polmyt Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Δεν εχουν κι αδικο οι ανθρωποι. Και να σκεφτει κανεις οτι τα Ψαρα ειναι 6 ωρες απο το Λαυριο.Θεωρω οτι θα μπορουσε ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ πιανει και τα Ψαρα στο δρομολογιο.Δεν ειναι πια και η τεραστικα καθυστερηση.Εκτος πια και αν δεν χωραει πραγμα που δεν το νομιζω.
polmyt Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Δεν εχουν κι αδικο οι ανθρωποι. Και να σκεφτει κανεις οτι τα Ψαρα ειναι 6 ωρες απο το Λαυριο.Θεωρω οτι θα μπορουσε ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ πιανει και τα Ψαρα στο δρομολογιο.Δεν ειναι πια και η τεραστικα καθυστερηση.Εκτος πια και αν δεν χωραει πραγμα που δεν το νομιζω.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Το Παναγία Σουμελά που ήταν πριν στη γραμμή από το Λαύριο, νομίζω ότι έπιανε στα Ψαρά(??), αλλά τότε δεν τους άρεσε. Οπότε τώρα έχουν μείνει χωρίς σύνδεση και έχουν μείνει όλοι ευχαριστημένοι.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Το Παναγία Σουμελά που ήταν πριν στη γραμμή από το Λαύριο, νομίζω ότι έπιανε στα Ψαρά(??), αλλά τότε δεν τους άρεσε. Οπότε τώρα έχουν μείνει χωρίς σύνδεση και έχουν μείνει όλοι ευχαριστημένοι.
gtogias Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Το Παναγία Σουμελά που ήταν πριν στη γραμμή από το Λαύριο, νομίζω ότι έπιανε στα Ψαρά(??), αλλά τότε δεν τους άρεσε. Οπότε τώρα έχουν μείνει χωρίς σύνδεση και έχουν μείνει όλοι ευχαριστημένοι. Οι διαμαρτυρίες ήταν αρκετές και την εποχή που "έπιανε" το Σουμελά στα Ψαρά. Ενδεικτικά παραθέτω μερικά δημοσιεύματα από τον Χιακό τύπο: http://www.chiosnews.com/cn29820071250400.asp http://www.chiosnews.com/cn2442009244090.asp http://www.chiosnews.com/cn2242009158400.asp http://www.chiosnews.com/cn261020071052500.asp http://www.chiosnews.com/cn7102008242070.asp
gtogias Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Το Παναγία Σουμελά που ήταν πριν στη γραμμή από το Λαύριο, νομίζω ότι έπιανε στα Ψαρά(??), αλλά τότε δεν τους άρεσε. Οπότε τώρα έχουν μείνει χωρίς σύνδεση και έχουν μείνει όλοι ευχαριστημένοι. Οι διαμαρτυρίες ήταν αρκετές και την εποχή που "έπιανε" το Σουμελά στα Ψαρά. Ενδεικτικά παραθέτω μερικά δημοσιεύματα από τον Χιακό τύπο: http://www.chiosnews.com/cn29820071250400.asp http://www.chiosnews.com/cn2442009244090.asp http://www.chiosnews.com/cn2242009158400.asp http://www.chiosnews.com/cn261020071052500.asp http://www.chiosnews.com/cn7102008242070.asp
