enas chiotis Posted March 2, 2010 Posted March 2, 2010 (edited) 'pantelis2009 said: αν υπάρχει στη Σαλαμίνα παντόφλα που μετασκευάστηκε σε αμφίπλωρο; με αποδείξεις, όχι να τα πάρουμε ένα-ένα για να βρεθεί. Περιμένω απαντήσεις, τεκμηριωμένες. Μια διευκρίνιση μόνο. Ψάχνουμε για συμβατική παντόφλα στην οποια προστέθηκε πρυμνιος καταπέλτης για να μπορεί να φορτώνει και από τις 2 πλευρές ή παντόφλα που κατα το στάδιο της ναυπήγησης αποφασίστηκε να γίνει αμφί και πλέον τα έχει όλα συμμετρικά; Edited December 2, 2017 by proud_ionian tag
pantelis2009 Posted March 2, 2010 Posted March 2, 2010 φίλε enas Chiotis για κανονική παντόφλα που έκανε δρομολόγεια και μετά την έκαναν κανονικό αμφίπλωρο
geocap72 Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΣΕ ΑΜΦΙΔΡΩΜΟ
pantelis2009 Posted March 6, 2010 Posted March 6, 2010 (edited) Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του θέματος. Το μονόπλωρο-αμφίπλωρο είναι το Αγ. Βαρβάρα. Κατ' αρχήν να πω συγχαριτήρια στους πλοιοκτήτες του πλοίου, που αντί να το πουλήσουν το μετασκεύασαν σε ένα ωραίο και αξιόπλοο αμφίπλωρο. Είναι το πρώτο και μοναδικό πλοίο που απο παντόφλα έγινε αμφίπλωρο. Η μετατροπή του έγινε στο ναυπηγείο Θεοδορόπουλου στα Αμπελάκια Σαλαμίνος τον Ιανουάριο του 2006. Οι φωτο δεν είναι ψηφιακές, οπότε μην περιμένετε καλή ανάλυση. Για το φίλο enas chiotis Edited March 9, 2010 by polmyt
polmyt Posted March 8, 2010 Posted March 8, 2010 Για την ιστορια του ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ δεν ειχα ιδεα.Τελικα αυτες οι παντοφλες ειναι ενα χαος.Ποτε δεν ξερεις τι θα συναντησεις Υπαρχει καμια φωτο με το πλοιο ολοκληρο πριν και μετα ωστε να δουμε και ολοκληρωμενη τη μετασκευη?
pantelis2009 Posted March 8, 2010 Posted March 8, 2010 (edited) Φίλε polmyt σαν μονόπορτο δεν το έχω, αλλά θα το βρώ. Σαν αμφίπλωρο να το. κάποια στιγμή θα ανεβάσω και άλλες απο την μετασκευή του Edited March 9, 2010 by polmyt
superfastship Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 Αν δεν κάνω λάθος έχει περάσει και απο τη γραμμή ρίου-αντιρίου
pantelis2009 Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 Δεν κάνεις λάθος φίλε, έκανε και Ριο-αντίριο.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 Eντυπωσιακό το ιστορικό του πλοίου και πολύ σωστά δημιουργήθηκε το δικό του thread. Από τις φωτογραφίες που μας παρέθεσε ο pantelis και σε σύγκριση με την σημερινή του μορφή, μου δημιουργήθηκε η απορία για ποιόν λόγο άραγε να μπήκαν σε όλον αυτόν τον κόπο να μετατρέψουν το πλοίο από κλασσική παντόφλα σε αμφίπλωρο. Το μόνο που νομίζω πως χρησιμοποίησαν από το παλιό πλοίο πρέπει να είναι η πλώρη ίσως και η γάστρα του κι αυτή φυσικά όχι ολόκληρη. Μέχρι και τα πλαινά του πλοίου είναι καινούργια και όσο για την υπερκατασκευή δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν είναι και αυτή όλη από την αρχή φτιαγμένη. Σίγουρα βέβαια είχαν το όφελος από την χρησιμοποίηση των "παλιών" μηχανών, αλλά και πάλι εξακολουθώ να το βρίσκω παρατραβηγμένο το όλο εγχείρημα. Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που από όσα βέβαια γνωρίζουμε είναι η μοναδική παντόφλα που μετετράπη σε αμφίπλωρο και δεν ακολούθησαν και άλλες το "παράδειγμα" της.
polmyt Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Ετσι οπως το βλεπω πρπει να κρατησαν τη γαστρα μαζι με την πλωρη οπως σωστα ειπε ο ΣΕΙΡΙΟΣ καθως και το deck της γεφυρας με το σαλονακι το οποιο εχω την αισθηση οτι το μεγαλωσανε.Καινουρια ειναι σιγουρα η υπερκατασκευη με τη νεα γεφυρα.Αν καταλαβαινω καλα πρεπει να εγινε και επιμηκηνση του πλοιου Ο μονος λογος που μπορω να φανταστω για να μπηκε η εταιρεια του σε αυτη τη διαδικασια ειναι οτι δεν ηθελε ουτε να το πουλησει ωστε να χτισει νεο αμφιπλωρο(αν αντεχε κι ολας τετοιο οικονομικο ανοιγμα), αλλα ουτε και να εγκαταλειψει τη γραμμη στην οποια οι παντοφλες πλεον χρησιμοποιουνται μονο για φορτια αντε και στις νυχτερινες βαρδιες.Οποτε μια πιο οικονομικη λυση Αληθεια η παντοφλα ποια χρονια χτιστικε?
