Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ειναι απαράδεκτο γεγονός και ειναι αυταπόδεικτο το ποιος φέρει την ευθύνη . Ζητάς τιμολόγια ,βλέπεις ποιος είναι ο προμηθευτής και πότε κόπηκε το δελτίο αποστολης για να πάνε μέσα και αναλόγως πράττεις. 
Σαν γεγονός είναι ιδιαιτέρως  κατακριτέο και ντροπιαστικό . 
Οι δε ελλείψεις σε θέματα ασφαλειας είναι επίσης απαράδεκτες και θα πρεπει κι εδω να λογοδοτήσουν οι υπεύθυνοι .

  • Replies 397
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

«Την άμεση επίλυση των προβλημάτων των ναυτεργατών του RO/RO πλοίου "ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ"», απαιτούν τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ, «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» και ΠΕΕΜΑΓΕΝ.

Σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν ότι «στις 18 Οκτώβρη μεικτό κλιμάκιο της Ομοσπονδίας, των ναυτεργατικών σωματείων και υπηρεσιών του υπουργείου Ναυτιλίας, πραγματοποίησαν έλεγχο στο RO/RO πλοίο "ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ" της ναυτιλιακής εταιρείας "ΑΕΙΝΑΥΤΗΣ", μετά από καταγγελίες ναυτεργατών, μελών του πληρώματος.

Στον έλεγχο επιβεβαιώθηκαν οι σοβαρές καταγγελίες των ναυτεργατών και συγκεκριμένα:

1. Tο κλιμάκιο της Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων εντόπισε προβλήματα, που αφορούν την ασφάλεια του πλοίου και του μηχανοστασίου και την επικίνδυνη κατάσταση στη λαμαρίνα του γκαράζ.

2. Το κλιμάκιο της Υγειονομικής Υπηρεσίας εντόπισε 150 κιλά ληγμένου κρέατος, που κατασχέθηκε και καταστράφηκαν από την Κτηνιατρική Υπηρεσία.

Για τους παραπάνω λόγους επιβλήθηκε η απαγόρευση απόπλου».

Συνεχίζοντας τα ναυτεργατικά σωματεία σημειώνουν ότι «λόγω της μεγάλης χρονικής διάρκειας του ελέγχου δεν κατέστη δυνατό την ίδια μέρα να ελεγχθούν ναυτεργατικά θέματα εφαρμογής της ΣΣΕ, ενδιαίτηση κ.ά.

Ο έλεγχος συνεχίστηκε στις 25 Οκτώβρη όπου διαπιστώθηκαν:

1. Στους μηχανοδηγούς καθημερινή 12ωρη εργασία.

2. Στους ναύτες καθημερινή 10ωρη έως 12ωρη εργασία.

3. Στον μάγειρα και τον θαλαμηπόλο καθημερινή τουλάχιστον 10ωρη εργασία».

Επισημαίνουν ακόμα ότι «η ανωτέρω υπερωριακή εργασία με την αντίστοιχη αμοιβή που προβλέπεται στη ΣΣΕ ακτοπλοΐας, δεν έχει καταβληθεί στους ναυτεργάτες.

4. Δεν έχουν δοθεί μέχρι σήμερα τα αναδρομικά από 01/01/2023 που προβλέπονται με βάση την αύξηση του 6% της ΣΣΕ.

5. Σε αυτοψία που έγινε για τις συνθήκες διαβίωσης του πληρώματος διαπιστώθηκε ότι κάποιες καμπίνες βρισκόντουσαν σε τραγικά άθλιες συνθήκες, με νερά που έτρεχαν από τα ταβάνια, βάζοντας σε κίνδυνο την υγεία των συναδέλφων μας.

6. Να επισημάνουμε ένα πολύ σημαντικό ζήτημα που μας καταγγέλλεται και είναι σύνηθες φαινόμενο, για τη μεταφορά οδηγών των φορτηγών πέραν του προβλεπόμενου αριθμού των 12 ατόμων».

«Απαιτούμε την άμεση επίλυση των προβλημάτων των ναυτεργατών του RO/RO πλοίου "ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ" και την έγγραφη ενημέρωσή μας», καταλήγουν τα ναυτεργατικά σωματεία.

Πηγή:902.gr

Posted

Πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες, κρίνοντας και από τη μηχανολογική του κατάσταση δε μου φαίνονται αβάσιμες. Σαν να μη μας τα λέει καλά η Αειναύτης τα τελευταία χρόνια... 

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
Posted
1 hour ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Μάλλον Καιρός δεν είναι του Πελαγίτη 47 χρονών;; Το πολύ να του βάλει ξένη σημαία κ να τραβήξει γιά άλλες θάλασσες!

Έτσι όπως το έχω δει, με καλή συντήρηση το βαπόρι αντέχει και έχει να προσφέρει πολλά ακόμα. Τη δουλειά του τη κάνει αξιοπρεπέστατα. 

