διευθέτηση του ζητήματος. Βέβαια δεν αναφέρει ότι αίτημα της δρομολόγησης των πλοίων της Golden Star Ferries έγινε από το Δεκέμβριο αλλά δεν συζητήθηκε γιατί ήθελαν την απόφαση του νομικού συμβουλίου τους κράτους!! Δεν εξηγεί πιο ήταν το σκεπτικό της απόφασης του ΣΑΣ για την έγκριση των δρομολογιων μετά από 2.5 ώρες από τα αιτούμενα δρομολόγια?? Μάλλον η Golden Ferries θα έπρεπε να είχε σηκώσει ξένη σημαία, να έκανε τις επισκευές στο εξωτερικό και να κάνει αίτημα για να τα δρομολογήσει σε γραμμές που μια εταιρεία που κάνει παρόμοιο δρομολόγιο για να σπάσει το μονοπώλιο!!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now