Petros P Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 Για να δούμε αν θα μπλεδίσουν ακαι τα 2 αλλα. Οσον αφορά το γρηγορα.ειθε να γινει Champion Jet 4.
spiroszante Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 Ένα άλλο Ισπανικό site (Ceutaactualidad) λέει ότι θα κατέβει στο στενό (και?) το Sirena Seaways στα τέλη του μήνα.
Nick the Greek Posted November 16, 2023 Posted November 16, 2023 Παραμένει με θετικό πρόσημο στα αποτελέσματα η εταιρεία για το 9μηνο που συμπληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου. Με μειωμένη κερδοφορία όμως που φτάνει τα 101 εκατομμύρια δολλάρια. Πεσμένη η κίνηση στα τροχοφόρα από 9.9 εκατομμύρια lane metres σε 9.5 με ελαφρώς αυξημένη την επιβατική κίνηση.
proud_ionian Posted December 16, 2023 Posted December 16, 2023 H εταιρία, στην πρόσφατη ημερίδα ενημέρωσης κεφαλαιαγορών και επενδυτών (DFDS Capital Markets Day), παρουσίασε το επενδυτικό της πρόγραμμα για την επόμενη εξαετία. Το βλέπουμε συνοπτικα στο Shippax. Περιττό να πω ότι ήδη έχει προκαλέσει αίσθηση τόοσο στους ναυτιλιακούς κύκλους, όσο και στους κύκλους των συνασθενών. Περιλαμβάνει: 2 Νεότευκτα συμβατικά (RO PAX) με καύσιμο μεθανόλη, για τη γραμμή Amsterdam Newcastle, παραδοτέα 2028 - 2029. 2 Νεότευκτα ηλεκτροκίνητα επιβατηγά οχηματαγωγά ταχύπλοα, από την Incat, για τις γραμμές της Μάγχης, παραδοτέα 2029 -2030. 2 Νεότευκτα φορτηγά οχηματαγωγά (Ro - Ro) με καύσιμο αμμωνία, παραδοτέα 2029 - 2030. Μετατροπές στα υπάρχοντα Ro - Ro, της πορτάδας του Jinling, ώστε να καίνε μεθανόλη. Πρόγραμμα που θα τρέξει από το 2026 ως το 2030. Αυτά την ώρα που στην χώρα όπου θάλει η ελαία και ανθεί η φαιδρά πορτοκαλέα, οι εταιρίες ασχολούνται είτε με το να υπογράφουν ευχετήριο σύμφωνο συμβίωσης με ανενεργά ναυπηγεία, είτε με το να βάφουν πιασάρικα μπανεράκια, είτε να μπαίνουν σε ένα γαϊτανάκι σεχταρισμού και φραξιονισμού, που θυμίζει την πέραν του ΠΑΣΟΚ αριστερά.
Nick the Greek Posted December 16, 2023 Posted December 16, 2023 Τα νεότευκτα για το Ijmuiden - Newcastle μπορώ να πω πως έχουν αργήσει κιόλας, ας σκεφτούμε πως τα King Seaways και Princess Seaways που είναι τώρα στη γραμμή, θα έχουν καβαντζάρει τα 40 μέχρι να έρθουν τα νεότευκτα. Τα 2 ρορο με αμμωνία είναι λιγάκι στοίχημα σε αυτό το στάδιο από τη στιγμή που δεν υπάρχει ακόμη κινητήρας με τέτοιο καύσιμο, βέβαια αυτό δεν τους εμποδίζει από το να μπούν στη διαδικασία, με τις απαραίτητες συμβατικές δικλείδες σε περίπτωση που υπάρξει κάποιο πρόβλημα. Περισσότερο ρίσκο του ναυπηγείου και της τράπεζας μου ακούγεται το συγκεκριμένο. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι τα ταχύπλοα, δεν θυμάμαι την DFDS να είχε ποτέ ταχύπλοα. Πρέπει να είναι κάτι καινούριο γι αυτούς. Και μάλιστα για χρήση στη Μάγχη? Τα μοναδικά ταχύπλοα που έχουν μείνει στη Μάγχη είναι αυτά της Condor Ferries. Θα είναι ενδιαφέρον στοίχημα. Χαρακτηριστικό ότι οι μετατροπές και τα νεότευκτα με μεθανόλη πάνε για μετά το 2026, πράγμα που είναι λογικό γιατί πρέπει να εγκαθιδρυθεί κάπως η αλυσίδα εφοδιασμού του συγκεκριμένου καυσίμου. Το πρώτο πρόβλημα με τη μεθανόλη είναι πως αφ΄ ενός μεν έχει διπλάσιο όγκο σε σχέση με το συμβατικό καύσιμο. Άρα