ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 NANTHΕντυπωσιακή μετασκευή, τόσο με επιμήκυνση όσο και με διαπλάτυνση. Για παράδειγμα, το ημικυκλικό σαλόνι πρύμα που πριν ήταν ακριβώς στην άκρη του πλοίου σήμερα περιτριγυρίζεται από διαδρόμους. Πάμε λοιπόν να δούμε άλλη μία επίσης εντυπωσιακή μετασκευή, με πολλά κοινά στοιχεία με το ΝΑΝΤΗ. Στην παρακάτω φωτογραφία (από παλιά καρτ ποστάλ) βλέπουμε το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην Ερέτρια. Το οποίο βέβαια δεν είναι άλλο από το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Fun Boat), που μόλις πριν τρεις μήνες πουλήθηκε από την χώρα μας στην Τανζανία. Παρόμοια λοιπόν μετασκευή με αυτή του ΝΑΝΤΗ, μιας και εδώ έγινε διαπλάτυνση (άραγε και επιμήκυνση ???) και "το ημικυκλικό σαλόνι πρύμα που πριν ήταν ακριβώς στην άκρη του πλοίου σήμερα περιτριγυρίζεται από διαδρόμους" . Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι η μετασκευή του πρέπει να έγινε στις αρχές της δεκαετίας του 2000, στα ναυπηγεία Κανέλλου του Περάματος.
enas chiotis Posted April 24, 2011 Posted April 24, 2011 Αναχώρησε από τον Πειραιά στις 11/11 και στις 23/12 μας έδωσε σημάδια ζωής στο muscat του Ομάν. Θαλασσοδάρθηκε για να φτάσει, απ'ότι φαίνεται.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 24, 2011 Posted April 24, 2011 Εκ του απιστεύτου συμπέθερε !!! Δηλαδή κάνανε σαρανταδύο ολάκερες ημέρες για να φτάσουν στο Ομάν ??? Και να σκεφτείς ότι όταν είχα ρωτήσει τον Τανζανό κάπτεν του πλοίου για την διάρκεια του ταξιδιού μέχρι την Ζανζιβάρη, μου είχε απαντήσει "περίπου τρεις εβδομάδες". Να αντιμετώπισαν ζόρια με τον καιρό ή καμμιά αβαρία στο πλοίο ??? Ποιός ξέρει..... Να θυμίσουμε ότι το ταξίδι για την Τανζανία, μέσω Σουέζ βέβαια, θα διαρκέσει περίπου τρεις εβδομάδες, με ενδιάμεσο σταθμό το λιμάνι της Salalah στο Ομάν. Όσο για τις φωτό που μας παρέθεσες φίλε chiotis, στον ουρανό το έψαχνα το πλοίο (flickr) και στη γη το βρήκες (shipspotting). Eύγε !!!
enas chiotis Posted April 25, 2011 Posted April 25, 2011 Και η εύλογη απορία που δημιουργείται είναι τι δουλειά έχει ένα πλοίο που βγαίνει από την Ερυθρά με προορισμό την Τανζανία να βρεθεί στο Muscat του Ομάν. Όχι οτι και η Salalah ήταν ακριβώς πάνω στο δρόμο του, αλλά το Muscat πέφτει πολύ μακριά.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 14, 2012 Posted April 14, 2012 Και η εύλογη απορία που δημιουργείται είναι τι δουλειά έχει ένα πλοίο που βγαίνει από την Ερυθρά με προορισμό την Τανζανία να βρεθεί στο Muscat του Ομάν. Όπως δείχνουν τα πράγματα, η εταιρεία του BURAQ III - ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, έχει αρκετές σχέσεις με το εμιράτο. Μετά τις σημαίες Παναμά και Τανζανίας, Το πλοίο έχει υψώσει σημαία Παναμά την οποία θα αλλάξει με αυτήν της Τανζανίας άμα τη αφίξει του στην Ζανζιβάρη. το πλοίο από 01/09/2011 φέρει σημαία Ομάν.
