George Posted February 13, 2010 Posted February 13, 2010 (edited) Σύμφωνα με πληροφορίες από τον διεθνή χώρο, το ONYX αναχώρησε από τη Γαλλία και έρχεται στην Ελλάδα για επισκευές. Δεν ξέρω λεπτομέρεις πάντως κακές γλώσσες το θέλουν να μη φτάνει καν... Edited February 11, 2018 by Nick the Greek
proud_ionian Posted February 13, 2010 Posted February 13, 2010 ξεσκιουζ μη, ερχεται για επισκευες για να ξαναγυρισει πισω, ερχεται για επισκευες γιατι πουληθηκε εδω ή ερχεται εν πλω για απεναντι απο τη μυτιληνη;
enas chiotis Posted February 13, 2010 Posted February 13, 2010 Μόνο και μόνο η ιστορία του που αναγράφεται στο Σουηδό από το 2008 είναι ένα σήριαλ. Πουλήθηκε σε τούρκους σκραπατζήδες, αυτοί έκαναν πίσω γιατί έχει μπόλικο αμίαντο, μηχανολογικά προβλήματα, εισροή υδάτων στο μηχανοστάσιο, τα πάντα όλα.
proud_ionian Posted February 13, 2010 Posted February 13, 2010 κριμα παντως να παει για διαλυση αυτος ο βαπορας. θα μπορουσε να προσφερει σε πολλες γραμμες στο αιγαιο. απο τη στιγμη που εχει αμιαντο μεσα, απαγορευεται να φυγει εκτος ΕΕ αν δεν αφαιρεθει ο αμιαντος. (θυμαστε το χαμο που ειχε γινει στη Γαλλια με το Κλεμανσω που γυρισε τα μπρος πισω. οι ινδοι δεν το ηθελαν και στη Γαλλια σηκωθηκαν οι πετρς που το αφησε ο Σιρακ να φυγει). οποτε για να φυγει και να μην το βλεπουμε μπροστα μας, δε λεμε οτι παει για σκραπ, λεμε οτι παει και καλα στην Ελλαδα που ειναι χωρα της ΕΕ (ακομη), για να κανει επισκευες. θα κατσει λιγο εδω και θα παει μετα απεναντι "δια τα περαιτερω".
proud_ionian Posted February 15, 2010 Posted February 15, 2010 οι φινλανδοι αδερφοι μας, λενε οτι ειναι οξω απο την πορτογαλια. ενα screenshot απο το AIS που εχουν, λεει destination Turkey;)
polmyt Posted February 15, 2010 Posted February 15, 2010 Οι Γαλλοι εδω, αν εχω καταλαβει καλα,λενε οτι θε ερθει εδω για επισκευες και μετα θα παει Μπαχρειν. Προσωπικα πιστευω το destination στο AIS.
proud_ionian Posted February 15, 2010 Posted February 15, 2010 εξηγησα και παραπανω γιατι μπορει να λενε οτι εφυγε για επισκευες για τον φοβο των ιουδαιων. μπορει κιολας και να περασει και απο εδω οπως τοσα αλλα που ηρθαν εδω για... επισκευες (donatela sikharam, gar, tuxedo etc)
Neptune Posted February 15, 2010 Posted February 15, 2010 Και το VEGA φευγοντας απο Ελευσινα πηγε για επιθεωρηση στη Χαλκιδα. Αλλα τελικα εχασε το δρομο και βγηκε Τουρκια
enas chiotis Posted February 15, 2010 Posted February 15, 2010 Βy the way, η τελευταία λήψη του ais το έχει να κάνει drift (βλ. καραβοφάναρο) στα 25-30 μίλια από την Πορτογαλία, με αναγραφόμενο προορισμό Γιβραλταρ (ας φτάσουμε και βλέπουμε για παρακατω).
enas chiotis Posted February 17, 2010 Posted February 17, 2010 Στο λιμάνι της Λισσαβόνας από χθες σύμφωνα με το site του λιμανιού. Γράφει και ένα ενδεικτικό ETD 22/02 για Λεμεσό, αλλά όπως πάμε μέχρι το καλοκαίρι θα ψάχνουμε τον επόμενο προορισμό.
polmyt Posted March 4, 2010 Posted March 4, 2010 Κανα νεο για το βαπορι εχουμε? Το AIS εχει σαν τελευταια ενδειξη αυτο που μας ανεφερε ο chiotis πιο πανω.Πιθανολογω οτι ακομα εκει πρεπει να ειναι μιας και απο οσο εψαξα δεν εχει περασει το Γιβλαρταρ. Προβλεπω μεγαλο μελλον σε αυτη την ιστορια
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 4, 2010 Posted March 4, 2010 Μιάς και βλέπω έκδηλη την αγωνία για το καμάρι...ο LUIS MIGUEL CORREIA το πέτυχε προ ημερών στη Λισσαβώνα και το φωτογράφισε. Πάντως, απ' ό,τι λέει μάλλον θα μείνει καιρό εκεί πέρα...μέχρι να αναχωρήσει για τον τόπο αναπαύσεως.
polmyt Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 Με το που το πιασουμε στο στομα μας ξεκινησε να ερχεται.Εχει ηδη περασει στη Μεσογειο χωρις να σταματησει στο Γιβραλταρ. Στο AIS βαλανε νεο προορισμο τη Λεμεσο αλλα αυτο δεν λεει και κατι.Τοσες φορες το αλλαξανε Πραγματικα παντως χαρα στο κουραγιο των ναυτικων που ταξιδευουν αυτο το ερηπειο
enas chiotis Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 Στις 17/02 όταν και έφτασε στην Λισσαβόνα επιθεωρήθηκε και βρέθηκαν 9 παρατηρήσεις. Deficiencies : - Alarm signals, Machinery controls alarm - Load lines , Ventilators, air pipes, casings - Operational deficiencies, Other (SOLAS operational) - Propulsion & aux., Propulsion main engine - Radiocommunications, INMARSAT ship earth station - Safety of navigation, Nautical publications - Safety of navigation, Rudder angle indicator - Ship's certificates and documents , Conformance Test Report - Structural safety, Electric equipment in general Από το Γιβραλτάρ και μέσα η ταχύτητα του έπεσε από τα 12 στα 8 μίλια, και έφτασε στη Μάλτα στις 11/03, όπου και τα τελευταίο στίγμα του AIS. Bunkers πρέπει να πήρε από τα βόρεια της Valletta, αλλά δεν φαίνεται να ξεκίνησε από την ράδα της Marsaxlokk που είχε καταλήξει. Τέλος, σαν διαχειρίστρια εταιρεία φαίνεται η Prayati Shipping Pvt Ltd, India .
enas chiotis Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Το πλοίο βρίσκεται στον Περσικό Κόλπο. Πέρασε από το Khor Fakkan και βρίσκεται στο Dubai.
Nick the Greek Posted February 11, 2018 Posted February 11, 2018 Τελικά κόπηκε λίγο μετά το παραπάνω μηνυμα, με το όνομα Kaptain Boris.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now