polmyt Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 (edited) Στα μερη μας αυτη περιοδο εχει ερθει και το ΠΑΝΑΓΙΑ Τ ΙΙ.Την μερα που την ειδα εκανε ενα ταξιδακι απο Σαλαμινα για Περαμα κενο επιβατων και φορτιου γενικοτερα και στη συνεχεια πηγε και εδεσε στο Καματερο Ειχε περασει και περυσι για ξεχειμωνιασμα στη Σαλαμινα Κλασικη Ελληνικη παντοφλα που ευτυχως ακομα ειναι εδω και δεν εχει φυγει για τα ξενα. Ξερει καποιος να μας πει σε ποια γραμμη δουλευει? ------ (1981, ex- Παναγία T II) Edited February 22, 2018 by Nick the Greek
proud_ionian Posted January 2, 2010 Posted January 2, 2010 το 2006 εκανε αιγιο αγιο νικολαο, αν κρινω και απο καποιες φωτο του π100 στο γκαλερυ, το 2008 εκανε και παχη φανερωμενη.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Η παντόφλα Παναγία Τ ΙΙ μέχρι το 2006 δούλευε στο γραμμή Αίγιο Άγιο Νικόλαο. Εκείνη τη χρονιά πουλήθηκε σε επιχειρηματίες από τη Σαλαμίνα (με την επωνυμία ΓΑΒΡΙΛΙΚΗ ΝΕ), οπού παρόλο την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος κράτησε το ίδιο όνομα αλλά άλλαξε το χρώμα στο γκαράζ του και του φουγάρου. Από μπεζ που ήταν πριν έγιναν άσπρα. Από τη στιγμή που πουλήθηκε στους Σαλαμινιωτες επιχειρηματίες δούλεψε περίπου 2 χρόνια στη γραμμή Φανερωμένη-Μέγαρα. Ενώ τα τελευταία δυο χρονιά δουλεύει στη γραμμή Πέραμα Παλούκια, όχι για να μεταφέρει τα οχήματα και τους επιβάτες της γραμμής, αλλά φορτηγά που μεταφέρουν καύσιμα στη Σαλαμίνα και τα απορριμματοφόρα του νησιού. Το πλοίο συμμετάσχει κανονικά στη κοινοπραξία των ανοικτών πλοίων της γραμμής Πέραμα Παλούκια. Μέχρι πρόπερσι συνήθως έμενε δεμένο στα Παλούκια, αλλά με τις τελευταίες προσθήκες των αμφιδρόμων, δεν υπάρχει χώρος για αυτό εκεί, όποτε για αυτό δένει στο Καματερό.
pantelis2009 Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Το Παναγία Τ ΙΙ σήμερα στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη για δυετία
pantelis2009 Posted February 9, 2010 Posted February 9, 2010 Το Παναγία Τ ΙΙ συνεχίζει τον καλοπισμό του στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη
pantelis2009 Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 (edited) Η κλασσική παντόφλα Παναγία Τ ΙΙ μεταφέροντας καύσιμα στις 30/04/2010. Χαρισμένες σε όλους τους φίλους της παντόφλας. Edited May 2, 2010 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Ας δούμε τη παντόφλα Παναγία Τ ΙΙ σήμερα να κατευθύνεται στα Παλούκια για να φορτώσει βυτία με καύσιμα. Και να αναχωρεί λίγα λεπτά αργότερα με τρία βυτία για το Πέραμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Μετά την αποχώρηση της παντοφλας Κυριάκος από τη γραμμή Πέραμα Παλούκια, σύντομα θα αποχωρήσει και η τελευταία κλασική παντόφλα της γραμμής δηλαδή το Παναγία Τ ΙΙ (Προορίζεται να πάει άλλη γραμμή).
polmyt Posted November 10, 2010 Author Posted November 10, 2010 (edited) Μια που το κανες το καλο μηπως ξερεις να μας πεις και που θα παει? Στο Αιγιο που θα χρειαστει παντοφλα μετα την αποχωρηση του ΖΑΧΑΡΙΑ ή καπου αλλου? Edited November 10, 2010 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 Σωστά μάντεψες. Πρόκειται να πάει στη γραμμή Αίγιο Άγιος Νικόλαος να αντικαταστήσει το Ζαχαρίας που θα αποσυρθεί λόγω ηλικίας. Σε μια γραμμή γνώριμη για τη παντόφλα γιατί ήταν στη γραμμή παλιότερα.
proud_ionian Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 το 2006 εκανε αιγιο αγιο νικολαο, επιστροφη στα παλια λημερια. αληθεια εχει τον ιδιο πλοιοκτητη με τον ζαχαρια;
Panagia Ekatontapiliani Posted November 11, 2010 Posted November 11, 2010 Οχι, δεν έχουν τον ίδιο. Οι πλοιοκτήτες τους έχουν κάποια οικογενειακή σχέση.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 19, 2010 Posted November 19, 2010 Παρόλο που είχε κάνει πέρυσι επισκευή και δεξαμενισμό, ίσως να ξαναβγεί για κάποιες εργασίες πριν φύγει για τη γραμμή του Αίγιου-Αγ. Νικόλαου.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 4, 2010 Posted December 4, 2010 στα τοπικα ΜΜΕ, λεγεται οτι μαλλον θα σταματησει η γραμμη (Αίγιο - Άγιος Νικόλαος) με την αποχωρηση του ζαχαρια. Και από ότι μαθαίνουμε, είναι πολύ πιθανόν το ΠΑΝΑΓΙΑ Τ ΙΙ αν δεν πάει τελικά στην γραμμή Αιγίου - Αγίου Νικολάου, να βρεθεί στην γραμμή Ρίου - Αντίριου, για τα επόμενα χρόνια που υπολείπονται μέχρι την συμπλήρωση της 35ετίας του (κατασκευής του 1981).