ARSINOI Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Το Παναγία Σουμελά που ήταν πριν στη γραμμή από το Λαύριο, νομίζω ότι έπιανε στα Ψαρά(??), αλλά τότε δεν τους άρεσε. Οπότε τώρα έχουν μείνει χωρίς σύνδεση και έχουν μείνει όλοι ευχαριστημένοι. Αγαπητέ φίλε, το Παναγία Σουμελά δεν το θέλουν ούτε οι Λημνιοί και ας έκανε τα πάντα ο καπετάνιος του για να φτάσει νωρίτερα και να μην τους ξεβολέψει παρακάμπτοντας όπως αναφέρουν και τα δημοσιεύματα ουκ ολίγες φορές τα Ψαρά επικαλούμενος δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Σε κάθε δρομολόγιο από το Λαύριο και την Καβάλα και αυτό μπορούν να το βεβαιώσουν πάρα πολλοι υπήρχαν ανακοινώσεις για την πιθανότητα να μην πιάσει το καράβι στα Ψαρά και μάλιστα πολλές φορές βάζαν τους επιβάτες να ταξιδεύουν υπογράφοντας χαρτί για την δική τους ευθύνη. Δυστυχώς οι Ψαριανοί δεν έχουν λόγο να είναι ευχαριστημένοι χωρίς σύνδεση γιατί μια ζωή είναι οι χαμένοι της ιστορίας
ARSINOI Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Το Παναγία Σουμελά που ήταν πριν στη γραμμή από το Λαύριο, νομίζω ότι έπιανε στα Ψαρά(??), αλλά τότε δεν τους άρεσε. Οπότε τώρα έχουν μείνει χωρίς σύνδεση και έχουν μείνει όλοι ευχαριστημένοι. Αγαπητέ φίλε, το Παναγία Σουμελά δεν το θέλουν ούτε οι Λημνιοί και ας έκανε τα πάντα ο καπετάνιος του για να φτάσει νωρίτερα και να μην τους ξεβολέψει παρακάμπτοντας όπως αναφέρουν και τα δημοσιεύματα ουκ ολίγες φορές τα Ψαρά επικαλούμενος δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Σε κάθε δρομολόγιο από το Λαύριο και την Καβάλα και αυτό μπορούν να το βεβαιώσουν πάρα πολλοι υπήρχαν ανακοινώσεις για την πιθανότητα να μην πιάσει το καράβι στα Ψαρά και μάλιστα πολλές φορές βάζαν τους επιβάτες να ταξιδεύουν υπογράφοντας χαρτί για την δική τους ευθύνη. Δυστυχώς οι Ψαριανοί δεν έχουν λόγο να είναι ευχαριστημένοι χωρίς σύνδεση γιατί μια ζωή είναι οι χαμένοι της ιστορίας
Earl Granville Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Δεν μπορώ να φανταστώ ότι καπετάνιος ενός πλοίου μπορεί επίτηδες να μην πιάσει σε ένα λιμάνι . Ίσα ίσα όταν διάβαζε στο δελτίο ότι η διεύθυνση και η ένταση των ανέμων είναι απαγορευτικές για το μικρό λιμάνι των Ψαρρών, πολύ καλά έκανε και ειδοποιούσε τους επιβάτες εξ αρχής ότι υπάρχει περίπτωση να μην πιάσει ώστε κι αυτοί να το έχουν υπόψη τους . Παιδιά μιλάμε για ένα μικρό λιμανάκι με πολλές ιδιαιτερότητες.Δεν λέω ότι το ΣΟΥΜΕΛΑ ήταν το πλέον κατάλληλο βαπόρι γι αυτή την γραμμη αλλά προς θεού μην τα φορτώνουμε στον καπετάνιο για το ότι δεν προσέγγισε κάποιες φορές το λιμάνι.
Earl Granville Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Δεν μπορώ να φανταστώ ότι καπετάνιος ενός πλοίου μπορεί επίτηδες να μην πιάσει σε ένα λιμάνι . Ίσα ίσα όταν διάβαζε στο δελτίο ότι η διεύθυνση και η ένταση των ανέμων είναι απαγορευτικές για το μικρό λιμάνι των Ψαρρών, πολύ καλά έκανε και ειδοποιούσε τους επιβάτες εξ αρχής ότι υπάρχει περίπτωση να μην πιάσει ώστε κι αυτοί να το έχουν υπόψη τους . Παιδιά μιλάμε για ένα μικρό λιμανάκι με πολλές ιδιαιτερότητες.Δεν λέω ότι το ΣΟΥΜΕΛΑ ήταν το πλέον κατάλληλο βαπόρι γι αυτή την γραμμη αλλά προς θεού μην τα φορτώνουμε στον καπετάνιο για το ότι δεν προσέγγισε κάποιες φορές το λιμάνι.
