harlek Posted May 8, 2006 Posted May 8, 2006 αντί για φωτογραφίες πλοίων, εμφανίζονται φωτογραφίες ποδοσφαιρικού περιεχομένου! :confused: χαχα! Όντως! εμένα μου έβγαλε και επιλογή να προσθέσω στο καλάθι των αγορών μου μια ανθή μαρίνα! :mad:
Panagia Ekatontapiliani Posted May 9, 2006 Posted May 9, 2006 Στο περίπτερο της GA Ferries στο τουριστικό πανόραμα ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του χορηγού των πλει-οφ GA Ferries:rolleyes: , οι αθλητές του Βόλεϊ, Αντώνης Τσακιροπουλος, Σωτήρης Πανταελων, Χριστοδουλος Ιωακειμιδης και Δημήτρης Σουλτανοπουλος.
George Posted May 16, 2006 Posted May 16, 2006 Στην ιστοσελίδα της εταιρίας άρχισε να λειτουργεί και το On line σύστημα κρατήσεων. Αυτό όμως που δεν κατάλαβα είναι γιατί στο κείμενο που γράφτηκε εξακολουθεί να λέει ότι: "...η εταιρία μας θα δρομολογήσει το υπερπολυτελές ΑΛΚΜΗΝΗ Α στη γραμμή Πειραιάς Κως Ρόδος που θα την καλύπτει σε 11 ώρες..." κτλ κτλ. Μάλλον κάνανε copy paste το κείμενο από τα περσινά προσπέκτους της εταιρίας.
giorgosz Posted May 16, 2006 Posted May 16, 2006 Δεν ξέρω αν παρατηρήσατε την travel card! Γίνεσαι μέλλος αν κάνεις 4 ταξίδια ή 2 με επιστροφή μέσα σε έναν χρόνο!!! Ακόμα περιγράφει μία διαδικασία επιβίβασης πολύ διαφορετική από την πραγματικότητα!!! Να μην μιλήσω για το δρομολόγιο Πειραιάς-Κάλυμνος-Κως-Νίσυρος-Τήλος-Σύμη-Ρόδος, με το ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ!!!
polman Posted May 16, 2006 Posted May 16, 2006 Καλά το είδα και εγώ και έπαθα πλάκα!!!! Πάντως το site πλεον λειτουργεί πλήρως και δεν βγάζει ποδοσφαιρικά...!
gpap2006 Posted June 4, 2006 Posted June 4, 2006 Απο σημερα τα δρομοιλογια της εταιριας προσαρμοζονται σταδιακα στην καλοκαιρινη τους μορφη.Ετσι το απογευματινο δρομολογιο στις 16.00 προς Συρο-Μυκονο-αγιο Κυρηκο-βαθυ θα γινει με το ΡΟΔΑΝΘΗ κ οχι με το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ.Εντος των ημερων ξαναμπαινει κ το ΡΟΜΙΛΝΤΑ.
Orestis Posted June 23, 2006 Posted June 23, 2006 Το online booking στο site της εταιρίας δεν έχει ενεργοποιηθεί… Σου δείχνει απλά τα διαθέσιμα δρομολόγια αλλά δεν μπορείς να προχωρήσεις σε κράτηση ούτε να δεις τιμές. Κρίμα να γίνεται προσπάθεια ανανέωσης και εξαιτίας κάποιων να πηγαίνει χαμένη
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 3, 2006 Posted July 3, 2006 Ο Νομάρχης Δωδεκανήσου κ. Μαχαιρίδης (ΠΑΣΟΚ) έκανε το σφάλμα να πεί στα ΝΕΑ (30/6/06) :"στα Δωδεκάνησα μετά την ακινητοποίηση - λόγω οικονομικών προβλημάτων - των πλοίων της ΔΑΝΕ, χιλιάδες επιβάτες εξυπηρετούνται, από ένα μόνο σύγχρονο ημιταχύπλοο της Blue Star Ferries και δύο μεγάλης ηλικίας πλοία της G.Α. Ferries". Τι ήθελε να το πεί? Ο καπτά Μάκης θίχτηκε και το πήρε προσωπικά το ζήτημα. Αποτέλεσμα? Κήρυξε ανεπιθύμητο τον κ. Μαχαιρίδη (όχι ως Νομάρχη, αλλά ως πρόσωπο) από τα πλοία του! Αυτό να δω και τι στον κόσμο! Τον Άρχοντα στον καταπέλτη και να λέει στον Μαχαιρίδη: "Όξω ρε απ' το βαπόρι μου!"
