Earl Granville Posted August 30, 2011 Posted August 30, 2011 Εμένα πάλι δεν με κούρασε καθόλου η παρουσία τους μιας κι αυτά τα σκαριά ήταν από τα αγαπημένα μου κι από τους τελευταίους θεματοφύλακες των κλασσικών ποσταλιών. Πέραν αυτού όμως οφείλω να πω ότιι ο πολυετής παροπλισμός τους στο λιμάνι εμπόδιζε την εύρυθμη λειτουργεία του κι εγκυμονούσε κινδύνους.
proud_ionian Posted August 30, 2011 Posted August 30, 2011 καθε τι στη ζωη κανει τον κυκλο του, ετσι τον εκανε και η GA. ο κυκλος δεν εκλεισε με αξιοπρεπεια για το σινιαλο και αυτο οφειλεται κυριως σε επιλογες του καπτα μακη.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 31, 2011 Posted August 31, 2011 Ξεκίνησε η αναχώρηση των πλοιων του Αγουδημου Πηγη: PORTNET Αναχώρησε την Τρίτη από το λιμάνι του Πειραιά το Ε/Γ Δημητρούλα πρώην πλοίο της G.A Ferries και το πλοίο Ρομίλντα της ιδίας εταιρείας. Σύντομα, σύμφωνα με πληροφορίες ίσως και εντός της εβδομάδας θα αναχωρήσει και το πλοίο ΜΑΡΙΝΑ ενώ τελευταίο λογικά την επόμενη εβδομάδα θα αναχωρήσει το πλοίο ΝΤΑΛΙΑΝΑ. Οι δύο εταιρείες που αναδείχθηκαν μειοδότριες στον τρίτο και τελευταίο διαγωνισμό, ήταν η Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος Α.Ε. η οποία πήρε τα πλοία ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ, ΝΤΑΛΙΑΝΑ, ΡΟΜΙΛΝΤΑ και ΜΑΡΙΝΑ ενώ η Ιγνάτιος Σπανόπουλος Α.Ε. η οποία πήρε τα πλοία ΜΙΛΕΝΑ, ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ και ΡΟΔΑΝΘΗ. Οι δύο εταιρείες που πλειοδότησαν στον διαγωνισμό, έχουν καταβάλει χρήματα, ύψους 7.200.000 ευρώ, στον ΟΛΠ. Μόλις τα πλοία απομακρυνθούν το ποσό αυτό θα αποδοθεί στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων υπέρ των πλοιοκτητριών εταιρειών, αφού πρώτα ο ΟΛΠ κρατήσει το 10% ως έξοδα. Τα 4 πρώτα πλοία θα αναχωρήσουν για το εξωτερικό ενώ τα τρία της Σπανόπουλος ΑΕ θα μεταφερθούν σε παραπλήσιο λιμάνι απελευθερώνοντας τις θέσεις που κρατούν τα πλοία εδώ και περίπου τρία χρόνια.
Nils Holgersson Posted August 31, 2011 Posted August 31, 2011 παραπλησιο λιμανι...γιατι κατι μου λεει οτι ο Σπανοπουλος θ αξιοποιησει 2 τουλαχιστον απο τα 3 πλοια................
