.voyager Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 (edited) Εδώ και ώρα ψάχνω το θέμα του πλοίου από τη θέση του θαλαμοφύλακα και προς έκπληξή μου -μετά από επιβεβαίωση και του Proud- διαπίστωσα πως δεν υφίσταται... Απεκλεισμένο παρέμεινε, λοιπόν, το πλοίο στο λιμάνι της Bastia από ανθρώπους της Corsica Ferries χθες για 5,5 ώρες, μέχρι τις 00:00 που απέπλευσε τελικά, με αποτέλεσμα να καταπλεύσει στη Μασαλία στις 10:00 το πρωί αντί στις 06:30, πλέοντας με ταχύτητα 23 κόμβων, κατά το marinetraffic. Λόγος του αποκλεισμού ο αντίστοιχος αποκλεισμός στις 02/02 του λιμένα της Bastia από το πλήρωμα του Girolata που απεργούσε, έχοντας ως αποτέλεσμα να "παγιδευτεί" στη Bastia για 24 ώρες το Mega Express Four και να ακυρωθούν 6 δρομολόγια της Corsica, καθώς και να χρειαστεί να γίνουν 2 crossings με Λιβόρνο από το Mega Express Five. Oι πληροφορίες από φίλο μου που εργάζεται στην Corsica. ____________________________ (1995, ex-Αρετούσα) Edited February 17, 2018 by Nick the Greek tag
polmyt Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 To ΑΡΕΤΟΥΣΑ μαζι με τα δυο SUPERFAST ηταν το πλοιο που αλλαξε τα δεδομενα στην Αδριατικη. Νομιζω οτι πρωτοδρομολογηθηκε Πατρα-Ανκωνα και εκανε το δρομολογιο σε 20 ωρες.Τοσο τουλαχιστον θυμαμαι οτι ελεγε η αφισα που υπηρχε μεσα στο πρακτοριο της ΜΙΝΟΑΝ στο Καλιμαρμαρο στην Αθηνα. Κατα την αποψη μου το ομορφοτερο εξωτερικα απο ολα τα νευτευκτα που ηρθαν στην χωρα μας αλλα δυστυχως με αρκετα προβληματα στο μηχανολιγικο κοματι.Ηταν το πρωτο πλοιο που μπηκε το λογοτυπο MINOAN LINES HighSpeed και υποτιθεται οτι ειχε ταχυτητα 27 μιλια αλλα δεν ξερω αν τα επιασε ποτε.Τα τελευταια χρονια του στην Ελλαδα πρεπει να εβγαζε με το ζορι 20-21 μιλια. Καποια στιγμη νομιζω οτι ειχε παρει και μια μινι πυρκαγια το μηχανοστασιο αλλα δεν περνω ορκο για αυτο. Γενικα το συγκεκριμενο ποιο εβγαλε ολα τα παιδικα προβληματα ενος νεοτευκτου απο μια εταιρεια που δεν ειχε χτισει ποτε μεχρι τοτε βαπορι. Το shipspotting εχει αρκετες φωτο σαν GIROLATA και αν ψαξει καποιος θα βρει κι αλλες.
HIGHSPEED 4 Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 H Aρετουσα ειναι πραγματικα μια κουκλα, και γω θεωρω το ομορφοτερο βεοτευκτο της χρυσης δεκαετιας των 90s. Αψογοι εσωτερικοι χωροι ατελειωτες καμπυλες (θυλικο κανονικο) αλλα βεβαια με αναξιοπιστο μηχανολογικο. Παντως θα ταν ενα απο τα ομορφοτερα βαπορια του Αιγαιου αν το χαμε τωρα Ελλαδα και μιας και ειναι της μοδας το topic και με 22 μιλια σκεφτειται την κουκλα Χιο - Μυτηληνη.
