john89 Posted April 13, 2011 Posted April 13, 2011 Μάλλον στην γραμμή Πέραμα-Σαλαμίνας θα δρομολογηθεί
Panagia Ekatontapiliani Posted April 13, 2011 Posted April 13, 2011 Εκεί ζήτησε να δρομολογηθεί από την 1 Νοέμβριου του 2011, για φέτος ήταν δηλωμένο αλλού. Όποτε πρέπει να ζητήσει να μεταδρομολογηση εάν θέλει να μπει για φέτος στη γραμμή Πέραμα Παλούκια
Panagia Ekatontapiliani Posted April 13, 2011 Posted April 13, 2011 Από το site του Κηπουροπουλου Καθέλκυση Ε/Γ-Ο/Γ "ΩΚΥΡΡΟΗ"Την Παρασκευή 8 Απριλίου 2011, από τα ναυπηγεία Αφων Κούρη στην Αμαλιάπολη Βόλου καθελκύσθηκε με επιτυχία το Ε/Γ-Ο/Γ «ΩΚΥΡΡΟΗ». Το τεχνικό μας γραφείο, εκπόνησε, εκτός των άλλων, και την μελέτη καθέλκυσης, η οποία εξελίχθηκε ακριβώς έτσι όπως είχε μελετηθεί. Το πλοίο, μετά την καθέλκυσή του, παρέμεινε στον θαλάσσιο χώρο του ναυπηγείου, προκειμένου να εκτελέσει κάποιες μικρές συμπληρωματικές εργασίες εξοπλισμού του, τις ρυθμίσεις των συστημάτων προώσεως, τις δοκιμές όλων των μηχανημάτων και τέλος όλες τις επιθεωρήσεις του από τις αρχές. Την ευθύνη της παρακολούθησης και σωστής ολοκλήρωσης όλων παραπάνω, έχει το τεχνικό μας γραφείο. Ο προγραμματισμός δε όλων αυτών γίνεται στη βάση κάποιου συγκεκριμένου σχεδίου, η εκπόνηση του οποίου έγινε σε συνεργασία με την πλοιοκτήτρια εταιρεία.
john89 Posted April 13, 2011 Posted April 13, 2011 Κατα την γνώμη μου το καλύτερο αμφίπλωρο που κατασκευάστηκε στην Έλλαδα
arberi Posted April 17, 2011 Posted April 17, 2011 Παρα Πολυ ομορφο σκαφοσ!!!!!!!!Συνχαρητιρια στο ναυπιγεικο γραφειο,......να δοσουμε και πολα συνχαρητιρια και σε ολουσ οσουσ δουλεψανε και καταφεραν αυτο το αποτελεσμα!!!......μπραβο!!
Panagia Ekatontapiliani Posted May 10, 2011 Posted May 10, 2011 Το πλοίο βλέπουμε ότι ζήτησε μεταδρομολόγηση στη γραμμή Πέραμα Παλούκια, όποτε θα προστεθεί νωρίτερα από ότι αρχικά υπολογιζόταν ακόμα ένα στη συγκεκριμένη γραμμή
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 10, 2011 Posted May 10, 2011 Για να ζητήσει "μεταδρομολόγηση" θα πρέπει να υπήρχε προηγούμενη δρομολόγηση. Ακόμα, είναι σίγουρο ότι θα εγκριθεί αυτή η αίτηση δρομολόγησης ??? Και μάλιστα σε μιά γραμμή με ήδη ...σαρανταδώδεκα παπόρια ??? Διότι αν είναι σίγουρο τότε δεν βλέπω και αιτία ύπαρξης του ΣΑΣ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 15, 2011 Posted May 15, 2011 Ωκυρρόη (ΙΜΟ 9627306) (2011) Το πλοίο απέκτησε ΙΜΟ number και έθεσε σε λειτουργία για πρώτη φορά την συσκευή του AIS. Έτσι μπορούμε να δούμε στο marinetraffic.com ότι σήμερα το μεσημέρι κατά τις 15.30 αναχώρησε από την Αμαλιάπολη και αυτήν την ώρα καταπλέει στο λιμανάκι της Γλύφας. Σύμφωνα με το equasis, πλοιοκτήτρια εταιρεία του εμφανίζεται η OKIRROI SHIPPING CO με έδρα τον Πειραιά.
