KAVODORITIS Posted January 21, 2011 Posted January 21, 2011 Για τα γρήγορα της γραμμής ξέρουμε κάτι αν & ακόμα είναι πολύ νωρίς? Έχει εκδηλωθεί κάποιο ενδιαφέρον από ΗSW?
margaritis24 Posted January 21, 2011 Posted January 21, 2011 (edited) υπαρχει η σκεψη για κυκλικο δρομολογιο απο το hs4&5 πειραια παρο ναξο μυκονο τηνο ραφηνα κ το αντιστροφο Edited January 21, 2011 by margaritis24
csst9728 Posted January 21, 2011 Posted January 21, 2011 Για τα γρήγορα της γραμμής ξέρουμε κάτι αν & ακόμα είναι πολύ νωρίς? Έχει εκδηλωθεί κάποιο ενδιαφέρον από ΗSW? Πέραν μιας φήμης πως η HSW θα επανέλθει στα προ διετίας κυκλικά δρομολόγια Πειραιά-Πάρο-Νάξο-Μύκονο-Τήνο-Ραφήνα και τούμπαλιν, τίποτα άλλο. Και αυτή η φήμη ελέγχεται για την εγκυρότητά της.. Προφανώς το SeaJet θα συνεχίσει τα πετυχημένα δρομολόγια των προηγούμενων χρόνων. (ΥΓ: Το αστείο θα είναι όταν ανακοινωθούν και οι φετινές τιμές )
KAVODORITIS Posted January 21, 2011 Posted January 21, 2011 Πως και δεν θα δρομολογήσει η Hellenic κανένα high speed αποκλειστικά από Ραφήνα με προορισμό τις κυκλάδες?Μήπως βάλει η NEL LINES πριν το Πάσχα.....
Panagia Ekatontapiliani Posted January 22, 2011 Author Posted January 22, 2011 Νομίζω ότι το Highspeed 6 για τη χαμηλή περίοδο μέχρι τον Ιούνιο θα είναι στη Ραφήνα. Για το καλοκαίρι έχουμε ακόμα μέλλον
express skiathos Posted January 29, 2011 Posted January 29, 2011 Στο χθεσινό δρομολόγιο η ΠΟΠΗ μετά την Άνδρο πέρασε και από την Τήνο και μετά ανέβηκε κατευθείαν Ραφήνα.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 4, 2011 Author Posted February 4, 2011 (edited) Μυκονιάτικη διαμαρτυρία για την ακτοπλοϊκή της σύνδεση από το λιμάνι της Ραφήνας, μετά τη διακοπή των δρομολογίων του πλοίου «Θεολόγος Π». Με επιστολή τους προς τον υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων, τον υφυπουργό Περιφερειακής Ανάπτυξης, τους βουλευτές του νομού και τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, ο δήμαρχος Μυκόνου Αθανάσιος Κουσαθανάς – Μέγας ζητά να συνδράμουν για την τροποποίηση των δρομολογίων των πλοίων «Aqua Jewel» και «Αίολος Κεντέρης», ώστε να εξυπηρετούν το νησί όπως παλαιότερα και να αρθούν τα προβλήματα που παρουσιάζονται σήμερα. Υ.Γ: Άργησαν βέβαια να διαμαρτυρηθούν.Oι γείτονες (Τηνιακοί) είχαν διαμαρτυρηθεί αμέσως με την παύση των δρομολογίων του Θεολόγος Π Edited February 4, 2011 by polmyt
gpap2006 Posted February 5, 2011 Posted February 5, 2011 (edited) Τετάρτη 16/2 επιστρέφει Ραφήνα o Θελόγος, με απογευματινά δρομολόγια στις 17.30. Το τελευταίο Παρασκευοσαββατοκύριακο της αποκριάς (4-6 Μαρτίου) θα έχει διπλές αναχωρήσεις από Ραφήνα (07.05 και 18.00). Οπότε για περίπου 20 μέρες και μέχρι να επιστρέψει το superferry ΔΕΝ ΘΑ υπάρχει πρωινό δρομολόγιο από Ραφήνα. Οι προσκυνητές της Τήνου που συνήθως ταξιδεύουν αυθημερόν, θα έχουν την επιλογή του Πειραιά. Την Καθαρά Δευτέρα 7 Μαρτίου ξεκινά από Μύκονο 12.30. Έχει τοπικό για Άνδρο στις 18.00, γυρίζει Ραφήνα και φεύγει για Τήνο Μύκονο στις 23.00. Edited February 5, 2011 by proud_ionian move
man9328 Posted February 5, 2011 Posted February 5, 2011 (edited) Δεν νομιζω να φυγει η ποπη απο την γραμμη πριν την επιστροφη του βαπορα με τα καινουρια του πιθανον σινιαλα και μην ξεχναμε και την ανοδο του ΙΘΑΚΗ στην Ραφηνα οποτε μαλλον δεν προκειται να σταματησει το πρωινο Edited February 5, 2011 by proud_ionian quote
