Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Στα μερη μας αυτη περιοδο εχει ερθει και το ΠΑΝΑΓΙΑ Τ ΙΙ.Την μερα που την ειδα εκανε ενα ταξιδακι απο Σαλαμινα για Περαμα κενο επιβατων και φορτιου γενικοτερα και στη συνεχεια πηγε και εδεσε στο Καματερο

Ειχε περασει και περυσι για ξεχειμωνιασμα στη Σαλαμινα

Κλασικη Ελληνικη παντοφλα που ευτυχως ακομα ειναι εδω και δεν εχει φυγει για τα ξενα.

Ξερει καποιος να μας πει σε ποια γραμμη δουλευει?

------

(1981, ex- Παναγία T II)

Edited by Nick the Greek
Posted

Η παντόφλα Παναγία Τ ΙΙ μέχρι το 2006 δούλευε στο γραμμή Αίγιο Άγιο Νικόλαο. Εκείνη τη χρονιά πουλήθηκε σε επιχειρηματίες από τη Σαλαμίνα (με την επωνυμία ΓΑΒΡΙΛΙΚΗ ΝΕ), οπού παρόλο την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος κράτησε το ίδιο όνομα αλλά άλλαξε το χρώμα στο γκαράζ του και του φουγάρου. Από μπεζ που ήταν πριν έγιναν άσπρα. Από τη στιγμή που πουλήθηκε στους Σαλαμινιωτες επιχειρηματίες δούλεψε περίπου 2 χρόνια στη γραμμή Φανερωμένη-Μέγαρα. Ενώ τα τελευταία δυο χρονιά δουλεύει στη γραμμή Πέραμα Παλούκια, όχι για να μεταφέρει τα οχήματα και τους επιβάτες της γραμμής, αλλά φορτηγά που μεταφέρουν καύσιμα στη Σαλαμίνα και τα απορριμματοφόρα του νησιού. Το πλοίο συμμετάσχει κανονικά στη κοινοπραξία των ανοικτών πλοίων της γραμμής Πέραμα Παλούκια.

Μέχρι πρόπερσι συνήθως έμενε δεμένο στα Παλούκια, αλλά με τις τελευταίες προσθήκες των αμφιδρόμων, δεν υπάρχει χώρος για αυτό εκεί, όποτε για αυτό δένει στο Καματερό.

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 5 months later...
  • 3 weeks later...
Posted

Μετά την αποχώρηση της παντοφλας Κυριάκος από τη γραμμή Πέραμα Παλούκια, σύντομα θα αποχωρήσει και η τελευταία κλασική παντόφλα της γραμμής δηλαδή το Παναγία Τ ΙΙ (Προορίζεται να πάει άλλη γραμμή).

Posted (edited)

Μια που το κανες το καλο μηπως ξερεις να μας πεις και που θα παει?

Στο Αιγιο που θα χρειαστει παντοφλα μετα την αποχωρηση του ΖΑΧΑΡΙΑ ή καπου αλλου?

Edited by polmyt
Posted

Σωστά μάντεψες. Πρόκειται να πάει στη γραμμή Αίγιο Άγιος Νικόλαος να αντικαταστήσει το Ζαχαρίας που θα αποσυρθεί λόγω ηλικίας. Σε μια γραμμή γνώριμη για τη παντόφλα γιατί ήταν στη γραμμή παλιότερα.

  • 3 weeks later...
Posted

στα τοπικα ΜΜΕ, λεγεται οτι μαλλον θα σταματησει η γραμμη (Αίγιο - Άγιος Νικόλαος) με την αποχωρηση του ζαχαρια.

Και από ότι μαθαίνουμε, είναι πολύ πιθανόν το ΠΑΝΑΓΙΑ Τ ΙΙ αν δεν πάει τελικά στην γραμμή Αιγίου - Αγίου Νικολάου, να βρεθεί στην γραμμή Ρίου - Αντίριου, για τα επόμενα χρόνια που υπολείπονται μέχρι την συμπλήρωση της 35ετίας του (κατασκευής του 1981).

  • 1 month later...
Posted

...και ετσι ακριβως θα γινει. , στις 16/1 ξεκινα δοκιμαστικα για 2-3 μηνες...

Το δημοσίευμα ήταν ολίγον αισιόδοξο όσον αφορά την ημερομηνία έναρξης δρομολογίων, αφού το πλοίο μπορεί μεν να εγκατέλειψε την παραλία του Καματερού όπου ήταν δεμένο τον τελευταίο καιρό, βρίσκεται όμως σε "δεξαμενισμό" στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας.