ΘΕΤΙΣ Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Το Παναγία Σουμελά που ήταν πριν στη γραμμή από το Λαύριο, νομίζω ότι έπιανε στα Ψαρά(??), αλλά τότε δεν τους άρεσε. Οπότε τώρα έχουν μείνει χωρίς σύνδεση και έχουν μείνει όλοι ευχαριστημένοι. Έρχομαι κι εγώ να συμφωνήσω με αυτό. Είχαν το Σουμελά και γκρίνιαζαν επειδή κάποιες φορές δεν έπιανε στο λιμάνι τους. Αν όντως ήταν δυσμενείς οι καιρικές συνθήκες και ο Πλοίαρχος έκρινε ότι δεν μπορούσε να πιάσει αλλά παρόλα αυτά προσπαθούσε, πού θα καταλήγαμε; Πιθανόν στο να έχουμε ανοίξει ένα thread με θέμα "Πρόσκρουση του Παναγία Σουμελά", Μα δεν είμαστε ευχαριστημένοι με τίποτα. Κατεβαίνουν οι Ψαριανοί στο δημαρχείο και διαμαρτύρονται. Ναι, έχουν χίλια δίκια διότι είναι πολύ κακό το να αισθάνεσαι εγκλωβισμένος κάπου και να μην έχεις την δυνατότητα να φύγεις με κάποιο τρόπο. Όχι όμως ότι ο δήμαρχός τους ο κος. Αγαπούσης δεν ενδιαφέρεται. Και οι ίδιοι θα έπρεπε να το γνωρίζουν πολύ καλύτερα αυτό διότι ο κος Αγαπούσης δεν είναι πολιτικάντης των ξύλινων λόγων, ούτε δικηγόρος που ξέρει να αγορεύει και να πείθει ακόμα και όταν δεν έχει επιχειρήματα. Καπετάνιος είναι ο άνθρωπος και πολύ ευαίσθητος όσον αφορά στο θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του νησιού του και κατέβαλε μεγάλες προσπάθειες μέχρι να μπει το Νήσος Θήρα στη γραμμή.
ΘΕΤΙΣ Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Το Παναγία Σουμελά που ήταν πριν στη γραμμή από το Λαύριο, νομίζω ότι έπιανε στα Ψαρά(??), αλλά τότε δεν τους άρεσε. Οπότε τώρα έχουν μείνει χωρίς σύνδεση και έχουν μείνει όλοι ευχαριστημένοι. Έρχομαι κι εγώ να συμφωνήσω με αυτό. Είχαν το Σουμελά και γκρίνιαζαν επειδή κάποιες φορές δεν έπιανε στο λιμάνι τους. Αν όντως ήταν δυσμενείς οι καιρικές συνθήκες και ο Πλοίαρχος έκρινε ότι δεν μπορούσε να πιάσει αλλά παρόλα αυτά προσπαθούσε, πού θα καταλήγαμε; Πιθανόν στο να έχουμε ανοίξει ένα thread με θέμα "Πρόσκρουση του Παναγία Σουμελά", Μα δεν είμαστε ευχαριστημένοι με τίποτα. Κατεβαίνουν οι Ψαριανοί στο δημαρχείο και διαμαρτύρονται. Ναι, έχουν χίλια δίκια διότι είναι πολύ κακό το να αισθάνεσαι εγκλωβισμένος κάπου και να μην έχεις την δυνατότητα να φύγεις με κάποιο τρόπο. Όχι όμως ότι ο δήμαρχός τους ο κος. Αγαπούσης δεν ενδιαφέρεται. Και οι ίδιοι θα έπρεπε να το γνωρίζουν πολύ καλύτερα αυτό διότι ο κος Αγαπούσης δεν είναι πολιτικάντης των ξύλινων λόγων, ούτε δικηγόρος που ξέρει να αγορεύει και να πείθει ακόμα και όταν δεν έχει επιχειρήματα. Καπετάνιος είναι ο άνθρωπος και πολύ ευαίσθητος όσον αφορά στο θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του νησιού του και κατέβαλε μεγάλες προσπάθειες μέχρι να μπει το Νήσος Θήρα στη γραμμή.