Nick the Greek Posted July 6, 2006 Author Posted July 6, 2006 Για δεστε εδω δραστηριοτητες ο καπτα-Μακης! Πηγη το Sportnet
Panagia Ekatontapiliani Posted July 12, 2006 Posted July 12, 2006 Χθες από ότι έμαθα βγήκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha, ο Γεράσιμος Αγουδημος . Μήπως έτυχε κανείς να τον δει να μας πει τι είπε?? Άκουσα ότι και σήμερα ίσως να βγει σε κάποιο δελτίο ειδήσεων αλλά δε ξέρω σε ποιο ?
antonis molos Posted July 12, 2006 Posted July 12, 2006 Η εμφανιση του ήταν κόσμια, δεν έκανε σφήνες σε άλλους που μιλούσαν (είδα τη συνεντευξη προς το τέλος) και ζήτησε (δις) να μην πυροβολούν το ακτοπλοικό πλοίο, δήλωσε δε ότι με την εταιρεία του πας στις Κυκλάδες με 20 ευρώ (οικονομική) και ότι το κόστος είναι δυσβάσταχτο για τους ακτοπλόους. Εδειξε ότι ήθελε και άλλα να πεί, του σφηνώθηκε Μανουσογιαννάκης και Πρωτόπαππας και τελικά ο Χ΄΄ ...(συνέχεια)Χατζινικόλαου σφύριξε τη λήξη του αγώνα που έληξε χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα απο τα λεγόμενα των ανθρώπων στα παράθυρα.
enas chiotis Posted July 13, 2006 Posted July 13, 2006 O Άρχοντας σήμερα κέντησε στα μεσημεριανά δελτία με τις δηλώσεις του. Όλοι θα εξυπηρετηθούν με τα βαπόρια του (Δημητρούλα Δυτικές και Ρομίλντα για Φολέγανδρο) ενώ ανέφερε ότι και άλλους τόσους επιβάτες να είχε, θα χωρούσαν στα πλοία του. Το ωραίο της υπόθεσης είναι ότι τα έριξε στις κυρίες με τα ctru και τα αρώματα που πάνε με τα καταμαράν και δεν θέλουν να πάνε με τα βαπόρια του 1-2 ώρες αργότερα. Άρχοντας.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 13, 2006 Posted July 13, 2006 Μη το γρουσουζεύεις άρχοντα!! Καλά σε πάει μέχρι στιγμής σε πείσμα όλων των ΜΜΕ, που ακόμα λένε ότι για τα περυσινά των πλοίων του Αγουδημου και δεν επικεντρώνονται στα φετινά.
georgios express Posted July 13, 2006 Posted July 13, 2006 ...Το ωραίο της υπόθεσης είναι ότι τα έριξε στις κυρίες με τα ctru και τα αρώματα που πάνε με τα καταμαράν και δεν θέλουν να πάνε με τα βαπόρια του 1-2 ώρες αργότερα... Ε, με τις κυρίες είχε πάντα τον τρόπο του ο Γίγας .