john89 Posted May 18, 2011 Posted May 18, 2011 (edited) Ενα βιντεακι απο την Edited May 19, 2011 by polmyt link
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 Γύρω στις επτά σήμερα το απόγευμα ξεκίνησε το πλοίο από την Γλύφα με προορισμό την Σαλαμίνα.
enas chiotis Posted May 20, 2011 Author Posted May 20, 2011 Τα σχόλια που ακούγονται στο βιντεο είναι θρυλικά.
.voyager Posted May 20, 2011 Posted May 20, 2011 Όμορφο αμφίδρομο, πάντως, με πολύ ωραίο όνομα από τη μυθολογία.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 21, 2011 Posted May 21, 2011 (edited) Όμορφο αμφίδρομο, πάντως.... Συμφωνώ φίλε .voyager. Για αμφίδρομο, και όμορφο και αρκετά εντυπωσιακό, όπως και η φωτό που μας παρέθεσες. Να το δούμε σε δύο ακόμα διαφορετικές, σημερινές φωτογραφίες, εν ώρα ανάπαυσης στη Σαλαμίνα. Highlight, η αρμαθιά τα σκόρδα που έχουν κρεμάσει επάνω από την είσοδο του γκαράζ για το "κακό και ζηλόφθονο" μάτι . Καλοτάξιδο να 'ναι και καλότυχο. Edited May 21, 2011 by ΣΕΙΡΙΟΣ
enas chiotis Posted May 23, 2011 Author Posted May 23, 2011 Μου φαίνεται στενό το γκαράζ με τα πατάρια. 2,5 λωρίδες νέτες και τα υπόλοιπα ΙΧ να σπρώχνονται στα πατάρια και κάτω από αυτά δεν νομίζω να είναι πρακτικά για τη γραμμή της Σαλαμίνας.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Πρακτικό είναι απλώς δεν το έχουμε συνηθίσει ακόμα στη γραμμή αυτή. Όμως είναι καλύτερο για τα έσοδα της εταιρείας του γιατί το ποσοστό από τη κοινοπραξία, κατανέμεται με το χωρητικότητα στο γκαράζ. Για αυτό τώρα άρχισαν να φτιάχνουν πατάρια στα αμφίδρομα της γραμμής.
PeggySage Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Το F/B Ωκυρρόη εξηπηρετεί την γραμμή Παλούκια - Πέραμα από το Σάββατο 21/05/2011.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 4, 2011 Posted June 4, 2011 Το ΩΚΥΡΡΟΗ σε τρεις σημερινές φωτό. Ενώ επιβιβάζει στην Σαλαμίνα, αναχωρόντας, και προσεγγίζοντας το Πέραμα.
arberi Posted June 5, 2011 Posted June 5, 2011 πολυ ομορφεσ οι φοτο σου σιριε συνχαρητιρια!...απο τι βλεπω ομοσ δεν εχει και πολυ κοσμο στη γραμη τα σκαφη πηγενοερχονται μισο γεματα.....μακαρι τα πραγματα να πανε καλυτερα
Nikos_Chania Posted June 5, 2011 Posted June 5, 2011 Μ' αρέσει που στην μια μεριά είναι με Αγγλικά το όνομα και στην άλλη με Ελληνικά... λες και ξεχωρίζει ποια είναι πλώρη και ποια πρύμη
