Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Μολις τωρα ειδα οτι το πλοιο δεν εχει θεμα και το θεωρησα μεγα σφαλμα καθως το θεωρω μαζι με το αδερφακι του τα κορυφαια πλοια που εχτισε ο Παναγοπουλος (απο τα 12)

Δωρο 4 φωτογραφιες απο το δεξαμενισμο του στη μακρινη Αυστραλια

Πλωρη
Πλαι
Μασκα
Δευτεροπρυμα

Edited by Nick the Greek
tag
  • 1 year later...
Posted

θυμαται κανεις σε ποιο ναυπηγειο ειχε επισκευαστει μετα τη φωτια του 1999; αν θυμαμαι καλα, μετα το ξεφορτωμα των φορτηγων στο σκαραμαγκα και τα γραφειοκρατικα με τις ασφαλειες, πηγε σε ναυπηγειο του εξωτερικο και γυρισε του κουτιου μετα απο 3 μηνες.

  • 4 years later...
Posted

συμφωνα με αυστραλεζικη εφημεριδα (το link υπαρχει και στα yahoogroups), προσφατα ολοκληρωθηκε η ανακαινηση του πλοιου και του αδελφου του.

 

μαλλιστα εγινε και θεμα γιατι σε εργο χρηματοδοτουμενο απο τον πολιτειακο προϋπολογισμο της τασμανιας, χρησιμοποιηθηκαν παρα πολλοι αλλοδαποι εργατες.

 

θυμιζω οτι η ΤΤ Line ανηκει στην πολιτειακη κυβερνηση της τασμανιας και εχει παρελθον χρηστης διαχειρισης.

  • 5 months later...
Posted

θυμιζει πολυ την αντιστοιχη περιπετεια του ΧΙ στην ancona προπερσυ.

 

εκτος απο το πλοιο (επαθε ζημια ο πλωριος καταπελτης), διαλυθηκε και το linkspan.

Posted (edited)

Βλέπουμε πως βάλανε κι αυτό το "THE NEW" στις μπάντες του μετά την εξαιρετική ανακαίνιση, αλλά και μουστάκια στηρίζοντας το Movember Foundation. Το συγκεκριμένο δίδυμο είναι σχεδιαστικά πιο κοντά στο άλλο δίδυμο V και VI παρά σε οποιαδήποτε της πρώτης μαμάς, αλλά κάποιες διαφορές το καθιστούν ομορφότερο από το δεύτερο.

 

12182508_10205172983905514_3756184834106

Edited by .voyager
  • 3 months later...
Posted

Απορω γιατι συνεχιζε να ταξιδευει με τον καιρο στο πλευρο με τετοια κυματα βουνα.

 

Ισως εφτασε κοντα στις 45 μοιρες η μπαταρισια γραφουν. Δηλαδη στο οριο να εχουμε κλαματα...

 

Παντως πρεπει να ηταν το Spirit Of Tasmania I, στο AIS αυτο φαινεται να ταξιδευε ξημερωματα (τοπικη ωρα) 3/5 για Τασμανια.

  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...
Posted

Να κάνω μια αφελής ερώτηση, "Με τέτοιους ωκεανούς να κροσάρουν και τέτοιες θάλασσες-φίδια, γιατί η Αυστραλοί δεν πήγαν σε κάνα Γιαπωνέζικο θηρίο, που έχουν καταλληλότερη γάστρα για ωκεάνιους πλόες, σε σχέση με Ευρωπαϊκές σχεδιάσεις, και με μια μετασκευούλα να το έφερναν στα μέτρα τους μόνο πήραν τα Superfast III&IV??"

Posted

Χωρίς να γνωρίζω μπετόν την απάντηση, πιθανολογώ γιατί αυτό που χρειάζονται τα γιαπωνέζικα δεν είναι απλά μετασκευούλα. Πέρα από το κομμάτι λαμαρινοδουλειά όπου θα χρειαστούν καταπέλτες, ρεμέτζα κλπ είναι και το ξενοδοχειακό, είναι οι σωληνώσεις, μονώσεις, είναι πολλά και διάφορα. Αυτό που ξέρω από τα ποντοπόρα επίσης είναι πως τα ιαπωνικά ναυπηγεία προκειμένου να ανταγωνιστούν όσο μπορούν τους Κινέζους, όταν δίνουν μια τιμή για ένα bulkcarrier πχ, τα specs της λαμαρίνας είναι το απόλυτο minimum που θέλει μια κλάση IACS, εκεί που προσπαθούν να είναι πρωτοπόροι είναι σε γάστρα, καταναλώσεις, coatings κλπ. Ενώ πλοία που είναι χτισμένα από την Ευρώπη για την Ευρώπη, είναι σχεδόν έτοιμα, plug and play που λένε και στη Λεπενού.

  • 1 year later...
Posted

Σύμφωνα με το fb της εταιρίας του, σε χθεσινοβραδινό δρομολόγιο φούντωσε ένα φορτηγό. Η μηχανή του για την ακρίβεια.

Η φωτιά σβήστηκε με ίδια μέσα.

Έχει ένα θέμα με τις φωτιές είναι η αληθεια .

  • 2 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...