GA FANS Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Καλως να μας ερθει το Μυκονος. Και απο τιμες δεν μας ειπες... Αντεχει τον ανταγωνισμο ο ΓΑ. Μη ξεχναμε τις καμπινες και τα φορτηγα. Θα γινει μαχη.
cpt_Hiotis Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Συμβουλή: Πριν διαβάστε το ακόλουθο πρόγραμμα της HSW, πάρτε ένα παυσίπονο . Για να σου πω τιμές, πρέπει να τις ανακοινώσει η HSW, κάτι το οποίο το περιμένουμε από Σεπτέμβρη όταν με το καλό ετοιμαστεί το Αριάδνη και πάει Χανιά, ανηφορίσει το Νήσος Χίος για Χίο-Μυτιλήνη, οπότε κατέβει το Νήσος Μύκονος.
Stefanos Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Καλά ο Αγούδημος όπως έχω ξαναπεί είναι απίστευτος για μένα δεν έπρεπε να πάταει άνθρωπος μέσα στα καράβια του μήπως σοβαρευτεί λιγάκι.Δεν είναι σοβαρά πράγματα το να βάζει εισητήριο για το ΜΙΛΕΝΑ μεγαλύτερο απο το blue star όποιος τον προτιμάει γούστο του και καπέλο του άλλα εγώ μέσα στα πλοία του θα έμπαινα μόνο σα καραβολάτρης και σε καμία δύναμη σαν επιβάτης η κοροιδία του έχει ξεπεράσει τα όρια πλέον
marioskef Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Η δύναμη του είναι τα φορτηγα γιατί αυτοί νοιάζονται όχι τόσο για τη ποιότητα του πλοίου αλλά για τις τιμές. Κι από τη στιγμή που τους κάνει καλές τιμές, και αυτοί τον τιμούν ανάλογα... Κοιταξε για παράδειγμα τα στατιστικά του περισυνού χρόνου (όπου για περίπου το μισό χρόνο η BS ήταν με ένα πλοίο) και θα δεις οτι τα πήγε πολύ καλά, σε μια γραμμή που θεωρητικά συναγωνίζοταν ένα καλύτερο πλοίου από το ΜΥΚΟΝΟΣ.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 31, 2007 Posted July 31, 2007 Μεγάλη καταστροφή στην ακτοπλοΐα του Αιγαίου προβλέπει ο Αγούδημος, λόγω της δραστηριοποίησης ξένων πλοιοκτητών, συμφωνα με δηλώσεις του στην εφημερίδα «Κόσμος του Επενδυτή». Αλλά επειδή δεν ήταν εύκολο να γράψω όλο το άρθρο, μπορείτε να δείτε ένα απόσπασμα από την εφημερίδα ΡΟΔΙΑΚΗ
cortomaltese Posted July 31, 2007 Posted July 31, 2007 Κατά τη γνώμη μου, σε πολλές γραμμές της ακτοπλοΐας μας υπάρχει προφανής έλλειψη συμβατικών (όπως συνήθως αποκαλούνται) πλοίων. Πλοίων που να παίρνουν φορτηγά και να κάνουν και συνδέσεις μεταξύ νησιών που δεν τις κάνουν τα ταχύπλοα. Αυτήν την ανάγκη καλύπτουν τα πλοία του Αγούδημου και για αυτό και θα δουλεύουν, παρά τα προβλήματα που κουβαλούν. Για τη Σίφνο, για παράδειγμα, που έχει πολλά φορτηγά ο Αγούδημος θα δουλεύει γιατί το όποιο "Άγιος Γεώργιος" δεν θα φτάνει για τα φορτηγά. Και τώρα το καλοκαίρι το "Ρομίλντα" δουλεύει πολύ και για τις συνδέσεις που προσφέρει μεταξύ Σαντορίνης-Ίου-Σικίνου- Φολεγάνδρου και Δυτικών Κυκλάδων και για το βραδινό δρομολόγιο από Σαντορίνη (κάθε Τρίτη). Στο δρομόγιο της προηγούμενης Τρίτης (ανεβαίνοντας για Πειραιά από Σαντορίνη), το πλοίο ήταν φίσκα στους ξένους (κυρίως) και στα φορτηγά. Τα καταστρώματα του θύμιζαν τα καταστρώματα του "Αιγαίου", του "Γεώργιος Εξπρες" και των "Απόλλωνων" στα βραδινά τους δρομολόγια για Πειραιά. Η φωτογραφία του "Ρομίντα" είναι τραβηγμένη στις Καμάρες της Σίφνου το Σάββατο 28 Ιουλίου.