minoan Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 To ΑΡΕΤΟΥΣΑ μαζι με τα δυο SUPERFAST ηταν το πλοιο που αλλαξε τα δεδομενα στην Αδριατικη.Νομιζω οτι πρωτοδρομολογηθηκε Πατρα-Ανκωνα και εκανε το δρομολογιο σε 20 ωρες.Τοσο τουλαχιστον θυμαμαι οτι ελεγε η αφισα που υπηρχε μεσα στο πρακτοριο της ΜΙΝΟΑΝ στο Καλιμαρμαρο στην Αθηνα. Κατα την αποψη μου το ομορφοτερο εξωτερικα απο ολα τα νευτευκτα που ηρθαν στην χωρα μας αλλα δυστυχως με αρκετα προβληματα στο μηχανολιγικο κοματι.Ηταν το πρωτο πλοιο που μπηκε το λογοτυπο MINOAN LINES HighSpeed και υποτιθεται οτι ειχε ταχυτητα 27 μιλια αλλα δεν ξερω αν τα επιασε ποτε.Τα τελευταια χρονια του στην Ελλαδα πρεπει να εβγαζε με το ζορι 20-21 μιλια. Καποια στιγμη νομιζω οτι ειχε παρει και μια μινι πυρκαγια το μηχανοστασιο αλλα δεν περνω ορκο για αυτο. Γενικα το συγκεκριμενο ποιο εβγαλε ολα τα παιδικα προβληματα ενος νεοτευκτου απο μια εταιρεια που δεν ειχε χτισει ποτε μεχρι τοτε βαπορι. Το shipspotting εχει αρκετες φωτο σαν GIROLATA και αν ψαξει καποιος θα βρει κι αλλες. Μιας και λόγω φοιτητικής ζωής και την ΑΡΕΤΟΥΣΑ αλλά και τα πρώτα ΣΦ1&2 τα έφαγα με το κουτάλι να πω κ εγώ στα του polmyt ότι όντως ήταν το ποιό όμορφο από τα άλλα δυο (ΙΚΑΡΟΣ/ΠΑΣΙΦΑΗ) και εξωτερικά αλλά και εσωτερικά (όταν βρω τις φώτος θα τις ανεβάσω) Όντως έκανε 20 ώρες ΑΝΚΟΝΑ-ΠΑΤΡΑ. Η Ηγουμενίτσα μπήκε με το ΙΚΑΡΟΣ και μετά με το ΠΑΣΙΦΑΗ Τώρα αν έφτασε ποτέ 27 κόμβους δεν το γνωρίζω! Εκτός από τα μηχανολογικά προβλήματα (στρόφαλοι, μηχανές, πυρκαγιά στο μηχανοστάσιο, firedoors να κλείνουν όλες μαζί μετά από βραχυκύκλωμα κλπ) είχε και κατασκευαστικά, όπως οι εξωτερικές πόρτες που πάντα χαλούσαν οι μεντεσέδες με αποτέλεσμα οι μισές να είναι κλειδωμένες! Βέβαια σε σχέση με τα μετέπειτα Ικαρος & Πασιφάη έκανε πολύ ποιό ήρεμο και αθόρυβο ταξίδι χωρίς το βουητό και την δόνηση των άλλων! Στο τελευταίο ταξίδι με κακοκαιρία που δεν μπορούσες να σταματήσεις ούτε στο κρεβάτι, φύγαμε 2 ώρες μετά το ΣΦ από Ανκώνα, και φτάσαμε 2 ώρες πριν το ΣΦ στην Πάτρα!
mpolo Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 Τρομερο βαπορι.Πολυ εντυπωσιακο τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα..Ηταν πιο ομορφο απο το ΙΚΑΡΟΣ/ΠΑΣΙΦΑΗ για μενα λογο του πιο κοντου φουγαρου.