αν θες να διατηρήσεις την ίδια χωρητικότητα επάνω στο πλοίο πρέπει να μειώσεις το φορτίο σου και να κάνεις σημαντική μετασκευή. Αλλιώς θα πρέπει να παίρνεις καύσιμα πολύ πιο συχνά απ' ότι σήμερα. Το δεύτερο πρόβλημα της μεθανόλης είναι πως τη δεδομένη χρονική στιγμή η διαθεσιμότητά της είναι πολύ περιορισμένη και μάλιστα σε συγκεκριμένες γεωγραφίες. Γι αυτό και η Maersk για παράδειγμα επένδυσε όχι μόνο σε πλοία αλλά και στην αλυσίδα εφοδιασμού έτσι ώστε να εξασφαλίσει τις σχετικές ποσότητες. Θέλω να πω πως ακόμη και να έφερνε κάποιος τέτοιο πλοίο στην Ελλάδα, δεν θα μπορούσε να το εφοδιάσει όπως είναι τα πράγματα. Πρόγραμμα τέτοιου βεληνεκούς, μόνο η Attica θα μπορούσε να πραγματοποιήσει στην Ελλάδα. Οι μικρότεροι μάλλον δεν έχουν πρόσβαση σε τέτοια κεφάλαια. Αλλά άντε χάριν συζητήσεως ας πούμε πως είχαν πρόσβαση. Που θα βρούν τα καύσιμα, που είναι οι υποδομές? Αυτά τα πράγματα στη βόρειο Ευρώπη είναι απείρως ευκολότερα να υλοποιηθούν.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 29, 2023 Posted December 29, 2023 H DFDS ναύλωσε το Ro-Ro Midas
Nick the Greek Posted January 22, 2024 Posted January 22, 2024 Τεργέστη – Δαμιέττα είναι η καινούρια γραμμή της DFDS, με συχνότητα 2 φορές την εβδομάδα και πλεύσιμο χρόνο 60 ώρες ή 2.5 ημέρες. Η απόσταση είναι 1,293 ναυτικά μίλια που σημαίνει πως τα δρομολόγια είναι υπολογισμένα με ταχύτητα 21.5 κόμβων. Είχαμε παρουσίαση στο Κάιρο κλπ με την υπογραφή της σχετικής σύμβασης παρουσία του πρεσβευτή της Ιταλίας στην Αίγυπτο και του Υπουργού Μεταφορών της Αιγύπτοιυ. Αξίζει να πούμε πως σύμφωνα με το άρθρο, η υπογραφή αυτής της συμφωνίας είναι η κατάληξη μιας πενταετούς προσπάθειας από την πλευρά της DFDS η οποία περιέλαβε ακόμη και την τροποποίηση του νομοθετικού πλαισίου προκειμένου να διευκολυνθεί η πραγματοποίηση της σύνδεσης. Σημειώνω δε ότι ελάχιστα αν όχι σχεδόν τίποτα δεν είχε ακουστεί για τη γραμμή αυτή, προφανώς γνώριζαν τα κράτη και οι έχοντες φορτία, οι οποίοι είναι και αυτοί που ενδιαφέρονται άμεσα στην τελική, και όχι το ευρύ κοινό όπως εμείς. Το αν θα πετύχει ή όχι αυτό το εγχείρημα δεν το γνωρίζει κανείς προφανώς. Αυτό όμως που έχει σημασία είναι η προετοιμασία που έχει γίνει, αν μη τι άλλο δείχνει πως δεν ξύπνησαν ένα πρωινό οι Δανοί και αποφάσισαν να βάλουν εκεί βαπόρια. Τώρα κάντε σύγκριση με το πως αντιμετώπισε η Levante την αντίστοιχη περίπτωση του Θεσσαλονίκη – Σμύρνη. Δε χρειάζεται να πω κάτι παραπέρα.
BS CHIOS Posted February 8, 2024 Posted February 8, 2024 (edited) Άρχισε ήδη να μπλεδίζει ο στόλος της FRS. Πρώτο πλοίο το Ceuta Jet, το οποίο δεξαμενίζεται αυτές τις μέρες στο ναυπηγείο Gibdock, στο Γιβραλτάρ. Λογικά στις επόμενες ακινησίες θα δούμε και τα υπόλοιπα ταχύπλοα να φοράνε τα χρώματα της DFDS. (φωτo: Ferrybaler, John C Isola) Edited February 8, 2024 by BS CHIOS
Nick the Greek Posted March 25, 2024 Posted March 25, 2024 Φορώντας το καπέλο των δραστηριοτήτων της εταιρείας που άπτονται των logistics, η DFDS παραγγέλνει 100 ηλεκτρικούς τράκτορες Volvo που θα προστεθούν στους ήδη υπάρχοντες. Συνολικά όταν ολοκληρωθεί η παραγγελία η εταιρεία θα διαθέτει 225. Γύρω στο 2054 θα τους δούμε και στου Λιουδάκη .
