Panagia Ekatontapiliani Posted July 19, 2022 Author Posted July 19, 2022 Αυτές οι αλλαγές έγιναν έτσι ώστε τα δρομολόγια του Flying Cat 3 να γίνονται με ένα πλήρωμα γιατί πριν είχε δύο πληρώματα.
Champion Jet_2 Posted July 19, 2022 Posted July 19, 2022 Και πάλι αφού θα κάνει 12 ώρες δρομολόγια πως γίνεται να τηρείτε το 10ωρο max 11ωρο εργασίας για το πλήρωμα του ταχύπλοου;
Panagia Ekatontapiliani Posted July 19, 2022 Author Posted July 19, 2022 Όταν τις υπόλοιπες 5 ημέρες δουλεύει μόνο 7 ώρες την ημέρα και αυτές τις δύο ημέρες θα δουλεύει 11,5 ώρες οπότε στο σύνολο 59 ώρες την εβδομάδα, οπότε λιγότερο από 70 ώρες την εβδομάδα
travellerrr Posted July 23, 2022 Posted July 23, 2022 Με βάση την τελευταία αλλαγή δρομολογίων της HSW, το flying cat 3 δε θα ξανακάνει απογευματινό Παρασκευή και Κυριακή για Τήνο - Μύκονο μετά τις 24/7. Θα συνεχίσει μόνο πρωί ως τις 11/9
cyclades_shipping Posted July 23, 2022 Posted July 23, 2022 Δεν νομιζω ότι έκοψε αλλά την καλύπτουν πλήρως τα 3 πλοια της απογευματινής ζώνης Επίσης πέρυσι τέτοια εποχή δεν ήταν το Sifnos Jet στην γραμμή Για αυτό πιστεύω ότι έκανε και καθημερινα
pie Posted July 24, 2022 Posted July 24, 2022 Περίεργο που τα έκοψε αφού τα συγκεκριμένα πηγαίνανε καλά και ειδικά απο δω και πέρα θα ανέβει και άλλο η κίνηση.
Annivas Posted July 25, 2022 Posted July 25, 2022 Το έκοψε γιατί δεν έβγαινε με τίποτα χωρις δεύτερο πλήρωμα!!!
Nick the Greek Posted July 26, 2022 Posted July 26, 2022 Εγώ αναρωτιέμαι αν η αλλαγή έγινε αυτοβούλως και βλέποντας οι ίδιοι πως δεν βγαίνουν τα ωράρια, ή αυτό ήταν προιόν των ελέγχων του Λιμεναρχείου Ραφήνας. Όπως και να έχει, έγινε το σωστό.
pie Posted August 8, 2022 Posted August 8, 2022 On 7/23/2022 at 12:19 PM, travellerrr said: Με βάση την τελευταία αλλαγή δρομολογίων της HSW, το flying cat 3 δε θα ξανακάνει απογευματινό Παρασκευή και Κυριακή για Τήνο - Μύκονο μετά τις 24/7. Θα συνεχίσει μόνο πρωί ως τις 11/9 Μάλλον σταματάει τη Κυριακή 4/9 , φαντάζομαι η κίνηση θα πέσει κατακόρυφα από τον Σεπτέμβριο.
Champion Jet_2 Posted August 8, 2022 Posted August 8, 2022 (edited) Γενικά οι πληρότητες του δεν πρέπει να είναι και οι καλύτερες.Έχει πολλά πλοία στη πρωινή ζώνη και στην επιστροφή έχει το sifnos jet να περνάει πριν από αυτό από τα ίδια λιμάνια. Edited August 8, 2022 by Champion Jet_2
cyclades_shipping Posted August 14, 2022 Posted August 14, 2022 Από 1/11/2022 - 31/12/2022 έχει περαστεί το κλασικό δρομολογιο του Superferry Ραφήνα (7:50) για Άνδρο Τήνο Μύκονο
cyclades_shipping Posted August 21, 2022 Posted August 21, 2022 Από ότι φαίνεται το Sifnos Jet θα παραμείνει μια εβδομάδα επιπλέον στην γραμμή της Ραφηνας (18 Σεπτεμβρίου ) πάντως σε γενικές γραμμές δουλεύει αρκετά καλά ειδικα στις επιστροφές που περνάει πριν από το FlyingCat3 το οποίο φέτος είναι αρκετά πεσμένο είδαμε και στην ανακοίνωση του ΥΕΝ για την βλαβη του ότι για το προγραμματισμένο του δρομολογιο είχε μόνο 109 επιβάτες Κρίμα για το βαποράκι ……
margaritis24 Posted August 21, 2022 Posted August 21, 2022 Η Sea jet εχει πολυ καλο δικτυο πωλησεων κ δινει δινει κ παραπανω ποσοστο στους πρακτορες
Champion Jet_2 Posted August 21, 2022 Posted August 21, 2022 Το FC 3 αν εξαιρέσουμε του Αγ Πνεύματος που πήγε αρκετά καλά από κίνηση, φέτος έχει κινηθεί σε πολύ ρηχά νερά από θέμα πληρότητας ακόμα και τις ημέρες αιχμής του Αυγούστου.Γι αυτό πιστεύω πως "ευθύνεται" η δρομολόγηση του Sifnos πάνω στις επιστροφές του, οι σχετικά χαμηλές τιμές του Superexpress στο πρωινό δρομολόγιο από Ραφήνα για Τήνο και η ακύρωση του απογευματινού δρομολόγιου του FC3.Του χρόνου ίσως θα πήγαινε καλύτερα σε ένα ενδοκυκλαδικό δρομολόγιο από Πάρο 08:00 για Μύκονο Πάρο Ίο Σαντορίνη και επιστροφή.Θα ήταν το πρώτο πλοίο που θα έκανε δρομολόγιο από Πάρο για Μύκονο και στο υπόλοιπο δρομολόγιο θα προηγούταν του Superexpress ενώ θα ήταν το πρώτο πλοίο από Μύκονο για Σαντορίνη.Αυτά τα μικρά catamaran πιστεύω πως πλέον ταιριάζουν μόνο σε ενδοκυκλαδικές γραμμές και όχι για δρομολόγιο από ηπειρωτική Ελλάδα προς νησιά του Αιγαίου, αφού υπάρχουν καλύτερες επιλογές.
