ΝΗΡΕΑΣ Posted April 24, 2010 Posted April 24, 2010 Πάντως, χθες το βράδυ που ήρθαν και τα 2 πλοία στη Ραφήνα είχαν σχεδόν παρόμοια κίνηση με λίγο καλύτερη του SFII. Μόνο που το HS1 ερχόταν από Μυ-Τη-Άνδρο και το SFII μόνο από το τοπικό της Άνδρου. Οπότε λογικά από Άνδρο το HS1 θα πρέπει να πήρε ψίχουλα...εκτός και εάν ερχόταν άδειο από ΜΥ-ΤΗ. Εντάξει δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα, αλλά είναι ενδεικτικό. Για την ιστορία είχαν λιγότερα από 15 ΙΧ (με επιβαίνοντες), και καμιά 20αριά πεζούς επιβάτες το καθένα. Βλέποντας μετά τα βυτιοφόρα που ήρθαν για τον ανεφοδιασμό...αναρωτήθηκα: πόσο μέσα μπορεί να μπήκαν με τέτοια κίνηση?
Panagia Ekatontapiliani Posted April 24, 2010 Author Posted April 24, 2010 Οι εταιρείες δε περιμένουν να πάρουν κόσμο Παρασκευή απόγευμα στην επιστροφή από τα νησιά για τη Ραφήνα, αλλά από τη Ραφήνα για τα νησιά!! Εάν η κίνηση ήταν πολύ μικρή και κατά την αναχώρηση τότε σίγουρα τσάμπα το ταξίδι που έκαναν.
pie Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 (edited) Σε πολύ πρόσφατο ταξίδι μου, το πλοίο από Άνδρο για Ραφήνα έκανε από ντόκο σε ντόκο 1:25. Συνολικά από Μύκονο για Ραφήνα έκανε 3:15. Οι επιβάτες από Άνδρο ελάχιστοι, οι περισσότεροι από Μύκονο και λίγοι από Τήνο. Πάντως εσωτερικά δεν είναι και πολύ άσχημο, αλλά βέβαια καμια σχέση με τα υπόλοιπα της εταιρείας. Edited May 2, 2010 by pie
thanosp Posted May 25, 2010 Posted May 25, 2010 Την περίοδο 86-88 δραστηριοποιούταν η Nomikos Lines στην γραμμή? Αν ναι, με ποιο πλοίο?
rafina-lines Posted May 25, 2010 Posted May 25, 2010 (edited) Φίλε Thanosp, εκείνη την περίοδο που αναφέρεσαι, ήταν το ΕΛΛΑΣ ΕΞΠΡΕΣ του Νομικού στη Ραφήνα (μετέπειτα ΑΓΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ στη γραμμή Ηγουμενίτσα - Κέρκυρα), αλλά δεν ταξίδευε Ανδροτηνομυκονία. Πήγαινε Βόρειο Αιγαίο: Χίο, Ψαρά, Άγιο Ευστράτιο, Λήμνο, Καβάλα. Ήταν η εποχή που αυτή η γραμμή δεν ήταν άγονη, και πριν την πάρει η ΝΕΛ με το θρυλικό ΑΛΚΑΙΟΣ από τη Ραφήνα. Πολύ αργότερα, η γραμμή αυτή μεταφέρθηκε στο Λαύριο ως άγονη, απ' όπου λειτουργεί ως σήμερα με τρία (νομίζω) πλοία. Edited May 26, 2010 by proud_ionian
thanosp Posted May 25, 2010 Posted May 25, 2010 Ευχαριστώ rafina-lines. Λες να πέφτω τόσο έξω και να λέω μπούρδες? Δεν αποκλείεται! Προσπαθώ να θυμηθώ το αυτοκόλητο της Nomikos που είχαμε στο παλιό αυτοκίνητο απο που το κονομήσαμε. Στο ταξίδι για Τήνο η στο ταξίδι για Σκόπελο? Παίζει να ήταν και απο Σκόπελο. Ας αφήσουμε εκτός την Nomikos, μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος ποιά πλοία ταξίδευαν εκείνη την περίοδο στη γραμμή?
