Superfast VI Posted May 6, 2019 Posted May 6, 2019 Μια παρατήρηση που αξίζει νομίζω είναι πως φέτος ήταν η πρώτη χρονιά μετά το 12 χωρίς Αικατερίνη Π και Σούπερφερρυ ΙΙ στα δρομολόγια του Πάσχα. Η γραμμή πήγε πολύ καλά πιστεύω, χωρίς ιδιαίτερες καθυστερήσεις και με καλές πληρότητες. Τελικά με την περίπτωση του Άκουα Μπλου τι συμβαίνει; Μπήκε αντί της Αικατερίνης; (με Άνδρο μέσα). Με την πρώτη ευκαιρία βγαίνει εκτός, από ότι κατάλαβα για όλο το μήνα. Θα επανέλθει; Μέχρι τότε το δρομολόγιο της Αικατερίνης τι γίνεται;
margaritis24 Posted May 6, 2019 Posted May 6, 2019 Ενω οτι ηταν το πρωτο πασχα χωρις το sfii μετα απο 28 χρονια επιτυχιας κ δεν ελειψε κιολας..
valencay Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 (edited) 3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Ναι θα ταξιδεύει με ταχύτητα ταχύπλοου και θα κάνει το δρομολόγιο Τήνο Μύκονο Νάξο. Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε το σκεπτικό της απόφασης ....Ώρα αναχώρησης η ίδια?? 0805 ?? Edited May 13, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
gtogias Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 Το αίτημα είχε τροποποιήσεις στα ενδιάμεσα και στην επιστροφή από Νάξο. Δεν ξέρω αν εγκρίθηκε αυτούσιο ή με διαφοροποιήσεις.
Superfast VI Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 (edited) Έχουμε αντικατάσταση συμβατικού από ταχύπλοο. Η αλήθεια είναι ότι αλλάζει λίγο τις ισορροπίες αλλά και λογικά τα ωράρια. Επίσης δεν θα μπορεί να μεταφέρει φορτηγά. (Το μπλου το ξεχνάμε ε;) Edited May 13, 2019 by Superfast VI
valencay Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 (edited) Έχουμε μεγάλη ανατροπή στις ισορροπίες όταν μπαίνει ταχύπλοο στην θέση του συμβατικού. Για αυτό γράφω τα περί σκεπτικού της απόφασης....Το Ακουα Μπλου μπαίνει -όταν φτιαχτεί- απόγευμα Α Τ Μ με δύο φορές την εβδομάδα Ικαρία Σάμο Edited May 13, 2019 by valencay
gtogias Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 Η επιχειρηματολογία της εταιρείας ήταν το γράμμα του νόμου που ορίζει ότι για την αντικατάσταση απαιτείται πλοίο με ίδια, παρόμοια ή μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα, πουθενά δεν υπάρχει περιορισμός ταχύτητας. Από τη στιγμή που επιβατηγό-οχηματαγωγό αντικαθίσταται από επιβατηγό-οχηματαγωγό, όλα καλά.
valencay Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 (edited) Νόμος με κενά και παραθυράκια. Ουσιαστικά πρόκειται για τελείως διαφορετικό πλοίο. Μπαίνει ταχύπλοο στην θέση συμβατικού αλλάζοντας τις ισορροπίες . Αν είναι έτσι,ας γίνει και ανάλογη κίνηση από την Golden ,Να έχουμε μόνο ταχύπλοα το πρωι Edited May 13, 2019 by valencay
gtogias Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 Νομίζω ότι εκεί πάει η δουλειά, τα προτιμούν εξάλλου και οι πιο πολλοί επιβάτες. Από τη μια ταχύπλοα, από την άλλη RoRo. Δύσκολα τα πράγματα γενικώς.
valencay Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 Ενδιαφέρον Επίσης θα έχει να δούμε τις τιμές. Γιατί αν δεν είναι τιμές ταχύπλοου ,Εκεί θα υπάρξει θεμα
Svo Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 Η Ραφήνα πιστεύω φέτος θα έχει κουτσομπολιό όπως το 17 . Θα έχει πλάκα να δούμε και πάλι τιμές κοντά στα 15 ευρώ..
Themis Prevenios Posted May 14, 2019 Posted May 14, 2019 Ενδιαφέρον θα έχει και μια επικείμενη αλλαγή δρομολογίων του superunner με το golden express όπως ακούγεται εκεί πάλι θα άλλαζαν τα δεδομένα!!!
hsw Posted May 14, 2019 Posted May 14, 2019 Εγώ πάντως θεωρώ ότι την συμφέρει την Golden Star η αντικατάσταση του Αικατερίνη από ταχύπλοο, δεδομένου βέβαια οτι και οι τιμές θα είναι αντίστοιχες. Το Αικατερίνη πουλούσε εισιτήρια σε τιμές συμβατικού για Τήνο Μύκονο χωρίς Άνδρο, άρα το Superferry είχε μεγάλο ανταγωνισμό, αφού έφευγε νωρίτερα και έφτανε αργότερα. Τώρα και πάλι θα φεύγει νωρίτερα και θα φτάνει αργότερα, μόνο που θα κερδίσει επιβάτες που προτιμούν συμβατικό για τους εξωτερικούς χώρους, το ταξίδεμα και τις χαμηλότερες τιμές. Αυτή τη γκρίνια απλά για να υπάρχει δεν την καταλαβαίνω. Εκτός αυτού, αν ισχύει ότι η αναχώρηση θα είναι στις 8:30, αν θεωρεί η Golden Star ότι είναι τόσο καλή μπορούσε τόσο καιρό να έχει ζητήσει αναχώρηση τότε. Όμως το Superrunner ποντάρει πολύ και στα ενδοκυκλαδικά, άρα ποιος ο λόγος της γκρίνιας; Δεν ήταν το τελευταίο πρωινό ταχύπλοο από Ραφήνα ούτως ή άλλως!!
rafina-lines Posted May 14, 2019 Posted May 14, 2019 Σωστός ο hsw! Συμφωνώ σε όλα. Κι εξάλλου πολύς ντόρος για κάτι προσωρινό. Το HELLENIC HIGHSPEED για ένα καλοκαίρι θα είναι μόνο. Από του χρόνου πάλι το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ θα έχουμε...