Earl Granville Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 (edited) Το ΑΡΕΤΟΥΣΑ το είχα ταξιδέψει κι εγώ λίγο πριν το πουλήσουν ένεκα της φοιτητικής ζωής στην Ιταλία ,όμοια περίπτωση με τον φίλο mavrios. To βαπόρι εσωτερικά δεν παιζόταν.Προσωπικά το πιο όμορφο εσωτερικά των Μινωικών και το πιο καλόγουστο.Εμοιαζε λίγο με τα ΙΚΑΡΟΣ/ΠΑΣΙΦΑΗ αλλά είχε ένα τόνο πολυτέλειας παραπάνω. Σε σχέση με τα φαστα Ι & ΙΙ οι χώροι του ήταν πολύ περισσότεροι και πιο πολυτελείς.Όμως τα μικροπροβλήματα προβλήματα δεν το άφησαν να γίνει ανταγωνιστικό στην γραμμή και να καθιερωθεί όπως τα κόκκινα. Οι 20 ώρες ποτέ δεν επιτεύχθηκαν.Αντιθέτως το βαπόρι έκανε 23-24 ώρες , 3-4 παραπάνω από τα σούπερφαστ που έκαναν το απευθείας 20 νταν. Παρόλα αυτά ως βαπόρι έγινε ο πρόδρομος δύο υπέροχων πλοίων του ΙΚΑΡΟΥ και του ΠΑΣΙΦΑΗ που ποτέ δεν προβλημάτισαν την εταιρεία τους και προσωπικά τα θεωρώ τα καλύτερα που έχτισαν οι Μινωικές. Edited February 5, 2010 by Earl Granville
proud_ionian Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 20 ωρες δεν εκανε ποτε. μονο στα ονειρα του σφηνια και του κληρονομου. 20 εκαναν τα 2 πρωτα κοκκινα. το αρετουσα στα καλα του εκανε 22 ωρες (χωρις ηγουμενιτσα). απο ταχυτητα: 25,7 μεγιστη το διαφημιζαν οι μινωικες, 24 υπηρεσιακη λεγανε ημιεπισημως, αλλα στα καλα του πηγαινε γυρω στα 23-23.5. οταν λεμε καλα του λεμε τα 2 πρωτα χρονια που πηγαινε aoncona. μετα σιγα σιγα αρχισε η κατρακυλα και 2 φορες που ξαναρθε ancona σε ετησιες ικαρου/πασιφαης, εκανε 24 ωρες απευθειας και 26 με ηγουμενιτσα. βαπορι εντυπωσιακο εμφανισιακα, μοναδικο απο αποψη πολυτελειας για τη γενια του, αλλα με παρα πολλα προβληματα. τα ειπαν τα παιδια παραπανω, τα εχουμε πει και σε αλλα threads και γενικως στο τελος ειχε καταντησει δυσφημιση για την εταιρεια του. επισης λιγους μηνες πριν φυγει, αποτελεσε και την πετρα ενος μινι "σκανδαλου". υποτιθεται οτι θα το αγοραζε η (τοτε) hellas flying dolphins, εδωσε και προκαταβολη στις μινωικες (γυρω στα 20εκ νομιζω) απ'ευθειας και οχι σε δεσμευμενο κοινο λογαριασμο οπως ειναι η πρακτικη και τελικα η "πωληση" ακυρωθηκε. πολλοι υποστηριξαν τοτε οτι η ιστορια αυτη ηταν εμμεση ταμειακη διελυκολυνση της θυγατρικης προς τη μητρικη. με το αρετουσα εμαθαν να χτιζουν και οι μινωικες και το fossen:cool:, αλλα επανασταση δεν ηταν. επανασταση ηταν τα κοκκινα. (στο gallery ειχα ανεβασει φωτο, μια εν πλω)
Neptune Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Να προσθεσω την εντυπωσιακα φαρδια πρυμη και γκαραζ του. 27 μετρα φαρδος δεν το βλεπουμε ευκολα.
