proud_ionian Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 καλα δεν θα κανει την αγονη του καπτα-μακη
express skiathos Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 Καλά συγγνώμη, το πρωί θα έχει ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α, ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ, ΙΘΑΚΗ και το απόγευμα ΘΕΟΛΟΓΟ συν τα τοπικά της ΠΟΠΗΣ και του ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ και κολλλησες στο ΙΘΑΚΗ που θα περνάει και δε θα σταματάει;
Dimitris7 Posted February 15, 2011 Posted February 15, 2011 Δεν χρειάζεται να κάνει και το Blue Star Ithaki απογευματινό για Άνδρο. Τα άλλα τρεία πλοία έιναι αρκετα.
pie Posted February 15, 2011 Posted February 15, 2011 Η γραμμή εαν χρειάζετε κάτι είναι ένα δρομολόγιο μεσημερο-απογευματινό από Ραφήνα προς Α-Τ-Μ με επιστροφή στη Ραφήνα.(Κάτι το οποίο μόνο το Ιθάκη 'η HS θα μπορούσε να κάνει)
NHSOS XIOS Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 Θυμαμαι μεχρι προσφατα που ειχε σχολιαστει σε αυτο το θεμα η πεσμενη κινηση των ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α και SUPERFERRY ενω αντιθετα ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ειχε αυξησει τα μεριδια του σε οχηματα και επιβατες.Ηθελα να ρωτησω,τωρα που θα υπαρχει και το ΙΘΑΚΗ,αν πιστευετε οτι τα δυο πιο παλια πλοια της γραμμης θα καταφερουν να εχουν μια επαρκη κινηση.
Dimitris7 Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 Κατα την γνώμη μου, εαν το Superferry II συνεχίσει να πηγαίνει με 19,2 κόμβους τοτε θα τα πάει περίφημα. Για την Πηνελόπη ανησυχώ καθως και πέρυσι δεν τα πήγαινε πολύ καλα απο κίνηση.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 1, 2011 Author Posted March 1, 2011 Ο Θεολόγος Π έχει αυξήσει τα μερίδια του πέρυσι γιατί δεν είχε πλέον ανταγωνισμό στην απογευματινή αναχώρηση μετά την αποχώρηση του Aqua Jewel!! Από τη στιγμή που φέτος δεν θα έχει Highspeed στη γραμμή το καλοκαίρι δεν θα έχουν πρόβλημα τα δυο παλιότερα πλοία στη γραμμή!!! Γιατί έχει μειωθεί η χωρητικότητα στη γραμμή, όποτε θα μοιραστεί η πίτα στα συμβατικά.
Orestis Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 Σε σχέση με πέρσι βγαίνει μεν το Highspeed 1 αλλά προστίθεται το Ιθάκη και το FC 3, άρα δεν μειώνεται η χωρητικότητα. Άσε δε που ο μισός Αύγουστος πέρσι δεν είχε Highspeed.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 1, 2011 Author Posted March 1, 2011 Η χωρητικότητα στους επιβάτες είναι περίπου ίδια με πέρυσι (ίσως και ελαφρώς μεγαλύτερη με τα δίπλα του FC3) αλλά όχι στο γκαράζ!!!
nomikos Posted March 9, 2011 Posted March 9, 2011 Τα βλέματα φέτος το καλοκαίρι πέφτουν στην Ραφήνα.Ανταγωνίζονταιηseajets με την hellenic και η golden με την blue star στα πρωινά δρομολόγια.Εχουμε να δούμε κόντρες...