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 14, 2006 Posted July 14, 2006 Στη σημερινή/χθεσινή συνέντευξη τύπου του ΠΑΣΟΚ περί ακτοπλοϊας η κα Ελπίδα Τσουρή (βουλευτής Χίου) "περιέλαβε" τον Άρχοντα! ΕΛ. ΤΣΟΥΡΗ: Λοιπόν, πολύ σύντομα, για δυο λεπτά, επειδή δεν είδα να τεθεί η ερώτηση και έτσι αισθάνομαι την ανάγκη να το πω. Παρακολούθησα χθες, στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, μία δήλωση του κ. Αγούδημου, όσον αφορά μία γυναίκα, η οποία ταξίδευε και την οποία θέλησε να ειρωνευτεί λέγοντας, ότι εσείς οι κυρίες με τα σιθρού και τα αρώματα έχετε μάθει στα ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ, κ.λπ. Εγώ δεν θα ασχοληθώ, ούτε με το αντιφεμινιστικό, ούτε με το αντιαισθητικό χαρακτήρα, τόσο του ομιλούντος, όσο και της δήλωσής του. Θα ήθελα όμως να επισημάνω, ότι η κυβέρνηση θα έπρεπε να προβληματιστεί πολύ σοβαρά από τη στιγμή που επιτρέπει ή αφήνει περιθώρια σε τέτοιου είδους ανθρώπους και σε τέτοιου περιεχομένου δηλώσεις, να υπερασπίζονται την πολιτική της. Ωχ, νέα persona non grata, μου φαίνεται, μας προέκυψε
Earl Granville Posted July 15, 2006 Posted July 15, 2006 Κτα πρώτον η δηλωση αυτή έγινε ΄΄οχι από έναν κουστουμαρισμένο διπλωμάτη απόφοιτο του Χαρβαρντ ο οποίος με γαλλικά και καλούς τρόπους θα βάλει τον επιβάτη στο βαπόρι του αλλά από έναν άνθρωπο που ξέρει το λιμάνι καλύτερα από τον καθένα κι αυτό πρέπει η κ.Τσουρή να το έχει υπόψη της.Κατα δεύτερον Η "ειρωνεία" του Αγούδημου μπορεί να έγινε κατά τρόπο λαικό και άκομψο αλλά είναι μια αληθινή και επίκαιρη δήλωση η οποία μέσα σε μια πρόταση καθρέπτιζε την νοότροπία της ελληνικής κοινωνίας.Η νοοτροπία του ψώνιου,του καβαλημένου-καλοκαιρινού επισκέπτη της Μυκόνου και της Πάρου που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να πάνε σε VIP θέση λες και κάποιος είναι δεν πρέπει να συνεχιστεί άλλο στα βαπόρια. Αυτές οι νοοτροπίες είναι ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους που έφεραν την ακτοπλοία στην σημερινή της κατάσταση.
nikos paros Posted July 15, 2006 Posted July 15, 2006 Αν και δεν συμπαθώ την GA ferries λόγω κακών υπηρεσιών μπορώ να πώ οτι ο Αγούδημος είναι ο μοναδικός που συνδέει όλο το χρόνο την άγονη φυσικά με το αζημείωτο. Ταξίδευα με τα πλοία του Μαρίνα Ροδάνθη όταν τα είχε πρωτοφέρει επειδή ήταν μεγαλύτερα και καλύτερα και μάλιστα γρηγορα. Ομως δυστυχώς τα κατέστρεψε .... δεν τα ανακάινισε ... δεν πρόσεξε την ταχύτητα με αποτέλεσμα να είναι τώρα τα μαύρα πρόβατα της ακτοπλοίας. Θυμάμαι το Ροδάνθη Πειραιά Πάρο σε λιγότερο απο 5 ώρες το Μαρίνα 5 1/2 ΝΤΑΛΙΑΝΑ μέσω Σύρου 6 ώρες .... Τότε ήταν καλύτερα από το Απόλλων Εξπρές Ι και ΙΙ (ΤΟ ΙΙ είναι το Αγιος Γεώργιος) και από το Γεώργιος Εξπρές. Μόνο το GOLDEN VERGINA ήταν γρηγορότερο και Ποσειδών Εξπρές (και τα δύο ναυάγησαν.....) Θυμάμαι τις κόντρες έξω από το Λιμάνι της Πάρου για το ποιό θα μπέι πρώτο ....
