Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Εντάξει,μήν τα τσουβαλιάζουμε κι'όλα στο ίδιο σακκί.Επειδή οι συγκεκριμένοι είναι los lamoyos δέν σημαίνει και ότι όλοι οι Ελληνες εφοπλιστές είναι το ίδιο.

 

Επί τού συγκεκριμένου όμως θέματος τών δύο ταχυπλόων,ούδέ απ'την ΠΝΟ ηκούσαμέν τι,ουδ'από τίς συνδικαλιστικές οργανώσεις πλοιάρχων και μηχανικών...

  • 10 months later...
  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Στη ράδα πλέον Hellas και Παναγια Θαλασσινή

το αδελφάκι του? τι γινεται αλήθεια.. Edited by proud_ionian
  • 3 months later...
Posted

Ένα ολόκληρο μνημόνιο μετά την παραπάνω ερώτησή σου αγαπητέ Ermenegildo :D , τα νέα είναι πως το πλοίο εξακολουθεί να είναι δεμένο δίπλα στο ferry terminal του Algeciras, προφανώς περιμένοντας κάποιον πληστειριασμό και τον επόμενό του ιδιοκτήτη, είτε κανονικός πλοιοκτήτης, είτε διαλυτής είναι αυτός. Φωτογραφημένο εδώ στις 25 Ιουλίου του 2015, για το ιστορικό αρχείο όσων ενδιαφέρονται.

  • 4 months later...
  • 11 months later...
  • 11 months later...
Posted

Και μετά λένε ότι εμείς εδώ αργήσαμε να ανελκύσουμε το ΤΗΝΟΥ μέσα από τον Πειραιά. Και στο εξωτερικό με τους ίδιους ρυθμούς πάνε... :)

Posted

Πριν λιγες μέρες ηταν να γινει ο πλειστηριασμός απο το λιμάνι του Αλχεθιρας, δε ξερω τι εγινε 

Posted

Η διαφορά αδερφέ rafina-lines, είναι πως το σημείο στο οποίο βρισκόταν παροπλισμένο, ήταν ένα σημείο του λιμανιού που δεν χρησιμοποιείται εμπορικά. Το Παναγία Τήνου ήταν σε σημείο κλειδί, που όχι μόνο αξιοποιείτο εμπορικά, αλλά εμπόδιζε και τα άλλα πλοία γύρω του. Οπότε ήταν διαφορετική η επίπτωση.

Posted

Μέσα σε 5 μήνες βρέθηκε η εταιρεία που μέσα σε δυο μήνες ανέλκυσε το Παναγία Πάρου, σε αντίθεση με το Παναγία Τήνου. Ενώ στο Παναγία Τήνου χρειάστηκε 8 μήνες για να ξεκινήσουν οι εργασίες και περίπου 3 μήνες μέχρι να φύγει από το λιμάνι για το τελευταίο του ταξίδι.

Posted

Εδω είχαμε και την ιδιαιτερότητα οτι το λιμάνι ηταν σε φάση πώλησης , όποτε τους ένοιαζαν αλλα πράγματα στις διευθύνσεις (βλ. Ποσο γρήγορα τελείωσαν το μωλο στη Μιαουλη ) και επίσης εδω το πλοιο βγήκε 2 η 3 φορές για να το παρει η antipollution . Στην Ισπανία αν δε κανω λαθος την ίδια στιγμή αν παει να βγει άγονος ενας διαγωνισμός να κατεβαίνει 20% το τίμημα απο την προηγούμενη τιμή . Ισως να κανω και λαθος και να μπερδεύομαι με το γειτνιάζουν Γιβραλταρ στη πτώση της τιμής 

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Posted

To World Tug I περνά σήμερα το στενό Κέας πλησίαζοντας σιγά σιγά τον τελικό προορισμό. Εθεάθη απο το BS Patmos με το μελοθάνατο 👀

  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 3 years later...
Posted

Και μια φωτο απο την εποχη που το πλοιο εχει επιστρεψει απο τη Σαφαγκα και βρισκεται στο Περαμα σαν RED SEA II ,με σινιαλα ΝΕΛ 

  • 10 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...