Neptune Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 (edited) Μολις τωρα ειδα οτι το πλοιο δεν εχει θεμα και το θεωρησα μεγα σφαλμα καθως το θεωρω μαζι με το αδερφακι του τα κορυφαια πλοια που εχτισε ο Παναγοπουλος (απο τα 12) Δωρο 4 φωτογραφιες απο το δεξαμενισμο του στη μακρινη Αυστραλια Πλωρη Πλαι Μασκα Δευτεροπρυμα Edited February 14, 2018 by Nick the Greek tag
proud_ionian Posted April 27, 2011 Posted April 27, 2011 θυμαται κανεις σε ποιο ναυπηγειο ειχε επισκευαστει μετα τη φωτια του 1999; αν θυμαμαι καλα, μετα το ξεφορτωμα των φορτηγων στο σκαραμαγκα και τα γραφειοκρατικα με τις ασφαλειες, πηγε σε ναυπηγειο του εξωτερικο και γυρισε του κουτιου μετα απο 3 μηνες.
Neptune Posted April 27, 2011 Author Posted April 27, 2011 Σωστα εφυγε για τα Blohm+Voss στο Αμβουργο οπου επεστρεψε μετα απο λιγο καιρο. Αυτο εγινε γιατι ηταν τα μοναδικα που μπορουσαν να παραδωσουν το πλοιο ταχυτερα
proud_ionian Posted August 5, 2015 Posted August 5, 2015 συμφωνα με αυστραλεζικη εφημεριδα (το link υπαρχει και στα yahoogroups), προσφατα ολοκληρωθηκε η ανακαινηση του πλοιου και του αδελφου του. μαλλιστα εγινε και θεμα γιατι σε εργο χρηματοδοτουμενο απο τον πολιτειακο προϋπολογισμο της τασμανιας, χρησιμοποιηθηκαν παρα πολλοι αλλοδαποι εργατες. θυμιζω οτι η ΤΤ Line ανηκει στην πολιτειακη κυβερνηση της τασμανιας και εχει παρελθον χρηστης διαχειρισης.
Blue Star Delos Posted January 14, 2016 Posted January 14, 2016 (edited) Θέματα είχε το πλοιο στη Μελβουρνη εξ αιτίας της κακοκαιρίας ενώ ηταν δεμένο. Edited January 14, 2016 by proud_ionian ferries outside europe
proud_ionian Posted January 14, 2016 Posted January 14, 2016 θυμιζει πολυ την αντιστοιχη περιπετεια του ΧΙ στην ancona προπερσυ. εκτος απο το πλοιο (επαθε ζημια ο πλωριος καταπελτης), διαλυθηκε και το linkspan.
.voyager Posted January 14, 2016 Posted January 14, 2016 (edited) Βλέπουμε πως βάλανε κι αυτό το "THE NEW" στις μπάντες του μετά την εξαιρετική ανακαίνιση, αλλά και μουστάκια στηρίζοντας το Movember Foundation. Το συγκεκριμένο δίδυμο είναι σχεδιαστικά πιο κοντά στο άλλο δίδυμο V και VI παρά σε οποιαδήποτε της πρώτης μαμάς, αλλά κάποιες διαφορές το καθιστούν ομορφότερο από το δεύτερο. Edited January 14, 2016 by .voyager
proud_ionian Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 Θέματα είχε το πλοιο στη Μελβουρνη εξ αιτίας της κακοκαιρίας ενώ ηταν δεμένο. και μια φωτο απο τον αυστραλο φιλο mbruce
proud_ionian Posted May 4, 2016 Posted May 4, 2016 ξανα θεματα με τον καιρο. εν πλω αυτη τη φορα και το γκαραζ εγινε μπιλιες.
Captain_Nionios Posted May 4, 2016 Posted May 4, 2016 Απορω γιατι συνεχιζε να ταξιδευει με τον καιρο στο πλευρο με τετοια κυματα βουνα. Ισως εφτασε κοντα στις 45 μοιρες η μπαταρισια γραφουν. Δηλαδη στο οριο να εχουμε κλαματα... Παντως πρεπει να ηταν το Spirit Of Tasmania I, στο AIS αυτο φαινεται να ταξιδευε ξημερωματα (τοπικη ωρα) 3/5 για Τασμανια.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 21, 2018 Posted March 21, 2018 Στις 28 Φεβρουαρίου το Spirit of Tasmania II έκλεισε τα 20 χρόνια ζωής.
polmyt Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 (edited) Λες οτι εχει λιγο θαλασσα Edited April 14, 2021 by polmyt
Nick the Greek Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 Bass Strait με λένε, κι όλα τα παιδάκια κλαίνε.
Strofalos Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 Να κάνω μια αφελής ερώτηση, "Με τέτοιους ωκεανούς να κροσάρουν και τέτοιες θάλασσες-φίδια, γιατί η Αυστραλοί δεν πήγαν σε κάνα Γιαπωνέζικο θηρίο, που έχουν καταλληλότερη γάστρα για ωκεάνιους πλόες, σε σχέση με Ευρωπαϊκές σχεδιάσεις, και με μια μετασκευούλα να το έφερναν στα μέτρα τους μόνο πήραν τα Superfast III&IV??"
Nick the Greek Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 Χωρίς να γνωρίζω μπετόν την απάντηση, πιθανολογώ γιατί αυτό που χρειάζονται τα γιαπωνέζικα δεν είναι απλά μετασκευούλα. Πέρα από το κομμάτι λαμαρινοδουλειά όπου θα χρειαστούν καταπέλτες, ρεμέτζα κλπ είναι και το ξενοδοχειακό, είναι οι σωληνώσεις, μονώσεις, είναι πολλά και διάφορα. Αυτό που ξέρω από τα ποντοπόρα επίσης είναι πως τα ιαπωνικά ναυπηγεία προκειμένου να ανταγωνιστούν όσο μπορούν τους Κινέζους, όταν δίνουν μια τιμή για ένα bulkcarrier πχ, τα specs της λαμαρίνας είναι το απόλυτο minimum που θέλει μια κλάση IACS, εκεί που προσπαθούν να είναι πρωτοπόροι είναι σε γάστρα, καταναλώσεις, coatings κλπ. Ενώ πλοία που είναι χτισμένα από την Ευρώπη για την Ευρώπη, είναι σχεδόν έτοιμα, plug and play που λένε και στη Λεπενού.
proud_ionian Posted July 31, 2022 Posted July 31, 2022 Σύμφωνα με το fb της εταιρίας του, σε χθεσινοβραδινό δρομολόγιο φούντωσε ένα φορτηγό. Η μηχανή του για την ακρίβεια. Η φωτιά σβήστηκε με ίδια μέσα. Έχει ένα θέμα με τις φωτιές είναι η αληθεια .
proud_ionian Posted November 4, 2024 Posted November 4, 2024 Άφιξη στο Devonport. https://www.facebook.com/groups/485946216888866/?ref=share
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now