Panagia Ekatontapiliani Posted July 13, 2010 Posted July 13, 2010 Γιατί το πλοίο ανέγραφε στη πρύμη λιμάνι νηολογίου Χίου από τη στιγμή που έπεσε από τη δεξαμενή, αλλά όλα τα χαρτιά του πλοίου ήταν με τη σημαία Παναμά ακόμα. Ενώ από τη 1η Ιουλίου όλα τα χαρτιά του πλοίο αναγραφούν λιμάνι νηολογίου Χίου
captain81 Posted October 11, 2010 Posted October 11, 2010 Τι γινεται με το βαπορι? Υπαρχει κατι νεοτερο για την τυχη του? Παραμενει ακομα στη Χαλκιδα?
Panagia Ekatontapiliani Posted October 12, 2010 Posted October 12, 2010 Ακόμα στη Χαλκίδα παραμένει το πλοίο!! Ακούγεται ότι η εταιρεία ότι έκανε μια λανθασμένη επένδυση. Επιπλεον νεν είναι εύκολο για μια ποντοπόρο εταιρεία να εισέρθει στην ακτοπλοΐα με τις σημερινές συνθήκες του ανταγωνισμού.
enas chiotis Posted October 31, 2010 Author Posted October 31, 2010 Έχω την εντύπωση ότι έχει ξεκινήσει η επάνδρωση του πλοίου.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 ...να προσθέσουμε ότι από χθες το απόγευμα το πλοίο βρίσκεται στη ράδα του Πειραιά.
polmyt Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 Αντε καλοριζικο.Θα ερθει τελικα Χιο-Μυτιληνη οπως προδιδει το νηολογιο του αλλα και η αιτηση του στο ΣΑΣ ή βρεθηκε καμια εκτακτη ναυλωση?
Neptune Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 Αυτη την ωρα μπαινει και δενει στην καρβουνοσκαλα διπλα στον Ιπποτη
NHSOS XIOS Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 (edited) Ειναι ετοιμο να ξεκινησει δηλαδη για Χιο-Μυτιληνη?Για λογαριασμο ποιας εταιριας ?(ακομα παντως δεν εχει βγαλει ανακοινωση στο site )K μια ματια πως ειναι το κυριως γκαραζ του(του αδελφου FINNFOREST η εικονα). Edited November 2, 2010 by NHSOS XIOS
enas chiotis Posted November 3, 2010 Author Posted November 3, 2010 (edited) 08:50 το πλοίο πέρασε για πρώτη φορά τα φανάρια του λιμανιού νηολόγησης του. Φωτογραφίες: Προσανάποδα, ευθυγραμμισμένο και η τσιμινιέρα. Φρεσκοβαμμένο και λαμπερό κάτω από τον καλοκαιρινό καιρό, σε 10 λεπτά έστριψε και έδεσε. Για θέμα βυθίσματος που είχα εκφράσει προγενέστερα τις αμφιβολίες μου, είχε περίπου 4.7μ στην πλώρη, 5.1μ στο μέσο και λιγότερο από 6μ στην πρύμη. Προπελάκι και μανούβρες ικανοποιητικές έως άριστες για πρώτη φορά. Σε σχέση με τις πρώτες του φωτογραφίες στην Ελλάδα παρατηρούμε ότι έχει αφαιρεθεί τελείως ο πάνω τεράστιος καταπέλτης, πράγμα που για εμένα κάνει το πλοίο πιο όμορφο. Άλλη μια επιλογή για την συμπαθή τάξη των μεταφορέων, είτε μόνο του είτε σε joint venture με την ΝΕΛ, καλά ταξίδια να έχουν αυτοί που το πηγαίνουνε. Υγ:Τώρα που το λέει ο NHSOS φέρνει λίγο σε early UNDβάπορο. Edited November 3, 2010 by enas chiotis
NHSOS XIOS Posted November 3, 2010 Posted November 3, 2010 K μενα μ αρεσουν αυτα τα roro-που εχουν το κομοδεσιο πρυμα,ειδικα τουτο δω αν και παλαιας κοπης,εχει την γοητεια του Να πω την αληθεια εξωτερικα το περιμενα σε χειροτερη κατασταση αλλα στις φωτογραφιες φαινεται να εχει φρεσκαριστει προσφατα κ η απουσια του καταπελτη-πολυκατοικια για το πανω γκαραζ,το ομορφαινει περισσοτερο.Το δε σινιαλο στην τσιμινιερα ειναι ολα τα λεφτα Για την σχεση με την ΝΕΛ,πρεπει να ειναι κατι αναλογο με το AQUA μονο που σε αυτη την περιπτωση δεν εβαλαν τα Μυτιληνια σινιαλα. Δυο πραγματακια για το πλοιο απο το wikipedia -To 1990,σαν ATLANTIC FREIGHTER,βρεθηκε οτι εχει χρησιμοποιηθει ασβεστος στο πλοιο.Το management της τοτε εταιριας(Marine Atlantic)αποφασισε να 'καλυψει'(encapsulate)το συγκεκριμενο υλικο ενω το 2007 καλεσαν 60ναυτικους του πλοιου να κανουν εξετασεις για χρονια εκθεση στον ασβεστο. -Τον Δεκεμβριο του 1990 ναυλωθηκε απο το Αμερικανικο πολεμικο ναυτικο για 2 ταξιδια/αποστολες στον Περσικο Κολπο κατα την διαρκεια του γνωστου πολεμου.
