Panagia Ekatontapiliani Posted October 26, 2015 Author Posted October 26, 2015 Ακυρώσεις των δρομολογίων από την Golden Star Ferries λόγω των απεργιών στις 2/11, 3/11 & 12/11 Η GOLDEN STAR FERRIES σας ενημερώνει ότι λόγω της εξαγγελθείσας απεργίας από την Π.Ν.Ο. τα προγραμματισμένα δρομολόγια του F/B SUPERFERRY II στις 2/11/15 και 3/11/15 από και προς Ραφήνα θα παραμείνουν ανεκτέλεστα. Τέλος, το ίδιο ισχύει και για την 12/11/15 λόγω συμμετοχής της Π.Ν.Ο. στην κηρυχθείσα απεργία της Γ.Σ.Ε.Ε.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 6, 2015 Author Posted November 6, 2015 Το Σάββατο 07/11/15 εκτάκτως η επιστροφή του Superferry II διαμορφώνεται από Μύκονο στις 14:30 (αντί για τις 13:45), από Τήνο στις 15:20 & από Άνδρο στις 17:15 με άφιξη στη Ραφήνα στις 19:15.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 9, 2015 Author Posted November 9, 2015 Η κίνηση της γραμμής την Παρασκευή 6/11/15 μετά την 4ημερη απεργία της ΠΝΟ Το Fast Ferries Andros έφυγε στις 07:25 από Ραφήνα με περίπου 550 επιβάτες, 100 ΙΧ και 30 φορτηγά. Το Super Ferry II στις 07:50 έφυγε από Ραφήνα με περίπου 500 επιβάτες, 100 ΙΧ και 20 φορτηγά. Το Θεολόγος προερχόμενο από Μύκονο θα φέρει στην Ραφήνα 700 περίπου επιβάτες, 130 ΙΧ και 15 φορτηγά. Το Θεολόγος το απόγευμα προβλέπεται να έχει 830 επιβάτες, 200 ΙΧ και 30 φορτηγά. Τέλος στις επιστροφές και τα δύο πρωινά πλοίων υπολογίζεται να έχουν περίπου 700 επιβάτες και 200 ΙΧ. Πηγη: Enandro
AQUA JEWEL Posted November 10, 2015 Posted November 10, 2015 (edited) Το διάστημα 25/2 - 13/3 το Αικατερίνη Π. θα επανέλθει στο πρωινό δρομολόγιο της γραμμής. Επίσης, η Fast Ferries ανακοίνωσε τα δρομολόγια του F.F.Andros και του Θεολόγου μέχρι 31/10/2016. Edited November 10, 2015 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted November 10, 2015 Author Posted November 10, 2015 Και για το καλοκαίρι το Αικατερίνη Π μάλλον θα ταξιδεύει μεταξύ Ραφήνας Τήνου Μυκόνου Νάξου όπως έχει ακουστεί
proud_ionian Posted November 10, 2015 Posted November 10, 2015 Πάντως ο Παναγιωτάκης φέτος δεν έχει δικαιολογία, απ' τη στιγμή που έχει στο στόλο του 3 πλοία θα μπορούσε να κανονίσει έτσι τις ακινησίες ώστε να βρίσκονται πάντα 2 πλοία ενεργά στη γραμμή. Το διάστημα 25/2 - 13/3 το Αικατερίνη Π. θα επανέλθει στο πρωινό δρομολόγιο της γραμμής. Επίσης, η Fast Ferries ανακοίνωσε τα δρομολόγια του F.F.Andros και του Θεολόγου μέχρι 31/10/2016. τελικα σε ακουσαν και δεν θα μεινει με ενα πλοιο μονο η γραμμη
Panagia Ekatontapiliani Posted November 10, 2015 Author Posted November 10, 2015 Ένα πλοιο από την Fast Ferries εννοείς ή ένα πλοίο στη γραμμή από τις δύο εταιρείες ??
proud_ionian Posted November 10, 2015 Posted November 10, 2015 ειχα μεινει με την εντυπωση οτι θα εμενε η γραμμη μονο με το θεολογο
Panagia Ekatontapiliani Posted November 10, 2015 Author Posted November 10, 2015 Εάν δεν αλλάξει συνήθειες η Golden Star Ferries στο δέσιμο τότε η γραμμη θα μείνει περίπου για 1 μήνα μόνο του το Θεολόγος
valencay Posted November 10, 2015 Posted November 10, 2015 Και για το καλοκαίρι το Αικατερίνη Π μάλλον θα ταξιδεύει μεταξύ Ραφήνας Τήνου Μυκόνου Νάξου όπως έχει ακουστείΜέχρι το καλοκαίρι έχουμε ακόμα ....
