proud_ionian Posted July 5, 2017 Posted July 5, 2017 ετσι ειναι gtogias. τα ειχαμε πει και τις προαλλες. οι δυο παραδοσιακοι, αλλος λιγοτερο και αλλος περισσοτερο, εχουν μπει σε μια ανευ προηγουμενου και λογικης κοντρα και προσπαθουν οι διαφοροι προσκειμενοι, να μας πεισουν οτι για ολα αυτα φταιει το terra και ο ηλιοπουλος που μπηκε να καταστρεψει. στο κατω κατω ο ηλιοπουλος ειναι ο πιο παλιος στη ραφηνα, απο εποχες που στεφανου και παναγιωτακης δεν ηξεραν που πεφτει (απο επιχειρηματικης αποψεως). On 13/6/2017 at 0:16 AM, proud_ionian said: και πολλη, μα παρα πολλη κλαψα.[...] ειναι υπερ της ελευθερης οικονομιας και του... αγιου ανταγωνισμου (που ελεγε και ο σαρρης των μινωικων παλιοτερα) ή θελουν καποιο καθεστως προστατευτισμου; ειναι η ελευθερη οικονομια καλη οταν ειμαστε μονοι μας, αλλα κακη οταν μπαινει και αλλος;[...] ειναι πραγματικα αστειοι και αυτοι που τα γραφουν και αυτοι που τους τα σερβιρουν. προσωπικα συμφωνω με οσα εχουν γραψει ο @gtogias & ο @margaritis24. 5 συμβατικα και ενα ταχυπλοο (των κοκκινομπλε) πηγαινοερχονται σαν βαγονια τραινου και ενοχλει το tera
hayabusagr Posted July 5, 2017 Posted July 5, 2017 Αντιλαμβανεσαι ότι όλη η συζήτηση δεν έχει να κσνει μεττο ποιοι είναι στη γραμμή αλλά το τι πολιτική τιμών ακολουθούν έτσι; Το αποτέλεσμα του φετινού καλοκαιριού με τον εξευτελιστικο πόλεμο τιμών (που ναι, ξεκίνησε από το Tera, είτε μας αρέσει είτε όχι) θα το δούμε όλοι μαζί τον χειμώνα
gtogias Posted July 5, 2017 Posted July 5, 2017 H συζήτηση έχει να κάνει με τις επιλογές όλων στη Ραφήνα, περιλαμβανομένων των τιμών. Eπιλογές marketing, επιλογές δρομολόγησης ο ένας πάνω στον άλλο, επιλογές κανιβαλισμού των δρομολογίων των ίδιων τους των πλοίων και όλα αυτά που βλέπουμε. Επιμένω όμως, τον χειμώνα ένα το πρωί και ένα το απόγευμα για Άνδρο - Τήνο - Μύκονο όπως τόσα και τόσα χρόνια, άντε και κάποια τοπικά για Άνδρο.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 5, 2017 Author Posted July 5, 2017 Η γραμμή είχε φτάσει μια περίοδο να έχει μόνο ένα πλοίο το χειμώνα!!! Ελπίζω να μην φτάσουμε εκεί ξανά αλλά ότι υπάρχει ένα πλοίο πρωί και ένα το απόγευμα δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρξει αρνητικό αποτέλεσμα για όλες τις εταιρείες στη γραμμή!! Και μπορεί να φανεί σε παραπλευρες εμπορικές συναλλαγές με τις εταιρείες!!
csst9728 Posted July 5, 2017 Posted July 5, 2017 Δεν ήταν "περίοδος", αλλά κανόνας μέχρι προ διετίας το ένα πλοίο το χειμώνα. Για την ακρίβεια μέχρι την έλευση του καινούργιου superferry μέναμε τουλάχιστον 1.5 μήνα (έως και 3) με ένα πλοίο. Το ίδιο συνέβαινε και τις χρονιές που ταξίδευε η πηνελόπη καθώς το superferry ii μετακόμιζε στον Πειραιά, οπότε κάποια στιγμή αναγκαστικά είτε θεολόγος είτε πηνελόπη έβγαινε σε ακινησία (συνήθως προ Χριστουγέννων και μετά). Μόνο τα τελευταία 2 χρόνια έχουμε σταθερά τουλάχιστον 2 δρομολόγια το χειμώνα.