proud_ionian Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 να υποθεσω οτι μιλαμε για ροδανθη και ανθη μαρινα, γιατι το μιλενα ουτε για πρωταπριλια δεν μπορει να εχει αλλο μελλον. για τι ειδους αξιοποιηση μπορουμε να μιλαμε; καλοκαιρινες δρομολογησεις ιταλια αλβανια; δεν μπορω να φανταστω οτι τα πλοια αυτα θα ξαναταξιδεψουν στο εσωτερικο. εκτος και αν γινει ενα απλο συμμαζεμα να ταξιδεψουν αυτοδυναμα ωστε να πανε Alang και να πιασουν περισσοτερα. (και τα πατμος/ροδος σε παραπλησιο λιμανι πηγαν για να ετοιμαστουν για κατω)
antonis.a Posted September 2, 2011 Posted September 2, 2011 To MARINA για την εποχή του το καπτα Μάκης το είχε κάνει ένα πανέμορφο night ferry.H αλλαγή της πλώρης κι ιδιαίτερα το κόψιμο των ζωναριών το βοήθησε πολύ αλλά δεν μηδένισε το κοπάνημα στην μάσκα.Οι υπερκατασκευές του έδωσαν μπούγιο αλλά με καλό σαβούρωμα και παρόλο την έλειψη stabilizers πήγαινε καλά με τον καιρό στην μπάντα. Δεν ήταν κι ότι πιο καλοτάξιδο κυκλοφορούσε αλλά υπήρχαν χειρότερα βαπόρια στον καιρό. Το εσωτερικό του απλά δεν παιζόταν.Φοβερή διαρύθμιση και πολυτέλεια για την εποχή του ήταν ένα κλικ πιο πάνω από το ΡΟΔΑΝΘΗ ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία βέβαια.Το σαλονάκι πριν την διακεκριμένη θέση δεξιά με τα μπαμπού ήταν όλα τα λεφτά. Επίσης εκπληκτικές κι οι καμπίνες στο ντεκ πάνω από την γέφυρα με τηλεοράσεις από την αρχή. Το διαμέρισμα του καπτα Μάκη πάνω από την γέφυρα ήταν όλα τα λεφτά.Το καλύτερο μπαλκόνι του Αιγαίου με την καλύτερη θέα. Γενικότερα μαζί με το ΡΟΔΑΝΘΗ ήταν από τα πολυτελέστερα και καλύτερα night ferry του Αιγαίου κι ένας από τους λόγους που η ΔΑΝΕ αφανίστηκε ήταν αυτά τα βαπόρια που εκδίωξαν τα ΙΑΛΥΣΣΟΣ/ΚΑΜΙΡΟΣ κι ανταγωνίστηκαν με απόλυτη επιτυχία τα ΠΑΤΜΟΣ/ΡΟΔΟΣ. Το πιο σωστό είναι να κρίνουμε ένα βαπόρι για την εποχή του κι όχι με την σημερινή εποχή.Σίγουρα με τα τωρινά δεδομένα δεν μπορούσε να είχε τύχη αλλά το 1994 που μπήκε στα δωδεκάνησα ήταν από τα καλύτερα night ferry του Αιγαίου τελικα η ζωη ειναι αλυσιδα οπως ο Αγουδημος εβαλε ταφοπλακα στην ΔΑΝΕ ετσι και του αγουδημου του εβαλε ταφοπλακα η BLUE STAR για να δουμε στη BLUE STAR θα βαλει κανενας ταφοπλακα σε καμια 20αρια χρονια απο τωρα?