pantelis2009 Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 (edited) Φίλε polmyt αν δεν κάνω λάθος χτίστηκε το 1999. Πλέον τα μονόπορτα ούτε νυχτερινά κανουν. μεταφέρουν μόνο πετρελαια- βενζίνες. Οι πλοιοκτήτες δεν ήθελαν να το πουλήσουν, ούτε να το αφήσουν να μαραζώσει. χρησιμοποίησαν ότι μπορούσαν και το σαλόνι, όπως ανέφερες και τώρα βγάζουν απ' αυτό. Edited March 13, 2010 by proud_ionian quote
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 21, 2010 Posted March 21, 2010 Ετσι οπως το βλεπω πρέπει να κρατησαν τη γαστρα μαζι με την πλωρη οπως σωστα ειπε ο ΣΕΙΡΙΟΣ καθως και το deck της γεφυρας με το σαλονακι το οποιο εχω την αισθηση οτι το μεγαλωσανε..... Έτυχε να ταξιδέψω σήμερα με το πλοίο και διαπίστωσα ιδίοις όμμασι πως έχει δίκιο ο φίλος polmyt σε αυτά που μας είπε για το deck με το σαλόνι. Το σαλόνι πράγματι έχει παραμείνει το ίδιο, με κάποια βέβαια επιμήκυνση. Από την θέση μάλιστα που βρίσκεται το μπαρ, (μπαρ όμορφο, κανονικό και κλασσικό παντόφλας, και όχι σαν τα υπερπολυτελή - απρόσωπα και πάντα άδεια των άλλων αμφίπλωρων της γραμμής), μπορείς πολύ εύκολα να καταλάβεις ποιά είναι (ή μάλλον καλύτερα ποιά ήταν) η πλώρη και πιά η πρύμη του ...αμφίπλωρου (πλέον).
antonis molos Posted October 7, 2010 Posted October 7, 2010 Μια φωτογραφία της ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ στο Ρίο. Την μετασκευή της απο κλασσική σε αμφίπλωρη την αγνοούσα και εγώ, είδα όμως ότι το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 Η αμφίδρομη παντόφλα Αγία Βαρβάρα είναι στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη για το δεξαμενισμό της
polmyt Posted November 12, 2012 Posted November 12, 2012 Απο σημερα το ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ειναι στη μεγαλη δεξαμενη Βασιλειαδη
pantelis2009 Posted November 14, 2012 Posted November 14, 2012 Το Αγία Βαρβάρα έπεσε απο τη δεξαμενή Βασιλειάδη, πήγε στο Πέραμα΄και μάλλον πήρα πετρέλαια και Ι.Χ του πληρώματος και τώρα είναι έτοιμο να περάσει τον Ισθμό για να πάει Ρίο.
apost Posted November 14, 2012 Posted November 14, 2012 (edited) Επιστροφή στα παλιά του λημέρια με λίγα λογία Edited November 14, 2012 by proud_ionian quote
pontos Posted November 14, 2012 Posted November 14, 2012 Και το Αγ.Βαρβάρα μ'αλλαγή καπετάνιου ξεκινά για Ρίο,τον καπετάνιο του πρώην Ιωάν.Καρνέσης.Ο καπετάνιος του Αγ.Βαρβάρα προς το παρόν στο Γλυκοφιλούσα 2 κι αργότερα βλέπουμε.......
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 6, 2013 Posted January 6, 2013 Από αργά χθες το βράδυ το πλοίο βρίσκεται στο λιμάνι της Πάτρας. Προφανώς για να συμμετάσχει στον εορτασμό των Φώτων και την ρίψη του σταυρού στη θάλασσα.
pantelis2009 Posted January 6, 2013 Posted January 6, 2013 (edited) Μέσα στην πολυτάραχη ζωή του να προσθέσουμε ότι το Αγία Βαρβάρα μαζί με το Θεοχάρης Λ είχαν συμμετάσχει στον εφοδιασμό του USS ENTERPRISE όταν είχε έλθει στον όρμο του Φαλήρου στις 28/03/2102. Εδώ φωτογραφημένο απο την Κυνόσουρα. Edited January 6, 2013 by polmyt
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 6, 2013 Posted January 6, 2013 Πολύ όμορφη η φωτό Παντελή. Να πούμε εδώ, ότι υπάρχει στο φόρουμ topic για το USS ENTERPRISE, όπου είχαμε αναφερθεί και στα δύο αμφίπλωρα. Τώρα όσον αφορά τον "εφοδιασμό", μάλλον τελικά για .....απο-εφοδιασμό επρόκειτο.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 31, 2013 Posted October 31, 2013 Αυτη την ωρα φτανει το Αγια Βαρβαρα στο Περαμα, αφου τελειωσε τα δρομολογια του στη γραμμη του Ριου Αντιρριου
Panagia Ekatontapiliani Posted January 12, 2015 Posted January 12, 2015 Το πλοιο σημερα πηγε στο ναυπηγειο Ατσαλακη για εργασιες συντηρησης
Panagia Ekatontapiliani Posted October 29, 2015 Posted October 29, 2015 (edited) Το Αγια Βαρβαρα ξεκινησε σημερα για το Ριο, που θα ειναι δρομολογημενο την επομενη δρομολογιακη περιοδο Edited October 29, 2015 by Panagia Ekatontapiliani
pontos Posted November 3, 2015 Posted November 3, 2015 Με διπλό πλήρωμα και το Αγ.Βαρβάρα...Έτσι συμπληρώνουν κατά μεγάλο ποσοστό τα δρομολόγια των σκαφών που έφυγαν από την γραμμή Ρίο Αντίρριο...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now