Thanos... Posted June 6, 2011 Posted June 6, 2011 Κάπως έτσι ξεχωρίζει και ο Πρωτοπόρος V την πλώρη με την πρύμνη, καθώς στην πλώρη έχει την "Αργώ". Φυσικά η πλώρη "κοσμεί" την Ερέτρια και η πρύμνη τον Ωρωπό, βέβαια και κάπως αλλιώς θα μπορούσε να το πει κανείς αυτό...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 4, 2011 Posted July 4, 2011 Ολοκλήρωση κατασκευής του Ε/Γ-Ο/Γ "ΩΚΥΡΡΟΗ" ΠΗΓΗ: ΚΗΠΟΥΡΟΠΟΥΛΟΣ Το Ε/Γ-Ο/Γ «ΩΚΥΡΡΟΗ» αφού ολοκλήρωσε όλες τις εργασίες του, τις δοκιμές του και τις επιθεωρήσεις του, παραδόθηκε την 11η Μαΐου 2011 στην πλοιοκτήτρια εταιρεία από το τεχνικό μας γραφείο με όλα του τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας, όπως αυτά εκδόθηκαν από την αρμόδια αρχή του ΥΘΥΝΑΛ. Το πλοίο ήδη εξυπηρετεί την γραμμή Πέραμα – Σαλαμίνα, εκτελώντας δρομολόγια.Το πλοίο έχει μελετηθεί και έχει κατασκευασθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις των κανονισμών διεθνώς αναγνωρισμένου νηογνώμονα, ώστε να είναι εύκολη η ένταξή του σε αυτόν σε περίπτωση, κατά την οποία χρειασθεί στο μέλλον. Το πλοίο μελετήθηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να έχει την δυνατότητα (κατασκευαστικά) να ταξιδεύσει και σε άλλες γραμμές, μεγαλύτερης απόστασης και πιο ευαίσθητες στους καιρούς. Στο σχεδιασμό του πλοίου έχουν παρουσιασθεί αρκετές νέες ιδέες, οι οποίες, όχι μόνο έχουν διευκολύνει σημαντικά την κατασκευή και λειτουργία του πλοίου, αλλά και έχουν παρουσιάσει μια νέα εκδοχή ως προς την εμφάνιση. Πολλές από αυτές στις ιδέες είναι σίγουρο ότι θα καθιερωθούν και θα εφαρμοσθούν και σε άλλα πλοία, όπως π.χ. η νέα εκδοχή ενσωμάτωσης των πρωραίων ιστών στην κατασκευή του πλοίου. Τα κύρια (τελικά) χαρακτηριστικά του πλοίου είναι τα ακόλουθα : Ολικό μήκος 95,96 μ. Πλάτος ολικό 16,00 μ. Κοίλο 3,90 μ. Βύθισμα θέρους 2,70 μ. Κ.Ο.Χ. 924,95 Κ.Κ.Χ. 527,59 Κύριες μηχανές : 4 x CAT C32 ACCERT 492 KW/1800 RPM Πρόωση : 4 x SCHOTTEL SRP330 Μέγιστη (μέση) συνεχής ταχύτητα : 14,3 κόμβοι Μέγιστη μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες : 750 άτομα με δυνατότητα αύξησης στα 1400 άτομα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 Καμμία σκέψη δεν υπάρχει για "επιστροφή" του εντυπωσιακού αμφίπλωρου στις γραμμές του Ευβοικού ή αν θέλετε πιό συγκεκριμμένα στην γραμμή της Αιδηψού, τουλάχιστον βέβαια όσον αφορά το άμεσο μέλλον, μιας και η εταιρεία του είναι ευχαριστημένη με την απασχόληση του πλοίου στην γραμμή Περάματος - Σαλαμίνας. Να θυμίσουμε εδώ ότι το ΩΚΥΡΡΟΗ ανήκει στην ίδια εταιρεία με τα ΟΣΙΟΣ ΔΑΥΙΔ, ΑΜΑΛΘΕΙΑ και ΚΛΕΙΩ.
pontos Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 Όντως έτσι έχουν τα πράγματα όπως τα λέει ο Σείριος.Απ'ότι ξέρω έχουν αγοράσει κάποια μερίδια (πόντους) Σαλαμίνιοι,αλλά εκτός αυτού αν φύγει θ'αποδυναμωθεί κι άλλο η κοινοπραξία στην οποία ανήκει,κι όπως γνωρίζουμε ήδη έχει χάσει δρομολόγια(τέταρτο).Οπότε καμία σκέψη!!
Panagia Ekatontapiliani Posted September 12, 2014 Posted September 12, 2014 Το πλοίο σε λίγες θα μας αποχαιρετησει!! Φαίνεται το πλοίο να πουλήθηκε σε εταιρεία στο εξωτερικό
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now