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 2, 2011 Posted September 2, 2011 Προσωπικά δεν μπορώ να πω ότι είχα καμιά ιδιαίτερη σχέση και συμπάθεια στην εταιρεία. Σε αυτά τα 20 χρόνια είναι ζήτημα εάν έκανα συνολικά 10 ταξίδια με πλοία του καπτά Μάκη. Και αυτό είτε γιατί δεν ταξίδευα στις γραμμές που δούλευαν, είτε τα απέφευγα, είτε απλώς δεν τύχαινε. Πρώτη μου επαφή ήταν γύρω στο 1992-3 που πήγα Μύκονο με το Δήμητρα (μετέπειτα Ναϊάς Εξπρές) και μπορώ να πω ότι μου είχε κάνει πολύ καλή εντύπωση και είναι το μόνο πλοίο της εταιρείας από το οποίο διατηρώ καλές αναμνήσεις. Ιδιαίτερα επειδή το ταξίδεψα αρκετά και αργότερα ως Ναϊάς Εξπρές και μπορώ να πω ότι αναπολούσα την κατάσταση στην οποία το είχα πρωτογνωρίσει. Επόμενη και αρκετά δυσάρεστη εμπειρία ήταν κάπου στα 1994 όταν πήρα, μάλλον, το Μιλένα από Σάμο για Νάξο. Αυτό που θυμάμαι ήταν ότι είμασταν ακίνητοι επί μισή ώρα στην είσοδο του Καρλοβασίου χωρίς να υπάρχει κανένας απολύτως εμφανής λόγος και χωρίς κανένας να μας λέει τι συμβαίνει…και βεβαίως…ο κλιματισμός! Που μάλλον είχε σχεδιασθεί για ψυγείο, που μεταφέρει κατεψυγμένα. Αύγουστος, άπνοια και καύσωνας και μέσα να θέλεις πουλόβερ και μπουφάν..και έπρεπε να βγεις στο κατάστρωμα για να μπορέσεις να ζεσταθείς. Το χειρότερο όμως ήταν ότι όταν διαμαρτυρήθηκα σε κάποιον αξιωματικό, εισέπραξα την θρασύτατη και αποστομωτική απάντηση: «Στη Νάξο περιμένουμε να πάρουμε 400 άτομα και θα πέσει η θερμοκρασία»! Σα να μίλαγε για σφαγμένα μοσχάρια και όχι για ανθρώπους. Έκτοτε στη δεκαετία του 1990 έκανα 2-3 ακόμα ταξίδια στη Παροναξία με τη Νταλιάνα και κάποια λίγα ακόμη που δεν θυμάμαι ούτε το πλοίο. Ήταν από αυτά που όπως είπε κάποιος σωστά πέρναγαν ό, τι ώρα θυμούνταν και σκούπιζαν όσους ξέμειναν από τα άλλα. Ήταν τα δρομολόγια που κοιμόσουνα στο λιμάνι περιμένοντας, ξύπναγες μόλις ερχόταν το καράβι και ξαναπροσγειωνόσουνα στην πρώτη καρέκλα που εύρισκες. Επόμενη (ευτυχώς παρ’ ολίγον) επαφή ήταν το 2005, όταν προέκυψε να πάω Αύγουστο σε συγκεκριμένες ημερομηνίες στη Ρόδο με καμπίνα και ΙΧ. Στο Blue Star 2 δεν εύρισκα ούτε για δείγμα, ενώ στη Ροδάνθη υπήρχαν. Και προς στιγμή ετέθη το ζήτημα να πάω με το Ροδάνθη. Ευτυχώς, στο παρά πέντε, βρέθηκε μια καλή χριστιανή στο κεντρικό πρακτορείο του Πειραιά της BSF και με εξυπηρέτησε. Και ευτυχώς, γιατί αναχωρώντας με το BS2, αρχές Αυγούστου, αφήναμε πίσω τη Ροδάνθη με βλάβη στη μία μηχανή για μια βδομάδα. Και φθάνουμε στην τελευταία και τραυματική εμπειρία με πλοίο του καπτά Μάκη, το 2007…Νταλιανάρα η ατελείωτη! Βρέθηκα για δουλειά στη Νάξο και είχα προγραμματίσει να φύγω την επόμενη το πρωί με το Μπλουσταράκι. Κατά τις 9 το βράδυ προέκυψε κάτι που θα έπρεπε να είμαι πρωί στην Αθήνα. Το απογευματινό Μπλουστάρ είχε φύγει και άλλο πλοίο δεν