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Μόνο που παραβλέπετε ότι ναι μεν διαμαρτύρονταν οι Ψαριανοί για το ΣΟΥΜΕΛΑ...αλλά δεν το έδιωξαν αυτοί από τα Ψαρά. Το ΣΟΥΜΕΛΑ είναι δεμένο λόγω οικονομικών προβλημάτων της ΣΑΟΣ...και όχι εξαιτίας των Ψαριανών. Και οι αρμόδιοι θα πρέπει να "κόψουν τον λαιμό τους" να βρούνε μια λύση. Συνεπώς, ας μην κατηγορούμε τους Ψαριανούς...τουλάχιστον μέχρι το νησί τους να γίνει φορολογικός παράδεισος...όπως είχαν πει κάποτε κάποιοι οικονομικοί εγκέφαλοι της Ψωροκώσταινας...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Μόνο που παραβλέπετε ότι ναι μεν διαμαρτύρονταν οι Ψαριανοί για το ΣΟΥΜΕΛΑ...αλλά δεν το έδιωξαν αυτοί από τα Ψαρά. Το ΣΟΥΜΕΛΑ είναι δεμένο λόγω οικονομικών προβλημάτων της ΣΑΟΣ...και όχι εξαιτίας των Ψαριανών. Και οι αρμόδιοι θα πρέπει να "κόψουν τον λαιμό τους" να βρούνε μια λύση. Συνεπώς, ας μην κατηγορούμε τους Ψαριανούς...τουλάχιστον μέχρι το νησί τους να γίνει φορολογικός παράδεισος...όπως είχαν πει κάποτε κάποιοι οικονομικοί εγκέφαλοι της Ψωροκώσταινας...
ΘΕΤΙΣ Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Όσο γι' αυτό να λέγεται! Φυσικά και δεν το έδιωξαν εκείνοι το Σουμελά από τη γραμμή αλλά η δεινή οικονομική κατάσταση της ΣΑΟΣ. Και οπωσδήποτε αν είχαν την επιλογή να το έχουν στο νησί τους δεν θα διαμαρτύρονταν για την ύπαρξή του αλλά για τη μη προσέγγιση κάποιες φορές (όπως έκαναν και στο παρελθόν). Άλλωστε, το μη χείρον βέλτιστο. Υπεύθυνοι σε κάθε περίπτωση είναι οι κ.κ. 300 που για το μόνο που συμφωνούν είναι για την αύξηση της βουλευτικής τους αποζημίωσης.
ΘΕΤΙΣ Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Όσο γι' αυτό να λέγεται! Φυσικά και δεν το έδιωξαν εκείνοι το Σουμελά από τη γραμμή αλλά η δεινή οικονομική κατάσταση της ΣΑΟΣ. Και οπωσδήποτε αν είχαν την επιλογή να το έχουν στο νησί τους δεν θα διαμαρτύρονταν για την ύπαρξή του αλλά για τη μη προσέγγιση κάποιες φορές (όπως έκαναν και στο παρελθόν). Άλλωστε, το μη χείρον βέλτιστο. Υπεύθυνοι σε κάθε περίπτωση είναι οι κ.κ. 300 που για το μόνο που συμφωνούν είναι για την αύξηση της βουλευτικής τους αποζημίωσης.