.voyager Posted February 6, 2010 Author Posted February 6, 2010 (edited) Σημαντικές πληροφορίες από όλους και από τον Proud, ειδικά τα περί ταχύτητας, κι είναι σωστή απόλυτα η κατακλείδα του: "Επανάσταση ήταν τα κόκκινα"... Edited February 6, 2010 by .voyager
polmyt Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Την επανασταση μπορει να μην την εφερε γιατι συνεπεσε μαζι με τα δυο κοκκινα αλλα νομιζω οτι ηταν κατι διαφορετικο για τα μεχρι τοτε δεδομενα της Αδριατικης Τουλαχιστον αυτη την εντυπωση εχω αν κρινω απο το ποια βαπορια υπηρχαν εκεινη την εποχη. Ηταν και το πρωτο νευοτευκτο που μας ειχε ερθει τοτε.Αν δεν κανω λαθος πρωτα ηρθε η ΑΡΕΤΟΥΣΑ και μετα τα δυο πρωτα κοκκινα
proud_ionian Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 το αρετουσα ηρθε τελευταιο. ξεκινησε τελη ιουνιου, ενω τα κοκκινα ξεκινησαν απριλιο και ιουνιο του 1995. περα απο αυτο παραγγελθηκε και τελευταιο. η παραγγελια των κοκκινων εκλεισε το καλοκαιρι του 1993, ενω οι μινωικες οριστικοποιησαν πολυ μετα. νομιζω υπεγραψαν ανοιξη του 94. αν δεν κανω λαθος σε ενα αφιερωμα στο αρετουσα στον "Ε", καποιος απο την εταιρεια ελεγε οτι το βαπορι απο την θεση της τροπιδας μεχρι την παραδοση, πηρε 360 μερες
minoan Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 93 παραγγέλθηκε 95 έκανε το πρώτο δρομολόγιο 98 Ικαρος 99 Πασιφαη ΥΓ. 22 ώρες έλεγε η διαφήμιση της ΜΙΝΟΑΝ για το ΠΑΤΡΑ ΑΝΚΩΝΑ όχι 20
proud_ionian Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 δεκεμβριο του 97 ξεκινησε ο ικαρος και ιουλιο του 98 το πασιφαη (νομιζω 4/7). απο το 93 συζητουσαν αλλα αργησε να κλεισει το deal. θυμαμαι τη δηλωση οτι χτιστηκε σε 360 μερες
superfastship Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 Με αυτά και με αυτά θυμή8ηκα ένα τα3ίδι που είχα κάνει με το αρετούσα, όταν αυτό πήγαινε βενετία και το είχαμε λατρέψει πραγματικά (οικογενειακώς τουλάχιστον). Ανταγωνιστής του τότε ήταν ο μπλέ ορίζοντας, ο οποίος ήταν πιο αργός και έφτανε βενετία 2-3 ώρες πιο μετά. Στο συγκεκριμένο τα3ιδι, στη μέση της διαδρομής, μας έπιασε μια βλάβη σε μία μηχανή και τα3ιδεύαμε αναγκαστικά πιο αργά. Πριν ενημερω8ούμε για το οτιδήποτε κοιτάω απο το παράθυρο και βλέπω τον ορίζοντα να μας περνάει με ταχύτητα και λέω κάτι δεν πάει καλά. Εκείνη τη στιγμή κοιτάει και μια κυρία έξω απο το παράθυρο και φωνάζει ότι ο ορίζοντας φτάνει πιο μετά από εμάς βενετία και αναστατωθήκαμε ολοι και πήγαμε στη reception όπου μας ενημέρωσαν. Αποτέλεσμα: φτάσαμε με μπόλικες ώρες καθυστέρηση βενετία, συγκεκριμένα όταν ο ορίζοντας ήταν έτοιμος για το ταξίδι της επιστροφής
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Μιάς και όλες οι φωτό του πλοίου στην gallery είναι Πατρινιές, ας δούμε και την ΑΡΕΤΟΥΣΑ στον Πειραιά, στις 28 Ιουνίου 1995. Φωταγωγημένο και σημαιοστολισμένο, μάλλον ήταν η επίσημη παρουσίαση του πλοίου. Πράγματι, όμορφο και επιβλητικό πλοίο.
Nick the Greek Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Αφού το θέτεις έτσι αγαπητέ Νηρέα, ας δούμε και μια Μαρσεγιέζικη για να δέσει το γλυκό Ζητώ συγνώμη για την περίεργη γωνία αλλά είναι τραβηγμένη από το αυτοκίνητο εν μέσω μποτιλιαρίσματος
proud_ionian Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 μια και το θυμηθηκαμε και γενικως ανοιγουμε σεντουκια, δυο ακομη (σημαιοστολισμενες) φωτο του αρετουσα το 1995. δεν εχω σημειωσει ημερομηνια, αλλα υποθετω οτι ειναι ειτε 28/10, ειτε Χριστουγεννα. στο 16 ειναι δεμενο, μονο του και μια με φοντο το αιωνιο λατω. (ακουσα οτι η ΝΕΛ σχεδιαζε να το ναυλωσει για χιο μυτιληνη, αλλα εκανε πισω μετα τις αντιδρασεις των χιωτων οτι ειναι παλιο και πρεπει να παει για scrap:p)
NHSOS XIOS Posted March 19, 2011 Posted March 19, 2011 Για ετησια θα παει το πλοιο στην Τουρκια λογω των απεργιων που γινονται απο τους ναυτικους της SNCM.Θα φορεσει και τα καινουργια χρωματα της La Meridionale,περισσοτερα εδω.
