George Posted December 27, 2008 Posted December 27, 2008 Κάτσε μωρέ σύντεκνε να τελειώσουν τα βαψίματα, που έχουν αρχίσει γύρω από τα παράθυρα και αυτά θα γίνουν στο τέλος (ελπίζω δηλαδή) Δεν ξέρω κατά πόσο ο καπτα γάτος καίγεται ιδιαίτερα να επανεφέρει τα πλοία του σε άριστη εξωτερική εμφάνιση. Τουλάχιστον η ιστορία αυτό έχει δείξει ... ...ακόμα και αρκετό καιρό μετά τον δεξαμενισμό.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 29, 2008 Posted December 29, 2008 Πρόβλημα με τα επιδοτούμενα δρομολόγια. Πιθανό είναι το ενδεχόμενο να διακοπούν από 1η Ιανουαρίου όλα τα επιδοτούμενα δρομολόγια της G.Α. Ferries. Όπως δήλωσε ο επιχειρηματίας Γεράσιμος Αγούδημος στο ΣΚΑΪ, το υπουργείο Ναυτιλίας αδυνατεί να καταβάλει έστω και μέρος των επτά και πλέον εκατομμυρίων ευρω που οφείλει στην εταιρία. Ο κ, Αγούδημος πρόσθεσε ότι η ΕΚΟ απαιτεί προπληρωμή των καύσιμων, με αποτέλεσμα η εταιρία του να δηλώνει αδυναμία αγοράς καύσιμων. Κατέληξε λέγοντας ότι για την κατάσταση έχει ενημερώσει ήδη το υπουργείο Ναυτιλίας. Πηγή : skai.gr
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 30, 2008 Posted December 30, 2008 Εντάξει, λύθηκε το πρόβλημα...το υπουργείο είπε στην ΕΚΟ να κάνει πίστωση στον καπτά Μάκη... ΥΓ. Nick, g.e., και λοιποί θερμόαιμοι...συνιστώ αυτοσυγκράτηση...
Orestis Posted December 30, 2008 Posted December 30, 2008 Επιστολή προς την ΕΚΟ απέστειλε ο υφυπουργός Ναυτιλίας Πάνος Καμμένος, με την οποία της ζητάει να παρέχει καύσιμα στην ακτοπλοΐα χωρίς να απαιτεί προεξόφληση από τις πλοιοκτήτριες εταιρείες. Με ξένα κόλλυβα ασκεί για ακόμα μια φορά το κράτος την κοινωνική του πολιτική….
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 5, 2009 Posted January 5, 2009 (edited) Απ΄ό,τι γράφει ο ΣΚΑϊ...η ΕΚΟ ακολουθεί το δόγμα: "ο πωλών τοις μετρητοίς". Ένταση στην ακτοπλοΐα05/01/2009 [...]Στο μεταξύ, ακινητοποιεί τα μεσάνυχτα όλα τα επιβατηγά πλοία της η εταιρεία GΑ Ferries. Με επιστολή στις υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας και στον υπουργό, ο Γεράσιμος Αγούδημος γνωστοποίησε την πρόθεσή του να διακόψει την εκτέλεση των δρομολογίων στις άγονες και τακτικές γραμμές. Υποστηρίζει ότι η ΕΚΟ δεν παρέχει στην εταιρεία καύσιμα με πίστωση, παρά το γεγονός ότι έχει ενημερωθεί για το ποσό των περίπου επτά εκατομμυρίων ευρώ που σύντομα το υπουργείο Ναυτιλίας θα καταβάλλει στην GΑ Ferries. http://www.skai.gr/master_story.php?id=106108 ΥΓ Όχι βέβαια ότι δεν θα λυθεί το πρόβλημα με κάποιο τρόπο, αλλά έχουν ενδιαφέρον και οι λεπτομέρειες. update [...]