proud_ionian Posted January 24, 2010 Author Posted January 24, 2010 δε θα παραμεινει στο περαμα μεχρι τελος μαρτιου. μεχρι αρχες φεβρουαριου θα παει Αυλιδα και θα γινουν εκτεταμενες εργασιες (κυριως στο ξενοδοχειακο) για την εναρμονιση με eurosolas (ακαυστα και τα ρεστα). τουλαχιστον 4 μηνες θα κρατησει η ανακαινιση του ερωτοκριτοσ. τελος μαΐου των υπολογιζουν.
George Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 (Αν)άβυσσος η ψυχή του ΡΟΥΤΟΚΡΙΤΟΥ. Από 13 Μάρτη εμφανίζεται στα δρομολόγια στη θέση του ΕΛΛΗ από Πάτρα για Ηγουμενίτσα Μπρίντιζι. Η ανακαίνιση/εναρμόνιση και ο δεξαμενισμός πήγαν περίπατο ή θα ξανασταματήσει πριν σφίξουν οι ζέστες;
Panagia Ekatontapiliani Posted March 12, 2010 Posted March 12, 2010 Από χθες το Ερωτοκριτος Τ ήταν στη ράδα του Πειραιά και σήμερα το μεσημέρι αναχώρησε για τη Πάτρα.
.voyager Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 Κι αφού καταπλέοντας στην Πάτρα το βράδυ αγκυροβόλησε έξω από το νέο λιμένα, τώρα μπαίνει από τη βόρεια μέσα στο παλιό.
proud_ionian Posted March 13, 2010 Author Posted March 13, 2010 ειναι στο 11. πανω απο την ισαλο εχουν γινει καποια μερεμετια στο χρωμα, αλλα απο εκει και κατω, ειναι κατι αναμεσα σε κασκολ του βαζελου και σημαια του κινηματος (καταπρασινο δηλαδη). πιστευω οτι η δρομολογηση του ερωτοκριτου χωρις καμια ιδιαιτερη εργασια και παρα τα οσα ακουγονταν μεχρι το γεναρη, δεν προμηνυει και ιδιαιτερα λαμπρο μελλον για το πλοιο
proud_ionian Posted April 13, 2010 Author Posted April 13, 2010 μπορει να εχει τα χρονια του, μπορει να μην εχει κανει τον μπιντε του φετος, μπορει να μην ξερουμε αν του χρονου θα τον εχουμε κοντα μας, αλλα οπως και να'χει, ειναι ο αρχαιοτερος στην πατρα και μαζι με το Polaris οι παλιοσειρες στην αδριατικη (ελλαδα ιταλια). εμενα ειναι απο τα πιο αγαπημενα του εμφανισιακα και παντα απολαμβανω τις μανουβρες του το προηγουμενο σαββατο, μπηκε απο βορεια για το 7-8 ηρθε η πλωρη του στο κεφαλι της αγιου νικολαου και με τη βοηθεια του ρ/κ Ερμης γυρισε σιγα σιγα. του πηρε κανενα 20 λεπτο η μανουβρα, αλλα ειχε τον αερα αντιθετα
proud_ionian Posted April 16, 2010 Author Posted April 16, 2010 μαλλον ειχε "χασει" την αριστερη του αγκυρα. γερανος και κλαρκ του ΟΛΠΑ ηταν στο πλαι του κατω απο τη βαρδιολα. γυρω στο 1 κλειδι ηταν μαϊναρισμενο στον ντοκο. με το γερανο του ΟΛΠΑ κατεβασαν τη "ρεζερβα". οταν εφτασα στην πλωρη του οτι την ειχαν "μονταρει" στην καδενα και ο γερανος εφευγε. δυο χρονια μετα, στον καθρεφτη του πλοιου η θεση της xtra αγκυρας παραμενει κενη
proud_ionian Posted May 1, 2010 Author Posted May 1, 2010 το προηγουμενο σαββατο, μπηκε απο βορεια για το 7-8 ηρθε η πλωρη του στο κεφαλι της αγιου νικολαου και με τη βοηθεια του ρ/κ Ερμης γυρισε σιγα σιγα. του πηρε κανενα 20 λεπτο η μανουβρα, αλλα ειχε τον αερα αντιθετα ευκαιρια να δουμε και ενα instantané απο εκεινη τη μανουβρα διαρκειας... Ben Hur (δικαιολογημενα λογω αερα)
captain81 Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Υπαρχει καποιο προβλημα με το βαπορι? Εχει αρκετες ωρες καθυστερηση(φτανει σε λιγο Πατρα) και η ταχυτητα του απο την Ηγουμενιτσα δεν ξεπερνα τους 11 κομβους......!!!