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted August 11, 2007 Posted August 11, 2007 Ξέρω, ξέρω, τα έχουμε πει, τα έχουμε ξαναπεί αλλά θα σκάσω αν δε το πω. Απορία της κόρης μου που επέστρεψε με το Βlue Star Ithaki από διακοπές στην Πάρο, όταν την ρώτησα πόσο πλήρωσε το εισιτήριο. Σας μεταφέρω αυτούσια την απάντηση της : ''23 ευρώ πλήρωσα, αλλά ρε μπαμπά πώς γίνεται να στοιχίζει 23 ευρώ με το Ιθάκη που είναι και καινούργιο, και πάει και γρήγορα, και με κάποιο Ρομίλντα () που φαίνεται πολύ παλιό καράβι, να στοιχίζει 29 ευρώ;'' Εδώ σε θέλω μάστορα. Τι απαντάς τώρα σε ένα κοριτσόπουλο, το οποίο δεν έχει καθόλου ...καραβολατρικές ανησυχίες, και που απλά θέλει να μεταβεί από την Πάρο στον Πειραιά; Η αυθόρμητη απάντηση του ...πατρός της, (την οποία θέτω και προς συζήτηση), ήταν ότι από την στιγμή που και στην ίδια τιμή ή ακόμα και φθηνότερα να είχε το εισιτήριο με το Ρομίλντα, ο κόσμος θα προτιμούσε ούτως ή άλλως το πιο γρήγορο και πιό απαστράπτον στα μάτια του απλού επιβάτη Ιθάκη, βάζει πιο ακριβά το εισιτήριο ώστε να κερδίσει κάτιτις παραπάνω από αυτούς που δεν θα βρουν εισιτήριο με το Ιθάκη και θα αναγκαστούν να ταξιδέψουν με το Ρομίλντα. Λέτε να έχω δίκιο βρε παιδιά;
Hastaroth Posted August 11, 2007 Posted August 11, 2007 Η άποψή μου πάντως είναι οτι μέ αυτά τά "γατιλίκια" στο τέλος ο άρχοντας θα μείνη να κουβαλάη μέ τά βαπόρια του μόνο τά φορτηγά και τους οδηγούς τους. Διότι ακόμα και ώς καραβολάτρης δέν μπορείς να ταξιδέψης μέ ένα πλοίο που έχει τά μαύρα του χάλια,βρωμάει,ντουμανιάζει το περιβάλλον σέ ακτίνα δέκα μιλίων και πάει σάν τον κάβουρα.Ενώ άν φρόντιζε να είναι τά βαπόρια του τουλάχιστον καλά συντηρημένα καί να έχουν ικανοποιητικές ταχύτητες θά έπαιρνε αυτούς τους επιβάτες που δέν βιάζονται ιδιαίτερα να πάνε στον προορισμό τους (καί είναι πολλοί,χωρίς να είναι και όλοι αυτοί καραβολάτρες).
Alessandro Bertolini Posted August 11, 2007 Posted August 11, 2007 Ti lete re pedia, se kanena mina ante dio, i G.A. tha riksi tis times kata 50% opos persi. nomizete oti den tha tin protimisi kanis??
georgios express Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 Αλέξανδρε, σε ένα μήνα θα ξαναπάει τις τιμές στα 20-30-50 € (το τελευταίο Α΄Θέση για Ρόδο), αλλά και να μην τον γουστάρεις καθόλου, μαζί του θα πάς, διότι HS, Καλλίστες, Speedrunners, Κεντέρηδες κλπ, θα ξεχειμωνιάζουν μεταξύ Αγίου Σπυρίδωνα και Νέου Μώλου Δραπετσώνας. Βρίσκει και κάνει
cpt_Hiotis Posted September 5, 2007 Posted September 5, 2007 Φίλε Σείριε, λέγοντας "καλό δεξαμενισμό" εννοούσα αμμοβολή, βάψιμο μέσα - έξω και γενικότερα πλήρη συντήρηση του πλοίου εξωτερικά, στο ξενοδοχειακό και στις μηχανές του. Πολύ πιθανός η έκφραση να ήταν λανθασμένη και γι' αυτό ζητώ συγγνώμη για τυχόν παρανοήσεις. Ελπίζω απλώς να μην εξελιχθεί η Kallisti Ferries σε μια δεύτερη GA γιατί αν συνεχίσει η Corsica να στέλνει την σαβούρα της για εκεί το βλέπω. Τέλος πάντων, ας έρθει πρώτα το πλοίο και τα λέμε μετά όπως είπε, πολύ σωστά και ο cpt_hcp.