υπήρχε…πλην της ατελείωτης στις 23.30 που ερχόταν από κάποια άγονη, Ηράκλειο, Σαντορίνη κλπ... Εκείνη την εποχή βέβαια δεν έμπαινα πλέον στα πλοία του Αγούδημου αλλά δεν είχα άλλη επιλογή, είχα διαβάσει και εδώ μέσα ότι ήταν αξιοπρεπές, οπότε Νταλιανάρα. Κόσμος λίγος όσοι ξέμειναν δηλαδή, γκαράζ σχεδόν άδειο και απερίγραπτη η όλη κατάσταση πλοίου, δεν πίστευα ότι υπήρχε δρομολογημένο τέτοιο πλοίο. Σκουριά, βαψίματα σαν ασκήσεις αφηρημένης τέχνης, πάγκοι με βρώμα που είχε γίνει ένα με το χρώμα, μπόχα πετρελαίου ανάμικτη με καυσαέρια που έβγαιναν στο κατάστρωμα από τα ανοικτά πορτάκια στις τσιμινιέρες, μέσα οι τουαλέτες, δίπλα στο εστιατόριο, μου θύμισαν έντονα δημόσια ουρητήρια, στη ρεσεψιόν μέλη του πληρώματος να τσακώνονται για το ποιος απ’ όλους λουφάρει περισσότερο, μπροστά σε επιβάτες, μέχρι που βρέθηκε κάποιος λογικός και τους συμμάζεψε να μην τσακώνονται τουλάχιστον μπροστά στους επιβάτες…χάλια των χαλίων. Αναχώρηση 23.30…άφιξη γύρω στις 7.30…αναμονή να φύγουν τα πρωινά και δέσιμο κατά τις 8 σε στυλ «πλάνο Θόδωρου Αγγελόπουλου», Και όλα αυτά που διήρκησαν κάπου 8.30 ώρες από τη Νάξο…με τιμή ίδια σχεδόν με τα Μπλουστάρ…που τον Αύγουστο έγιναν και ακριβότερα απ’ αυτά. Όπως είναι φυσικό, ουδόλως με συγκλόνισε η κατάρρευση της εταιρείας, πλην των εργαζομένων που έμειναν χωρίς δουλειά. Δεν εύρισκα ούτε ένα λόγο να συνεχίσει να υπάρχει, εκτός ίσως από τον ρόλο του αντίβαρου στις ορέξεις για μονοπώλια των μεγάλων. Αλλά όπως είχε καταντήσει η εταιρεία δεν είχε καμιά προοπτική. Να ξεκαθαρίσω ότι τα παραπάνω είναι η προσωπική μου σχέση με τα πλοία της εταιρείας και είναι άκρως υποκειμενικά, καθώς αφορά μόνο τα λίγα ταξίδια που έκανα και με ορισμένα από τα πλοία, Φυσικά κατανοώ όσους (ναυτικούς και επιβάτες) έχουν καλές αναμνήσεις από την εταιρεία και τους λείπει το σινιάλο, απλώς εμένα δεν μου λείπει καθόλου. Και με την ευκαιρία να κάνουμε και ένα προσκλητήριο…από τον Πειραιά τον χειμώνα του 1996. Από δεξιά: ΔΗΛΟΣ, ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α (Ποπάρα εσύ θα τα στείλεις όλα στην υψικάμινο ), ΝΤΑΛΙΑΝΑ, ΜΙΛΕΝΑ, ΜΑΡΙΝΑ, ΡΟΔΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΑ(ΛΕΡΟΣ), ΝΑΪΑΣ 2.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 3, 2011 Posted September 3, 2011 Ειλικρινά πάντως, δεν περίμενα να φεύγανε κατευθείαν από το λιμάνι τα πλοία για το Aliaga. Υπέθετα ότι -ως είθισται- θα μεταφερόντουσαν πρώτα σε καμμιά ντάνα της Ελευσίνας όπου και θα αυνέχιζαν να σκουριάζουν για τέσσερα - πέντε ακόμα χρόνια. Υγ. Θα ήθελα να ήξερα τι θα ψήφιζε ο Άρχοντας αν είχε την ευκαιρία. Καλά, και πως είσαι σίγουρος ότι δεν ψήφισε ??? Αλήθεια, λέτε να κατέβηκε καμμιά βόλτα στο λιμάνι ο άρχοντας, έστω και εκ του μακρόθεν, τις ημέρες που φεύγανε τα πλοία του για το Aliaga ???