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 25, 2010 Posted May 25, 2010 Το 1988-89 το ΕΛΛΑΣ ΕΞΠΡΕΣ έκανε από Πειραιά Παροναξία και Σύρο-Παροναξία-Σίκινο-Φολέγανδρο. Αργότερα πήγε Ραφήνα-Χίο κλπ. Εγώ τουλάχιστον είχα πάει με αυτό στη Χίο το 1993. Έφευγε αργά από Ραφήνα (νομίζω 21.00) και έφτασε στη Χίο γύρω στις 5 το πρωί...δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλά δεν είχαν ανοίξει ακόμα τα καφενεία.
rafina-lines Posted May 25, 2010 Posted May 25, 2010 (edited) Ναι, σωστά, ΝΗΡΕΑ, έχεις δίκιο! Αργότερα ήρθε Ραφήνα. Αρχές δεκαετίας του '90. Sorry... Όσον αφορά τώρα τα πλοία της Ανδροτηνομυκονίας το '88 - '89 αυτά ήταν τα κλασικά ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ και ΜΠΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ, και το ΚΥΘΝΟΣ του Γούτου (πρώην ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ 1 του Πολέμη, σημερινό ΜΑΚΕΔΩΝ που δουλεύει ακόμη Λαύριο - Κέα). Σωστά?? Edited May 26, 2010 by proud_ionian
Nick the Greek Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Προσπαθώ να θυμηθώ το αυτοκόλητο της Nomikos που είχαμε στο παλιό αυτοκίνητο απο που το κονομήσαμε. Στο ταξίδι για Τήνο η στο ταξίδι για Σκόπελο? Παίζει να ήταν και απο Σκόπελο. Μήπως ήταν απο το Άνεμος? Θεσσαλονίκη - Σποράδες - Κυκλάδες - Ηράκλειο?
Superfast VI Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 Τελικά ούτε η Πόπη ουτε ο Υπερβάπορας έφυγαν απο τη Μύκονο απόψε. Άρα μάλλον αδικα φύγανε απο τη Ραφήνα εχθές το βράδυ γιατι σήμερα δε θα γίνουν τα αντίστοιχα πρωινά.
rafina-lines Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 Τελικά ούτε η Πόπη ουτε ο Υπερβάπορας έφυγαν απο τη Μύκονο απόψε. Άρα μάλλον αδικα φύγανε απο τη Ραφήνα εχθές το βράδυ γιατι σήμερα δε θα γίνουν τα αντίστοιχα πρωινά. Κι όμως τα αντίστοιχα πρωινά έγιναν κανονικά! Τα δύο πλοία αναχώρησαν νύχτα από τη Μύκονο απευθείας για Ραφήνα, φτάνοντας στο λιμάνι μας κατά τις 6 τα ξημερώματα. Και μάλιστα είχαν αρκετό κόσμο που είχε ξεμείνει στη Μύκονο λόγω της απεργίας!
Superfast VI Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 Καλά οκ!μου την έφεραν κανονικά δηλαδή! ορκίζομαι να μην ξαναπάω για ύπνο πριν τις 3:D
rafina-lines Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 (edited) Μα και στις 3 να πήγαινες για ύπνο, πάλι άδικα θα τον έχανες, γιατί στη Ραφήνα έφτασαν στις 6 τα ξημερώματα! Μάλλον καλύτερα να κοιμόσουν πριν τα μεσάνυχτα ώστε να ξύπναγες γύρω στις παρά τέταρτο. Το ΠΗΝΕΛΟΠΗ έφτασε 5:50 και το SUPERFERRY στις 6:15. Edited June 2, 2010 by proud_ionian quote
nikos7 Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 κανενα καινουργιο πλειο θα βαλουν στιν γραμι.η θαμινουν μονο αυτα τα 3 που ειναι και τωρα
georgios express Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 κανενα καινουργιο πλειο θα βαλουν στιν γραμι.η θαμινουν μονο αυτα τα 3 που ειναι και τωρα Γιατί, υπάρχει κίνηση που δεν εξυπηρετείται?
Panagia Ekatontapiliani Posted June 13, 2010 Author Posted June 13, 2010 Να σημειώσω ότι είναι τεσσεράμισι πλοία στη γραμμή και όχι τρία που ανέφερε nikos7. Το Superferry II, Πηνελόπη Α, Θεολόγος Π, το Highspeed 1 & το Sea Jet 2 (για αυτό πάει το μισό μιας και δεν έχει γκαραζ)
Panagia Ekatontapiliani Posted June 20, 2010 Author Posted June 20, 2010 Μου κάνει εντύπωση ότι στα μέσα Ιουνίου η Blue Star Ferries δεν κάνει κάποιες Παρασκευές και Κυριακές τοπικά δρομολόγια για Άνδρο τα απογεύματα, ειδικά τώρα που είναι μείον ένα βαπόρι σε σχέση με πέρυσι. Τη Παρασκευή που μας πέρασε ήθελε ένας γνωστός να πάει στην Άνδρο αλλά έχασε τον Θεολόγο Π που είχε εισιτήριο και πήγε να βγάλει με το Πηνελόπη Α που ήταν γεμάτο το γκαράζ του. Έτσι για την ιστορία τελικά δεν χώρεσε να μπει στο Πηνελόπη Α, όποτε έμεινε αμανάτι στη Ραφήνα.