Posted
2 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

κάτι ξέρει ο  Καλλιμασιάς

Αν διαθέτει μυαλό, μπορεί να εξυπηρετεί τη Κρήτη με επιπλέον δρομολόγια και τη Θεσσαλονίκη με το ΒΑ Αιγαίο επίσης με επιπλέον δρομολόγια. Αν θέλει βέβαια να εξυπηρετήσει τη πελατεία του. Που δεν είναι και λίγη στο κομμάτι Μυτ-Θεσσαλονίκη-Μυτ. Tetris γίνεται με τα φορτηγά για να χωρέσουν στη Θεσσαλονίκη. 

Posted

Το ότι σε λίγο θα χρειάζεται σταθερής έντασης άνεμο για να ταξιδεύει, το λαμβάνουμε ως παράγοντα;

8 hours ago, SuperRunner said:

Αν διαθέτει μυαλό, 

Ε δεν διαθέτουμε μόνο εδώ μέσα μυαλό...

Posted

Όπως έχω πει και παλαιότερα λήγει το Γενάρη το survey του . 
δεξαμενιζεται τέλη Δεκέμβρη ο θαλασσιτης , όποτε μάλλον προβλέπω αλλαγή σκυτάλης 

Posted

Πάντως αν κρίνω από το πενταστερο ξενοδοχείο που είδα στην Χιο του υιού Καλλιμασια , σίγουρα διαθέτουν μυαλο παραπάνω από το δικο μας.. Και εχοντας ταξιδέψει με τον Πελαγιτη την εποχή που 18αριζε, θυμάμαι ότι τότε για RoRo με είχε εντυπωσιάσει..

Posted

Αμα ρίξουν χρήμα στο πελαγιτη όπως έπεσε στο ξενοδοχείο ναι , αλλά το πλοίο θέλει δουλίτσα 

Posted
6 hours ago, Petros P said:

αλλά το πλοίο θέλει δουλίτσα

Πάρα πολύ δουλίτσα. Αλλά και πάλι μπορεί να προσφέρει.

Posted

Πωλείται εδώ και καιρό πάντως και παρά τις μειώσης των τιμών και ειδικά οταν τα ρορό τα ψάχνουν με το τουφέκι και αυτό δεν έχει φυγει κάτι λεει. 

Για αυτό και θεωρώ πως η αγορά του Θαλασσίτη απο θεμα μεγέθους ,ταχύτητας και γενικότερα συντήρησης πλοίου ηταν μια πολύ καλή αγορά ωστε να αντικατασταθεί ο Πελαγιτης που πλέον ουτε γεμίζει οπως παλιά και είναι και 47 ετών

 

Posted

Αφού δεν έμεινε ο Αρμενιστής, ίσως να μείνει αυτό μαζί με τον Θαλασσίτη.  Για να δούμε.

Posted
On 10/27/2023 at 3:39 PM, SuperRunner said:

Γιατί, μηχανολογικά τι έχει;

 

3 hours ago, SuperRunner said:

Πάρα πολύ δουλίτσα. Αλλά και πάλι μπορεί να προσφέρει.

Τελικά θέλει δουλίτσα ή όχι; B)

Posted

Το άλλο το είχα γράψει πριν ένα χρόνο, τώρα το θυμήθηκες; 😅

Τέλος πάντων. Εντός/εκτός κι επί ταυτά τα βαπόρι θέλει δουλειά.

  • 3 weeks later...
Posted

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την εκδήλωση πυρκαγιάς στο Φ/Γ-Ο/Γ Πελαγίτης στο Κερατσίνι

Quote

Τις πρωινές ώρες σήμερα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή του Κερατσινίου για την εκδήλωση πυρκαγιάς στις καμπίνες ενδιαίτησης στο πρωραίο τμήμα ενός φορτηγού-οχηματαγωγού (Φ/Γ-Ο/Γ) πλοίου ελληνικής σημαίας, το οποίο βρισκόταν ελλιμενισμένο στην προβλήτα Γ1 του λιμένα Κερατσινίου. Στο σημείο έσπευσαν στελέχη της Λιμενικής Αρχής, που απομάκρυναν ασφαλώς το πλήρωμα του πλοίου καθώς και στελέχη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας με τέσσερα οχήματα, που προέβησαν στην κατάσβεση της πυρκαγιάς. Ένα μέλος του πληρώματος (ειδικότητας ναύκληρος) του Φ/Γ-Ο/Γ αισθάνθηκε αδιαθεσία και μετέβη με ιδιωτικό μέσο σε νοσοκομείο. Από το περιστατικό δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση, ενώ προκλήθηκαν υλικές ζημιές στους χώρους ενδιαίτησης. Από το Β΄ Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά που διενεργεί την προανάκριση απαγορεύτηκε ο απόπλους του Φ/Γ-Ο/Γ πλοίου μέχρι την προσκόμιση σχετικού βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης-αξιοπλοΐας από τον νηογνώμονα που το παρακολουθεί.

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...