Cpt Βαγγελης Posted November 11, 2015 Posted November 11, 2015 Γνωρίζει κανείς ποια είναι η κίνηση κάθε πλοίου μια συνηθισμένη καθημερινή μέρα (όχι μετά από απεργία) ? Επίσης ενδιαφέρον μου προκαλεί το γεγονός οτι το Σουπερφερρυ έχει περίπου την ίδια και λίγο χαμηλότερη κίνηση από το Άνδρος με το Αικατερίνη βλέπαμε μεγάλες διαφορες στις κινήσεις των δύο πλοίων
Superfast VI Posted November 15, 2015 Posted November 15, 2015 Ο αγώνας ταχύτητας των δύο πρωινών καλά κρατεί αφού και τα δύο πάνε σταθερά κοντά στα 20 μίλια. Αποτέλεσμα να φτάνουν Τήνο σε 3h40 περίπου. Αντίθετα ο Θεολόγος γενικά δεν πολύ βιάζεται. Από κίνηση δεδομένης και της εποχής είναι μικρή κυρίως τις καθημερινές. Για την ιστορία το Superferry χθες πια Κυριακή είχε 233 επιβάτες προς και 600 από τα νησιά.
rafina-lines Posted November 16, 2015 Posted November 16, 2015 Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ δεν πολυβιάζεται θέλοντας και μη, γιατί είναι το μόνο πλοίο από τα τρία που συγκρίνεις το οποίο έχει 2 ολόκληρα χρόνια να ανέβει δεξαμενή και να καθαριστεί. Οπότε φαντάζεσαι πώς θα είναι από κάτω. Αντίθετα, το FERRY ανέβηκε στην αρχή της χρονιάς, ενώ το ΑΝΔΡΟΣ πολύ πρόσφατα, μόλις τον Ιούλιο. Αν θυμάσαι, το ίδιο συνέβαινε και με το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ πριν αποσυρθεί για την ετήσιά του. Κάνα δυο φορές δεν το πέρασε το FERRY σε κάποια απογευματινά τοπικά θυμάμαι...?? Κι εκείνο 2 χρόνια έχει να δεξαμενιστεί.
Superfast VI Posted November 16, 2015 Posted November 16, 2015 Ναι πολύ πιθανό να είναι αυτός ο λόγος συν το ότι ο Θεολόγος είναι και μόνος. Πιστεύω ότι το superferry το ανοίγουν λίγο παραπάνω λόγω του Άνδρος. Βέβαια αυτό θα αποδειχθεί όταν θα μείνει μόνο του το πρωί. Πάντως γενικά δεν έχουν λόγο να τρέχουν έτσι τέτοια εποχή.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 16, 2015 Author Posted November 16, 2015 Φέτος το Superferry II μετά την επισκευή το χειμώνα πάει σε μεγαλύτερες ταχύτητες από τα δύο προηγούμενα χρόνια και αγγίζει τις ταχύτητες που έβγαζε μετά την πρώτη επισκευή που είχε κάνει η Golden Star Ferries! Πάντως τα πλοία της γραμμής πέρα από τα ίδια λιμάνια μοιράζονται αρκετή και καλή φροντίδα από τις εταιρείες τους!!
valencay Posted November 16, 2015 Posted November 16, 2015 (edited) Το ΤΑΧΥΤΕΡΟ καλοκαιρι- ολη η σεζον γενικα-.στην ιστορια του στην γραμμη διανυει το βαπορι. Ποτε δεν επιανε τα 21 (κατι που εγινε καποιες φορες ,εστω και αρκετα "ανοιγμενο" -οχι ομως τερματισμενο) και ποτε δεν πηγαινε συνεχως 20, 20,5 ..Αυτο ειναι αποτελεσμα καποιων στοχευμενων παρεμβασεων σε μηχανικα μερη του πλοιου. Οσον αφορα το Θεολογος ,δεν ξερω αν η χαμηλη -σε σχεση με παλια παντα- ταχυτητα του οφειλεται στο οτι ειναι μονος.Ακομη και στις επιστροφες των τοπικων -οταν λογω αυξημενης κινησης υπηρχε καθυστερηση- το βαπορι δεν "ανοιγε" ωστε να καλύψει τον χρονο. Και καποια χρονια τωρα δεν εχει τις πρωτες του ταχυτητες. Μπορει να ειναι επιλογη φυσικα. Το Αικατερινη ,οντως δεν βγηκε δεξαμενη και αυτο σιγουρα εχει καποιες απιπτωσεις απολυτως φυσιολογικες,αλλα και φετος σε κοντρα με το φερι "τσιμπησε" τα 20 Βεβαίως και ο Θεολόγος δεν έχει βγει δεξαμενή.Ισως και εκει να οφείλεται η πιο χαμηλή ταχύτητα Edited November 16, 2015 by valencay
PANUNIVER Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 Και τελικά από 30 Νοεμβρίου το ΑΝΔΡΟΣ απογευματινό.Πλοίο που αγοράστηκε για την πρωινή ζώνη γυρνάει στην απογευματινή.Πάνω που άρχισε να καθιερώνεται και να γίνεται γνωστό στο κοινό της γραμμής αφήνει τον ανταγωνιστή μόνο. Μέγα λάθος..Εταιρεία που έχει τρία καράβια επιβάλετται να διπλώσει τη γραμμή έτσι ώστε να έχει τα στάνταρ δρομολόγια της .Μην ξεχνάμε ότι ετοιμάζεται και το καινούριο!!
