Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Ισχυει και για τις δυο εταιρίες 30% έκπτωση στις αυθημερόν επιστροφες στο ειστηριο της επιστροφής.

Επισης, με την αποχώρηση του Superexpress στις 14/10 ήδη το Queen για το Σκ 19-20/10  έχει μόνο αεροπορικές θέσεις διαθέσιμες.

  • 2 weeks later...
Posted

Σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων της Golden Star Ferries αύριο Παρασκευή 4/10 το Andros Queen θα εκτελέσει έκτακτο τοπικό για Άνδρο στις 19:00.

Posted

Το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου έχει αποσυρθεί από τα δρομολόγια το Θεολόγος Π και έχει αντικατασταθεί από το Fast Ferries Andros. Γνωρίζουμε τον λόγο της αλλαγής αυτής;

Posted

Αρκετοί επιβάτες ζητάνε το δρομολογιο απογευματινό δρομολογιο τόσο τώρα αλλά και το καλοκαίρι, τις Παρασκευές να πάει για πιο αργά στις 18:30-19:00 αντί για τις 17:30, μιας και λόγω ότι εργάζονται δεν προλαβαίνουν την αναχώρηση με αποτέλεσμα να φεύγουν Σάββατο πρωί ή και να μην πηγαίνουν στα νησια, από ότι γνωρίζω οι αρμόδιοι έχουν ενημερωθεί για αυτό το αίτημα, αναμενουμε…

Posted

Λόγω της αυξημένης κίνησης το Fast Ferries Andros αναμένεται το Σάββατο 19/10 να εκτελέσει έκτακτο δρομολόγιο στις 07:30 από Ραφηνα για Άνδρο - Τήνο - Μύκονο.

Posted (edited)

Ανέβηκαν και τα θερινά δρομολόγια των συμβατικων(με εξαίρεση του Superferry) για το 2025 που είναι ίδια με του 2024, κανονικά θα συνεχιστούν και οι προσεγγίσεις στην Πάρο από τα Andros Queen/Θεολόγος Π.

Edited by cyclades_shipping
Posted

Συνεπώς, με τα μέχρι τώρα δεδομένα δεν περιμένουμε κάποια έκπληξη; Δηλαδή, αν φύγει το Superferry, θα μπει το Andros King, θα υπάρξει πάλι ένα ταχύπλοο της Seajets με μεσημεριανή αναχώρηση (υπάρχει ήδη στα συστήματα κρατήσεων, φυσικά για το ποιο πλοίο θα το κάνει θα χρειαστεί να περιμένουμε πάλι τις τελευταίες μέρες) και αυτό ήταν; Είχα την εντύπωση ότι η συμφωνία κυρίων Seajets-GSF αφορούσε 3 σεζόν (2022, 2023, 2024). Στο θρεντ της Seajets όμως o ενημερωμένος @Panagia Ekatontapilianiανέφερε ότι ισχύει και το 2025, άρα εκτός απροόπτου πάμε για μια απ'τα ίδια με το 2024;

Posted

Το Άνδρος Queen έκανε έκτακτο τοπικό δρομολόγιο για Άνδρο το μεσημέρι και  στις 19:45 από Ραφηνα για Άνδρο - Τήνο - Μύκονο.

Στο μεσημεριανό απο ότι έμαθα πήρε και περίπου 10 νταλίκες της Τηνου οι οποίες αποβιβάστηκαν στην Άνδρο και επιβιβάστηκαν στο βραδινό από Άνδρο για Τήνο.

Posted

Το Power Jet δήλωσε η Seajets για τη γραμμή στα συστήματα κρατήσεων με έναρξη 29/5/2025 (όχι ότι έχει κάποια σημασία εβρισκόμενοι ~6 μήνες μακριά από την σεζόν). Πάντως εμένα μου "ταιριάζει".

Posted (edited)

Από αύριο (3/11) έως και 31/12 το Andros Queen στην απογευματινή ζωνη, το Fast Ferries Andros από την Δευτέρα (4/11) έως και 29/11 πηγαίνει στην πρωινη ζωνη 07:50 από Ραφήνα ενώ απο 30/11 αναμένεται να αντικατασταθεί από το Θεολόγος Π, έπειτα από 2/1 - 30/1 το Θεολόγος Π πηγαίνει στην απογευματινή ζωνη (17:30) από Ραφήνα και το Andros Queen ξαναεπιστρέφει στην πρωινη ζωνη (07:50). Τα δρομολόγια για Φεβρουάριο - Μάρτιο - Απρίλιο δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα.

Σημείωση : αύριο θα εκτελέσει διπλό δρομολογιο το Queen και στις 07:50 αλλα και στις 18:00 προκειμένου να γίνει η τράμπα.

Edited by cyclades_shipping
  • 1 month later...
Posted
10 hours ago, observer said:

το Superferry να κάνει μεσημεριανό νωρίς (12.00) που με τη νυχτερινή του επιστροφή θα καταργεί τα τοπικά,

Τι θυμήθηκα τώρα! Ένα τέτοιο δρομολόγιοέκανε στα τελευταία του χρόνια (νομίζω κατά την περίοδο της κοινοπραξίας στη Ραφήνα στα late 90s) το Μπάρι Εξπρές! Εφευγε κατά τις 12.00 (ή 13.00 δεν θυμάμαι καλά) για τα νησιά και κατα τα μεσάνυχτα γυρνούσε Ραφήνα. 

Posted

Και από εκεί που συζητούσαμε ότι δεν χωράνε τόσα βαπόρια στο ΑΤΜ, ξαφνικά χωράνε. 

Δεν ξέρω τι λέγεται απλά για να λέγεται και τι αποτελεί όντως κάποιο πλάνο. 

