MILTIADIS Posted March 27, 2022 Posted March 27, 2022 Ακουγεται αυτες τις μερες οτι αν δεν ικανοποιησει η κυβερνηση καποια αιτηματα των μεταφορεων σχετικα με το φπα και τα καυσιμα θα ξεκινησουν απεργια διαρκειας απο τις 13/4.Σχετικη αποφαση πηρε και επισημα η ΟΦΑΕ.
georgios express Posted June 26, 2024 Posted June 26, 2024 11 hours ago, LoveBoat said: .... η μετακίνηση μέσω Ηγουμενίτσας λόγω κόστους της Εγνατίας(κόστος διοδίων) είναι ασύμφορη για ορισμένες χώρες...ήδη φέτος ορισμένες εταιρείες φορτηγών (κυρίως Τουρκικές) που έστελναν σημαντικό αριθμό φορτηγών μέσω Ηγουμενίτσας, στέλνουν πολύ λιγότερα... Λαμβάνοντας υπ' όψιν και το σχόλιο του @proud_ionian, προκειμένου να μην εικοτολογούμε και επειδή οι αριθμοί δεν λένε ψέμματα, θα ήταν ενδιαφέρον κάποιος γνώστης αλλά και μερακλής, να κάνει την άσκηση: Σ=Καύσιμα (βάσει διανυομένων χιλιομέτρων)+διόδια Εγνατίας* (αλλά και των εναλλακτικών** της)+εισιτήρια πλοίου (με ενδεχόμενες εκπτώσεις). Ενδεχομένως αυτή (η σχετικά απλοποιημένη) προσέγγιση ίσως θα μπορούσε να δείξει προς τα που οδεύει η αγορά. * Τα διόδια της Εγνατίας δεν είναι ιδιαιτέρως ακριβά για ΙΧΕ (αν και πρόσφατα, με την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας αυξήθηκαν): Τελευταία φορά που πέρασα (2/2024) Μάλγαρα=€1,20, Πολύμυλος=€1,40, Σιάτιστα=€1,50, κοκ. Για τα φορτηγά δεν γνωρίζω. ** Σε Αλβανία, Μαυροβούνιο, Σερβία, Β. Μακεδονία, Βουλγαρία, οι αυτοκινητόδρομοι δεν έχουν διόδια; Who knows?
LoveBoat Posted June 26, 2024 Posted June 26, 2024 (edited) Ο ένας παράγοντας (διόδια): ΕΓΝΑΤΙΑ https://www.epiruspost.gr/aytes-tha-einai-oi-nees-times-sta-diodia/ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ https://ofae.gr/el/nea/international-news/times-diodiwn-bgnxlm-gia-forthga-oxhmata-sth-boylg/ ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ https://www.kodino.com/uk/el/taxidevontas-me-aftokinito-stin-evropi/voria-makedonia Edited June 27, 2024 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted June 27, 2024 Posted June 27, 2024 (edited) Επειδή έγινε... μη εξουσιοδοτημένη μνεία του ονόματός μου, να διευκρινήσω ότι δεν έχω μιλήσει για θάνατο της Ηγουμενίτσας ή κάτι αντίστοιχο, αλλά ότι ένα μέρος της κίνησης, περισσότερο αυτής που προορίζεται για τους 2 βόρειους γείτονες, θα μεταφερθεί σταδιακά προς τις γραμμές του Δυρραχίου. Σε κάθε περίπτωση, σημαντικός παράγοντας στην εξίσωση του τελικού κόστους είναι οι τιμές των ναύλων. Σε 3 χρόνια που θα έχουμε τα νεότευκτα γίγας, θα υπάρχουν και άλλες δυνατότητες τιμολόγησης. Ο Grimaldi, που είναι από τους μεγαλύτερους παίκτες στις συνδυαστικές μεταφορές φορτίων, έχει επενδύσει στην Ηγουμενίτσα και στην Ελλάδα, όχι στην Αλβανία Edited June 27, 2024 by proud_ionian
Z.Gk. Posted June 27, 2024 Posted June 27, 2024 Έτσι είναι, ο Grimaldi είναι, πλέον, ο βασικός παίκτης της Αδριατικής και όπως έχουμε δει και ευέλικτος είναι, αλλά και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό δείχνει να έχει. Προφανώς, είναι και τεράστιο οικονομικό μέγεθος και μπορεί να στηρίξει τις επενδύσεις του, σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους. Το ζήτημα, όπως το βλέπω εγώ, είναι ότι εκεί που κυριαρχούσαμε στην Αδριατική, τώρα πια ούτε σχέδιο υπάρχει, ούτε όραμα, ούτε διάθεση για κάποιον πειραματισμό ρε παιδί μου.
