Nikos_Chania Posted December 22, 2020 Posted December 22, 2020 To Κνωσός Παλας αποδεξαμενιστήκε και ξεκίνησε για το Πέραμα με ΕΤΑ 07:00 το πρωί της Πέμπτης 24/12. Με το καλό να ορίσει. Έχει ΔΔΣΚ SVDJ4 και MMSI 241726000.
MILTIADIS Posted December 22, 2020 Posted December 22, 2020 Τετοια μερα το 2001 εκανε το πρωτο του δρομολογιο στη γραμμη Πατρα-Αγκωνα.
George...f Posted December 23, 2020 Posted December 23, 2020 Το πλοιο ενώ έπλεε με μια ταχύτητα περι των 20 κόμβων, εδώ και ώρα πλέει με 14 κόμβους. Οικονομία μιας και δεν βιάζονται ή κάτι άλλο;
Sf iii Posted December 23, 2020 Posted December 23, 2020 Κάποια στιγμή έφτασε τους 23.8 κομβους πριν περάσει το στενό της Μεσσινα.
Sf iii Posted December 24, 2020 Posted December 24, 2020 Στην Ναυπηγοεπισκευαστικη Ζώνη Περάματος έδεσε σημερα το πρωί το νέο Κνωσός παλάς. Το όνειρο της επιστροφής του αγαπημενου "ολυμπια παλας" στα πάτρια εδάφη εγινε πραγματικότητα😍. https://www.instagram.com/p/CJLAtCFh1hW/?utm_source=ig_web_copy_link
mpolo Posted December 24, 2020 Posted December 24, 2020 Και απο οτι φαίνεται θα του βαλουν και τον αναγλυφο πριγκιπα του οριτζιναλ κνωσος στο φουγαρο και οχι ζωγραφιστο οπως στο αδερφακι του.
kastrinos Posted December 27, 2020 Posted December 27, 2020 Στις κρατήσεις φαίνεται πως θα ξεκινήσει τα δρομολόγια του το Σάββατο 9/1, από Πειραιά προς Ηράκλειο.
Shippihs Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 Μπαινει πραγματι το αναγλυφο με το πριγκιπα
Panagia Ekatontapiliani Posted January 2, 2021 Posted January 2, 2021 Τραυματισμός ναυτικού στο Ε/Γ-Ο/Γ Κνωσός Παλάς στο Πέραμα Ενημερώθηκε πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Περάματος, για τραυματισμό 38χρονου ημεδαπού μέλους πληρώματος (ειδικότητας μηχανικού) του Ε/Γ-Ο/Γ “ΚΝΩΣΟΣ ΠΑΛΑΣ” Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 46, το οποίο βρίσκεται ελλιμενισμένο στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος, για επισκευαστικές εργασίες. Συγκεκριμένα, την 30.12.2020, ο 38χρονος κατά την κάθοδο του σε εσωτερική σκάλα του κομοδεσίου του ανωτέρω πλοίου, παραπάτησε και χτύπησε στο κάγκελο της σκάλας, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του στο δεξί γόνατο. Προανάκριση διενεργείται από το Δ' Λιμενικό Τμήμα Περάματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.
AEGEAN SEA Posted January 3, 2021 Posted January 3, 2021 Αυριο το πρωη αναμένεται να κάνει ένα μικρό δοκιμαστικό και μετά να δέσει στην Βασιλειάδη . Το Αριάδνη κατά της 11 12 θα πάει περαμα
georgios express Posted January 5, 2021 Posted January 5, 2021 Έκανε πριν μία ώρα περίπου μία σύντομη έξοδο μέχρι την Αίγινα και τώρα πρέπει να εισπλέει στο κεντρικό λιμάνι, όχι στο Πέραμα αν μπορώ να κρίνω σωστά την πορεία του.