Από την πλευρά της η εταιρεία πετρελαιοειδών δηλώνει σύμφωνα με πληροφορίες, ότι η GΑ ferries χρωστάει σε αυτήν από τον Ιούνιο του 2008 μέχρι σήμερα, περισσότερα από 7 εκ. ευρώ, γεγονός που δεν της επιτρέπει να προχωρήσει και σε νέα ευνοϊκή ρύθμιση για να την διευκολύνει. Εάν δεν εκπληρώσει της υποχρεώσεις της, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, τότε η ΕΚΟ, ενδέχεται να κινηθεί νομικά εναντίον της. http://www.skai.gr/master_story.php?id=106202 Edited January 5, 2009 by ΝΗΡΕΑΣ update
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 6, 2009 Posted January 6, 2009 ΥΓ Όχι βέβαια ότι δεν θα λυθεί το πρόβλημα με κάποιο τρόπο, αλλά έχουν ενδιαφέρον και οι λεπτομέρειες. Ε, τελικά...ή το έχεις ή δεν το έχεις...το κληρονομικό χάρισμα
Earl Granville Posted January 12, 2009 Posted January 12, 2009 (edited) Εντάξει για να πούμε και του στραβού το δίκιο οι πετρελαικές εταιρίες το έχουν παρακάνει με την πολιτική που εφαρμόζουν. Συμφωνώ ότι σαν εταιρίες θέλουν να εξασφαλίσουν τα χρήματά τους και θέλουν να πέφτει το χρήμα ζεστό αλλά την επίμαχη ημερομηνία ο καπτα Μάκης πλήρωνε με επιταγή ημέρας(σχεδόν μετρητά) και αυτή δεν γινόταν δεκτή!!! Ούτε με τρίμηνη ούτε με εξάμηνη. Με επιταγή ημέρας είναι πολύ εύκολο επί τόπου να γίνει έλεγχος για το αν καλυπτεται. Τέτοια στυγνή πολιτική νομίζω δεν οφελεί κανέναν και γι αυτό υπήρξε παρέμβαση του υφυπουργού Πάνου Καμμένου. Να σου δίνουν επιταγές μακροπρόθεσμης εξόφλησης να το καταλάβω αλλά κι όχι επιταγή ημέρας να μην γινεται δεκτή. Προφανώς και με ξένα κόλλυβα δεν μπορεί να γίνει κοινωνική πολιτική αλλά δεν μπορούν και 3-4 πετρελαικές εταιρίες να βάζουν και το μαχαίρι στο λαιμό στις ακτοπλοικές εταιρίες και κατ'επέκταση να δημιουργούν άνευ σοβαρού λόγου πρόβλημα στις ακτοπλοικές συγκοινωνίες. Για να μην πάμε παρακατω και πούμε για άτυπους τειρεσίες στην αγορά των καυσίμων... Edited January 12, 2009 by Earl Granville
Nick the Greek Posted January 12, 2009 Author Posted January 12, 2009 Εδω διαφωνουμε φιλε μου Earl. Και διαφωνουμε διοτι η αγορα ειναι αυτη που κρινει τι ειναι αποδεκτο και τι οχι. Αν η προιστορια του καπτα-Μακη με την οποιαδηποτε εταιρεια ειναι γεματη φεσια τουρκικα, τοτε για μενα ειναι δικαιολογημενη να ζητα πληρωμη με οποιουσδηποτε ορους κρινει εκεινη σκοπιμο. Και φυσικα υπαρχει ατυπος Τειρεσιας στην αγορα καυσιμων οχι μονο στην Ελλαδα αλλα και παγκοσμιως. Ετσι πρεπει να γινεται, ειναι ενας τροπος να ξεχωριζουν τα ασπρα απο τα μαυρα προβατα.