ARSINOI Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Δεν μπορώ να φανταστώ ότι καπετάνιος ενός πλοίου μπορεί επίτηδες να μην πιάσει σε ένα λιμάνι .Ίσα ίσα όταν διάβαζε στο δελτίο ότι η διεύθυνση και η ένταση των ανέμων είναι απαγορευτικές για το μικρό λιμάνι των Ψαρρών, πολύ καλά έκανε και ειδοποιούσε τους επιβάτες εξ αρχής ότι υπάρχει περίπτωση να μην πιάσει ώστε κι αυτοί να το έχουν υπόψη τους . Παιδιά μιλάμε για ένα μικρό λιμανάκι με πολλές ιδιαιτερότητες.Δεν λέω ότι το ΣΟΥΜΕΛΑ ήταν το πλέον κατάλληλο βαπόρι γι αυτή την γραμμη αλλά προς θεού μην τα φορτώνουμε στον καπετάνιο για το ότι δεν προσέγγισε κάποιες φορές το λιμάνι. Με 5άρι από Λαύριο και 3 στα Ψαρά συνέβησαν αυτά που γράφω. Δεν υπήρχε κανένα απαγορευτικό. Επιπλέον σύμπτωση που επαναλαμβάνεται παυει να είναι σύμπτωση. Συμφωνώ το λιμανάκι έχει (είχε) ιδιαιτερότητες αλλά αυτό αγαπητέ Earl γινόταν πριν χρόνια, γίνεται και ελπίζω να μην γίνεται στο μέλλον. Δεν έχω κανένα λόγο να δυσφημώ καπετάνιους και εταιρίες αλλά αυτή ήταν η πραγματικότητα μέχρι και πέρσι.Δεν είμαι Ψαριανός ούτε μένω εκεί. Απλά βλέπω τους ανθρώπους να ταλαιπωρούνται τόσα χρόνια
ARSINOI Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Δεν μπορώ να φανταστώ ότι καπετάνιος ενός πλοίου μπορεί επίτηδες να μην πιάσει σε ένα λιμάνι .Ίσα ίσα όταν διάβαζε στο δελτίο ότι η διεύθυνση και η ένταση των ανέμων είναι απαγορευτικές για το μικρό λιμάνι των Ψαρρών, πολύ καλά έκανε και ειδοποιούσε τους επιβάτες εξ αρχής ότι υπάρχει περίπτωση να μην πιάσει ώστε κι αυτοί να το έχουν υπόψη τους . Παιδιά μιλάμε για ένα μικρό λιμανάκι με πολλές ιδιαιτερότητες.Δεν λέω ότι το ΣΟΥΜΕΛΑ ήταν το πλέον κατάλληλο βαπόρι γι αυτή την γραμμη αλλά προς θεού μην τα φορτώνουμε στον καπετάνιο για το ότι δεν προσέγγισε κάποιες φορές το λιμάνι. Με 5άρι από Λαύριο και 3 στα Ψαρά συνέβησαν αυτά που γράφω. Δεν υπήρχε κανένα απαγορευτικό. Επιπλέον σύμπτωση που επαναλαμβάνεται παυει να είναι σύμπτωση. Συμφωνώ το λιμανάκι έχει (είχε) ιδιαιτερότητες αλλά αυτό αγαπητέ Earl γινόταν πριν χρόνια, γίνεται και ελπίζω να μην γίνεται στο μέλλον. Δεν έχω κανένα λόγο να δυσφημώ καπετάνιους και εταιρίες αλλά αυτή ήταν η πραγματικότητα μέχρι και πέρσι.Δεν είμαι Ψαριανός ούτε μένω εκεί. Απλά βλέπω τους ανθρώπους να ταλαιπωρούνται τόσα χρόνια
Earl Granville Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Παραταύτα όμως όπως και να έχει το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο εξασφαλιζε στα Ψαρά μια σύνδεση με το Λαύριο. Τώρα που έδεσε είναι μεγάλο το πρόβλημα. Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ δεν έχει ξεκινήσει , το καλοκαίρι έχει φτάσει, και πλοίο τα Ψαρά δεν έχουν. Όσο για το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ, όντως είναι παλιό και μικρό για τις απαιτήσεις της γραμμής.Όμως να λέμε και πάλι καλά που υπάρχει γιατί περαν αυτού δεν βλέπω κάποιο ενδιαφερόμενο. Ίσως να φταίει το ποσό της επιδότησης που πιθανόν να είναι μικρό και να μην συμφέριε κάποιο μεγαλύτερο βαπόρι, δεν ξέρω πάντως δεν υπάρχει ενδιαφέρον. Είναι τραγικό να πηγαίνεις σε 7 ώρες στην Χίο με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και να θες άλλες τόσες και παραπάνω για να πας στα Ψαρά. (4 το ταξίδι + την αναμονή) Όσο για τον δήμαρχο που αναφέρθηκε επειδή έτυχε να τον γνωρίσω 8α συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο ΘΕΤΙΣ. Πρόκειται για έναν εξαιρετικό άνθρωπο,συνταξιούχο καπετάνιο, γνήσιο θαλασσινό ο οποίος εκλέχτηκε δήμαρχος όχι για να ικανοποιήσει τις πολιτικές του ματαιοδοξίες αλλά για να προσφέρει στον τόπο του τον οποίο υπεραγαπά. Κι επειδή το επάγγελμα του είναι έτσι κι αλλιώς συναφές με το ακτοπλοικό πρόβλημα του νησιού προσπαθεί με κάθε τρόπο να προτείνει λύσεις ώστε να λυθεί.