Diagoras Posted April 1, 2024 Posted April 1, 2024 Το Ark Germania δεξαμενίζεται στο Lindoe της Δανίας προκαλώντας το εξής ντόμινο αλλαγών στις γραμμές της εταιρείας: Στη γραμμή Immingham-Esbjerg έχουμε τα Ark Dania και Britannia Seaways (αντικαθιστά το Ark Germania) Στη γραμμή Immingham-Cuxhaven έχουμε τα Selandia Seaways και Magnolia Seaways (αντικαθιστά το Britannia Seaways) Η γραμμή Rotterdam(Felixstowe) έμεινε με τρία πλοία τα Acacia Seaways, Tulipa Seaways και Suecia Seaways
proud_ionian Posted April 9, 2024 Posted April 9, 2024 Η DFDS εξαγοράζει το δίκτυο logistics της ECOL. Η ανακοίνωση έχει πανηγυρικό χαρακτήρα, με έμφαση στην πίστη της DFDS στις προοπτικές της Τουρκίας σαν κατασκευαστικού και βιομηχανικού κόμβου της Ευρώπης.
Strofalos Posted April 9, 2024 Posted April 9, 2024 Αυτή δεν είναι που είχε ναυλώσει το Aegean Heaven ως Ayse πριν χρόνια? Πολύ ψωμί φαίνεται να έχει η Τουρκία τελευταία και οι δικοί μας κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted April 9, 2024 Posted April 9, 2024 Αλλοι αγοράζουν και άλλο (εδώ) πουλάνε για να επενδύσουν στο μέλλον.....
Nick the Greek Posted April 12, 2024 Posted April 12, 2024 Και πάλι στα νέα η DFDS, για κάτι που υπάρχει σήμερα σε κάμποσες ειδησεογραφικά sites διαφόρων γλωσσών. Ο υπουργός του ΗΒ υπεύθυνος για Επενδύσεις και Κανονιστική Αλλαγή, ο λόρδος Dominic Johnson δηλαδή, πέρασε και ήπιε ένα τσαγάκι από τα κεντρικά γραφεία της DFDS στην Κοπεγχάγη. Εκεί τον έπιασαν στο πάρε δώσε και στο vis-à-vis(που λέει κι ο Γιάννης Μηλιώκας) και τον ενημέρωσαν για τα ακόλουθα: Προτίθενται να δρομολογήσουν μέχρι το 2030 σε κάποια γραμμή ανάμεσα στο ΗΒ και την ηπειρωτική Ευρώπη, δύο ηλεκτροκίνητα ferries. Τα δύο αυτά ferries θα είναι κομμάτι μιας ευρύτερης παραγγελίας που θα φτάνει μέχρι και τα 6 κομμάτια, όλα θα παίρνουν την ενέργεια που χρειάζονται από μπαταρίες. Τα 2 φέρρυ αυτά θα είναι και τα πρώτα της πορτάδας, άρα τα υπόλοιπα πάνε για μετά το 2030. Έχουν στα σχέδιά τους άλλα 2 φέρρυ με καύσιμο τη μεθανόλη μέσα στην επόμενη 6ετία Άλλα 2 φέρρυ με καύσιμο την αμμωνία είναι επίσης μέσα στον σχεδιασμό για την επόμενη 6ετία. Συνολικά η επένδυσή τους πιθανόν να φτάσει τα 6+2+2 πλοία, τάδε έφη Tradewinds τουλάχιστον. Προφανώς και η επίσκεψη του Υπουργού δεν είναι τυχαία, όλο και κάποια επιδότηση ή φοροαπαλλαγή θα πέσει.
proud_ionian Posted April 12, 2024 Posted April 12, 2024 Πρέπει να αναφέρονται στο επενδυτικό σχέδιο που είχαμε δει προ εξαμήνου. Τότε έλεγαν ότι τα ηλεκτροκίνητα εγ/ογ θα είναι ταχύπλοα.
proud_ionian Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας , το project της απόλυτης ηλεκτροκίνησης των γραμμών της Μάγχης (Dover με Calais και Δουνκέρκη) προχωρά με γρήγορους ρυθμούς. Χθες συναντήθηκαν στελέχη της εταιρίας με τον Πρόεδρο Macron. Το ύψος της συγκεκριμένης επένδυσης θα φτάσει το 1δις και θα ολοκληρωθεί ως το 2035.