pathfinder Posted November 3, 2010 Posted November 3, 2010 Δυο πραγματακια για το πλοιο απο το wikipedia -To 1990,σαν ATLANTIC FREIGHTER,βρεθηκε οτι εχει χρησιμοποιηθει ασβεστος στο πλοιο.Το management της τοτε εταιριας(Marine Atlantic)αποφασισε να 'καλυψει'(encapsulate)το συγκεκριμενο υλικο ενω το 2007 καλεσαν 60ναυτικους του πλοιου να κανουν εξετασεις για χρονια εκθεση στον ασβεστο. -Τον Δεκεμβριο του 1990 ναυλωθηκε απο το Αμερικανικο πολεμικο ναυτικο για 2 ταξιδια/αποστολες στον Περσικο Κολπο κατα την διαρκεια του γνωστου πολεμου. Γιά την καλύτερη κατανόηση των πληροφοριών του Νήσος Χίος προφανώς η wikipedia αναφέρεται σε αμίαντο (asbestos)
NHSOS XIOS Posted November 3, 2010 Posted November 3, 2010 Κι ελεγα τι δεν μου κολλαει καλα με τον 'asbestos' Πολυ σωστη η παρατηρηση σου,εγω φταιω που δεν εκανα σωστη μεταφραση
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 6, 2010 Posted November 6, 2010 Υγ:Τώρα που το λέει ο NHSOS φέρνει λίγο σε early UNDβάπορο. Όχι μόνο λίγο, πολύ θα έλεγα. Πάμε να το δούμε και σε δύο σημερινές φωτό από το ηλιόλουστο Κερατσίνι. Μία μόνο του από πλώρα μεριά, και άλλη μία μαζί με το IPPOTIS.
NHSOS XIOS Posted November 8, 2010 Posted November 8, 2010 (edited) Αν τα υπολογισα καλα το πλοιο πρεπει να φευγει Τριτη/Πεμπτη/Σαββατο γυρω στις 16.00 απο Πειραια κ περιπου την ιδια ωρα απο Μυτιληνη καθε Τεταρτη/Παρασκευη/Κυριακη.Τις Δευτερες λογικα θα καθεται Καρβουνοσκαλα.Να δουμε βεβαια οταν θα φυγει το ΛΙΣΣΟΣ αν θα κρατησει τα ιδια δρομολογια κ κατα ποσο θα εχει την 'κινηση' που του επιτρεπει να 'βγαινει' στην γραμμη.Απο ταχυτητα παντως,για roro,ειναι μια χαρα με τα 15+ ΥΓ.Με πρωτοκολλο 100 επιβατων δεν θα ταιριαζει γαντι στην αγονη Ικαρια-Σαμος-Χιος-Μυτιληνη-Λημνος-Καβαλα/Θεσσαλονικη? Ετσι κι αλλιως οποιο ΕΓ/ΟΓ μπαινει σε αυτη την γραμμη,με 14-15 μιλια παει Edited November 8, 2010 by NHSOS XIOS
TRF Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 συμβαίνει κάτι με το πλοίο? πηγαίνει με 1,5kn μεταξύ Χίου και Μυτιλήνης
polman Posted November 19, 2010 Posted November 19, 2010 Εμένα γιατί μου είπαν σήμερα ότι το πλοίο δεν έχει σχέση με ΝΕΛ?
NHSOS XIOS Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Πήγε να το πάρει ο άνθρωπος να φύγει και επροσάραξε μέσα στο λιμάνι χθές (και όχι σήμερα που είναι πρωταπριλιά). Με την παλίρροια επανήλθε και επέστρεψε στον ντόκο του. Να δουμε και το τοτε ρεπορταζ απο το συμβαν
NHSOS XIOS Posted December 13, 2010 Posted December 13, 2010 Ο ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ ανεβηκε το Σαββατο μεχρι Καβαλα και κατεβασε 60νταλικες Αλλαξε τιποτα στην συνεργασια/διαφωνια με την ΝΕΛ?
polmyt Posted December 13, 2010 Posted December 13, 2010 Μηπως ηταν κανα εκτακτο μιας και ο ΤΕΟ δεν ειναι πια στη γραμμη?Ασε που με την κακοκαιρια θα εμειναν μπολικες νταλικες στα νησια
thanosp Posted December 13, 2010 Posted December 13, 2010 Με πρόλαβε ο NHSOS XIOS.. μιας και το άρθρο του lesvosnews είναι αντιγραφή απο την εφημερίδα Εβδόμη. Εξαιτίας της απουσίας του Θεόφιλου, γιορτές έρχονται οι απαιτήσεις για μεταφορικό έργο σε φορτηγά προς τα νησιά του βορείου αιγαίου είναι μεγάλες. Τέτοιες μέρες πέρυσι (ή πρόπερσι) που ήταν το Σαντορίνη στη γραμμή και άφηνε φορτηγά απέξω λόγω της κίνησης? Ευτυχώς που σκεφτήκαν να βάλουν τον Πελαγίτη τουλάχιστον για τα φορτηγά, μιας και η κίνηση της Λήμνου είναι επαρκώς καλυμένη απο τον Ταξιάρχη.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 7, 2011 Posted January 7, 2011 Το Πελαγίτης είναι δεμένο στη Μυτιλήνη από τη Τετάρτη, ένεκα της χθεσινής αργίας δεν έκανε δρομολόγιο. Το Πελαγίτης θα αναχωρήσει από τη Μυτιλήνη μάλλον τη Κυριακή. Υ.Γ: Ο καταπέλτης του πλοίου στην άκρη στενεύει αρκετά και αργεί πολύ στο βιραρισμα.
enas chiotis Posted January 17, 2011 Author Posted January 17, 2011 14 ώρες σήμερα το ταξίδι για Πειραιά, αλλά αφού κατάφερε να φτάσει με τετοιο καιρό του λέμε και ένα ευχαριστώ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now