Earl Granville Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Παραταύτα όμως όπως και να έχει το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο εξασφαλιζε στα Ψαρά μια σύνδεση με το Λαύριο. Τώρα που έδεσε είναι μεγάλο το πρόβλημα. Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ δεν έχει ξεκινήσει , το καλοκαίρι έχει φτάσει, και πλοίο τα Ψαρά δεν έχουν. Όσο για το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ, όντως είναι παλιό και μικρό για τις απαιτήσεις της γραμμής.Όμως να λέμε και πάλι καλά που υπάρχει γιατί περαν αυτού δεν βλέπω κάποιο ενδιαφερόμενο. Ίσως να φταίει το ποσό της επιδότησης που πιθανόν να είναι μικρό και να μην συμφέριε κάποιο μεγαλύτερο βαπόρι, δεν ξέρω πάντως δεν υπάρχει ενδιαφέρον. Είναι τραγικό να πηγαίνεις σε 7 ώρες στην Χίο με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και να θες άλλες τόσες και παραπάνω για να πας στα Ψαρά. (4 το ταξίδι + την αναμονή) Όσο για τον δήμαρχο που αναφέρθηκε επειδή έτυχε να τον γνωρίσω 8α συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο ΘΕΤΙΣ. Πρόκειται για έναν εξαιρετικό άνθρωπο,συνταξιούχο καπετάνιο, γνήσιο θαλασσινό ο οποίος εκλέχτηκε δήμαρχος όχι για να ικανοποιήσει τις πολιτικές του ματαιοδοξίες αλλά για να προσφέρει στον τόπο του τον οποίο υπεραγαπά. Κι επειδή το επάγγελμα του είναι έτσι κι αλλιώς συναφές με το ακτοπλοικό πρόβλημα του νησιού προσπαθεί με κάθε τρόπο να προτείνει λύσεις ώστε να λυθεί.
NHSOS XIOS Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Ενας και μονο ενας ειναι υπευθυνος για την κακη ακτοπλοικη συνδεση των Ψαρων=ΥΕΝ=ΚΡΑΤΟΣ Οπως κανονιζει ταχυπλοα να κανουν αγονες γραμμες(ενω τα παιρνει ο αερας και τα παει οπου θελει),οπως μοιραζει τις γραμμες εκει που θελει,οπως δινει υπερογκα ποσα για αγονες γραμμες που κανουν 35χρονα πλοια σε 35ωρες(υψηλο επιπεδο υπηρεσιων ετσι),οπως,οπως,οπως,ετσι θα μπορουσε να βελτιωσει και την συνδεση των Ψαρων. Αλλα βλεπετε ποσες ψηφουςεχει το κακομοιρο νησι...,δεν ιδρωνει το αυτι τους...