Nick the Greek Posted July 17, 2006 Author Posted July 17, 2006 Ειναι ισως λιγο προωρο να το πει κανεις, παρ' ολ' αυτα ομως εχω γνωμη για το θεμα και θα ηθελα να την θεσω στην κριση σας. Οι επικειμενες δρομολογησεις του Θεσσαλονικη και του Διαγορα στα Δωδεκανησα, πιστευω οτι αποτελουν μεγαλες απειλες για την GA Ferries στην γραμμη αυτη. Το Θεσσαλονικη(ασχετα αν διαφωνω με τις μεθοδευσεις της δρομολογησης του, τις οποιες και θα εκφρασω σε αλλο σημειο και χρονικη συγκυρια) ειναι πλοιο σε πολυ καλη ηλικια, με εξαιρετικη χωρητικοτητα και αριστη ταχυτητα, ασχετως αν θα πηγαινει με 17 μιλια. Τον Διαγορα τον ξερουμε και δε φανταζομαι να υπαρχει αμφιβολια οτι στα χερια της Blue Star Ferries θα ανακτησει την παλια του αιγλη κι ακομα περισσοτερη. Βαζοντας μαζι και το ηδη υπαρχον Blue Star 2, οι ανταγωνιστες δυναμωνουν παρα πολυ. Τι εχει να αντιπαραταξει η GA Ferries? Αν εξαιρεσει κανεις το Ανθη Μαρινα το οποιο και θεωρω αρκετα αξιολογο, τον -βαποραρο μεν- γηρασμενο δε(κακα τα ψεμματα) Ροδανθη, και το μεν καλο σε χωρητικοτητα, δε δυσκαμπτο, αναξιοπιστο και απελπιστικα αργο Νικολας Α. Δεν πιστευω σε καμια περιπτωση οτι με αυτο το στολισκο στην γραμμη αυτη θα μπορεσει να ανταπεξελθει η GA Ferries σε αυτον τον ανταγωνισμο για πολυ καιρο ακομα, εστω κι αν αυξηθει(ποσο πια?) το μεταφορικο εργο. Το να μπει σημαια Μαλτας στο Ροδανθη και ο πλοιαρχος του Νικολας Α να λεγεται πια Hermancito απο το Ilo-Ilo City στις Φιλιππινες, νομιζω ειναι μασκαρεμα του προβληματος κι οχι λυση. Με λιγα λογια, πιστευω πως εχει ελθει πια το πληρωμα του χρονου για μια γενναια, πραγματικη ανανεωση του στολου της εταιρειας, τουλαχιστον οσον αφορα τα Δωδεκανησα. Προφανως αναφερομαι στο Ροδανθη και το Νικολας Α. Πλοια οπως το τελευταιο Αλκμηνη Α δεν νομιζω πως εχει πια την πολυτελεια η εταιρεια να μην τα χρησιμοποιει η ιδια και να τα δινει σε αλλους. Η κατασταση ειναι κατα τη γνωμη μου "Προχωρα η Πεθανε" οπως λεγοταν και η σχετικη ποδοσφαιρικη ιστορια στο περιοδικο Αγορι την δεκαετια του 1980. Ο καπτα-Μακης μπορει να ειναι γατος με λεπια η να πεταλωνει ψυλλους, αλλα δυστυχως δεν ειναι μαγος και δεν μπορει να πολεμησει τα γερακια με φιδακι για τα κουνουπια. Ελπιζω ο Αρχοντας να μην μας απογοητευσει.