Earl Granville Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 Αν είμαι καλά ενημερωμένος αυτή την εποχή κάνουν κάθε παρασκευή τοπικό εναλλάξ. Δηλαδη την μία Παρασκευή Πάει η Πόπη και κάθεται το Φέρρυ και την άλλη το αντίστροφο.
George Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 Πολύ σωστά είσαι ενημερωμένος Earl Mέχρι την προηγούμενη Παρασκευή έτσι γινόταν το πράμμα. Τώρα που μπήκαμε για τα καλά στη θερινή σεζόν λογικά θα αλλάξουν και το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ θα κάνει όλο το σιδηρόδρομο μέχρι Μύκονο τις Παρασκευές.
man9328 Posted September 7, 2010 Posted September 7, 2010 Μεχρι 31-10 εχει δρομολογια στο συστημα το 6 και η ΠΗΝΕΛΟΠΗ μετα δειχνει μοναχοβαπορο στην γραμμη τον ΘΕΟΛΟΓΟ. Γνωριζει κανεισ κατι για τις φετεινες ακινησιες?
proud_ionian Posted September 7, 2010 Posted September 7, 2010 μην ξαναλεμε τα γνωστα. το ακτοπλοϊκο ετος τελειωνει 31/10 και τα δρομολογια του χειμωνα θα περαστουν σε κανα μηνα απο τωρα. αν κρινουμε απο τα τελευταια χρονια, λιγο χλωμο ειναι να δεσουν ολα μαζι
man9328 Posted September 7, 2010 Posted September 7, 2010 (edited) Το ξερω απλα παραξενευτηκα γιατι δειχνει θεολογο και οχι τα υπολοιπα και η Ποπη συνηθως δενει φλεβαρη που επιστρεφει το ΙΙ απο Σ-Τ-Μ Edited September 7, 2010 by polmyt
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 διαβαζα πιο πριν για την αγωνια με το τι θα γινει με το superferry Η ...αγωνία αυτή καλά κρατεί, τα τελευταία τουλάχιστον χρόνια, μέχρι που έχει γίνει πιά ανιαρή και κουραστική. Προσωπικά δεν βλέπω κανένα λόγο για να αντικατασταθεί το πλοίο στην γραμμή της Ραφήνας. Δεν αντικαταστάθηκε πρώτα πρώτα όταν είχε τρεις αντιπάλους - ανταγωνιστές απέναντι του, γιατί να αντικατασταθεί τώρα που μείνανε δύο ??? Και μετά, υπάρχει κάποια κίνηση, κάποιο γεγονός, που θα ωθούσε την BLUESTAR σε αυτή την ενέργεια ??? Έρχεται κανένα καινούργιο βαπόρι στην γραμμή που απειλεί με στέρηση μεριδίου ??? Μήπως πρόκειται να αντικατασταθεί το ΠΗΝΕΛΟΠΗ με νεότευκτο ή τουλάχιστον νεότερο ??? Η μήπως δεν δουλεύει καλά το πλοίο στην Ραφήνα, δεν το προτιμούν οι επιβάτες, και χρειάζεται άμεση αντικατάσταση από καλύτερο ??? Ας αφήσουμε τον υπερβάπορα στην ησυχία του, μιά χαρά τα πάει, χωρίς προβλήματα και με μεγάλο δικό του επιβατικό κοινό. Προσωπική μου άποψη είναι ότι η τελευταία γραμμή που σκέφτεται η BLUESTAR σε σχέση με τα δύο της νεοναυπηγούμενα, είναι αυτή της Ραφήνας. Υ.Γ. Αλήθεια, αν εσείς είσασταν πλοιοκτήτης του, για ποιον λόγο άραγε θα αντικαταστούσατε το SUPERFERRY (στην συγκεκριμμένη γραμμή) με κάποιο άλλο (την δεδομένη χρονική στιγμή, και σε βάθος τουλάχιστον ενός - δύο χρόνων ακόμα ???)
margaritis24 Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 Πολυ σωστα τα λεει ο σειριος τα πραγματα!το superferry θα ειναι το τελευταιο που θα φειγει απο κεινει την γραμμη κ λιγα λειτουργικα εχει κ πολλα εσοδα φερνει
man9328 Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 Αντικατασταση του βαπορα σημερα απο το ΙΘΑΚΗ το οποιο οπως ολα δειχνουν θα μεινει στην γραμμη μεχρι την ημερομηνια που ο βαπορας θα εφευγε για ετησια-σκαντζες.Αφορμη η χτεσινη προσκρουση του στο λιμανι της ΤΗΝΟΥ και η διμιουργεια ρηγματος 9x2 πρυμα αριστερα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now