Posted

Σωστά! Ήταν επί κοινοπραξίας!!! Τι μου θύμισες τώρα, φίλε μου.... ☺️☺️ Έφευγε στις 2 το μεσημέρι και γυρνούσε 11:30 το βράδυ, αν και πολλές φορές καθυστερούσε, και έφτανε Ραφήνα μεσάνυχτα ή κι ακόμη πιο μετά... Κάθε Παρασκευή και Σάββατο πρωί είχε τοπικό για Άνδρο. ❤️❤️

Posted

Γιατί να μην προτιμηθεί μια επέκταση σε άλλους προορισμούς; Καταλαβαίνω το συναισθηματικό δέσιμο των Αφων με τον τόπο τους, αλλά εξυπηρετείται ήδη άψογα από τα βαπόρια τους, αυτό ως νεότερο και ταχύτερο θα μπορούσε να ανοίξει μια νέα γραμμή για την εταιρία. Το να μένεις στάσιμος και στο safe zone σου δεν είναι πάντα καλό.

Posted

Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε το Superferry με ώρα αναχώρησης (12:00) από Ραφηνα, θα είναι μια καλή επιλογή για το επιβατικό κοινο ειδικα οι επιστροφες από τα νησιά, μακαρι να υλοποιηθεί αυτη η σκέψη.

Posted

Ας κανει το Superferry ένα δρομολόγιο για Μύκονο - Πάρο - Κουφονήσι - Αμοργο. Ανερχόμενοι προορισμοί τα τελευταία νησιά με πολύ περιορισμένες συνδέσεις από συμβατικό. Με το να πιάσεις πάλι Άνδρο-Τήνο όταν περνάνε ήδη τόσα πλοία απλά αυξάνεις το χρόνο του ταξιδιού. Το Ιθάκη τις τελευταίες του χρονιές με απευθείας Μύκονο δούλεψε εξαιρετικά.

Posted (edited)

Για να κάνει ένα τέτοιο δρομολόγιο το Superferry μέχρι Κουφονησι - Αμοργο) για να είναι 01:00 στην Ραφηνα θα πρέπει να αναχωρεί γύρω στις 07:00 από Ραφηνα το οποίο σημαίνει πως ουσιαστικά στο Ραφηνα - Μυκονος - Παρος θα ανταγωνίζεται το ομοσταυλο Superexpress, το οποίο δουλευει πολύ καλά με την Μύκονο, το Ραφηνα - Κουφονησι τελευταία φορά πριν 2 χρόνια που πήγαινε το Αικατερίνη γνωριζει κάποιος αν τα πήγε καλά από άποψη κίνησης ;

Για Κουφονησι - Αμοργο σίγουρα θα ήταν καλο να υπάρχει και κάποιο άλλο συμβατικό από Πειραιά ή Ραφηνα.

Edited by cyclades_shipping
Posted
1 hour ago, George...f said:

Ας κανει το Superferry ένα δρομολόγιο για Μύκονο - Πάρο - Κουφονήσι - Αμοργο

Νομίζω πως έχουμε εξαντλήσει κάθε πιθανό ενδεχόμενο δρομολόγησης του Superferry από Ραφήνα, σε κάποια νέα γραμμή, ως προέκταση του κλασικού Α-Τ-Μ. Άμα πάει Πάρο πρωί, θα ανταγωνίζονται τον εαυτό τους (Super Express), ενώ αν πάει απόγευμα πέφτει πάνω σε Andros Queen και Θεολόγος Π. Αν πάει πάλι Νάξο, ανταγωνίζονται ευθέως τη Fast Ferries με το Αικατερινή Π, εταιρεία με την οποία δείχνουν να έχουν καλές σχέσεις οι Στεφάνου. Μόνο στην Ικαροσαμία έχουν το πεδίο ελεύθερο, αλλά πιθανότατα (με κάθε επιφύλαξη) εκεί λείπει η κίνηση. Τελικά, ίσως η πεπατημένη να είναι η καλύτερη οδός για να ακολουθήσουν εκεί στην GSF, από τη στιγμή που θέλουν να παραμείνουν στη Ραφήνα. Πάντως, για τα ελληνικά δεδομένα πάντα, είναι ποοολύ νωρίς για να βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα για το τι θα ακολουθήσει τη καλοκαιρινή σεζόν που μας έρχεται.

Posted

Aν πανε καπου παρακάτω από Μύκονο (Πάρο, Ικαρία κλπ) θα πάνε με το Andros King των 22 κόμβων λέει η λογική, δεν έχει νόημα με το superferry που μερικές μέρες με το ζόρι πιάνει τα 19 και λέμε και ευχαριστώ, και δεν έχει και γκαράζ κιόλας.....

Εκτός αν πήγαινε το Superferry απευθείας Ραφήνα-Μύκονο-Νάξο-Κουφονήσι πχ χωρίς Άνδρο-Τήνο. Και πάλι βγαίνει σχετικά οριακά από ώρες βέβαια. 

 

Posted

Μπορεί το δρομολόγιο το Superferry νωρίς το μεσημέρι να είναι συνεργασία με το πρωινό δρομολόγιο του Αικατερίνη Π. Πχ το Αικατερίνη Π να κάνει το δρομολόγιο Ραφήνα Τήνο Μύκονο Νάξο Πάρο Ραφήνα και το Superferry να κάνει ένα δρομολόγιο Ραφήνα Πάρο Νάξο Μύκονο Τήνο Άνδρο Ραφήνα, έτσι ώστε να είναι ανταγωνιστικά στα ωράρια του Πειραιά για δύο προορισμούς (Πάρο & Νάξο)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...