George Posted September 5, 2007 Posted September 5, 2007 Για καθείστε ρε παιδιά με την GA συνέχεια...! Το αν ο Αγούδημος βρίσκει και κάνει κάποια πράγματα με τα οποία διαφωνούμε, σίγουρα δεν φταίνε τα βαπόρια του. Στην τελική αφού κανένας δεν τον φρενάρει, μπράβο του! Μαγκιά του! Και στο κάτω κάτω της γραφής τι έχει να ζηλέψει το ΜΑΡΙΝΑ ή το ΡΟΔΑΝΘΗ από αυτό εδώ το πράμμα; Το φοβερό του ταξίδεμα; Την εξωτερική του ομορφιά; Τους εσωτερικούς του χώρους; Τι τέλος πάντων; Εγώ από τις φωτο του εσωτερικού που είδα παραπάνω κι έχοντας ταξιδέψει με όλα τα βαπόρια του Αγούδημου έχω να σας πω ότι ακόμα και το ΜΙΛΕΝΟΝΤΑΛΙΑΝΟ δεν υστερεί πουθενά. Για να μη συζητήσουμε καλύτερα το πόσο καλοτάξιδα είναι τα ΡΟΜΙΛΝΤΑ και ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ που όλοι μόνο να κράζουν ξέρουν.
Stefanos Posted September 6, 2007 Posted September 6, 2007 George εδώ διαφωνώ το ότι δεν υπάρχει κάποιος να φρενάρει τον Αγούδημο απο τα ανεκδιήγητα που διαπράτει δεν σημαίνει πως είναι και μάγκας,είναι απλά ένας εφοπλιστής που προσπαθεί να εκμεταλευτεί τη κατάσταση που διαμορθώθηκε στην ακτοπλοία με ξεδιάντρωπο τρόπο.:mad: Μπορεί να προτιμώ εκατό χιλιάδες φορές το ΡΟΔΑΝΘΗ και το ΜΑΡΙΝΑ απο το SARDINIA VERA αλλά τη νοοτρπία τους Αγούδημου δε μπορώ να τη δεχτώ σε καμία περίπτωση.
Lady of Mykonos Posted September 6, 2007 Posted September 6, 2007 Αγαπητέ χρήστη Stefanos, Ο Αγούδημος - και ο κάθε Αγούδημος - δεν είναι μάγκας, είνα απλά ένας επιχειρηματίας που φροντίζει σαν σωστός επιχειρηματίας να εκμεταλλευθεί το πλαίσιο μέσα στο οποίο κινείται. Αν υπάρχει κενό ελέγχου, κενό νόμου ή οποιαδήποτε άλλη κατάσταση την οποία σύννομα εκμεταλλεύεται επιχειρηματικά( σχεδόν μονοπώλιο σε ορισμένους προορισμούς ή μερικά δρομολόγια Κυριακή βράδυ για να μαζεύει κόσμο από τη Μύκονο) καλώς καμωμένο. Και παρανομία ακόμα να υπάρχει στις πρακτικές του μένει να αποδειχθεί και να τιμωρηθεί από τους αρμόδιους. Το ίδιο κάνει ο Αγούδημος, οι γαλακτοβιομηχανίες και οι παντώς είδους επιχειρηματίες, αλλιώς δεν θα ήταν επιχειρηματίες αλλά ο φιλολογικός σύλλογος "ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ". Ο εφοπλισμός ακτοπλοίας είναι ένας επιχειρηματικός κλάδος και ο Αγούδημος δραστηριοποιείται σε αυτόν εκμεταλλευόμενος τις όποιες ευκαιρίες του παρουσιάζονται. Θεωρώ λοιπόν ότι ενδεχομένως να είναι τραβηγμένος ο χαρακτηρισμός " ξεδιάντρωπα":eek:, δρα όπως εκείνος κρίνει πιο σωστά επιχειρηματικά και τελικά χωρίς εκείνον πολλοί προορισμοί δεν θα εξυπηρετούνταν.
