minoan Posted August 1, 2012 Posted August 1, 2012 (edited) .voyager ναι ετσι ειναι... μπλε της θαλασσας Τα κοκκινα μας τελειωνουν σιγα σιγα.... Edited August 1, 2012 by minoan
federico6699 Posted August 9, 2012 Posted August 9, 2012 Salve a tutti,scusatemi se non mi sono fatto vedere tanto ma devo dire che le due navi Bonaria(Ex Olympia Palace) e Amsicora (Ex Europa Palace) sono molto belle,almeno non sono come le altre carrette vecchie clodia,nomentana,aurelia di Tirrenia... Vabè,comunque devo dire che le navi sono bellissime solo che secondo me non dovevano andare a finire in una compagnia di navigazione piena di maleducati... Γεια σε όλους, συγνώμη αν δεν είχα δει πολλά, αλλά πρέπει να πω ότι τα δύο πλοία Bonaria (πρώην Olympia Palace) και Amsicora (πρώην Europa Palace) είναι πολύ ωραίο, τουλάχιστον όχι όπως τα άλλα παλιά καροτσάκια Clodia, Nomentana, Aurelia της Tirrenia ... Vabè, όμως, πρέπει να πω ότι τα πλοία είναι απλά όμορφο κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να καταλήξουμε σε μια ναυτιλιακή εταιρεία γεμάτη αγένεια ... : ( comunque domani vedrò l'Amsicora a Cagliari Αύριο όμως, βλέπω την Amsicora στην Κάλιαρι Sapete,io vivo in Sardegna e le vedo sempre che passano vicinissime! Ξέρετε, έχω ζήσει στη Σαρδηνία και θα δείτε ότι τα πάντα περνούν πολύ κοντά!
proud_ionian Posted June 23, 2013 Author Posted June 23, 2013 (edited) τα ματια (occhi) του πλοιου ειναι δακρυσμενα. περιμενουν ποτε θα επιστρεψει απο την ξενιτεια, το bonaria palace δεν ειναι δακρυσμενο , αλλα σιγουρα περιμενει και αυτο την μεγαλη μερα, που καβαλα στο καταλευκο ατι του, θα μπει στο λιμανι της σουδας. πρωινη αφιξη στο cagliari σημερις, απο τον ιδιο φωτογραφο με το amsicora Edited June 23, 2013 by proud_ionian
MILTIADIS Posted June 23, 2013 Posted June 23, 2013 Αυτη η σειρα απο τζαμαριες ακριβως κατω απο την τσιμινιερα δεν υπηρχε παντως..
Nils Holgersson Posted June 23, 2013 Posted June 23, 2013 φιλε proud καποια μερα θα το δεις να μπαινει στην Σουδα με την Ιταλικη σημαια και τοτε θα ειναι που θα κλαιμε.....
George Posted June 25, 2013 Posted June 25, 2013 Στη Messina βρέθηκε το πλοίο την προηγούμενη εβδομάδα για δεξαμενισμό ο οποίος κράτησε 5-6 μέρες. Είχε αντικατασταθεί από το AURELIA μέχρι την Παρασκευή όταν και σκατζάρανε και πάλι στο Cagliari. Από ότι είδα σε επιτόπια αυτοψία στο Cagliari μαζί με τον Nick the Greek, στο πλοίο δεν έχει πέσει ίχνος μπογιάς ενώ ειδικά κάτω από την ίσαλο έχει ξεφτίσει το μπλε και φαίνεται και πάλι το κόκκινο των Μινωικών Η δεξαμενή μάλλον έγινε γιατί το πλοίο αντιμετώπισε κάποιο θεματάκι διότι δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς τη σκάτζα με το AURELIA μέσα στον κατακαλόκαιρο και την παντελή απουσία καλλοπισμού. Φαινομενικά τουλάχιστον τα δύο αδερφά φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά ενώ με άφησε speechless η απίστευτα γρήγορη μανούβρα που έκανε.
minoan Posted June 25, 2013 Posted June 25, 2013 99% ο δεξαμενισμος ηταν για να αλλαξουν και σε αυτα τις προπελλες χωρις οπως πολυ σωστα παρατηρησατε να γινει κανενας καλλοπισμος ουτε απο κατω ουτε απο πανω!!!
George Posted June 25, 2013 Posted June 25, 2013 Merci για την πληροφορία. Άρα να υποθέσω πως θα ακολουθήσει και το αδερφό κάποια στιγμή;
Petros P Posted September 20, 2013 Posted September 20, 2013 (edited) Μανούβρα με ρυμουλκό..στη Τσιβιταβέκια?? ας μη πω τιποτα...κρίμα για αυτα τα πλοία γιατι είχαν Ελληνες καπετανάρες πάνω και τώρα εκεί..φεύγει με ρυμουλκό?? υ.γ αμα βγαινουν ολοι ετσι..διορθώστε με... http://www.youtube.com/watch?v=il9pSu5s4JA Edited September 20, 2013 by Petros P
Neptune Posted September 20, 2013 Posted September 20, 2013 Το εχω δει στο ιδιο λιμανι με Ελληνα καπετανιο να σβουριζει σαν τρελο....
