Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Και πάλι αφού θα κάνει 12 ώρες δρομολόγια πως γίνεται να τηρείτε το 10ωρο max 11ωρο εργασίας για το πλήρωμα του ταχύπλοου;

Posted

Όταν τις υπόλοιπες 5 ημέρες δουλεύει μόνο 7 ώρες την ημέρα και αυτές τις δύο ημέρες θα δουλεύει 11,5 ώρες οπότε στο σύνολο 59 ώρες την εβδομάδα, οπότε λιγότερο από 70 ώρες την εβδομάδα 

Posted

Με βάση την τελευταία αλλαγή δρομολογίων της HSW, το flying cat 3 δε θα ξανακάνει απογευματινό Παρασκευή και Κυριακή για Τήνο - Μύκονο μετά τις 24/7. Θα συνεχίσει μόνο πρωί ως τις 11/9

Posted

Δεν νομιζω ότι έκοψε αλλά την καλύπτουν πλήρως τα 3 πλοια της απογευματινής ζώνης 

 

Επίσης πέρυσι τέτοια εποχή δεν ήταν το Sifnos Jet στην γραμμή 

Για αυτό πιστεύω ότι έκανε και καθημερινα

 

Posted

Περίεργο που τα έκοψε αφού τα συγκεκριμένα πηγαίνανε καλά και ειδικά απο δω και πέρα θα ανέβει και άλλο η κίνηση. 

Posted

Εγώ αναρωτιέμαι αν η αλλαγή έγινε αυτοβούλως και βλέποντας οι ίδιοι πως δεν βγαίνουν τα ωράρια, ή αυτό ήταν προιόν των ελέγχων του Λιμεναρχείου Ραφήνας. Όπως και να έχει, έγινε το σωστό. 

  • 2 weeks later...
Posted
On 7/23/2022 at 12:19 PM, travellerrr said:

Με βάση την τελευταία αλλαγή δρομολογίων της HSW, το flying cat 3 δε θα ξανακάνει απογευματινό Παρασκευή και Κυριακή για Τήνο - Μύκονο μετά τις 24/7. Θα συνεχίσει μόνο πρωί ως τις 11/9

Μάλλον σταματάει τη Κυριακή 4/9 , φαντάζομαι η κίνηση θα πέσει κατακόρυφα από τον Σεπτέμβριο. 

Posted (edited)

Γενικά οι πληρότητες του δεν πρέπει να είναι και οι καλύτερες.Έχει πολλά πλοία στη πρωινή ζώνη και στην επιστροφή έχει το sifnos jet να περνάει πριν από αυτό από τα ίδια λιμάνια.

Edited by Champion Jet_2
Posted

Από ότι φαίνεται το Sifnos Jet θα παραμείνει μια εβδομάδα επιπλέον στην γραμμή της Ραφηνας (18 Σεπτεμβρίου ) πάντως σε γενικές γραμμές δουλεύει αρκετά καλά ειδικα στις επιστροφές που περνάει πριν από το FlyingCat3 το οποίο φέτος είναι αρκετά πεσμένο είδαμε και στην ανακοίνωση του ΥΕΝ για την βλαβη του ότι για το προγραμματισμένο του δρομολογιο είχε μόνο 109 επιβάτες Κρίμα για το βαποράκι  ……

Posted

Το FC 3 αν εξαιρέσουμε του Αγ Πνεύματος που πήγε αρκετά καλά από κίνηση, φέτος έχει κινηθεί σε πολύ ρηχά νερά από θέμα πληρότητας ακόμα και τις ημέρες αιχμής του Αυγούστου.Γι αυτό πιστεύω πως "ευθύνεται" η δρομολόγηση του Sifnos πάνω στις επιστροφές του, οι σχετικά χαμηλές τιμές του Superexpress στο πρωινό δρομολόγιο από Ραφήνα για Τήνο και η ακύρωση του απογευματινού δρομολόγιου του FC3.Του χρόνου ίσως θα πήγαινε καλύτερα σε ένα ενδοκυκλαδικό δρομολόγιο από Πάρο 08:00 για Μύκονο Πάρο Ίο Σαντορίνη και επιστροφή.Θα ήταν το πρώτο πλοίο που θα έκανε δρομολόγιο από Πάρο για Μύκονο και στο υπόλοιπο δρομολόγιο θα προηγούταν του Superexpress ενώ θα ήταν το πρώτο πλοίο από Μύκονο για Σαντορίνη.Αυτά τα μικρά catamaran πιστεύω πως πλέον ταιριάζουν μόνο σε ενδοκυκλαδικές γραμμές και όχι για δρομολόγιο από ηπειρωτική Ελλάδα προς νησιά του Αιγαίου, αφού υπάρχουν καλύτερες επιλογές.

Posted

Το Superexpress φαίνεται εκτός δρομολογίων μετά τις 4/9. Έχει να κάνει με τη βλάβη των τελευταίων ημερών που το κάνει να πηγαίνει με 24-25 κόμβους ή με κάτι άλλο; Γιατί είναι πολύ νωρίς θεωρητικά να εγκαταλείψει τη σεζόν. Και μήπως θα μπορούσε το Flyingcat 3 να παρατείνει τη δική του σε αυτή την περίπτωση;

Posted (edited)

Λογικά θα κάνουν κάποιες αλλαγές - τροποποιήσεις των δρομολογίων. Φαντάζομαι όλο τον Σεπτέμβριο θα είναι στη γραμμή. 

Edited by pie
Posted

Μέχρι 29/08 το Superexpress θα προσεγγίζει Ίο και Νάξο. Μέχρι τις 04/09 θα κάνει μόνο Ραφήνα Τήνο Μύκονο Πάρο Σαντορίνη και επιστροφή και μετά τέλος βάση του συστήματος. Τα δρομολόγια υπολογισμένα με 26 περίπου μίλια. Λογικά η βλάβη σε συνδυασμό με τις υψηλές τιμές των καυσίμων πρέπει να καθιστούν ασύμφορο το να συνεχίσει περαιτέρω τα δρομολόγια του. Περιμένω να δω αν η Hellenic ή η Seajets κάνουν κάποια κίνηση και δρομολογήσουν πλοίο στη πρωινή ζώνη ή αν το Sifnos αντικατασταθεί από κάποιο μεγαλύτερο ταχύπλοο.Το ιδανικό θα ήταν να συνεχίσει το FC3 στο πρωινό δρομολόγιο με προέκταση προς Πάρο και Σαντορίνη.

Posted

Πιστεύω πως ένα πρωινό ταχύπλοο από Ραφήνα και ένα απογευματινό ταχύπλοο από τα νησιά χρειάζεται στη γραμμή μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου.Αποκλείεται να μην έχει αρκετή κίνηση για να γεμίσει ένα μικρο τύπου FC3 και ποσό μάλλον στο ενδοκυκλαδικό Μύκονο-Πάρο-Σαντορίνη που έχει αρκετό κόσμο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...