Earl Granville Posted January 12, 2009 Posted January 12, 2009 Υπάρχει όμως και το άλλο Νικ.Αν η επιταγή είναι ημέρας δηλαδή μετρητά κι αρνηθούν να την εισπράξουν ή να την τσεκάρουν κι αν λόγω άτυτπου τειρεσία δεν βάζει κανείς πετρέλαιο τότε η πράξη αυτή αγγίζει τα όρια της παρακώλυσης συγκοινωνιων μιας και μιλάμε για επιβατικές συγκοινωνίες και για προμήθειες βασικές των νησιών. Συμφωνούμε για το ότι κι αυτοί θέλουν να εξασφαλίσουν τα χρήματα τους και για τό ότι κάποια εταιρία μπορεί να μην έχει πρότερο εντιμο βίο αλλά το να μην γίνεται δεκτή επιταγή ημέρας η οποία με ένα επιτόπιο τηλεφώνημα στην τράπεζα επαληθεύεται για το αν καλύπτεται ή όχι αγγίζει τα όρια του εκβιασμού. Αν πάλι πήγαινε με τριμηνες εξαμηνες επιταγές που τρεχα γυρευε μεχρι τότε αν καλύπτεται ή όχι ναι να τους δώσω 100% δίκιο. Αλλά τώρα μιλάμε για μια περιόδο όπου υπάρχει γενικότερο ζόρι στις ακτοπλοικές και ιδιαίτερα στις μικρες.Τα πληρωματα πρέπει να πληρώνονται μετρητα , τα καύσιμα μετρητά και οι εισπράξεις έρχονται μετά από μήνες από επιταγες μεταφορικών και μετά από χρόνια πληρωμές εκτέλεσης πλόων σε άγωνες γραμμές. Ηδη από την κατάργηση του λας ενός ειδικού λογαριασμού πληρωμών για τις άγονες μόνο στην GA FERRIES οφείλονται σχεδον 8εκ ευρω!!!!
Nick the Greek Posted January 12, 2009 Author Posted January 12, 2009 Για το γενικοτερο πλαισιο τη σημερον ημερα εχεις δικιο, ομως η GA δεν εγινε πελατης με αυτα τα προβληματα τους τελευταιους μηνες. Η κολωνια κραταει χρονια και αν αφεθηκαν τα πραγματα να φτασουν ως εκει χωρις ουσιαστικη αντιμετωπιση, εχει να κανει με τη διοικηση της εταιρειας και τον τροπο που δουλευει σε βαθος χρονου. Συνοψιζοντας, οτι κι αν γινεται τωρα ειναι εντελως πυροσβεστικο και δυστυχως ακομα και αν οι συνθηκες καλυτερευαν δεν νομιζω πως θα υπηρχε καμια ουσιαστικη αλλαγη για τον απλουστατο λογο οτι ο καπτα-Μακης θα συνεχισει απλα μεχρι να κουραστει και δυστυχως η εταιρεια αυτη θα σβησει τοσο αποτομα οσο δημιουργηθηκε.
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Στο ΣΚΑΪ άκουσα ότι σήμερα αρρώστησε από την γνωστή νόσο της "επίσχεσης εργασίας" η Μιλένα και γι' αυτό δεν έφυγε στην κανονική της ώρα.
folegandros Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 (edited) Μόλις τώρα ενημερώθηκα από έγκυρη πηγή πως στο romilda έγινε επίσχεση εργασίας! Το σημερινό δρομολόγιο για Σύρο Πάρο Νάξο Ιο Σίκινο Φολέγανδρο Θήρα και Ανάφη απ ότι φαίνετε δεν θα πραγματοποιηθεί! Θα σας ενημερώσω για τις περαιτέρω εξελίξεις. Edited January 17, 2009 by folegandros
Panagia Ekatontapiliani Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 Όντως έτσι είναι. Έγινε επίσχεση από τους μηχανικούς του πλοίου. Γιατί τους είχαν υποσχεθεί ότι θα εξοφληθούν από την εταιρεία αλλά δεν έγινε. Τους έδωσαν επιταγή για τη Δευτέρα αλλά δεν της δέχτηκαν. Το Υπουργείο είχε υποσχεθεί ότι θα έδινε ένα μέρος από τις οφειλές στην εταιρεία από τις άγονες, επειδή θα έκανε το δρομολόγιο προς την Ικαρία Σάμο με το Νταλιανα. Έτσι η εταιρεία δεσμεύτηκε στους ναυτικούς ότι θα εξοφλούσε τη Παρασκευή, κάτι που όμως δεν έγινε, έτσι το πλοίο θα μείνει δεμένο στο Πειραιά μέχρι τη Τρίτη (άλλο που δεν ήθελε η εταιρεία, γιατί αυτό το δρομολόγιο είναι πολύ νεκρό). Λογικά από Τρίτη θα ξαναγυρίσει στα δρομολόγια. Κάτι παρόμοιο έγινε χθες και με το Μιλενα, αλλά εξοφλήθηκαν οι ναυτικοί που έκαναν επίσχεση εργασίας.