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 ...και ετσι ακριβως θα γινει. , στις 16/1 ξεκινα δοκιμαστικα για 2-3 μηνες... Το δημοσίευμα ήταν ολίγον αισιόδοξο όσον αφορά την ημερομηνία έναρξης δρομολογίων, αφού το πλοίο μπορεί μεν να εγκατέλειψε την παραλία του Καματερού όπου ήταν δεμένο τον τελευταίο καιρό, βρίσκεται όμως σε "δεξαμενισμό" στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας. Στο πλοίο γίνεται πολύ δουλειά μέσα και έξω, έχουν αφαιρεθεί οι ελικοφόροι άξονες και αναμένεται να πέσει ξανά στο νερό την ερχόμενη Τετάρτη ή Πέμπτη. Οπότε, όπως το βλέπω, μάλλον προς τα τέλη του μήνα πρέπει να περιμένουμε την "κάθοδο" του στο Αίγιο.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 23, 2011 Posted January 23, 2011 Όπως είπαμε και στο αμέσως προηγούμενο ποστ στο οποίο είδαμε και φωτογραφίες του, το πλοίο έπεσε από του Παναγιωτάκη στην Σαλαμίνα, και έχει επιστρέψει στο Καματερό της Σαλαμίνας. Εν αναμονή να υποθέσουμε της έκδοσης κάποιων πιστοποιητικών ???
apost Posted January 28, 2011 Posted January 28, 2011 εφτασε στο αιγιο και αρχισε και δρομολογια το παναγια δειτε
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Αν και αναφέρομαι ετεροχρονισμένα, βρίσκω πολύ ενδιαφέρον το βίντεο με το ρεπορτάζ από το Αίγιο που μας παρέθεσε στο αμέσως προηγούμενο ποστ ο apost. Λογική η συγκρατημμένη αισιοδοξία (κάτσε και θα δούμε...) του πλοιοκτήτη κ. Ζαχαρία Βασιλειάδη (παρεπιπτόντως, είναι τελικά και πλοιοκτήτης του ΖΑΧΑΡΙΑΣ), όπως επίσης .....λογική και η υπέρμετρη - πολιτικάντικη υπεραισιοδοξία του κ. Δημάρχου. Τελικά, αυτό το "ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΡΥΠΗΤΗ ΙΙ" ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα ή αποτελεί παραποίηση για ευνόητους τοπικιστικούς λόγους ??? Προσωπικά πιστεύω το δεύτερο, μιας και υπήρχε το γνωστό original ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΡΥΠΗΤΗ του 1977, κατόπιν το ΠΑΝΑΓΙΑ Τ. του 1978, και αργότερα, το 1981 δηλαδή, το ΠΑΝΑΓΙΑ Τ. ΙΙ το πλοίο δηλαδή περί ου ο λόγος.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 Από όσα μπορούμε να υποθέσουμε βλέποντας τα δρομολόγια του πλοίου στην γραμμή Αιγίου - Αγίου Νικολάου, μάλλον καλά πρέπει να πηγαίνουν τα πράγματα για το ΠΑΝΑΓΙΑ Τ ΙΙ. Ενώ μιλούσαν για δύο - τρεις μήνες για να δούν πως θα πάει από κίνηση, βλέπουμε να "εξαγγέλονται" τέσσερα καθημερινά δρομολόγια από και προς το Αίγιο, από 1/4ου μέχρι και 31/10ου του 2011.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 12, 2011 Posted April 12, 2011 Κάτι "πήρε τ' αυτί μου", ότι η κίνηση τελικά στη γραμμή του Αιγίου δεν ήταν η αναμενόμενη για το ΠΑΝΑΓΙΑ Τ ΙΙ και υπάρχει έντονη η σκέψη για μετακίνηση (σύντομα) του πλοίου στο Ρίο. Αληθεύει άραγε ???
mpolo Posted April 13, 2011 Posted April 13, 2011 Η κινηση τις καθημερινες οντως δεν την λες ικανοποιτικη.Μονο τα σαββατοκυριακα η κινηση ειναι καλη.Την κυριακη για παραδειγμα που το ειδα στο δρομολογιο των 17:00 σπο Αιγιο εφυγε με γεματο γκαραζ,
Panagia Ekatontapiliani Posted April 25, 2011 Posted April 25, 2011 (edited) υπάρχει έντονη η σκέψη για μετακίνηση (σύντομα) του πλοίου στο Ρίο. Αληθεύει άραγε ??? Μαλλον οχι. Το πιθανότερο για το Παναγία Τ ΙΙ είναι ότι αφού σταματήσει από τη γραμμή Αιγίου Άγιου Νικόλαου, είναι να έρθει στο Καματερό για παροπλισμό και να βγει προς πώληση. Edited April 25, 2011 by Panagia Ekatontapiliani
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 7, 2011 Posted May 7, 2011 Και έτσι πράγματι είναι. Το πλοίο έχει επιστρέψει στο Καματερό και βρίσκεται δεμένο δίπλα στο ομόσταυλο ΖΑΧΑΡΙΑΣ. Μου κάνει εντύπωση, και πολύ περισσότερο από την στιγμή που είχε "ακουστεί" κιόλας, πως δεν πήγε στο Ρίο όπου ήδη η γραμμή είναι μείον τρεις παντόφλες.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 13, 2011 Posted May 13, 2011 Το πιθανότερο για το Παναγία Τ ΙΙ είναι να έρθει στο Καματερό για παροπλισμό και να βγει προς πώληση. Το πλοίο δε πρόλαβε να δέσει και φαίνεται να πουλήθηκε ήδη!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now