travellerrr Posted August 25, 2022 Posted August 25, 2022 Το Superexpress φαίνεται εκτός δρομολογίων μετά τις 4/9. Έχει να κάνει με τη βλάβη των τελευταίων ημερών που το κάνει να πηγαίνει με 24-25 κόμβους ή με κάτι άλλο; Γιατί είναι πολύ νωρίς θεωρητικά να εγκαταλείψει τη σεζόν. Και μήπως θα μπορούσε το Flyingcat 3 να παρατείνει τη δική του σε αυτή την περίπτωση;
pie Posted August 25, 2022 Posted August 25, 2022 (edited) Λογικά θα κάνουν κάποιες αλλαγές - τροποποιήσεις των δρομολογίων. Φαντάζομαι όλο τον Σεπτέμβριο θα είναι στη γραμμή. Edited August 25, 2022 by pie
Panagia Ekatontapiliani Posted August 25, 2022 Author Posted August 25, 2022 Μάλλον θα δέσει νωρίτερα από ότι περιμέναμε.
Champion Jet_2 Posted August 25, 2022 Posted August 25, 2022 Φαίνεται και πάλι μετά τις 19/09 στο σύστημα .Μήπως είναι όντως λόγω της βλάβης και περιμένουν ανταλλακτικό;
margaritis24 Posted August 25, 2022 Posted August 25, 2022 1164€ ο τονος σημερα στο πετρελαιο,αμα μπει ο Σεπτεβρης πως θα βγουν τα εξοδα
Champion Jet_2 Posted August 26, 2022 Posted August 26, 2022 Μέχρι 29/08 το Superexpress θα προσεγγίζει Ίο και Νάξο. Μέχρι τις 04/09 θα κάνει μόνο Ραφήνα Τήνο Μύκονο Πάρο Σαντορίνη και επιστροφή και μετά τέλος βάση του συστήματος. Τα δρομολόγια υπολογισμένα με 26 περίπου μίλια. Λογικά η βλάβη σε συνδυασμό με τις υψηλές τιμές των καυσίμων πρέπει να καθιστούν ασύμφορο το να συνεχίσει περαιτέρω τα δρομολόγια του. Περιμένω να δω αν η Hellenic ή η Seajets κάνουν κάποια κίνηση και δρομολογήσουν πλοίο στη πρωινή ζώνη ή αν το Sifnos αντικατασταθεί από κάποιο μεγαλύτερο ταχύπλοο.Το ιδανικό θα ήταν να συνεχίσει το FC3 στο πρωινό δρομολόγιο με προέκταση προς Πάρο και Σαντορίνη.
Superfast VI Posted August 26, 2022 Posted August 26, 2022 Προς το παρόν δεν υπάρχει στο σύστημα και το FC3 από 5/9
cyclades_shipping Posted August 26, 2022 Posted August 26, 2022 Τότε ας ελπίσουμε ότι η Seajets θα κάνει κάποια κίνηση !
proud_ionian Posted August 26, 2022 Posted August 26, 2022 για να σταματουν και οι δυο, κατι θα βλεπουν
Champion Jet_2 Posted August 26, 2022 Posted August 26, 2022 Πιστεύω πως ένα πρωινό ταχύπλοο από Ραφήνα και ένα απογευματινό ταχύπλοο από τα νησιά χρειάζεται στη γραμμή μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου.Αποκλείεται να μην έχει αρκετή κίνηση για να γεμίσει ένα μικρο τύπου FC3 και ποσό μάλλον στο ενδοκυκλαδικό Μύκονο-Πάρο-Σαντορίνη που έχει αρκετό κόσμο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now