georgios express Posted September 3, 2011 Posted September 3, 2011 ...Αλήθεια, λέτε να κατέβηκε καμμιά βόλτα στο λιμάνι ο άρχοντας, έστω και εκ του μακρόθεν, τις ημέρες που φεύγανε τα πλοία του για το Aliaga ??? Μια περίεργη σκληρότητα διακρίνω στο σχόλιο ή κάνω λάθος; Ο Νηρεύς πιό πάνω ορθώς μας είπε ότι η τύχη της Εταιρείας δεν μας αφορά-εξ άλλου η ίδια αφέθηκε να γίνει έρμαιο της μοίρας της, παρ' ότι είχε φτιάξει ένα γερό Brand που πετάχθηκε στα σκουπίδια με άστοχες ενέργειες, ενίοτε υπεροψία και περιφρόνηση του πελάτη και εν τέλει υποβάθμιση του προϊόντος της, πολύ πριν το Δημόσιο αρχίσει να της χρωστάει εκατομμύρια ευρώ γεγονός που έδρασε καταλυτικά στην πορεία προς το Τέλος. Όμως, όποιος έχει δημιουργήσει μέσω της εφευρετικότητας, της ευστροφίας και της προσωπικής του εργασίας "κάτι" (από μιά ιστοσελίδα έως μία Βιομηχανία), αγαπά το δημιούργημά του και το τελευταίο πράγμα που θα ήθελε να δεί ενόσω ζεί, είναι το παιδί του να οδεύει στον θάνατο. Γιατί δηλαδή θα έπρεπε ο Καπτά-Μάκης να κατέβει στο ντόκο να βλέπει τα (πρώην) καράβια του να σαλπάρουν;
proud_ionian Posted September 3, 2011 Posted September 3, 2011 αυτο δεν το ξερει κανεις. αλλοι θελουν να αποχαιρετησουν και αλλοι δεν θελουν. δεν θα με εντυπωσιαζε αν οντως καποια μερα κατεβηκε. για να επανελθω στα τετριμμενα, απο το εκπλειστηριασμα, θα παρουν τπτ οσοι εχουν λαμβανειν; (πληρωματα κλπ) ή θα πανε ολα στο ΝΑΤ; (νομιζω οτι τα ασφαλιστικα ταμεια εχουν "προνομιο" σε τετοιες περιπτωσεις).
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 4, 2011 Posted September 4, 2011 (edited) @ georgios express Μα σαφώς και κάνεις λάθος "αγαπητέ" μου. Και μάλιστα είναι προφανές. Δεν είπα ούτε ότι "θα έπρεπε να κατέβει" ούτε ότι "δεν θα έπρεπε". Απλά, πολύ απλά, αναρωτήθηκα αν κατέβηκε. Χωρίς καμμία ειρωνία, υπαινιγμό ή .....περίεργη σκληρότητα. Edited September 4, 2011 by ΣΕΙΡΙΟΣ
Panagia Ekatontapiliani Posted September 4, 2011 Posted September 4, 2011 Οι φήμες θέλουν να είχε κατέβει στην τελευταία αναχώρηση του Μαρίνα! Εγώ δεν τον είδα, έτσι μου το μετέφεραν άνθρωποι που ήταν στο λιμάνι εκείνη την ώρα!
Hellenic Spirit Posted September 18, 2011 Posted September 18, 2011 Βλέπω ΑΝΘΗ & ΡΟΔΑΝΘΗ, τα υπόλοιπα ;
.voyager Posted September 18, 2011 Posted September 18, 2011 Ανάμεσα σε αυτά τα δυό διακρίνεται και το Μιλένα. Τα άλλα πήγαν ήδη για scrap.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 18, 2011 Posted September 18, 2011 Όχι όλα τα αλλά!!! Υπάρχει ακόμα το Jetferry 1 στο λιμάνι του Πειραιά αλλά και το Νικόλαος Α στην Σαφαγγα!!
proud_ionian Posted September 18, 2011 Posted September 18, 2011 εχουμε κατι νεωτερο σχετικα με το μελλον των 3 (ανθη, ροδανθη, μιλενα) ;
.voyager Posted September 18, 2011 Posted September 18, 2011 Όχι όλα τα αλλά!!! Ε ναι, μιλάμε για όσα φύγανε από Πειραιά, προφανώς (!!!!).