NHSOS XIOS Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Ενας και μονο ενας ειναι υπευθυνος για την κακη ακτοπλοικη συνδεση των Ψαρων=ΥΕΝ=ΚΡΑΤΟΣ Οπως κανονιζει ταχυπλοα να κανουν αγονες γραμμες(ενω τα παιρνει ο αερας και τα παει οπου θελει),οπως μοιραζει τις γραμμες εκει που θελει,οπως δινει υπερογκα ποσα για αγονες γραμμες που κανουν 35χρονα πλοια σε 35ωρες(υψηλο επιπεδο υπηρεσιων ετσι),οπως,οπως,οπως,ετσι θα μπορουσε να βελτιωσει και την συνδεση των Ψαρων. Αλλα βλεπετε ποσες ψηφουςεχει το κακομοιρο νησι...,δεν ιδρωνει το αυτι τους...
ARSINOI Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 (edited) Παραταύτα όμως όπως και να έχει το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο εξασφαλιζε στα Ψαρά μια σύνδεση με το Λαύριο.Τώρα που έδεσε είναι μεγάλο το πρόβλημα. Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ δεν έχει ξεκινήσει , το καλοκαίρι έχει φτάσει, και πλοίο τα Ψαρά δεν έχουν. Όσο για το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ, όντως είναι παλιό και μικρό για τις απαιτήσεις της γραμμής.Όμως να λέμε και πάλι καλά που υπάρχει γιατί περαν αυτού δεν βλέπω κάποιο ενδιαφερόμενο. Ίσως να φταίει το ποσό της επιδότησης που πιθανόν να είναι μικρό και να μην συμφέριε κάποιο μεγαλύτερο βαπόρι, δεν ξέρω πάντως δεν υπάρχει ενδιαφέρον. Είναι τραγικό να πηγαίνεις σε 7 ώρες στην Χίο με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και να θες άλλες τόσες και παραπάνω για να πας στα Ψαρά. (4 το ταξίδι + την αναμονή) Όσο για τον δήμαρχο που αναφέρθηκε επειδή έτυχε να τον γνωρίσω 8α συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο ΘΕΤΙΣ. Πρόκειται για έναν εξαιρετικό άνθρωπο,συνταξιούχο καπετάνιο, γνήσιο θαλασσινό ο οποίος εκλέχτηκε δήμαρχος όχι για να ικανοποιήσει τις πολιτικές του ματαιοδοξίες αλλά για να προσφέρει στον τόπο του τον οποίο υπεραγαπά. Κι επειδή το επάγγελμα του είναι έτσι κι αλλιώς συναφές με το ακτοπλοικό πρόβλημα του νησιού προσπαθεί με κάθε τρόπο να προτείνει λύσεις ώστε να λυθεί. Συμφωνώ απόλυτα σε όσα λές. Και σημειώνω ότι χτες από τοπικούς παράγοντες ακούστηκε ότι αν μπει το ταχύπλοο (αν λέμε) σχεδιάζουν να βγάλουν τα Ψαρά εκτός και να πιάνει μόνο Μεστά. Για να δούμε.. Ενας και μονο ενας ειναι υπευθυνος για την κακη ακτοπλοικη συνδεση των Ψαρων=ΥΕΝ=ΚΡΑΤΟΣ Οπως κανονιζει ταχυπλοα να κανουν αγονες γραμμες(ενω τα παιρνει ο αερας και τα παει οπου θελει),οπως μοιραζει τις γραμμες εκει που θελει,οπως δινει υπερογκα ποσα για αγονες γραμμες που κανουν 35χρονα πλοια σε 35ωρες(υψηλο επιπεδο υπηρεσιων ετσι),οπως,οπως,οπως,ετσι θα μπορουσε να βελτιωσει και την συνδεση των Ψαρων.Αλλα βλεπετε ποσες ψηφουςεχει το κακομοιρο νησι...,δεν ιδρωνει το αυτι τους... Όπως και με την περίπτωση του Earl συμφωνώ και επαυξάνω. Κάτσε να είχαν τα Ψαρά 5000 κατοίκους και θα ήταν πολύ διαφορετικά. Edited May 27, 2009 by polmyt 2 σε 1