Superfast VI Posted March 10, 2011 Posted March 10, 2011 Πολλά θα εξαρτηθούν απο την ώρα που θα έχει το BSI (έχει γραφτεί καπου οτι θα φεύγει 08.15, δεν ξέρω αν αληθεύει). Πάντως το 11.25 και το 12.15 που δίνει για άφιξη το SFII σε Τήνο και Μύκονο αντίστοιχα είναι σαν τους στόχους του μνημονίου.
valencay Posted April 6, 2011 Posted April 6, 2011 (edited) απο το δηλος εξαρταται και η δρομολογηση του Ιθακη... ακομα και αν αργησει το δηλος-εστω 10 ημερες, το ιθακη 20 ιουνιου θα ειναι ραφηνα..θα γινουν εσωτερικες αλλαγες στα δρομολογια Edited April 6, 2011 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted April 6, 2011 Posted April 6, 2011 παντως μεχρι χτες που κοιταξα, στο site της bsf δεν ειχαν περαστει δρομολογια του ιθακη για ανδρο τηνο μυκονο (ουτε βεβαια για τα απογευματινα για παρο ναξια)
proud_ionian Posted April 9, 2011 Posted April 9, 2011 Σαφώς λοιπόν θα έπρεπε να υπάρχει χαισπιντ από Ραφήνα και ας μην υπήρχε από Πειραιά.......μεγαλο λαθος που δεν υπαρχει. Eγώ πάλι πιστεύω ότι για Απρίλιο-Μάιο-Ιούνιο και Σεπτέμβρη-Οκτώβρη καλώς υπάρχει μονάχα το Flying cat 3 από Ραφήνα. Για το δίμηνο Ιούλιο-Αύγουστο συμφωνώ ότι ένα δρομολόγιο ταχύπλοου από Ραφήνα ενδεχομένως να ήταν αποδοτικότερο από ένα αντίστοιχο του Πειραιά. δεν θα ειναι ομως, ετσι ή αλλιως, υπεκαλυμμενη η γραμμη φετος; superferry II, bs ithaki, πηνελοπηα και θεολογοςπ. τι παραπανω θα προσφερει ενα hs?
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2011 Author Posted April 9, 2011 Πέρα από τη ταχύτητα και τη δυνατότητα για όσους θέλουν να πάρουν τα οχήματα μαζί τους στα νησιά (κυρίως στη Μύκονο), που δεν μπορούν να προσφέρουν τα Flying Cat 3 και Sea Jet 2
Earl Granville Posted April 9, 2011 Posted April 9, 2011 Είναι πολλοί επιβάτες της Μυκόνου με οχήματα που προτιμούν να ταξιδεύουν από Ραφήνα. Η γραμμή είτε ανέβει το ΙΘΑΚΗ που είναι το πιθανότερο είτε όχι έτσι κι αλλιώς υπερκαλλυμένη θα είναι.Απλά το hs θα πρόσφερε στην εταιρεία του μεγαλύτερα έσοδα το δίμηνο Ιούλιος Αύγουστος.Ειδικά αν ήταν το 6 με το αχανές γκαράζ θα έκανε μεγάλη ζημιά στους υπόλοιπους. Τους υπόλοιπους μήνες καλώς δεν υπάρχει γιατί θα ήταν οικονομική αιμορραγία στα περισσότερα δρομολόγια.
Dimitris7 Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 Έκτακτα δρομολόγια θα εκτελεστούν εν’ όψη του Πάσχα από όλα τα πλοία της Ραφήνας. Περισσότερα για τα εκτακτα δρομολόγια της γραμμής Ραφήνα-Άνδρο-Τήνο-Μύκονο-Πάρο εδώ!
Panagia Ekatontapiliani Posted May 4, 2011 Author Posted May 4, 2011 Τη Τρίτη 10/05/11 το Superferry II δε θα εκτελέσει το δρομολόγιο του
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 4, 2011 Posted May 4, 2011 Τη Τρίτη 10/05/11 το Superferry II δε θα εκτελέσει το δρομολόγιο του Υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση/εξήγηση για αυτό? Λογικά θα υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος που δεν θα εκτελέσει το δρομολόγιο.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 5, 2011 Author Posted May 5, 2011 Ας αναμένουμε εάν ανακοινωθεί ο λόγος από την εταιρεία για τη μη εκτέλεση του συγκεκριμένου δρομολογίου. Πάντως ο λόγος που προσωπικά άκουσα, που δεν θα γίνει το δρομολόγιο, δεν έχει σχέση με τη μειωμένη κίνηση του πλοίου (για αυτό έγιναν περικοπές σε κάποια απογευματινά δρομολόγια)!!! Μέχρι στιγμής, η κόντρα των δυο πρωινών πλοίων μάλλον βρίσκει τη Πηνελόπη Α νικήτρια στο θέμα της κίνησης!!
