Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Μα δεν ξεφορτώθηκε μόνο αυτό. Εκτός από αυτά που έφυγαν λόγω 35ετίας που ίσχυε τότε (ΕΞΠΡΕΣ ΝΑΪΑΣ, ΕΞΠΡΕΣ ΕΡΜΗΣ και το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ αν δεν είχε την μοιραία κατάληξη) και το εμφανώς προβληματικό ΕΞΠΡΕΣ ΑΡΗΣ που μάλλον δεν ήξεραν τα "κουμπιά" του, όλα τα υπόλοιπα πήγαν τζάμπα. Εκτός από το ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ, θυμίζω: ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ, ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗ, ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗ, ΕΞΠΡΕΣ ΜΗΛΟΣ, ΕΞΠΡΕΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ, ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ, ΕΞΠΡΕΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ και λίγα χρόνια αργότερα το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ αφού πηγαινοερχόνταν  στις Αζόρες. Όλα συνέχισαν καρριέρα αλλού, ή πήγαν για σκράπ πρίν την ώρα τους και αφού στο μεταξύ σταμάτησε να ισχύει η 35ετία.

Ο Nick the Greek εννοεί την MFD και όχι τον καπτά Μάκη. Αυτό το είχε κανει ο δεύτερος με αρκετά πλοία του (και με την πρώτη ΔΗΜΗΤΡΑ, μετά ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 2).

Ξέχασα και το ΕΞΠΡΕΣ ΑΝΕΜΟΣ.

Μόνο το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ και το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ επιβίωσαν 

Posted

Κατά τη γνώμη μου, κάποια από τα πλοία καλώς έφυγαν όταν έφυγαν και σε αυτά σίγουρα ανήκει και ο Άδωνις.

Posted
4 hours ago, SAMAINA said:

 (και με την πρώτη ΔΗΜΗΤΡΑ, μετά ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 2).

Αυτή ήταν η πρώτη ΡοΜιλΝτα. 

Posted

Στη φωτογραφία της προηγούμενης σελίδας μπορούμε να παρατηρήσουμε και μια άλλη μικρή λεπτομέρεια του σκαριού. Προσέξτε πως στην πλώρη υπάρχει κλίση της λαμαρίνας πρός τα επάνω η οποία μεγαλώνει όσο πλησιάζει κανείς στην άκρη της πλώρης. Πολύ ενδιαφέρουσα σχεδιαστική λεπτομέρεια, η οποία σίγουρα κάποιον σκοπό θα εξυπηρετούσε. Οι Αγαπητοί επέλεξαν να το αλλάξουν (και)αυτό με συνέπεια η πλώρη να είναι πια μια ευθεία γραμμή από τον καθρέφτη και πέρα. Κι εδώ κάποιον λόγο θα είχαν, αναρωτιέμαι ποιόν. 

Posted

Δεν νομίζω να υπήρχε κάποιος πρακτικός λόγος, πιστεύω πως έγινε στο πλαίσιο της γενικότερης μετασκευής της πλώρης. Και οι Απόλλωνες στην πλώρη αρχικά είχαν ρέλια, τα παραπέτα μπήκαν εδώ. 

Posted
5 hours ago, stathis said:

Αυτή ήταν η πρώτη ΡοΜιλΝτα. 

Ναι, έχεις δίκιο. Μπερδέψαμε τις Δήμητρες (-ούλες) με τις Ρομίλντες😁

Posted

Μου φαίνεται πως λόγω του γεγονότος πως ο μηχανισμός του visor παραήταν ογκώδης για το συγκεκριμένο πλοίο, προσπαθούσαν να το καμουφλάρουν πίσω από τα παραπέτα της πλώρης. 