Stefanos Posted September 6, 2007 Posted September 6, 2007 Εντάξει μπορεί εν βρασμό ψυχής να γίνομε κάπως υπερβολικός αλλα δε νομίζω πως αυτά που λέω είναι εντελώς παράλογα ο Αγούδημος έχει κάνει πράγματα που σίγουρα δε είναι παραδειγματα προς μίμηση.Ευχομαι μόνο κάποια στιγμή να αλλάξει κάπως τη πολιτική του
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 19, 2007 Posted October 19, 2007 Προβλήματα (?) εν όψει για τον κάπταν Μάκη. H Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, συνήλθε σήμερα εκτάκτως και αφού διεπίστωσε την αρνητική στάση της πλοιοκτήτριας εταιρείας G.A. Ferries και την έλλειψη διάθεσης να απαντήσει στο περιεχόμενο του εγγράφου της ΠΝΟ από 15.10.2007, απεφάσισε, όπως έχει προαναγγείλει, την ανάληψη συνδικαλιστικής δράσης, την Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2007, στα πλοία της εν λόγω εταιρείας ΜΑΡΙΝΑ και ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ , που θα βρίσκονται στο λιμάνι του Πειραιά την ημερομηνία αυτή. Μήπως κάποιος πιό έμπειρος shipfriend μπορεί να μας κάνει πιο λιανά αυτό το κομψό ''ανάληψη συνδικαλιστικής δράσης''; Να υποθέσω ότι είναι κάτι σαν κατάληψη του πλοίου; Η Ομοσπονδία αναλαμβάνει την συνδικαλιστική της παρέμβαση και δράση για την εξάλειψη της απαράδεκτης πρακτικής της Εταιρείας να απολύει μέλη πληρωμάτων των πλοίων της, ζητώντας να σταματήσουν οι απολύσεις των συναδέλφων μας και να επαναπροσληφθούν οι ήδη απολυθέντες ναυτεργάτες.Η αναλαμβανόμενη συνδικαλιστική δράση έχει τους παραπάνω ξεκάθαρους στόχους και σε περίπτωση εμμονής της πλοιοκτήτριας εταιρείας στην άρνηση ικανοποίησης των εύλογων και δίκαιων αιτημάτων της ΠΝΟ η δράση αυτή θα επεκταθεί και θα διευρυνθεί στα υπόλοιπα πλοία της τις επόμενες ημέρες, οπότε θα εξετασθούν και τα τυχόν υπάρχοντα προβλήματα σε όλους τους τομείς και γενικά θα καλύψει όλα τα πλοία, (:D) που εμφανίζουν οποιαδήποτε προβλήματα στελέχωσης στα πλαίσια της σταθερής θέσης της Ομοσπονδίας για την προστασία του νόμιμου δικαιώματος στην εργασία των συναδέλφων μας. Πηγή : Marinews
SHIPS_FUN Posted October 19, 2007 Posted October 19, 2007 Με την SAOS τι γίνεται με αυτό ? τα πληρώματα δηλαδή
Nick the Greek Posted November 23, 2007 Author Posted November 23, 2007 Αληθεια Ορεστη, στα αποτελεσματα της GΑ Ferries, υπαρχει πουθενα provision για το προστιμο. Ποιο προστιμο? Το περυσινο του Κεφαλογιαννη ντε! Το μισο εκατομμυριο ευρω εννοω. Τον γονατισε τον καημενο τον καπτα-Μακη Οπως ολοι ξερουμε, τον τελευταιο καιρο υπαρχει μια δυστοκια στην GA Farries σχετικα με την αποκτηση καινουριων πλοιων που θα μπορουσαν να αντικαταστησουν τα ηδη υπαρχοντα και να ανανεωσουν το προφιλ του στολου. Ας οψεται ομως ο αδυσωπητος και αδιστακτος Μανωλης Κεφαλογιαννης που με το εξοντωτικο και εξωφρενικο προστιμο του(την επετειο των 27 μηνων απο την επιβολη του οποιου γιορταζουμε σημερα), καταδικασε τον καπτα-Μακη σε μαρασμο και φυτοζωια! Αισθανομαι (για μια ακομα φορα στη ζωη μου)περηφανος σαν Ελληνας πολιτης που ξερω οτι οι αρμοδιοι φορεις και οι εκαστοτε κρατικοι λειτουργοι προασπιζουν μεχρι τελευταιας ρανιδας το δημοσιο συμφερον, εισπραττοντας προστιμα απο τους οικονομικα ισχυρους και δειχνοντας την δεουσα κατανοηση και επιεικεια προς τους μη κατεχοντες αυτης της χωρας... ΥΓ: Και η ΣΑΟΣ τα ιδια, ουτε βαπορι δεν εχει σταυρωσει απο τοτε που της εβαλε προστιμο ο Μανωλιος!!