Superfast VI Posted May 14, 2019 Posted May 14, 2019 Να προσθέσουμε βέβαια ότι το hellenic high-speed έχει και μικρότερη χωρητικότητα σε σχέση με την Αικατερίνη 724/175 και 1127/240 αντίστοιχα. Σε συνδυασμό και με την απουσία του Τέρα δε νομίζω ότι χάνει κάνεις ειδικά η golden.
hsw Posted May 14, 2019 Posted May 14, 2019 15 hours ago, valencay said: Νόμος με κενά και παραθυράκια. Ουσιαστικά πρόκειται για τελείως διαφορετικό πλοίο. Μπαίνει ταχύπλοο στην θέση συμβατικού αλλάζοντας τις ισορροπίες . Αν είναι έτσι,ας γίνει και ανάλογη κίνηση από την Golden ,Να έχουμε μόνο ταχύπλοα το πρωι Να δω τί θα έκανε η Golden αν έβγαινε εκτός το ένα συμβατικό της και ζητούσαν αντικατάσταση με ταχύπλοο και δεν της το εγκρίνανε...
Αναερόβιος Posted May 14, 2019 Posted May 14, 2019 20 minutes ago, Superfast VI said: Να προσθέσουμε βέβαια ότι το hellenic high-speed έχει και μικρότερη χωρητικότητα σε σχέση με την Αικατερίνη 724/175 και 1127/240 αντίστοιχα. Σε συνδυασμό και με την απουσία του Τέρα δε νομίζω ότι χάνει κάνεις ειδικά η golden. Πολύ σωστός, με το Αικατερίνη στα πιτς θα φάνε ψωμάκι όλοι οι άλλοι. Τα γκαράζ φέρνουν το χρήμα και η δυνατότητα να φορτώσεις λαό τα ΠΣΚ και τις αργίες. Η CFF βγαίνει χαμένη γιατί ή θα πρέπει να πουλάει το highspeed σε τιμές συμβατικού (αλλά με πετρέλαια γρήγορου) ή να χρεώνει τιμές εισιτηρίων γρήγορου και να χάσει πελατεία. Κάκιστα λοιπόν διαμαρτυρονται η GSF και ο Ηλιόπουλος (αν διαμαρτύρεται) γιατί κατά τη διάρκεια της σεζόν θα διαπιστώσουν πόσο τους συμφέρει η κατάσταση.
margaritis24 Posted May 14, 2019 Posted May 14, 2019 Εγω θα εστελνα ολους τους πρωτοθεσητες μου με το ταχυπλοο κ τα ι.χ τους κ θα κραταγα στα ποσταλια χωρο για τα φορτηγα!ετσι κ αλλιως το αικατερινη φορτηγα κουβαλαγε κ εκανε χωρο στα αλλα 2 της εταιρειας
Themis Prevenios Posted May 14, 2019 Posted May 14, 2019 Φέτος θα γίνει χαμός εάν αναλογιστούμε ότι δεν θα υπάρχει και το tera που πέρσι λόγο τιμής έπαιρνε πολύ κοσμο!Γενικώς βλέπω να υπάρχει πρόβλημα με τα αυτοκίνητα λόγο του μεγάλου όγκου των φορτηγών!!!Για να δούμε μήπως γλυκαθει και η fast με τα ταχύπλοα και του χρόνου γίνει πραγματική μάχη αφού φέτος στραβωσε η δουλειά με τους Στεφάνου.
speedrunner Posted May 14, 2019 Posted May 14, 2019 Πάντως στο ΣΑΣ αναφέρει αντικατάσταση του Αικατερίνη Π από το HIGHSPEED 4 και HELLENIC HIGHSPEED. Οπότε τι; θα τα δούμε και τα δύο στην Ραφήνα;
Panagia Ekatontapiliani Posted May 14, 2019 Author Posted May 14, 2019 Το Highspeed 4 ήταν για το Πάσχα που δεν υπήρχε έγκριση από το υπουργείο!! Το Hellenic Highspeed θα δούμε στη Ραφήνα σαν αντικαταστατη του Αικατερίνη Π.
proud_ionian Posted May 14, 2019 Posted May 14, 2019 (edited) 7 χρονια που ειναι το αικατερινη στη ραφηνα, (στο ελληνοφωνο... διαδικτυο και οχι μονο) ακουμε καθε χρονο οτι την επομενη σαιζον θα φυγει γιατι περισσευει, παιρνει λιγο κοσμο, ανταγωνιζεται τα αλλα πλοια της εταιριας του κλπ. αλλοι κιολας απορουσαν πως δεν και δεν ζητα η εταιρια του χαμηλη τιμη για να το ξεφορτωθει. φετος απουσιαζει λογω βλαβης, η εταιρια του, κανει τα αδυνατα δυνατα για να το αντικαταστησει, ενω οι περισσοτεροι, συμπεριλαμβανομενων και αρκετων που ελεγαν οτι περισσευει, λενε ποσο θα λειψει Edited May 14, 2019 by proud_ionian ορθογραφια
gtogias Posted May 14, 2019 Posted May 14, 2019 Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ένα: Καλές οι εκτιμήσεις-προσδοκίες όλων μας, οι απόψεις μας για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει, αλλά όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now