valencay Posted July 6, 2017 Posted July 6, 2017 (edited) Αυτη την στιγμη η γραμμη αιμοραγει.Και αυτο για δυο λογους.Ο πρωτος ειναι ο υπερβολικα μεγαλος και αλογιστος αριθμος δρομολογιων,ιδιως το απογευμα,αλλα και το πρωι απο τις μονιμες εταιρεις... Ο δευτερος ειναι καθαρα η δρομολογηση του Τερα το οποιο μπηκε στην γραμμη μονο και μονο για να "σπασει τον τσαμπουκα" καποιων που "τολμησαν" να μπουν στα ταχυπλοα νερα της Εταιρειας...Δρομολογηθηκε λοιπον αυτο το σκαφος των 1800 επιβατων και 450 ιχ , και μαλιστα εν μια νυχτι με την ανοχη και το λεω πολυ ηπια της πολιτειας αλλαξε και την ωρα αναχωρησης απο τα χαραματα των 7 και 5,στην εμπορικη ζωνη των 740 χωρις να ανοιξει ρουθουνι. ..Ο,τι θελουμε κανουμε..Και σαν να μην εφταναν αυτα,μπηκε και το φτηνο εισητηριο,πραξη που επιβεβαιωνει οτι ο σκοπος δεν ηταν το κερδος -καθοτι ολοι γνωριζουν οτι ΣΕ ΑΥΗΤΝ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΤΑΧΥΠΛΟΟΥ, το βαπορι αυτο δεν βγαινει ακομη και με πληροτητες 80%- αλλα η διαλυση των αλλων παικτων. Αν ηθελε να εχει κερδος,θα δρομολογουσε ενα αλλο σκαφος.Ηθελε ΜΟΝΟ να χτυπησει αυτους που μπηκαν στα νερα του,με παραπευρη απωλεια και την αλλη εταιρεια,που ισως την πληρωνει περισσοτερο τελικα..Οι δε τελευταιες ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ επιβεβαιωνουν τα παραπανω....Ερχομαι λοιπον , βαζω τα ωραρια που θελω,βαζω 2000 κοσμο χωρις κερδος-απλα σκοτωνω τους αλλους,αναγκαζω ισως τους αλλους να σκεφτουν τις αποχωρησεις σκαφων απο την γραμμη προς αποφορτιση,και του χρονου μαλλον θα εχω και διπλη παρουσια....Τοσο απλα... Α,ακι κατι αλλο...οι "ΑΛΛΟΙ",οι προσφατοι στην γραμμη ολο τον χειμενα εχουν και οι δυο παρουσια,και ας μπαινουν μεσα καθε μερα...ενω ο....παλιος εμφανιζεται τα σκ τον Μαιο και μετα τον Σεπτεμβριο ADIOS..... Αν για φετος κατι Α(κουα)στηκε για παρουσια τον χειμωνα,παλι με φτηνοτερο βεβαιως βεβαιως... Edited July 6, 2017 by valencay
.voyager Posted July 6, 2017 Posted July 6, 2017 1 hour ago, valencay said: που μπηκαν στα νερα του Τώρα τα λέμε όλα...
valencay Posted July 6, 2017 Posted July 6, 2017 (edited) Λες και ηταν δικα του...περυσι ομως ηταν η και Hellenic....με ιδιο σκαφος.....γιατι φετος αντιδρα,εδνω τοτε τσιμουδια ?? Edited July 6, 2017 by proud_ionian quote
.voyager Posted July 6, 2017 Posted July 6, 2017 (edited) Tι να σου πω. Με εκείνη ίσως τα βρήκε προσωρινά, όπως σε άλλες γραμμές. Βγήκε άλλωστε από τη γραμμή. Για να δούμε τις εξελίξεις αυτές τις μέρες. Edited July 6, 2017 by .voyager
Themis Prevenios Posted July 6, 2017 Posted July 6, 2017 Πώς γίνεται κάθε χρόνο να μπαίνουν μέσα όπως λένε και σε δηλώσεις τους και να αγοράζουν πλοία είναι από τα παράδοξα της γραμμής!!!Με ένα ξεκίνησαν και οι δύο με 3 συνεχίζουν!!!!
Neptune Posted July 6, 2017 Posted July 6, 2017 Εγω παντως αν ημουν Στεφανου η Παναγιωτακης θα αφηνα τις τιμες μου εκει που τις ειχα. Μην πω οτι θα τις ανεβαζα κιολας... Και ας κοψει το λαιμο του ο αλλος
margaritis24 Posted July 6, 2017 Posted July 6, 2017 Μονο ο παναγοπουλος το εκανε στην αδριατικη οταν ολοι κατεβαζαν αυτος ανεβαζε!
Lord Posted July 6, 2017 Posted July 6, 2017 1 hour ago, Neptune said: Εγω παντως αν ημουν Στεφανου η Παναγιωτακης θα αφηνα τις τιμες μου εκει που τις ειχα. Μην πω οτι θα τις ανεβαζα κιολας... Και ας κοψει το λαιμο του ο αλλος Για να το κάνεις αυτό πρέπει να είσαι από "πανω", δηλαδή το προϊόν σου να είναι καλύτερο(γρηγορότερο), που δεν...αρα..