giorgos_249 Posted March 19, 2011 Posted March 19, 2011 Αντι να παει για ετησια στην Πόλη δεν θα συνέφερε να κάνει στην Ελλάδα την ετήσια; Αραγε γιατι δεν ερχεται εδω; Είναι ότι φοβούνται μη γυρίσει το βαπορι στα παλια του λημέρια και δεν θέλει να φύγει ή μήπως δεν εμπιστεύονται τα ελληνικα ναυπηγεια ουτε για μια ετησια ;;;;;
Neptune Posted March 19, 2011 Posted March 19, 2011 Να φυγουν απο τις απεργιες εκει και να μπλεξουν με τις απεργιες και τα σωματεια εδω? Μπα δε νομιζω... Δυστυχως
polmyt Posted March 19, 2011 Posted March 19, 2011 Θεωρω οτι το θεμα ειναι αρκετα πιο πρακτικο και εχει να κανει καθαρα με οικονομικους λογους.
Nils Holgersson Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 (edited) 27/3 μας έλεγε ο Γάλλος στο λινκ του NHSOS XIOS οτι θα φύγει από την Γαλλία αλλά δεν πειράζει.Αυτή την ώρα η ΑΡΕΤΟΥΣΑ στο Κεντρικό Αιγαίο με κατεύθυνση την Τουρκία. Edited March 24, 2011 by Nils Holgersson
proud_ionian Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 μακαρι να εκανε και κανενα stop over εδω, να το βλεπαμε και λιγο. πως περναν τα χρονια παντως το αρετουσα που εμοιαζε θηριο και εντυπωσιαζε τον κοσμο το 95, κλεινει τα 16.
Neptune Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 Οχι μονο κλεινει τα 16 αλλα ταξιδευει και με τα ιδια νουμερα... Βεβαια ποτε δεν επιασε τις ταχυτητες των 2 πρωτων Φαστ.. Αν λεμε οτι τα 2 φαστ ηταν "πειραματικα" αυτο ηταν μια κακη αντιγραφη τους
MILTIADIS Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 πως περναν τα χρονια παντως το αρετουσα που εμοιαζε θηριο και εντυπωσιαζε τον κοσμο το 95, κλεινει τα 16. Σκεφτειτε και το ΛΑΤΩ που κλεινει τα 36 πως εντυπωσιαζε καποτε τον κοσμο το 75 και πως τωρα.. Οχι μονο κλεινει τα 16 αλλα ταξιδευει και με τα ιδια νουμερα.Αν λεμε οτι τα 2 φαστ ηταν "πειραματικα" αυτο ηταν μια κακη αντιγραφη τους Τα 16 κλεινει ειπαμε φιλοι μου οχι τα 56 για να λεμε οτι ειναι πεσμενο το βαπορι.. Αντιγραφη των σουπερφαστ??Τι το κοινο εχουν?να πει κανεις για τα ΙΚΑΡΟΣ/ΠΑΣΙΦΑΗ εκει ναι εμοιαζαν και λιγο αλλα το ΑΡΕΤΟΥΣΑ καμια σχεση.Ασε που δεν ειναι δυνατον να μιλαμε για απομιμηση απο τι στιγμη που το 1 και η αρετουσα χτιζοντουσαν την ιδια ακριβως περιοδο..Εκτος αν εχουμε αποδωσει στα σουπερφαστ τον τιτλο της παγκοσμιου πρωτοποριας σε θεματα ταχυτητας,οποτε ναι θα πρεπει να τα θεωρουμε απλησιαστα!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now