Annivas Posted June 27, 2024 Posted June 27, 2024 Έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα. H κυριαρχία των Ελληνικών Εταιρειών όπως καταγράφηκε στα 90s & 00s έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί. Οι Μινωικές πέρασαν εξ'ολοκλήρου στην κυριότητα του Grimaldi εδώ και πολλά χρόνια, Η ΑΝΕΚ σε κατάσταση εντατικής διασώθηκε μέσω συγχώνευσης από την Attica και η τελευταία, μονάχα τα σινιάλα της έχουν να θυμίζουν σε κάτι από το παρελθόν της. Στον ορίζοντα δεν διαφαίνεται κανένας σύγχρονος Παναγόπουλος, οπότε φυσικό επακόλουθο είναι ο Grimaldi να εδραιώνει την κυριαρχία του ολοένα και περισσότερο.
proud_ionian Posted June 27, 2024 Posted June 27, 2024 Συμφωνώ και με τους δύο σας, αλλά ακόμη και έτσι ο G, όσον αφορα την Αδριατική και τα Βαλκάνια, έχει επενδύσει και συνεχίζει να επενδύει, στην Ελλάδα όχι στην Αλβανία.
Cpt Smith Posted June 27, 2024 Posted June 27, 2024 (edited) Στην Αλβανία και στο Μαυροβούνιο δεν έχουν διόδια, βασικά δεν έχουν καν αυτοκινητόδρομους όπως τους ξέρουμε εμείς, τώρα πάνε να ξεκινήσουν κάτι έργα στην Αλβανία. Στη Σερβία έχουν 20 ευρώ τα διόδια και διασχίζεις όλη τη χώρα σε αυτοκινητόδρομο και πληρώνεις στις εξόδους, στα Σκόπια έχει διόδια από τη Γευγελή μέχρι το Κουμάνοβο γύρω στα 5 ευρώ για 170 χιλιόμετρα, στη Βουλγαρία έχει βινιέτα 5,5 ευρώ για μια εβδομάδα ενιαία για τα ΙΧ και τις μοτοσυκλέτες. Οι τιμές σε όλες αυτές τις χώρες είναι για τα ΙΧ και λίγο πιο φθηνές για τις μοτό. Πλέον μου είναι πολύ πιο φθηνό να πάω στη Βενετία με το αυτοκίνητο που καίει αέριο παρά με το πλοίο, το πλοίο είναι ασύμφορο και πανάκριβο, το πολύ να κάνω μια διανυκτέρευση στο Βελιγράδι ή στη Νις. Edited June 27, 2024 by proud_ionian quote
georgios express Posted June 27, 2024 Posted June 27, 2024 Αφού ζητήσω την συγγνώμη Του 😂 επειδή παρεβίασα την τρίτη από τις Δέκα Εντολές και μη όντας οικείος ή γνώστης των επιχειρηματικών δεδομένων, αφού διάβασ όλα τα παραπάνω πιστεύω ότι με δεδομένη την ισχύ (επιχειρηματική και πολιτική) του Εμμανουήλ Grimaldi καθώς και το mondus operandi και την στοχοπροσήλωσή του, η Ηγουμενίτσα δεν θα παύσει να παίζει τον πιό σημαντικό ρόλο, έστω και αν χάσει μερίδιο. Υποθέτω ο G. το αναμένει και δεν θα τον αιφνιδιάσει.
Nick the Greek Posted April 3 Posted April 3 Έχει ένα μικρό ενδιαφέρον να δούμε τι είδους φορτηγά φορτώνουν τα ferry και τα roro στη Σουηδία(κυρίως) αλλά και σε Νορβηγία και Φινλανδία. Εδώ μπορείτε να δείτε τις εγκεκριμένες συνδέσεις.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now