Ariadne Posted June 10, 2024 Posted June 10, 2024 Σεισμός, κυριολεκτικά, για τους Σκανδιναβούς φίλους μας. Η DFDS πούλησε τη γραμμή Κοπεγχάγη-Όσλο στη RAB (Gotlandsbolaget) μαζί με τα πλοία. Οι Σουηδοί αναλαμβάνουν από 1η Νοεμβρίου. Η τιμή ανέρχεται σε 53 εκ. € για τα δύο πλοία και τους 800 εργαζόμενους.
Diagoras Posted June 10, 2024 Posted June 10, 2024 Εντυπωσιακή είδηση! Να δούμε ποια είναι τα σχέδια της RAB για τη γραμμή δεδομένου ότι είναι μια εταιρεία "ανήσυχη" πάνω στις νέες τεχνολογίες. Τα δύο πλοία της DFDS δε βλέπω να μακροημερεύουν...
Strofalos Posted June 10, 2024 Posted June 10, 2024 Καλύτερα, μου φαίνεται, πούλησε η Άττικα την AML....
Nick the Greek Posted August 12, 2024 Posted August 12, 2024 On 1/22/2024 at 4:52 PM, Nick the Greek said: Τεργέστη – Δαμιέττα είναι η καινούρια γραμμή της DFDS, με συχνότητα 2 φορές την εβδομάδα και πλεύσιμο χρόνο 60 ώρες ή 2.5 ημέρες. Η απόσταση είναι 1,293 ναυτικά μίλια που σημαίνει πως τα δρομολόγια είναι υπολογισμένα με ταχύτητα 21.5 κόμβων. Είχαμε παρουσίαση στο Κάιρο κλπ με την υπογραφή της σχετικής σύμβασης παρουσία του πρεσβευτή της Ιταλίας στην Αίγυπτο και του Υπουργού Μεταφορών της Αιγύπτοιυ. Το Shipping Italy αναφέρει πως επικυρώθηκε η σύμβαση και από ιταλικής πλευράς, οπότε θεωρώ πως δε θα αργήσουμε να δούμε δρομολόγια. Αν κατάλαβα καλά, η συμφωνία έχει να κάνει μόνο για καρότσες και όχι για ολόκληρα φορτηγά με τράκτορες.
Nick the Greek Posted October 31, 2024 Posted October 31, 2024 H DFDS εξέδωσε ανακοίνωση νωρίτερα σήμερα με την οποία επιβεβαιώνει το πέρασμα στην Gotlandsbolaget της γραμμής Κοπεγχάγη – Όσλο μαζί με τα πλοία, τους 800 υπαλλήλους συνολικά, τις συμφωνίες με τα λιμάνια και όλον τον λιμενικό εξοπλισμό. Αξιοσημείωτο πως την συγκεκριμένη γραμμή η εταιρεία εξυπηρετούσε ανελιπώς από το 1867, μόλις 157 χρόνια δηλαδή. Την ίδια στιγμή ιταλικά μέσα αναφέρουν πως το πρώτο δρομολόγιο από την Τεργέστη για την Δαμιέττα τοποθετείται για της 2 Δεκεμβρίου.
Nick the Greek Posted November 4, 2024 Posted November 4, 2024 Τελικά η DFDS τράβηξε την πρίζα από την απόκτηση της EKOL Logistics, αναφερόμενη σε παραβίαση των όρων του συμβολαίου, χωρίς να γίνεται πιο συγκεκριμένη. Μένει να δούμε αν επηρρεάζονται κάπως τα πλοία, μια και νομίζω πως αυτά έχουν ήδη αλλάξει χέρια.
Diagoras Posted November 17, 2024 Posted November 17, 2024 Η DFDS εδώ και δύο εβδομάδες περίπου έχει ξεκινήσει προσεγγίσεις στο Marmara Ereglisi της Ανατολικής Τουρκίας (μεταξύ Ραιδεστού και Σηλυβρίας). Για αρχή μιλάμε για: δύο προσεγγίσεις την εβδομάδα (Τετάρτη & Παρασκευή) στο δρομολόγιο από Yalova προς Sete (από Sete προς Yalova δε θα υπάρχει προσέγγιση), μία φορά την εβδομάδα από Τεργέστη (Τετάρτη από Τεργέστη με άφιξη στην Τουρκία το Σάββατο) και δύο προς Τεργέστη (Πέμπτη & Κυριακή). Το δρομολόγιο της Πέμπτης είναι στάση στο πλαίσιο του δρομολογίου Τούζλα - Τεργέστη ενώ το δρομολόγιο της Κυριακής (και αντίστοιχα Σαββάτου από Τεργέστη) είναι αυτόνομο και εκτελείται για αρχή από το Gallipoli Seaways
proud_ionian Posted November 17, 2024 Posted November 17, 2024 Βασικά Ανατολική Θράκη είναι. Ευρωπαϊκή Τουρκία. Απόνερα της δρομολόγησης των ECO για Ambarli
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now