maniac Posted September 20, 2013 Posted September 20, 2013 δεν μπορώ να βλέπω κάτι τέτοια απαξιοτικά μια εταιρία με βαπορες τρελά εργαλεία που ξεπουλήθηκαν μέσα σε μια νύχτα ειναι κρίμα να βλέπεις αυτό το υπερ εργαλείο να φεύγει με ρυμουλκό από εκεί όταν ΕΛΛΗΝΕΣ χωρίς εργαλεία πιάνουν τα λιμάνια μας πραγματικά κρίμα
proud_ionian Posted September 20, 2013 Author Posted September 20, 2013 μας εχει ξανα απασχολησει σε αλλο τοπικ το θεμα. σε πολλα ιταλικα λιμανια (και σιγουρα στη CV) ο κανονισμος λιμενος επιβαλει τη χρηση ρυμουλκου σε διαφορα λιμανια στρουγκες της δυτικης μεσογειου, οπου πιανουν πλοια με ιταλικα πληρωματα, αλλα και στην πατρα απο κατι αριστερες στροφες για το 14 του παλιου λιμανιου των cruise), υπαρχει και ενας κυριος που λεγεται κανονισμος λιμενος. μηπως προβλεπει υποχρεωτικη χρηση ρυμουλκου στις μανουβρες υπο καποιες προϋποθεσεις (πχ χρηση ρυμουλκου σε συγκεκριμενες θεσεις, χρηση ρυμουλκου οταν υπαρχουν πλοια με επικδυνο φορτιο στα λιμανια ή χρηση ρυμουλκου αν ο πλοιαρχος δεν εχει πιστοποιηθει στο συγκεκριμενο λιμανι). οτι υπαρχουν θεσεις ferries κοντα σε εμπορικες υπαρχουν στη cv. δεν ειπα οτι ειναι αυτος ντε και καλα ο λογος. απλα απο οσα διαβασα (σε μεταφραση google) στο site των πιλοτων της cv καταλαβα οτι ειναι υποχρεωτικη η χρηση ρυμουλκου σε πολλες περιπτωσεις. εδω σε αλλο video βλεπουμε το Sharden να φευγει απο διπλανη θεση απο το Zeus στη cb παλι με βοηθεια ρυμουλκου, παρολο κλπ. νομιζω οτι ο κυματοθραυστης (που δενουν και τα κρουαζιεροπλοια) ειναι πολυ κοντα στις υπολοιπες θεσεις.
Petros P Posted September 20, 2013 Posted September 20, 2013 proud ευχαριστω για την πληρως τεκμηριωμενη απαντηση....
MILTIADIS Posted May 11, 2014 Posted May 11, 2014 Εν πλω για τη Messina η (καρ)bonaria.Δεξαμενη μυριζομαι.
Petros P Posted May 12, 2014 Posted May 12, 2014 (edited) Η απαντηση σε 3,25 χρονια εδω δεν ξερουμε τι ξημερωνει... Edited May 12, 2014 by Petros P
MILTIADIS Posted May 12, 2014 Posted May 12, 2014 Ποτε μη λες ποτε Γιωργο.Εδω 2 αλλοι εκαναν τοσο δρομο και γυρισαν απο την..Κορεα οπου ειχαν πουληθει κιολας.Περα απο την πλακα οντως,σε 3 χρονακια οπως λεει κι ο Πετρος,εκτος και αν εχουμε νωριτερα τιποτα εξελιξεις στo ευθραυστο σκηνικο που οπως εχουμε ξαναδει επικρατει στη νεα Tirrenia Θυμαστε τι γινοταν το 2012 στη Hellenic Seaways?Κατι παρομοιο γινεται σημερα στην Tirrenia/Cin με αντιπαλους απο τη μια τον Onorato ο οποιος θελει να συνενωσει την εταιρεια με τη δικια του(Moby)αλλα συνανταει την αντιδραση της επιτροπης ανταγωνισμου και των αλλων δυο μετοχων της εταιρειας(Grimaldi και Aponte)οι οποιοι απειλουν οτι σε μια τετοια περιπτωση θα αποχωρησουν απο την εταιρεια( )απο την αλλη ο Onorato σχεδιαζει να αγορασει τις μετοχες των δυο προαναφερομενων προσωπων το δευτερο εξαμηνο του 2014.Ολα αυτα συμφωνα με το εγκυρο ship2shore.
Giorgos Pettas Posted May 13, 2014 Posted May 13, 2014 Γι'αυτο το λογο ακριβως!!νομιζω πως εχουν μεινει λιγοτερο απο 3 χρονια!!
MILTIADIS Posted July 16, 2014 Posted July 16, 2014 Εργασιες αναλογες με αυτες που εχουν πραγματοποιηθει στο Φαιστος και στο Κνωσος θα πραγματοποιηθουν τους επομενους μηνες στο πλοιο με στοχο την αναβαθμιση του συστηματος των προπελων του προκειμενου να επιτυγχανεται οικονομια καυσιμου εως και 30% στις ιδιες ταχυτητες.
MILTIADIS Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 Στο προσφατο δεξαμενισμο του βαψανε και το κοκκινο ζωναρι και-ευτυχως-στο οριτζιναλ παλιο κοκκινο των Μινωικων και οχι στο ξεθωριασμενο που λανσαριστηκε μετα το 2006.Εδω μια φωτο του πλοιου τωρα και μια πριν το βαψιμο
margaritis24 Posted November 29, 2014 Posted November 29, 2014 το ζωναρι το βαψανε κοκκινο αλλα τα υφαλα τα βαψανε μπλε
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now