hayabusagr Posted July 6, 2017 Posted July 6, 2017 Kαι το Highspeed 7 να είχε η Golden Star παλι το ίδιο θα ήταν αναγκασμένη να κάνει κατά τη γνώμη μου. Ο κόσμος καλώς ή κακώς, στην πλειοψηφία του, μόνο την χαμηλότερη τιμή ψάχνει
polmyt Posted July 7, 2017 Posted July 7, 2017 Ας μην ξεχναμε και ποσο διαφορετικη ηταν η κατασταση στη χωρα τοτε. Πλεον ο κοσμος κοιταει το φθηνοτερο και ενας λογος παραπανω στη συγκεκριμενη περιπτωση που το φθηνοτερο πλοιο δεν είναι χειροτερο από τα υπολοιπα
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted July 7, 2017 Posted July 7, 2017 Πάντως (τουλάχιστον) μέχρι την προηγούμενη βδομάδα που συζητούσα με ανθρώπους της Fast feriies, μου έλεγαν οτι δεν υπάρχει περίπτωση να κατεβάσουν τις τιμές.
pie Posted July 7, 2017 Posted July 7, 2017 Όπως επίσης μη ξεχνάμε ότι στην Άνδρο δε πάει το Tera και οι τιμές παραμένουν ίδιες.
Lord Posted July 7, 2017 Posted July 7, 2017 Μα καλά πλάκα κάνουμε? Όταν έχεις την δυνατότητα να πας πχ Μύκονο με τα ιδια λεφτά (η και λιγότερα) σε 2μιση ωρες, θα προτιμήσεις τον Θεολόγο και το Superferry 2 που το κάνουν σχεδον 5 ώρες? Το αν είναι αθέμιτο η θεμιτό είναι άλλο θέμα, και στην τελική πάντα και παντού θα υπάρχουν κινήσεις που αποσκοπούν κάπου σε όλους τους κλάδους.Ολοι οι άλλοι είναι αγγελικά πλασμενοι και τους χαλάει την πιάτσα η Seajet; Το παιχνίδι είναι όποιος αντέξει, πάντα έτσι ήταν και έτσι θα γίνεται.
valencay Posted July 8, 2017 Posted July 8, 2017 (edited) Πληροφοριες αναφερουν οτι θα γίνει καταγγελία στο Υπουργείο από την fast ferries για αυτήν την κατάσταση....Τωρα ,το αν θα εισακουστεί ....Εγω βάσει των δεδομένων,αμφιβάλλω ..... On 6/7/2017 at 10:52 PM, Neptune said: Εγω παντως αν ημουν Στεφανου η Παναγιωτακης θα αφηνα τις τιμες μου εκει που τις ειχα. Μην πω οτι θα τις ανεβαζα κιολας... Και ας κοψει το λαιμο του ο αλλος Και αυτό μάλλον θα γίνει...μ Και πολύ σωστά Edited July 8, 2017 by proud_ionian
proud_ionian Posted July 8, 2017 Posted July 8, 2017 δλδ τι θα ζητησει; να μπει διατιμηση οπως ειχε παλια ο καφες, το ψωμι και η βενζινη?
polmyt Posted July 8, 2017 Posted July 8, 2017 Ουτε εγω μπορω να σκεφτω τι θα κερδισει η Fast Ferries με μια τετοια κινηση. Ο καθενας βαζει ότι εισιτήριο θελει.Αν ο κάθε Ηλιόπουλος θελει να βαλει τον κοσμο μεσα τσαμπα μπορει να το κανει χωρις να του πει κανεις τιποτα.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted July 8, 2017 Posted July 8, 2017 Εγώ πάντως άκουσα οτι θα ζητήσουν την παρέμβαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
valencay Posted July 8, 2017 Posted July 8, 2017 (edited) Ίσως -γενικως- ,δεν θα ήταν κακό να μπαίνει ένα πλαφόν στις τιμές...Ειτε προς τα κάτω είτε προς τα πάνω...Γιατι μπορεί πχ. εγω να παίρνω τζάμπα η φτηνο πετρέλαιο - δεν λέω για τον Ηλιο- και να μην εχω καθολου σχεδόν έξοδά. Πως θα προστατεύει ο καθε ανταγωνισμός που μπορεί να μην έχει τις ίδιες ευκολίες ?? Να κόψει τον λαιμό του να βρει τσάμπα η φτηνά και αυτός ?? Δεν πρεπει να εξασφαλιζεται ηο σωστος ανταγωνισμος ? Γιατι ετσι παμε στον αθεμιτο.Κάπου ίσως πρέπει να μπουν κάποια όρια και κανόνες...Και μιλάω για παντου.... Edited July 8, 2017 by valencay
proud_ionian Posted July 8, 2017 Posted July 8, 2017 σε λιγο οι εφοπλιστες της ραφηνας, θα υποστηριξουν τον κεντρικο σχεδιασμο στην οικονομια και θα ζητησουν να ενταχθουμε στην COMECON.
Neptune Posted July 8, 2017 Posted July 8, 2017 Δεν θυμαμαι τετοιο λυσσασμενο πολεμο παντως ξανα στα ακτοπλοικα δρωμενα. Φουλ επιθεση και ντου απο παντου. ΥΓ. Εφοπλιστης που σκοτωνε τις τιμες (οχι βεβαια σ αυτο το επιπεδο) ηταν και ο Μιμης Αγουδημος. Που ειναι τωρα οεο?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now