Earl Granville Posted May 25, 2011 Posted May 25, 2011 Ναι, αυτό θα ήταν το μόνο αρνητικό... Πάντως ένα τέτοιο δρομολόγιο λείπει, και γενικά απ' ότι ξέρω ο κόσμος της Άνδρου θα το' θελε... Αν θυμάμαι καλά γινόταν πριν 25 χρόνια με το ΚΥΘΝΟΣ του Γούτου και ήταν πάντα γεμάτο εκείνη την εποχή... ;-) Πριν 25 χρόνια που το έκανε το ΚΥΘΝΟΣ δεν ήταν διαδεδομένα τα τόπικα που κάνουν σήμερα τα πλοία της Ραφηνας για την Άνδρο Τώρα από την στιγμή που ο άλλος έχει την δυνατότητα να κάτσε στην Άνδρο μέχρι τις 9:30 και 10 παρά το βράδυ τότε θα φύγει με αυτά να πάει σπίτι του στην Αθήνα να κοιμηθεί σαν άνθρωπος και να πάει Δευτέρα πρωί στην δουλειά του. Αν δεν υπήρχαν τα τοπικά κι ο άλλος ήταν αναγκασμένος να φεύγει 4 το μεσημέρι το αργότερα από Άνδρο τότε ναι θα είχε απήχηση. Αλλά τώρα δεν νομίζω να είχε.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 25, 2011 Author Posted May 25, 2011 Μόνο αρνητικό το οτι δεν θα μπορεί να κάνει τοπικό για Άνδρο τις υπόλοιπες 5 μέρες. Μα απογευματινά είχε προγραμματίσει μόνο τρεις φορές την εβδομάδα (Παρασκευή, Κυριακή και Δευτέρα), τις άλλες ήμερες θα ήταν υπερβολικό να κάνει τοπικα δρομολογια προς την Ανδρο!!
Rafinaport Posted June 6, 2011 Posted June 6, 2011 (edited) Ανακοινώθηκαν τα δρομολόγια του Superferry II για το καλοκαίρι. Έτσι κάθε Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Σάββατο το πλοίο θα έχει άφιξη στην Νάξο στις 14:00 με αναχώρηση στις 14:15. Βέβαια εδω πιστεύω πως θα υπάρχουν ΟΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΙΣΕΙΣ και θα το βλεπουμε να φτάνει Ραφήνα στις 21:30 αντι στις 20:30 που έχει προγραμματιστεί. Εξάλλου τις τελευταίες 10-12 ημέρες που το παρακολουθώ το πλοίο έχει άφιξη στην Τήνο περίπου στις 11:40 με 11:45 αντί στις 11:25. Τοπικό για Άνδρο θα έχει κάθε Κυριακή. Το τοπικο της Δευέρας και της Τετάρτης κόβεται. Άρα παρατάει την έδρα της. Οι Παρασκευές εχουν μεγάλο ενδιαφέρον αν και θεωρω πως η νέα πολιτικη της εταιρίας δε θα πετύχει. Αναχώρηση απο Ραφήνα λοιπόν (07:50) για Άνδρο-Τήνο (11:25-11:45) Άνδρο-Ραφήνα (15:30). Αναχώρηση απο Ραφήνα 17:00(πολύ νορις καλύτερα θα ήταν να αναχωρούσε γύρο στις 18:30)για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο (21:35-21:50), Ραφήνα (01:30). Edited June 6, 2011 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now