georgios express Posted July 18, 2006 Posted July 18, 2006 Το ρητό "publish or perish" είναι για τους ερευνητές κάθε επιστημονικού πεδίου το αντίστοιχο του "Προχωρα η Πεθανε" και σημαίνει ότι ή δημοσιεύεις διαρκώς νέες εργασίες σε περιοδικά ή εξαφανίζεσαι. Ο "man we love to hate" Μάκης Αγούδημος μπορεί να μην είναι Πρύτανης του Harvard, αλλά οι φετινές του κινήσεις (ποιοτικές επισκευές, βελτιώσεις, αξιοπιστία, επικοινωνιακή συμπεριφορά) δείχνουν ότι μάλλον γνωρίζει τι πρέπει να κάνει για να επιβιώσει στο μέλλον. Επιπλέον νομίζω ότι έχει ικανή εμπειρία και λειτουργικά κόστη τέτοια που του επιτρέπουν να ασκεί μία συνετή και θελκτική τιμολογιακή πολιτική, ενώ ταυτόχρονα πρέπει να διδάχθηκε από το παρελθόν αρκετά από την "σχεδόν αλλαζονεία" των πρώτων ετών (1989-1995) και την εκρηκτικότητα των επομένων (1998-2004). Τέλος, ας του αναγνωρισθεί ότι έχει πάθος γι' αυτό που κάνει, βεβαίως και κυνηγάει να βγάλει λεφτά, αλλά αεριτζής δεν είναι. Θα δυσκολευθεί και θα ματώσει αλλά θα τα καταφέρει-μακάρι για τον ανταγωνισμό δηλαδή. Ειδ' άλλως Φολέγανδρο, Σίκινο, Τήλο, Χάλκη, Σύμη κλπ αρχίστε να τις θυμόσαστε με νοσταλγία...
gpap2006 Posted July 18, 2006 Posted July 18, 2006 ολοι εχουμε γκρινιαξει για τα πλοια του Αγουδημου αλλα κανεις δεν εμφισβητει το παθος κ την αγαπη του για την ακτοπλοια.Εχει ιδιορυθμο χαρακτηρα αλλα τον θεωρω αρκετα ντομπρο ως ανθρωπο.Επισης μην ξεχναμε πως μεχρι στιγμης τα πλοια του Αγουδημου εχουν ξελασπωσει τηυν κατασταση αυτο το καλοκαιρι.Ολοι κοροιδευουν τη ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ αλλα το εν λογω πλοιο οπως κ τα αλλα του Μακαρου εχουν γλιτωσει πολυ κοσμο απο την ταλαιπωρια.H -υποτιθεται- κυριλατη HSW αυτο το καλοκαιρι βρηκε το μαστορα της απο την GA!!
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 19, 2006 Posted July 19, 2006 ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ: Σκυλοπνίχτες του …(δεν ακούστηκε) και του Αγούδημου δεν θέλουμε στο Αιγαίο! Α ρε Καπτά Μάκη...που να σου κάτσει και καμιά βλάβη…τότε να δείς τι έχεις να ακούσεις από τους πρώην συντρόφους σου!
Panagia Ekatontapiliani Posted August 7, 2006 Posted August 7, 2006 Όταν το διάβαζα αυτό εχθές, γέλαγα από τις μαλ..ες των δημοσιογράφων!!! Αλλά δείτε πως οι δημοσιογράφοι μπορούν να δυσφημούν εταιρείες και να παραπληροφορούν επιβάτες με τις τόσες ανακρίβειες που γράφουν :eek: Απο το ΕΘΝΟΣ στις 5/8 Γεράσιμος ΑγούδημοςΓιατί το... πούρο του καπετάν - Μάκη αντέχει σε όλους τους καιρούς Tα πλοία «Pομίλντα» και «Δημητρούλα» του Γεράσιμου Aγούδημου έγιναν πέρυσι σήματα κατατεθέντα της ταλαιπωρίας των ταξιδιωτών του καλοκαιριού. Bλάβες, καθυστερήσεις, ακυρώσεις, καυγάδες και μία έντονη φημολογία για κοριούς στις μοκέτες των πλοίων έδωσαν ένα ιδιαίτερο χρώμα στο καλοκαίρι του 2005 και στάθηκαν αφορμή για νέες γνωριμίες με άγνωστες μεταξύ τους