Nikos_Chania Posted January 5, 2021 Posted January 5, 2021 Εισήλθε για πρώτη φορά στο κεντρικό λιμάνι ως Κνωσός Παλάς με χαιρετισμούς. Το πλοίο έδεσε στην πέτρινη αποθήκη μέχρι να ξεκινήσει δρομολόγια στις 7.1
Petros P Posted January 5, 2021 Posted January 5, 2021 Την οποία άφιξη μπορείτε να δείτε και σε βίντεο
sarantatrio Posted January 5, 2021 Posted January 5, 2021 Καλή αρχή στα νέα του καθήκοντα! Μου έκανε εντύπωση βέβαια που οι Ιταλοί δεν ακολούθησαν τα ανάγλυφα στα πλάγια,τουλάχιστον στο highspeed. Αυτό το κομμάτι είδα δηλαδή,δεν ξέρω για τα άλλα.
fourtounakis Posted January 5, 2021 Posted January 5, 2021 Ας είναι καλορίζικο -και πάλι - και εύχομαι κάποια στιγμή , να επανέλθουν τα παλιά χρώματα και σινιάλα.
sarantatrio Posted January 5, 2021 Posted January 5, 2021 Από την αντανάκλαση φαίνονται και τα ανάγλυφα γράμματα. Εκτός αν κάνω τόσο λάθος και είναι κάτι άλλο
Nikos_Chania Posted January 6, 2021 Posted January 6, 2021 Γενικότερα, η εταιρεία δεν ακολουθεί κοινή πολιτική στον χρωματισμό και την εμφάνιση των πλοίων της. Στο Κνωσός Παλάς έχουμε διαφορετικά γραμμένο το MINOAN LINES στην μπάντα, εμφανώς κοντύτερο απ όσο θα έπρεπε, ενώ όπως σωστά παρατηρήθηκε, το highspeed δεν είναι βαμμένο στο καλούπι του. Επίσης, πέραν του Κυδων Παλας, κανένα άλλο δεν φέρει την ιστοσελίδα της εταιρείας γραμμένη είτε πρύμα στις μπάντες, είτε πάνω από τους καταπέλτες. Τέλος, ευτυχώς το Κνωσός φόρεσε τον πρίγκηπα ανάγλυφο, κάτι που δεν συμβαίνει με το Φαιστός ενώ και τα τρία πλοία έχουν γραμμένα τα ονόματά τους σε διαφορετικά σημεία, καθώς η εταιρεία επιλέγει να μην επικαλύπτει τα παλιά ανάγλυφα με τα νέα ονόματα. ΥΓ: Απορία: Το Ολυμπία Παλάς απ όσο μπορώ να δω, δεν είχε ανεμοθώρακες πίσω από την γέφυρα, ενώ το Ευρώπη είχε. Ξέρει κανείς αν είχε και τους αφαίρεσε; Όσο παλιές φώτο βρήκα, δεν είδα να τους έχει.
pie Posted January 6, 2021 Posted January 6, 2021 Απο ταχύτητα πως είναι το βαπόρι; Μπορεί να πιάσει τις ταχύτητες που είχε ως Olympia Palace?
Panagia Ekatontapiliani Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 Προχθές το Κνωσός Πάλας είχε κατεβάσει τις σωσίβιες λέμβους από την αριστερή πλευρά και χθες το βράδυ μεθόρμισε στη θέση φόρτωσης, όπου σήμερα το βράδυ επιστρέφει στην Ελληνική Ακτοπλοΐα.
Strofalos Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 13 hours ago, MILTIADIS said: Στο δοκιμαστικο επιασε μεχρι 27 απ οσο ειδα. Καλά πάει δηλαδή... Δεν πιάνει και τα 29αρια-30αρια που έπιανε σαν Olympia Palace αλλά και τα 27, με την κατάχρηση που είχε τόσα χρόνια, είναι μια χαρά..!
MILTIADIS Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 Θα δειξει αν τα πιανει και τα παραπανω αν ποτε χρειαστει. Παντως μηχανικα δεν γινοταν καποια καταχρηση.Δε νομιζω να ανοιξε απο το 2012 και μετα τριτη μηχανη σε ταξιδι.Με 20-21 κομβους εβγαινε το δρομολογιο του.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now