folegandros Posted January 18, 2009 Posted January 18, 2009 Κι εμένα οι πληροφορίες μου λένε ότι δεν θα κρατήσει πολύ η επίσχεση. Κι απ οτι ακούω την Τρίτη θα γίνει κανονικά το δρομολόγιο.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 Από τον Ιούλιο οφείλονται μισθώματα στην GA Ferries και επιρρίπτει ευθύνες στους ναυτικούς που προχώρησαν σε επίσχεση.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 22, 2009 Posted January 22, 2009 Δηλαδή θέλεις να μου πεις πως ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ των Φούρνων δεν οφείλει στους εργαζόμενους της εταιρείας του???Δεν λέω ότι κάνει καλώς ή κακώς αλλά οι δυσκολίες των καιρών δυστυχώς εδώ τους οδήγησαν μερικούς ακτοπλόους- επιχειρηματίες!!! Δε είπε κανείς ότι «ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ των Φούρνων», όπως τον χαρακτήρισες δε χρωστάει σε ναυτικούς του και σε άλλους συνεργάτες του. Αλλά τουλάχιστον αυτός έχει να περιμένει να εισπράξει από το κράτος τα χρωστούμενα από τις άγονες, ενώ δουλεύουν κάποια πλοία για να έχει έστω κάποια έσοδα.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Σήμερα το Νταλιανα δε θα φύγει για το δρομολόγιο προς την άγονη Δωδεκανήσων. Γιατί??? Υπάρχει κάποιο πρόβλημα???? Από ότι ακούγεται μάλλον δένει όλα τα πλοία ο Αγουδημος. (Το βλέπω ως μέτρο πίεσης για να πάρει τα χρωστούμενα)
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 26, 2009 Posted January 26, 2009 Δεν τα δένει, αλλά από τα μεσάνυκτα έχει απεργία η ΠΝΟ στα πλοία της GA.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 Το Νταλιανα θα μπορούσε να είχε φύγει, όπως έφυγαν και τα αλλά πλοία.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Το Ροδάνθη και το Ρομιλντα δε θα εκτελέσουν τα δρομολόγια τους σήμερα από το Πειραιά
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 ...λόγω αδυναμίας προμήθειας καυσίμων και λοιπά οικονομικά προβλήματα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Άντε μετά να μην είσαι προληπτικός..... :rolleyes: Οι επιβάτες είναι 13 για το ένα πλοίο και 13 για το άλλο. Πηγή : Marinews
gpap2006 Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 (edited) Απορια μου.. Δεδομενου πωσ τα αποψινα δρομολογια των ΡΟΜΙΛΝΤΑ, ΡΟΔΑΝΘΗ που ματαιωθηκαν ειναι επιδοτουμενα, απο τη στιγμη που δεν εγιναν με ευθυνη της εταιριας, παιρνουν κανονικα απο το κρατος την επιδοτιση ή οχι? Edited February 24, 2009 by proud_ionian quote
express skiathos Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Νομίζω ότι την επιδότηση την παίρνει αν προσεγγίσει το λιμάνι, γιατί πρέπει να βάζει και το κατα τόπους λιμεναρχείο την υπογραφή του ότι το πλοίο προσέγγισε το εκάστοτε νησι. Και πάλι όμως δεν είμαι σίγουρος.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now