παρέες να ανταλλάσσουν μοναδικές εμπειρίες από το ταξίδι τους στα νερά του Aιγαίου. Φέτος το «Pομίλντα» αποσύρθηκε από το Aιγαίο, ενώ το «Δημητρούλα» συνεχίζει ακάθεκτο τις αποστολές του στο Aρχιπέλαγος, χωρίς μέχρι στιγμής ευτυχώς να εμφανίσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. O Γεράσιμος Aγούδημος είναι από τους ακτοπλόους που υπερασπίζεται φανατικά τον υπουργό Nαυτιλίας Mαν. Kεφαλογιάννη. Aραγε τι να περιμένει από τον υπουργό... Θα μάθουμε σύντομα. Πάντως οι φήμες στο λιμάνι λένε ότι πριν από λίγο καιρό, ο κ. YEN έκανε αιφνιδιαστική επίσκεψη στο NAT με τη λιμουζίνα του Γ. Aγούδημου. Πάντα παρών... O «Mάκης» του λιμανιού είναι πλέον διάσημος στον Πειραιά, αφού είναι ο μόνος ακτοπλόος ο οποίος επιβλέπει προσωπικά και καθοδηγεί τη φόρτωση των καραβιών του σχεδόν σε κάθε αναχώρηση. Aπό τον καταπέλτη των πλοίων και με ένα πούρο να σιγοκαίει πάντα στο στόμα του, «καπελώνει» τις προσπάθειες κάθε λιμενικού να ρυθμίσει την κυκλοφορία στο λιμάνι, αφού κουμάντο στα πλοία του κάνει μόνο αυτός. Πίσω όμως από τον καπνό του πούρου του Kεφαλονίτη ακτοπλόου κρύβεται άλλο ένα ελληνικό στόρι επιτυχίας, αφού ο Γεράσιμος Aγούδημος ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του ως ένας απλός γ καπετάνιος του Eμπορικού Nαυτικού. H επιτυχία ήρθε σταδιακά. Στην αρχή απέκτησε μικρά φορτηγά πλοία. Mε τον N. 1262/1982 πήρε επιδοτήσεις ύψους 1,6 δισ. και αγόρασε το «Mιλένα» και το «Nταλιάνα». Σήμερα υπό τη σημαία της GA Ferries του ανήκουν τα πλοία «Mαρίνα», «Pοδάνθη», «Pομίλντα», «Δημητρούλα», δηλαδή μερικά από τα πλέον υπέργηρα πλοία της ελληνικής ακτοπλοϊας και το «Jet Ferry I». O ίδιος υποστηρίζει πως πληρώνει τους ναυτικούς με το παραπάνω. Tα σωματεία ΠEMEN - Στέφενσον καταγγέλλουν πως δεν πληρώνει υπερωρίες και μισθούς στην ώρα τους και οι ναυτεργάτες τον θυμούνται πάντα να προσπαθεί στις απεργίες τους με φωνές και χρησιμοποιώντας τη διάλεκτο του λιμανιού να... αποπλεύσουν τα πλοία του.
LEFTERIS68 Posted August 7, 2006 Posted August 7, 2006 Δεν έτυχε να πέσει στα χέρια μου το εν λόγω φύλλο αλλά από αυτά που διαβάζω δεν πρέπει να έχει γραφτεί πιό κακόβουλο πράγμα για άνθρωπο. Ακόμα κι αν δεν τον συμπαθείς, ακόμα κι αν είσαι τελείως αντίθετος στις συμπεριφορές και τις τακτικές του,δεν του αξίζει ένα τέτοιο άρθρο του ανθρώπου.Αν μη τι άλλο ας σεβαστούν τον κόσμο που εργάζετε στα πλοία του και τα γραφεία του.Μου φαίνετε πως οι δημοσιογράφοι βρήκαν έναν εύκολο αποδιοπομπαίο που με τις συχνές του εμφανίσεις και με τις μερικές φορές ακραίες δηλωσεις του τους δίνει τροφή.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted August 7, 2006 Posted August 7, 2006 Ποτε αποσυρθηκε το ΡΟΜΙΛΝΤΑ απο το Αιγαιο ??????? Μηπως καποιος πρεπει να ενημερωση τας αρχας και τας εφημεριδας οτι ταξιδευει ακομα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now