Στο πλοίο γίνεται πολύ δουλειά μέσα και έξω, έχουν αφαιρεθεί οι ελικοφόροι άξονες και αναμένεται να πέσει ξανά στο νερό την ερχόμενη Τετάρτη ή Πέμπτη. Οπότε, όπως το βλέπω, μάλλον προς τα τέλη του μήνα πρέπει να περιμένουμε την "κάθοδο" του στο Αίγιο.

gallery_2102_615_232420.jpggallery_2102_615_276675.jpg

Posted

Όπως είπαμε και στο αμέσως προηγούμενο ποστ στο οποίο είδαμε και φωτογραφίες του, το πλοίο έπεσε από του Παναγιωτάκη στην Σαλαμίνα, και έχει επιστρέψει στο Καματερό της Σαλαμίνας. Εν αναμονή να υποθέσουμε της έκδοσης κάποιων πιστοποιητικών ???

Posted

Αν και αναφέρομαι ετεροχρονισμένα, βρίσκω πολύ ενδιαφέρον το βίντεο με το ρεπορτάζ από το Αίγιο που μας παρέθεσε στο αμέσως προηγούμενο ποστ ο apost.

Λογική η συγκρατημμένη αισιοδοξία (κάτσε και θα δούμε...) του πλοιοκτήτη κ. Ζαχαρία Βασιλειάδη (παρεπιπτόντως, είναι τελικά και πλοιοκτήτης του ΖΑΧΑΡΙΑΣ), όπως επίσης .....λογική και η υπέρμετρη - πολιτικάντικη υπεραισιοδοξία του κ. Δημάρχου.

Τελικά, αυτό το "ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΡΥΠΗΤΗ ΙΙ" ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα ή αποτελεί παραποίηση για ευνόητους τοπικιστικούς λόγους ??? Προσωπικά πιστεύω το δεύτερο, μιας και υπήρχε το γνωστό original ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΡΥΠΗΤΗ του 1977, κατόπιν το ΠΑΝΑΓΙΑ Τ. του 1978, και αργότερα, το 1981 δηλαδή, το ΠΑΝΑΓΙΑ Τ. ΙΙ το πλοίο δηλαδή περί ου ο λόγος.

  • 3 weeks later...
Posted

Από όσα μπορούμε να υποθέσουμε βλέποντας τα δρομολόγια του πλοίου στην γραμμή Αιγίου - Αγίου Νικολάου, μάλλον καλά πρέπει να πηγαίνουν τα πράγματα για το ΠΑΝΑΓΙΑ Τ ΙΙ.

Ενώ μιλούσαν για δύο - τρεις μήνες για να δούν πως θα πάει από κίνηση, βλέπουμε να "εξαγγέλονται" τέσσερα καθημερινά δρομολόγια από και προς το Αίγιο, από 1/4ου μέχρι και 31/10ου του 2011.

  • 1 month later...
Posted

Κάτι "πήρε τ' αυτί μου", ότι η κίνηση τελικά στη γραμμή του Αιγίου δεν ήταν η αναμενόμενη για το ΠΑΝΑΓΙΑ Τ ΙΙ και υπάρχει έντονη η σκέψη για μετακίνηση (σύντομα) του πλοίου στο Ρίο. Αληθεύει άραγε ???

Posted

Η κινηση τις καθημερινες οντως δεν την λες ικανοποιτικη.Μονο τα σαββατοκυριακα η κινηση ειναι καλη.Την κυριακη για παραδειγμα που το ειδα στο δρομολογιο των 17:00 σπο Αιγιο εφυγε με γεματο γκαραζ,

  • 2 weeks later...
Posted (edited)
υπάρχει έντονη η σκέψη για μετακίνηση (σύντομα) του πλοίου στο Ρίο. Αληθεύει άραγε ???

Μαλλον οχι. Το πιθανότερο για το Παναγία Τ ΙΙ είναι ότι αφού σταματήσει από τη γραμμή Αιγίου Άγιου Νικόλαου, είναι να έρθει στο Καματερό για παροπλισμό και να βγει προς πώληση.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
  • 2 weeks later...
Posted

Και έτσι πράγματι είναι. Το πλοίο έχει επιστρέψει στο Καματερό και βρίσκεται δεμένο δίπλα στο ομόσταυλο ΖΑΧΑΡΙΑΣ.

Μου κάνει εντύπωση, και πολύ περισσότερο από την στιγμή που είχε "ακουστεί" κιόλας, πως δεν πήγε στο Ρίο όπου ήδη η γραμμή είναι μείον τρεις παντόφλες.

Posted
Το πιθανότερο για το Παναγία Τ ΙΙ είναι να έρθει στο Καματερό για παροπλισμό και να βγει προς πώληση.

Το πλοίο δε πρόλαβε να δέσει και φαίνεται να πουλήθηκε ήδη!!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...