rafina-lines Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 Σωστά μιλάει ο φίλος μας νομίζω... Κι επιπλέον από 8 Ιανουαρίου και μετά που αποχωρεί και το FERRY, δε θα υπάρχει κανένα πλοίο στην πρωινή ζώνη. Το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ το φέρνει τέλος Φεβρουαρίου για να μπει πρωινό. Όταν δλδ θα κοντεύει να επανέλθει πάλι το FERRY.
proud_ionian Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 να επαναλαβω το αιωνιο ερωτημα καθε νοεμβριου: καλα τοση πολλη κινηση εχει η ραφηνα που θελει καθε πρωι δυο πλοια το χειμωνα; ΥΓ δεν το πανε σε αλλη γραμμη το τανι. στη γραμμη του θα μεινει
rafina-lines Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 Δε θέλουμε δύο πλοία το πρωί, Proud! Δε ζητάμε αυτό. Ζητάμε όλο το χειμώνα ένα πρωινό δρομολόγιο (με δεδομένο φυσικά το απογευματινό που έτσι κι αλλιώς κρατιέται). Τόσο δύσκολο είναι αυτό?? Από τότε που έφυγε το AQUA JEWEL πάντα κάθε χρόνο μένουμε για τουλάχιστον ενάμιση μήνα με ένα πλοίο μόνο. Έτσι δε μπορεί να γίνει συγκοινωνία αυθημερόν και προς τις δύο κατευθύνσεις. Αυτό είναι όλο κι όλο. Ας ελπίσουμε τώρα με την έλευση του GOLDENFERRY να σταματήσει αυτό και να επανέλθουμε στην προ JEWEL εποχή.
valencay Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 Τα βαπόρια αυτή τη στιγμή το πρωι πάνε σολαρια, μπαίνουν μέσα οικονομικά ακόμα και τώρα που έχει πέσει το πετρέλαιο.Εδω και καιρό έπρεπε να έχει μείνει ένα το πρωί.Οι κινήσεις είναι απελπιστικες.Ενα το πρωί και ένα το βράδυ κάποιες φορές το χειμώνα είναι too much . Δεν υπάρχει η κινηση προ 4 και 5 ετων ,πόσο μάλλον παλιότερα..Τα φορτηγα εχουν μειωθει λογω πτωσης της οικοδομης,αλλα και γενικοτερα λογω του οτι εχουν νεκρωσει τα παντα. Αν ήταν δεν θα κραταγαν και ένα το πρωί ?Δεν είναι τι θελουμε λοιπόν εμείς αλλά το τι αντέχει η γραμμή
Blue Star Delos Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 Ίσως έπρεπε να μείνει μονο το πρωινό.
proud_ionian Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 εχουμε πει και παλιοτερα, οτι το απογευματινο απο ραφηνα εξυπηρετει τα φορτηγα των νησιων που φευγουν πρωι απο τα νησια, εχουν 4 γεματες ωρες στην αττικη για φορτωεκφορτωση στις εδρες των μεταφορικων και αναχωρηση ξανα ΥΓ: μιλαμε για εναμισυ μηνα, τον πιο νεκρο του χρονου, που δεν θα εχιε πρωινο πλοιο
giorgos_249 Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 Τελικα παρά τις φήμες, το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π είναι σαν το Βασίλη Καρρά ένα πράγμα ( δεν πάω πουθενά , πουθενά , πουθενά , εδώ θα μείνω ) http://fastferries.com.gr/el/press-releases-anakoinosi1-1737-1981-2079-7281-7282-7284-7364-7365-7488 H FAST FERRIES ανακοινώνει την έναρξη δρομολογίων στη γραμμή Ραφήνα – Τήνου – Μυκόνου – Νάξου, από 23/4/2016. Οι σχετικοί πίνακες δρομολογίων έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της εταιρείας και τα δρομολόγια είναι διαθέσιμα για κρατήσεις έως και 30/6/2016. Σύντομα, θα είναι διαθέσιμα και τα δρομολόγια της περιόδου από 1/7/2016 – 31/10/2016. Να υποθέσω ότι από 1/7 θα προσεγγίζει και κανένα άλλο νησί ;;
AQUA JEWEL Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 Πράγματι giorgos_249 ο προβληματισμός σου είναι βάσιμος. Αν αναλογιστεί κανείς ότι και φέτος κάθε Τρίτη, Πέμπτη & Κυριακή δεν θα υπάρχει σύνδεση μεταξύ Σύρου και Τήνου μπορεί τις τρεις αυτές ημέρες να δούμε το Αικατερίνη να πιάνει και Σύρο?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now