rafina-lines Posted February 5, 2011 Posted February 5, 2011 (edited) Η ΠΟΠΗ φεύγει στις 16, αυτό είναι γνωστό εδώ και πολύ καιρό, κι επιπλέον ούτε το Openseas τη γράφει μετά τις 16. Το SUPER ξεκινάει 9 Μαρτίου πρώτο δρομολόγιο με τα νέα του σινιάλα, ενώ το ΙΘΑΚΗ θα ανέβει Ραφήνα 20 Ιουνίου εφόσον όλα πάνε καλά και μπει το ΔΗΛΟΣ πρωινό Παροναξία για να ελευθερωθεί το ΝΑΞΟΣ για Συροτηνομυκονία. Άρα πράγματι ο ΘΕΟ θα μείνει μόνος του από 16 Φεβρουαρίου ως 9 Μαρτίου. ;-) ;-) Edited February 5, 2011 by proud_ionian quote
pie Posted February 8, 2011 Posted February 8, 2011 Πάντως για το καλοκαίρι απ'ότι είδα και από το ΣΑΣ, ότι η HSW κουνάει λευκό μαντιλάκι στη συγκεκριμένη γραμμή?? (αφού και το Hs1 να παραμείνει στον στόλο, ακόμα και αν μπεί στη Ραφήνα χαμένο θα είναι με τη περυσινή "κωμική" του παρουσία στη γραμμή)
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2011 Author Posted February 8, 2011 Μέχρι το καλοκαίρι έχουν να γίνουν ακόμα πολλά ΣΑΣ, oποτε μην την ξεγραφείς από τώρα
NHSOS XIOS Posted February 8, 2011 Posted February 8, 2011 Μα εχει αναγκη η γραμμη αυτο το καλοκαιρι το HIGHSPEED κ οποιοδηποτε αλλο πλοιο? ITHAKI,SUPERFERRY,THEOLOGOS,PENELOPE A και SEAJET φτανουν και περισσευουν νομιζω.
Dimitris7 Posted February 8, 2011 Posted February 8, 2011 Ναι μεν φτάνουν αλλα χρειάζεται και ένα ταχύπλοο. εγώ πιστεύω πως θα μπεί ή το Higshpeed 6 ή το Highspeed 4.
pie Posted February 8, 2011 Posted February 8, 2011 Σίγουρα μέχρι το καλοκαίρι όλα παίζονται...αλλά από τον ήδη υπάρχοντα στόλο δύσκολα θα βρεθεί κάποιο να "χαραμισθεί" στη Ραφήνα... Φίλε Νήσος Χίος μη ξεχνάς ότι όλα αυτά τα πλοία είναι όντως πολλά...αλλά σκέψου ότι δεν υπάρχει πλοίο για βραδινή επιστροφή(πέραν του SJ) από Τήνο-Μύκονο και επίσης από Τήνο-Μύκονο προς Πειραιά μόνο 1 highspeed υπάρχει το βράδυ όποτε καταλαβαίνεις ότι εισιτήριο δεν θα υπάρχει ούτε για πλάκα εαν παραμείνει ως έχει η κατάσταση.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 10, 2011 Author Posted February 10, 2011 Το Blue Star Ithaki όταν με το καλό μετακομίσει στη Ραφήνα θα έχει καθημερινά πρωινά δρομολόγια από Ραφήνα στις 8:15 για Άνδρο (9:50-10:05) Τήνο (11:20-11:35) Μύκονο (12:00-13:45) Τήνο (14:10-14:30) Άνδρο (15:40-16:00) Ραφήνα (17:35)
pie Posted February 10, 2011 Posted February 10, 2011 Υπάρχει περίπτωση το FC3 να το δούμε μόνιμα στη γραμμή να κοντράρει το SeaJet2? Η θα συνεχίσει και φέτος το αρκετά πετυχημένο ενδοκυκλαδικό του?
KAVODORITIS Posted February 10, 2011 Posted February 10, 2011 (edited) Πολύ πιθανόν να δούμε το FC3 στην Ραφήνα από το Πάσχα και μετά............... Edited February 10, 2011 by polmyt
csst9728 Posted February 10, 2011 Posted February 10, 2011 To Ιθάκη έχει άφιξη στην Τήνο 11.20 (ζορισμένο λίγο εκτός και αν βάλει το turbo boost - πιο πιθανό είναι το 11.25 ή και αργότερα με την καθυστέρα στην Άνδρο) ενώ η αειθαλής Ποπάρα στις 11,35 (βάσει των δρομολογίων των τελευταίων χρόνων)... Προβλέπονται χοντρές κόντρες στις θάλασσες νοτίως της Τήνου το καλοκαίρι. Κλιμάκιο των shipfriends θα βρίσκεται καθημερινά στον κάβο της Βουρνής να μεταφέρει τα καθημερινά αποτελέσματα (καθώς και τα παραλειπόμενα). Μπορεί επίσης να μπει και στο Πάμε Στοίχημα: Ιθάκη vs Πόπη. Φήμες εδώ αναφέρουν το εισιτήριο για Ραφήνα-Τήνο του Ιθάκη στα 28€ για οικονομική και της αεροπορικής στα 31€. Αν συνεχιστεί η τιμολογιακή πολιτική των ταχυπλόων τα τελευταία χρόνια προβλέπω να παθαίνουν μεγάλη ζημιά από το Ιθάκη (τουλάχιστον στο πρωινό δρομολόγιο). 1.15-1.30' λιγότερη διάρκεια για 20€/άτομο σε ένα ταξίδι 1.50-3.15 ωρών μου φαίνεται υπερβολική (ειδικά στις εποχές που ζούμε). Ίδομεν.