ARSINOI Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Παραταύτα όμως όπως και να έχει το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο εξασφαλιζε στα Ψαρά μια σύνδεση με το Λαύριο.Τώρα που έδεσε είναι μεγάλο το πρόβλημα. Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ δεν έχει ξεκινήσει , το καλοκαίρι έχει φτάσει, και πλοίο τα Ψαρά δεν έχουν. Όσο για το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ, όντως είναι παλιό και μικρό για τις απαιτήσεις της γραμμής.Όμως να λέμε και πάλι καλά που υπάρχει γιατί περαν αυτού δεν βλέπω κάποιο ενδιαφερόμενο. Ίσως να φταίει το ποσό της επιδότησης που πιθανόν να είναι μικρό και να μην συμφέριε κάποιο μεγαλύτερο βαπόρι, δεν ξέρω πάντως δεν υπάρχει ενδιαφέρον. Είναι τραγικό να πηγαίνεις σε 7 ώρες στην Χίο με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και να θες άλλες τόσες και παραπάνω για να πας στα Ψαρά. (4 το ταξίδι + την αναμονή) Όσο για τον δήμαρχο που αναφέρθηκε επειδή έτυχε να τον γνωρίσω 8α συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο ΘΕΤΙΣ. Πρόκειται για έναν εξαιρετικό άνθρωπο,συνταξιούχο καπετάνιο, γνήσιο θαλασσινό ο οποίος εκλέχτηκε δήμαρχος όχι για να ικανοποιήσει τις πολιτικές του ματαιοδοξίες αλλά για να προσφέρει στον τόπο του τον οποίο υπεραγαπά. Κι επειδή το επάγγελμα του είναι έτσι κι αλλιώς συναφές με το ακτοπλοικό πρόβλημα του νησιού προσπαθεί με κάθε τρόπο να προτείνει λύσεις ώστε να λυθεί. Συμφωνώ απόλυτα σε όσα λές. Και σημειώνω ότι χτες από τοπικούς παράγοντες ακούστηκε ότι αν μπει το ταχύπλοο (αν λέμε) σχεδιάζουν να βγάλουν τα Ψαρά εκτός και να πιάνει μόνο Μεστά. Για να δούμε.. Ενας και μονο ενας ειναι υπευθυνος για την κακη ακτοπλοικη συνδεση των Ψαρων=ΥΕΝ=ΚΡΑΤΟΣ Οπως κανονιζει ταχυπλοα να κανουν αγονες γραμμες(ενω τα παιρνει ο αερας και τα παει οπου θελει),οπως μοιραζει τις γραμμες εκει που θελει,οπως δινει υπερογκα ποσα για αγονες γραμμες που κανουν 35χρονα πλοια σε 35ωρες(υψηλο επιπεδο υπηρεσιων ετσι),οπως,οπως,οπως,ετσι θα μπορουσε να βελτιωσει και την συνδεση των Ψαρων.Αλλα βλεπετε ποσες ψηφουςεχει το κακομοιρο νησι...,δεν ιδρωνει το αυτι τους... Όπως και με την περίπτωση του Earl συμφωνώ και επαυξάνω. Κάτσε να είχαν τα Ψαρά 5000 κατοίκους και θα ήταν πολύ διαφορετικά.
NHSOS XIOS Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Στον καταπελτη και οι Ψαριανοι!Ξεχωριζω ενα κομματι απο το αρθρο: Σε πρώτη φάση οι Ψαριανοί προχωρούν σε κινητοποιήσεις στον καταπέλτη του «Νήσος Θήρα», σε χρόνο που θα ανακοινωθεί άμεσα, όπως είπε ο κ. Κουτσοδόντης. Θεωρούν ότι το συγκεκριμένο πλοίο είναι απαράδεκτο και επικίνδυνο, επικαλούνται τα 40 χρόνια που έχει στην πλάτη και – όπως σημείωσε ο ίδιος – η επιδοτούμενη γραμμή με 7000 ευρώ το δρομολόγιο αξίζει ένα καλύτερο πλοίο, με στόχο την αναβάθμιση της συγκοινωνίας και την ανάπτυξη του νησιού.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now