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Δηλώσεις του καπτάν Μάκη στα ρ/σ της Σάμου,σήμερα,στον 2000 FM στις 11.30 και στο ΡΑΔΙΟ ΑΡΜΟΝΙΑ μετά τις 12.00.Τους βρίσκετε στο on radio.gr/ανατολικό αιγαίο/Σάμος/2000 fm/armonia 103.2 fm
aeriko Posted May 7, 2008 Posted May 7, 2008 Βοηθηστε με λιγακι με τη συγκεκριμενη εταιρια ... μεχρι πριν μια βδομαδα (μπορει να κανω και λαθος)εδινε το Νταλιανα απο θεσσαλονικη καθε Τριτη απογευμα για Κυκλαδες Ηρακλειο ,τωρα το openseas δινει καθε Κυριακη απογευμα. Εγω που πρεπει να ταξιδεψω για κυκλαδες τον Αυγουστο τι να πιστεψω ποια μερα τελικα θα αναχωρει προς τα κατω;και γιατι δεν εχουν κατι σταθερο ,να μπορει και ο κοσμος να προγραμματιζει τις δουλειες του; εκεινο το Δημητρουλα παλι !ποιο ειναι το δρομολογιο του; τον εχω χασει το μπουσουλα και μ ΄ενδιαφερει να ταξιδεψω μετη συγκεκριμενη εταιρεια ....... sorry για το ξεσπασμα
Panagia Ekatontapiliani Posted May 7, 2008 Posted May 7, 2008 Πρώτα από όλα η εταιρεία μείον ένα πλοίο λόγω της πρόσκρουσης του Αίολος Κεντερης ΙΙ στο Ροδάνθη, oποτε αναγκαστικά αναδιοργανώνει τα δρομολόγια με τα υπάρχοντα πλοία της. Τα δρομολόγια όλων των πλοίων θα οριστικοποιηθούν λογικά πριν του Αγίου Πνεύματος.
enas chiotis Posted May 13, 2008 Posted May 13, 2008 (edited) Από σήμερα ανεκτέλεστα και τα δρομολόγια των Ανθή-Μαρίνα και Μιλένα, λόγω έλλειψης καυσίμων. edit Τελικά το ΜΙΛΕΝΑ θα αναχωρήσει για το δρομολόγιό του, αλλά στις 23:00 αντί στις 22:00. Edited May 13, 2008 by enas chiotis
Panagia Ekatontapiliani Posted May 28, 2008 Posted May 28, 2008 Αυτές οι κουβέντες του καπετάν Μάκη Αγούδημου, να μας κάνουμε να ανησυχούμε για το μέλλον της εταιρείας?? Ο καπετάν Μάκης Αγούδημος μίλησε στο Marinews.gr και προδιέγραψε το ζοφερό μέλλον της ακτοπλοΐας. Η τρελή κούρσα των καυσίμων των καυσίμων, κατά 40% τον τελευταίο χρόνο, οδηγεί τις ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις να διακόψουν δρομολόγια γιατί πολύ απλά, κάποια από αυτά είναι ζημιογόνα. Τη μεγαλύτερη ζημιά παθαίνουν τα ταχύπλοα. Ήδη δρομολόγια τις καθημερινές στις Κυκλάδες με ταχύπλοα έχουν καταργηθεί έως τα μέσα Ιουνίου και γίνονται μόνο Παρασκευο-Σαββατο-Κύριακα. Θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες τη διακοπή δρομολογίων και συγκεκριμένα τα πιο ζημιογόνα. Ακόμα και δρομολόγια στις άγονες γραμμές θα σταματήσουν έως και τα τέλη Ιουνίου. Πρόκειται για τη λεγόμενη «οικονομία δρομολογίων» που θα έχει ως επίπτωση την υποβάθμιση του επιπέδου παροχής υπηρεσιών και την δημιουργία προβλημάτων στη σύνδεση ορισμένων νησιών. Ο γνωστός ακτοπλόος, Γεράσιμος Αγούδημος, σταμάτησε να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου και μιλώντας στο Marinews.gr βγάζει τον επικήδειο αφού όπως λέει « πλέον έχουμε όλοι μας ημερομηνία λήξης και μάλιστα σύντομη».
enas chiotis Posted May 28, 2008 Posted May 28, 2008 Ο γνωστός ακτοπλόος, Γεράσιμος Αγούδημος, σταμάτησε να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου και μιλώντας στο Marinews.gr βγάζει τον επικήδειο Πρίν από λίγο καιρό στον ΣΚΑΙ είχε μιλήσει για ταφόπλακα, τώρα βγάζει επικήδειους, άρα κάτι ξέρει...
wysiwid Posted May 28, 2008 Posted May 28, 2008 μιλαει για τα νησια μας... γιατι κατι τετοιο θα συμβει
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now