pie Posted February 10, 2011 Posted February 10, 2011 Εάν μιλαμε για τα ταχύπλοα SJ2-Fc3 τότε θα μιλάμε για 2ώρες διαφορά περίπου...ειδικά για Μυκονο που ο κόσμος που πάει δε θέλει να μένει δευτερόλεπτο πάνω στο καράβι είναι σημαντική η διαφορά. Βέβαια εαν μιλάγαμε για Ταχύπλοο τύπου HS1 τότε θα μιλάγαμε για 30' διαφορά και αν.
csst9728 Posted February 10, 2011 Posted February 10, 2011 Ναι μεν αλλά δεν είναι μόνο οι χλιδάτοι της Μυκόνου.. Και ας μην ξεχνάμε την περίοδο που βρισκόμαστε οικονομικά (άσε την συμπεριφορά των μικρών στα καλοκαιρινά μελτέμια). Υπομονή 4-5 μήνες και θα δούμε.. Πάντως αυτή η διπλή απογευματινή δράση του Ιθάκη το καλοκαίρι, αρχικά Άνδρο-Τήνο-Μύκονο τα ΠΣΚ, μετά Σύρο-Πάρο-Νάξο και μετά από Σεπτέμβρη ξανά Άνδρο-Τήνο-Μύκονο μου μυρίζει πείραμα.. Προσωπικές σκέψεις βέβαια είναι.. θα δούμε.
margaritis24 Posted February 11, 2011 Posted February 11, 2011 εχω την εντυπωση πως απο οκτωβρη θα ερχεται για τις σκαντζες πειραια κ θα ξαναπηγαινει ραφηνα μαρτη πριν το πασχα
Panagia Ekatontapiliani Posted February 14, 2011 Author Posted February 14, 2011 Από τις 17/2/11 που θα δέσει το Πηνελόπη Α και μέχρι να επανέλθει το Superferry II στη γραμμή υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς, η γραμμή θα μείνει χωρίς πρωινή αναχώρηση από τη Ραφήνα προς τα νησιά!! Πρέπει να είναι η πρώτη φορά που στη σύγχρονη ιστορία της γραμμής συμβαίνει κάτι τέτοιο.
rafina-lines Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 (edited) Ακριβώς! Αυτό έχει να συμβεί από τη δεκαετία του '80 όπου έπαιζαν τα ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ και ΜΠΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ! Τότε τους χειμώνες είχαμε μόνο απογευματινές αναχωρήσεις. Ακόμη κι όταν έμενε μόνο του το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ γύριζε απόγευμα την αναχώρησή του με διανυκτέρευση Μύκονο. Από τότε πολλά άλλαξαν, πιθανότατα και οι προτιμήσεις των επιβατών... Υπήρχε μια σκέψη για τον ΘΕΟΛΟΓΟ τώρα που θα είναι μόνος του στη γραμμή να γυρίσει σε πρωινές αναχωρήσεις μέχρι να ξεκινήσει το SUPER ώστε να βγαίνουν κάποιες μέρες βραδινά τοπικά για Άνδρο, αλλά φαίνεται δεν ευδοκίμησε το σχέδιο... ;-) Edited February 14, 2011 by polmyt
mikedds Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 (edited) Ναι μεν αλλά δεν είναι μόνο οι χλιδάτοι της Μυκόνου.. Και ας μην ξεχνάμε την περίοδο που βρισκόμαστε οικονομικά (άσε την συμπεριφορά των μικρών στα καλοκαιρινά μελτέμια). Υπομονή 4-5 μήνες και θα δούμε.. Πάντως αυτή η διπλή απογευματινή δράση του Ιθάκη το καλοκαίρι, αρχικά Άνδρο-Τήνο-Μύκονο τα ΠΣΚ, μετά Σύρο-Πάρο-Νάξο και μετά από Σεπτέμβρη ξανά Άνδρο-Τήνο-Μύκονο μου μυρίζει πείραμα.. Προσωπικές σκέψεις βέβαια είναι.. θα δούμε. Αν κατάλαβα καλ΄το Ιθάκι το καλοκαίρι δεν θα έχει απογευματινό δρομολόγιο για Άνδρο αλλά για Παροναξία;;; Καλά είναι δυνατό να μη έχει απογευματινό δρομολόγιο για Άνδρο;;; Αφού για Σύρο Παρο Νάξο θα περνάει ανοιχτά της Άνδρου. Ελπίζω τουλάχιστον για Άνδρο να πιάνει και το απόγευμα!! Μου κάνει εντύπωση να μην πιάνει Άνδρο το απόγευμα γιατί ειδικά το καλοκαίρι θα έχει τρελή κίνηση! Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω ας ενημερώσει!!! Edited February 14, 2011 by mikedds
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now