Nick the Greek Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 Και για να ολοκληρώσουμε το διήμερο στο Μπρίντιζι, ας δούμε και τον αειθαλή Ερωτόκριτο. Είσοδος στο λιμάνι, μας περνάει στα αριστερά και χάνεται προς το εσωτερικό του λιμανιού. Αργότερα τον βλέπουμε δεμένο στην προβλήτα, επίσης και από τα δεξιά, όπως και σε κατάπλωρη. Καθημερινές μέρα παρά μέρα στις 1900 για Ηγουμενίτσα και Πάτρα.
Nick the Greek Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 Και μια μικρή ακόμα γεύση από τον Έρωτα. Εδώ στην είσοδό του ενώ παίρνει πλοηγό, περνά μπροστά μας και αρχίζει να μας γυρίζει την πλάτη και τελικά ευθυγραμμίζεται για τη θέση πρόσδεσής του.
.voyager Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 (edited) Οι φήμες για το πλοίο ποικίλες... Ας το ευχαριστηθούμε όσο το έχουμε εδώ. Μια φωτογραφία του στην Πάτρα. Edited September 13, 2010 by .voyager
Neptune Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 Για να γινουμε ποιο ξεκαθαροι μαλλον δεν υπαρχει διαθεση για πληρη προσαρμογη με τους κανονες της Eurosolas Απο την αλλη ισως ειναι μια ευκαιρια να βγει επιτελους το Πρινσες Τ.
Earl Granville Posted September 27, 2010 Posted September 27, 2010 Όπως φαίνεται μάλλον το πλοίο διαγει την τελευταία του χρονιά στα νερά μας. Ο παλιότερος ένοικος της Πάτρας θέλει μπόλικα χρήματα για την εναρμόνισή του και μάλλον κρίνεται ασύμφορη η εναρμονισή του με τα οικονομικά δεδομένα της εποχής και με την μειωμένη κίνηση που παρουσιάζουν στο σύνολό τους οι γραμμές της Αδριατικής.
.voyager Posted September 27, 2010 Posted September 27, 2010 Την Τετάρτη είναι η τελευταία άφιξη στην Πάτρα...
Nick the Greek Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Την τελευταία άφιξη στην Πάτρα την αφήνω σε σένα, από μένα η τελευταία άφιξη στο Μπρίντιζι. Με τόνο ασπρόμαυρο, έτσι για αποχαιρετισμό.
proud_ionian Posted September 29, 2010 Author Posted September 29, 2010 (edited) οχι ασπρομαυρα ρε νικο. εγχρωμα. λεβεντης ηρθε σημερα, σαν τον αντρεα τοτε λιγο μετα τις 12.30 περασε τη βορεια για το 7-8. νωχελικη εισοδος, με την τσιμινιερα να καπνιζει και το ρκ ερμης stand by, το οποιο και βογαρε την πρυμη στην μανουβρα. οπως εχουμε ξαναπει πολλες φορες, τον εφερε στην ελλαδα η strintzis lines, με σκοπο να τον μετονομασει σε ionian sea και να παει στη γραμμη της ancona παρεα με galaxy & island. οι στριντζαιοι φοβηθηκαν το κοστος της μετασκευης και τον εδωσαν στις μινωικες, παιρνοντας το πρωτο superferry (που ειχε ελθει στην ελλαδα με το αδελφο του το μετεπειτα πατμος) και μετρητα. αρχες του 1992 δρομολογειται απο τις μινωικες πατρα ancona, χωρις μετασκευη (μικροπροσθηκες και εναρμονιση του safety). εκανε σκαρτες 24 ωρες μειωνοντας κατα πολυ το χρονο της διαδρομης, αλλα ποτε δε διαφημιστηκε για αυτο. προβαλοταν κυριως σαν πλοιο για φορτηγα και camping on board. 2 δρομολογια ancona πατρα και ενα ancina ηγουμενιτσ. το καλοκαιρι του 1995 κανει εναλλαξ δρομολογια με το αρετουσα και την επομενη χρονια μετακομιζει στη γραμμη της βενετιας. με την ιδρυση της Minoan Flying Doplhins το 99, περνα στη νεα εταιρεια σα συμμετοχη της Minoan Lines στην αυξηση κεφαλαιου. παραμενει ναυλωμενο απο τις μινωικες ως το 2002. τοτε (οταν εχουν ερθει ολα τα νεοτευκτα των μινωικων) ο ερωτοκριτος περισσευει. η ναυλωση τελειωνει και η HFD τον ναυλωνει στη νεοσυστατη Maritime Way (που τον αγοραζει την επομενη χρονια). δρομολογειται