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 24, 2011 Posted September 24, 2011 Να δούμε τα ΡΟΔΑΝΘΗ, ΜΙΛΕΝΑ και ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ στην ντάνα της ημιβυθισμένης δεξαμενής στην Ελευσίνα, από μία διαφορετική γωνία από αυτή της φωτό του .voyager.
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 28, 2011 Posted October 28, 2011 …εμένα δεν μου λείπει καθόλου. Κι όμως καπτά Μάκη, μας λείπεις. Και να θέλουμε να σε ξεχάσουμε, δεν μπορούμε. Μέχρι και προσπέκτους με «το επιπλέον όνειρο» του 1993 είχα θαμμένο στη σεντούκα, που «θαυμαστώ τω τρόπω» διέφυγε από τις κατά καιρούς εκκαθαριστικές επιχειρήσεις. Από την χρυσή εποχή, τότε που η ΡΟΔΑΝΘΗ έκανε Ιταλία … η ΜΙΛΕΝΑ Παροναξία-Ικαροσαμία … η ΝΤΑΛΙΑΝΑ Παροναξία-Κασοκαρπαθία … η ΔΗΜΗΤΡΑ η Α’ Συροτηνομυκονία-Ικαροσαμία … και η ΡΟΜΙΛΝΤΑ η Α’ Παροναξία-Δωδεκάνησα. Και βεβαίως δεν ξεχνάμε την ταμπελάρα των πρώιμων χρόνων στο κτήριο της Αιτωλικού.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 Μπορεί να έχουν ακούσει τα μύρια όσα τα πλοία της G.A Ferries, αλλά κάποιοι από τη Σάμο, δεν ξεχνούν τη προσφορά τους και αποδίδουν «Φόρο Τιμής στο "ΡΟΜΙΛΝΤΑ" και στο "ΜΑΡΙΝΑ"
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 (edited) Μου κάνει εντύπωση πάντως, για να μην πω ότι το βρίσκω ακατανόητο, που τα τρία πλοία, ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ - ΡΟΔΑΝΘΗ - ΜΙΛΕΝΑ, εξακολουθούν επί δίμηνο σχεδόν να παραμένουν στην ντάνα της Ελευσίνας, αντί να πάρουν την ρότα για τα διαλυτήρια. Να υπάρχει εκ μέρους των αγοραστών, έστω και η αμυδρή "ελπίδα" ότι μπορεί να πουληθούν κάποια στιγμή για να ξαναταξιδέψουν ??? Edited November 4, 2011 by ΣΕΙΡΙΟΣ
Panagia Ekatontapiliani Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 Είτε αυτό που αναφέρεις Σειριε ή περιμένουν να ανέβουν οι τιμές για το scrap!
Orestis Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 Οι επιταγές ευκολίας και η νομική διαμάχη με τους πράκτορες
proud_ionian Posted December 11, 2011 Posted December 11, 2011 το πειρατικο ρεπορταζ αθωωθηκε στη δικαστικη διαμαχη με τον καπτα-μακη. ο "αρχοντας" τους ειχε κανει αγωγη για συκοφαντικη δυσφημιση και εξυβριση. καλα μη ρωτατε για ποιο λογο. γιατι ελεγαν (με αιχμηρη και ακραια γλωσσα ειναι η αληθεια) το τι γινοταν στη GA, λιγο καιρο πριν κλεισει.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 15, 2011 Posted December 15, 2011 Σύμφωνα με το The Seanation υπάρχει πρωτοβουλία του Yφ.A.A.A. για να πληρωθούν οι εργαζόμενοι του γραφείου της G.A. Ferries
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now