Posted
4 hours ago, Nick the Greek said:

Στη φωτογραφία της προηγούμενης σελίδας μπορούμε να παρατηρήσουμε και μια άλλη μικρή λεπτομέρεια του σκαριού. Προσέξτε πως στην πλώρη υπάρχει κλίση της λαμαρίνας πρός τα επάνω η οποία μεγαλώνει όσο πλησιάζει κανείς στην άκρη της πλώρης. Πολύ ενδιαφέρουσα σχεδιαστική λεπτομέρεια, η οποία σίγουρα κάποιον σκοπό θα εξυπηρετούσε. Οι Αγαπητοί επέλεξαν να το αλλάξουν (και)αυτό με συνέπεια η πλώρη να είναι πια μια ευθεία γραμμή από τον καθρέφτη και πέρα. Κι εδώ κάποιον λόγο θα είχαν, αναρωτιέμαι ποιόν. 

 Εμοιαζε ετσι με Superferry 2 που ηταν το must της εποχης,οπως κ τα μπαλκονια που εβαλε στο καθρεπτη ασχετα οτι δε το βοηθουσε μετα!παντως το βαπορι ηταν σβουρα,το εκανε ο Βαβαλος οτι ηθελε κ δυνατο αναποδα κ  ο δρομος του τρενο το γρηγοροτερο του Channel που ηρθε Αιγαιο

Posted

Εσωτερικο δαιδαλωδες...γκαραζ οχι καλο...σαν Δημητρα καλοθαλασσο και ταχυτητα καπου στα 19.5 με 20...Δε το πηγαιναν πανω απο 18.5....Σαν Ναιας Εξπρες εγινε απο ξεσαβουρα....σαβουρα στη συμπεριφορα.Βεβαια αυξησε ταχυτητα αλλα τι να το κανεις...Το 96 με 9αρι εκανε τη Συρο 6 και 50...Οποιος κτλβε κτλβε...

Posted

Το καράβι καλό αλλά ότι ήταν να προσφέρει, το προσέφερε! Για παραπάνω δεν μπορουσε ούτε σε βασική γραμμή αλλά ούτε και σε άγονη μιάς και από την δεκαετία του 2010 κι έπειτα οι άγονες των Κυκλάδων εξυπηρετούνται από τα μικρά μπλου. Καμιά τυχη δηλαδή. 

  • 4 weeks later...
Posted
On 12/22/2023 at 8:34 PM, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Εσωτερικο δαιδαλωδες...γκαραζ οχι καλο

 

Δε νομίζω πως ήταν δαιδαλώδες το εσωτερικό, έναν διάδρομο είχε στα αριστερά που έφτανε από την πλώρη ως την πρύμη και είχες πρόσβαση σε όλους τους χώρους του πλοίου. Το γκαράζ μικρούλι ήταν αλλά νέτο. Ένα μπουλμέ στη μέση και 2 + 2 γραμμές φόρτωσης εκατέρωθεν.

  • 1 year later...
Posted

Έπεσα πριν λίγο σε και φωτογραφία αρκετά σπάνια και η μόνη (μάλλον) φωτογραφία του συγκεκριμένου πλοίου στο συγκεκριμένο νησιωτικό σύμπλεγμα... Θεωρώ αξίζει να την έχουμε στο Forum και για αυτό την ανεβάζω. 

Εξπρές Άδωνις λοιπόν σε μια άφιξη του στην Σκόπελο, μια γραμμή που λίγοι το θυμούνται...

Η πολύ όμορφη φωτογραφία ανήκει στον Κώστα Ανδρέου από την Σκόπελο 

FB_IMG_1741537871222.jpg

Posted

Ταίριαζε αρκετά στη γραμμή των Σποράδων.

Πολύ καλό στη μανούβρα(ήταν σβούρα) πολύ καλή ταχύτητα(20 κόμβοι),οικονομικό και ιδανικό μέγεθος.

Απορώ πως δε το μονιμοποίησαν στη γραμμή.Και άφησαν το Χαρούλα που του έριξαν και ένα σωρό λεφτά να το βελτιώσουν και να το κάνουν "βαπορι".

Αδικημένο βαπόρι ίσως το ποιο αδικημένο της γενιάς του.

Posted

Ισως επειδή το Χαρουλα δεν έκανε πουθενά αλλού ενώ το Εξπρές Αδωνις ήταν μπαλαντέρ για αρκετές γραμμές στην εποχή του. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...