αρχικα πατρα bari monfalcone και απο την επομενη χρονια δρομολογειται στη γραμμη πατρα-ηγουμενιτσα- (κερκυρα) -brindisi. γραμμη στην οποια και παρεμεινε μετα την πωληση του στην endeavor το 2006 και τη μετονομασια του σε Ερωτοκριτος Τ. στο gallery υπαρχει σε διαφορες φασεις της ζωης του στην ελλαδα. ηταν το αρχαιοτερο πλοιο στην πατρα (εχει 19 χρονια στο λιμανι μας) και μαζι με το κεφαλονια το παλιοτερο (του 1975). θα μας λειψει Γιέ μου, σπλάχνο τῶν σπλάχνων μου, καρδούλα τῆς καρδιᾶς μου, πουλάκι τῆς φτωχιᾶς αὐλῆς, ἀνθὲ τῆς ἐρημιᾶς μου, ΥΓ: κατα τις 4 θα φυγει για περαμα Edited September 29, 2010 by proud_ionian ΥΓ
Greenarrow Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 περνούσα σήμερα απο το λιμάνι και βλέπω το πανέμορφο αυτό πλοίο να πάει να δέσει στο 4 (δίπλα στο αδερφάκι του που είχε δέσει στο 5-6 λόγω της απεργίας της Π.Ν.Ο). Είχα λίγο χρόνο και κάθισα να χαζέψω την άφιξή του. Στην προβλήτα πάνω, εκεί που πέφτουν οι καταπέλτες ήταν σταθμευμένο ένα ταξί του αγρινίου παρακαλώ. Έπεσε ο ένας καταπέλτης και ο άλλος στεκόταν στον αέρα, αφού ακριβώς απο κάτω του βρισκόταν το ταξί. Ήρθε το λιμενικό, η τροχαία και όλοι μαζί προσπαθούσαν να μετακινήσουν το ταξί, αφού ήταν και κλειδωμένο. Μετά απο 10 λεπτά το πήγαν λίγο δεξιότερα και ο μεγάλος καταπέλτης πέρασε ξυστά πο δίπλα του. Τότε μόνο άρχισε η αποβίβαση (γύρω στις 50 νταλίκες και 20 ι.χ). Η τροχαία του πήρε τις πινακίδες και οι ναύτες του πλοίου γελόντας, λέγανε οτι δεν το είχαν ξαναδεί αυτό. Α, ρε ελληνάρες, όλο το μόλο και όλο το λιμάνι είχε, πάνω στην προβλήτα πήγε και πάρκαρε. Άρχοντας!!! Μήπως θα ήταν καλό να τιμήσουμε με δυο λέξεις και τους αξιους που το καπετάνεψαν και, φυσικά, όλα τα πληρώματα που πέρασαν τα χρόνια που το διαχειρίστηκαν διάφορες εταιρείες στην Πάτρα? Δεν θα ξεχάσω προσωπικά τον καπετάν Γιάννη Δοκιανάκη που όταν έφυγε (όχι με όμορφο τρόπο) από την ΑΝΕΚ στην οποία ήταν από το 1987 (ύπαρχος, relief captain, πρώτος πλοίαρχος του ΛΙΣΣΟΣ και καταξιωμένος πια πλοίαρχος στο ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ για 4 χρόνια, βρήκε ζεστασιά και επαγγελματική στέγη στο ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ πριν ταξιδέψει αργότερα με τα καλύτερα πλοία των Μινωικών Γραμμών, ένα εκ των οποίων μάλιστα ήταν και ο πρώτος που το παρέλαβε (ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ).
proud_ionian Posted September 29, 2010 Author Posted September 29, 2010 ΥΓ: κατα τις 4 θα φυγει για περαμαφευγει τωρα ανταλασσοντας σφυριγματα με τα πλοια που ειναι στο λιμανι
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Nα το θυμηθούμε και σε δύο-τρεις χαρακτηριστικές του φωτογραφίες από το gallery του φόρουμ μας. Στο Πέραμα τον Οκτώβρη του 2008, μαζί με το αδελφό ΛΑΤΩ 1, 2, αλλά και στην Χαλκίδα τον Ιανουάριο του 2009, λίγες μόλις ημέρες αφότου είχε βαφτεί στα νέα του χρώματα. Και τέλος, σε μία ακόμα από το flickr και την Πάτρα του 2006.
polmyt Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Συμφωνα με το FOSE το βαπορι πουληθηκε για σκραπ στην Ινδια προς 366.5 δολαρια τον τονο.Παει κι αυτο λοιπον
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Παρελθόν και μέλλον της Endeavor Lines....... Σε σημερινή φωτό από το Πέραμα, το απερχόμενο ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ Τ. παρέα με το επερχόμενο PRINCESS T.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now