polmyt Posted October 18, 2012 Author Posted October 18, 2012 (edited) Η παντοφλα ζει και βασιλευει και δουλευει στη γραμμη Dar es Salaam-Zanzibar.Μαλλον λειτουργει σαν roro μεταφεροντας αυτοκινητα και χυμα φορτιο και οχι επιβατες.Ολη η κατασκευη που ειχε στην Ελλαδα εχει αφαιρεθει για να μπορει να παρει αυτοκινητα στο γκαραζ. Οι φωτο ειναι απο το othmanmapara.blogspot.com Edited October 18, 2012 by polmyt
polmyt Posted November 6, 2012 Author Posted November 6, 2012 Πριν παει στην Τανζανια οπου και προοριζοταν εξ' αρχης,η παντοφλα εκανε ενα περασμα απο τις γραμμες του Ομαν.Οπως βλεπουμε και στην παρακατω φωτο που ειναι απο το panoramio και τον atomickaleidoscope απο την παντοφλα λειπει ολη η κατασκευη που ειχε στην Ελλαδα και ειναι γεματη με αυτοκινητα και φορτηγα.Ετσι εξηγηται και το γεγονος οτι το πλοιο ειχε υψωσει τη σημαια του Ομαν αλλα και οτι δεν την ειχαμε δει καθολου σε φωτο απο την Τανζανια Να πουμε οτι η φωτογραφια συμφωνα με τις πληροφοριες που υπαρχουν ειναι του Φεβρουαριου 2012
polmyt Posted December 27, 2012 Author Posted December 27, 2012 Νεα φωτο φρεσκια ανεβηκε στο flickr απο τον χρηστη Clark Photog.Μια μικρη διαφορα σε σχεση με τις παλαιοτερες φωτογραφιες ειναι οτι προστεθηκε η κλασικη τεντα που βλεπουμε σε ολες τις παντοφλες που εχουν παει στην Τανζανια Σε καλυτερη αναλυση μπορειτε να την δειτε εδω
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 27, 2012 Posted December 27, 2012 Εύγε για άλλη μία φορά φίλτατε polmyt. Kαταπληκτική η φωτογραφία του πλοίου από το Stonetown της Ζανζιβάρης. Αλλά για να μην αναφερόμαστε μόνο σε όσα μετά από καιρό επαληθευτήκαμε, όπως στην περίπτωση του ΑΦΑΙΑ, να λέμε και αυτά στα οποία διαψευστήκαμε. Είχα γράψει πριν δύο χρόνια ότι η κατασκευή που σκέπαζε τον χώρο του γκαράζ όταν το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ δούλευε σε ημερήσιες κρουαζιέρες στην Κρήτη, θα παρέμενε στο πλοίο και στην Τανζανία και δεν θα αφαιρείτο. Το γκαράζ του πλοίου είναι βέβαια σκεπασμένο, με πολύ στιβαρή μεταλλική κατασκευή, και όπως μπορείτε να δείτε ήταν (είναι) διαμορφωμένο με μπαρ, πάγκους πώλησης φαγητών ποτών και σουβενίρς, μέχρι και ειδικό πάγκο-σταντ για τον dj του πλοίου.Αυτή η κατασκευή, το σκέπαστρο δηλαδή του γκαράζ που ταυτόχρονα αποτελεί και πολύ μεγάλο deck παραμονής των επιβατών ΔΕΝ πρόκειται να αφαιρεθεί από το πλοίο στις εργασίες διαμόρφωσης του που θα γίνουν σε ναυπηγείο της Ζανζιβάρης (και όχι στην χώρα μας λόγω κόστους εργατικών) και θα συνεχίσει να υπάρχει και στα δρομολόγια που θα εκτελεί εκεί, από το Stonetown στο Dar Es Salaam, μία διαδρομή δηλαδή τεσσάρων ωρών. Το μόνο που θα αλλάξει - αφαιρεθεί είναι η είσοδος του πλοίου ώστε να μπορεί να επιβιβάζει οχήματα. Μία πολύ πρωτότυπη λοιπόν κλασσική παντόφλα με σκεπασμένο -και εν μέρει βέβαια προστατευμένο- γκαράζ οχημάτων. Όπως πολύ καλά φαίνεται και από την πρόσφατη φωτό διαψεύστηκα, μιας και όλη αυτή η κατασκευή τελικά αφαιρέθηκε. Όμως δεν ήταν κάτι που είχα βγάλει αυθαίρετα από το μυαλό μου, αλλά κάτι που μου είχε πει ο εκπρόσωπος της εταιρίας που είχε έρθει από την Τανζανία για την παραλαβή του πλοίου. Από ότι φαίνεται, οι αρχικές σκέψεις άλλαξαν αργότερα.
magwa Posted March 26, 2015 Posted March 26, 2015 (edited) Photo in Zanzibar 11 Mar 2015 by Ralph Deutfracht from Facebook Edited March 26, 2015 by magwa
Panagia Ekatontapiliani Posted December 8, 2016 Posted December 8, 2016 To link για τη παραπάνω φωτογραφία του Buraq III δεν λειτουργεί οπότε τη ξανά ανεβάζω.
polmyt Posted March 29, 2020 Author Posted March 29, 2020 Βιντεακι απο 2017 με το πλοιο να εκφορτωνει χυμα φορτιο. Οτι και να πουμε ειναι λιγο
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 7, 2023 Posted May 7, 2023 (edited) Μία ενδιαφέρουσα δημοσίευση για το πλοίο, βρίσκουμε στο έντυπο ΑΡΓΩ, τεύχος Απριλίου 1966 (αρχείο Νεκτάριου Παπαδάκη). Σύμφωνα με αυτό, το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ της Ερέτριας και της Κρήτης, ήταν το πρώτο πλοίο ανοικτού τύπου ελληνικής κατασκευής που διέθετε διαμπερές γκαράζ (πλώρα - πρύμα) : "αι δε υπερκατασκευαι του στηρίζονται εις τα πλευρά". Ακόμα αναφέρεται ότι διέθετε δύο εξόδους, πρώραν, πρύμνην (!!!!!), κάτι που δεν γνωρίζω αν διατηρήθηκε για πολυ καιρό, μιας και σε παλιές του φώτο από την Ερέτρια φαίνεται με "κανονική" πρύμνη, και με καταπέλτη μονο στην πλώρη. Τελος, σύμφωνα με το equasis, έχει διαλυθεί από τον Οκτώβριο του 2021. Status : Broken Up (during 10/2021) Edited May 7, 2023 by ΣΕΙΡΙΟΣ
polmyt Posted May 8, 2023 Author Posted May 8, 2023 Με τοσα καινουρια αμφιπλωρα που πηγαν στην περιοχη λογικο να εχει κοπει Μου κανει εντυπωση ομως αυτο για τον καταπελτη πρυμα.Ισως να μην ηταν λειτουργικος και να κλεισανε την πρυμη τα πρωτα 1-2 χρονια λειτουργιας της παντοφλας.
polmyt Posted October 5, 2023 Author Posted October 5, 2023 Επιστροφη στο 2005 για να δουμε τη παντοφλα σε χειμερινη ακινησια της στη Σαλαμινα. Διακρινονται και δυο ,υπο διαλυση ,κουλουριωτικα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now