ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 (edited) Quote Αρχική δημοσίευση από JERRY : ...και μια στρουγγα που το παλαι ποτε καμαρι ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ γύρναγε μεσα οριακα. Είχες πετύχει σε τέτοια "ιστορική" στιγμή το ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ στο λιμάνι της Καρύστου ??? Από όσο το θυμάμαι εγώ, το πλοίο γύρναγε έξω από το λιμάνι και έμπαινε με ανάποδα. Edited June 2, 2021 by proud_ionian tag
JERRY Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Είχες πετύχει σε τέτοια "ιστορική" στιγμή το ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ στο λιμάνι της Καρύστου ??? Από όσο το θυμάμαι εγώ, το πλοίο γύρναγε έξω από το λιμάνι και έμπαινε με ανάποδα. Eσύ καλα το θυμασαι, τις περισοτερες φορες ετσι εμπαινε, αλλα ενα φεγγαρι ετυχε να το τιθασευει ενας Πλοιαρχος που ηταν ας πουμε υπερβατικος , και εκτος πολλων αλλων θαυμαστων που εχει κανει στην καριερα του, εκανε και αυτο. Τον εχω δει απο πολυ μακρυα, αλλα ηταν και θεμα συζητησης μεταξυ πλοιαρχων που ετυχε να βρεθω ως ωτακουστης και ναι το γυρναγε μεσα οσο δυσκολο και αν ηταν (και το πλοιο και το λιμανι).
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 27, 2009 Author Posted December 27, 2009 Γνωρίζω σε ποιόν εξαιρετικό πραγματικα πλοίαρχο αναφέρεσαι, και έχω αναφερθεί και εγώ πριν καιρό σε ένα ποστ μου στο θέμα του "Tracarrier - Kάρυστος" που είχε ως αντικείμενο τις δυσκολίες που υπάρχουν στο λιμάνι της Καρύστου. Θυμάμαι ακόμα όταν είχε μπει για λίγο καιρό στην γραμμή το Εξπρές Κάρυστος, που συζητιόταν ότι ο καπετάνιος του ήταν από τους πιο έμπειρους στο Αιγαίο, και ότι η εταιρεία τον είχε πάρει δεν ξέρω με πόσα χρήματα παραπάνω από ότι θα έδινε σε κάποιον άλλον, μόνο και μόνο για να βάζει το πλοίο στο λιμάνι... Να πω ακόμα ότι το ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ είχε μείνει για λίγα χρόνια στην γραμμή, αν θυμάμαι καλά προς τα τέλη της δεκαετίας το '90. Θυμάμαι πόσο τεράστιο έδειχνε μέσα στο μικρό λιμάνι της Καρύστου, πολύ περισσότερο αν σκεφθείς ότι είχαμε μέχρι τότε συνηθίσει στα μεγέθη του ΚΑΡΥΣΤΟΣ (σκέτο, χωρίς Εξπρές ) , και ακόμα το ότι σε κάθε του άφιξη - αναχώρηση σήκωνε -στην κυριολεξία- όλη την λάσπη από τον βυθό του λιμανιού.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Όταν άνηκε στους Αδελφούς Αγαπητούς για περίπου 10 χρόνια από το 1985 έως το 1995 και είχε το όνομα Corfu Sea. Τότε δούλευε στη γραμμή του Πάτρα Ηγουμενίτσα Κέρκυρα Μπριντεζι
antonis molos Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Το οποίο CORFU SEA βλέπουμε εδώ στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας Μαρτιο του 1994 (αν δε με γελά η μνήμη μου) χωρ΄πις όμως; τα σινιάλα των Αγαπητών.
polmyt Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 (edited) Ειχαν γραψει ποτε τα σινιαλα και Αγαπητου ή ταξιδευε ετσι? Σε ολες τις φωτο που εχει ο Σουηδος ειναι τελειως ασπρο. Εχει γινει ποτε καμια μετασκευη στο πλωρη του πλοιου?Σε αυτη τη φωτο η πλωρη μοιαζει τελιως ξενη με το υπολοιπο πλοιο. Edited January 4, 2010 by polmyt
antonis molos Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Ετσι είναι όπως τα λές και μάλιστα στην παρακάτω φωτογραφία φαίνεται (ως ΕΞΠΡΕΣΣ ΕΥΒΟΙΚΟΣ στη δεξαμενή Βασιλειάδη) σαν να έχει μπεί η πλώρη ως διόρθωση ή συμπλήρωμα, έτσι αταιριαστη που φαίνεται. Οσο για τα σινιάλα, θυμάμαι απο παλιά μπροσούρα της εταιρείας, ότι τα είχε αλλά μπορεί να ήταν & φωτομοντάζ.
rafina-lines Posted January 1, 2010 Posted January 1, 2010 Φίλε, Antonis Molos, καλησπέρα, χρόνια πολλά, και καλή χρονιά!!! Αδυνατώ να διαβάσω την πλώρη του ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ στη φωτογραφία που δημοσιεύεις παραπάνω, αλλά να σε πληροφορήσω ότι το συγκεκριμένο πλοίο δεν έχει καμία σχέση με το ΕΞΠΡΕΣ ΕΥΒΟΪΚΟΣ, ούτε ήταν ποτέ στην πλοιοκτησία του Αγαπητού. Το ΕΞΠΡΕΣ ΕΥΒΟΪΚΟΣ ήταν το παλιό ΚΥΚΛΑΔΕΣ, ενώ στη συνέχεια αφού έφυγε από τη Ραφήνα όπου δούλεψε μόνο για ένα καλοκαίρ, μετονομάστηκε σε ΕΞΠΡΕΣ ΔΑΝΑΗ και μετακόμισε στο Σαρωνικό. Μετά δεν ξέρω τι έγινε, αλλά σίγουρα το ένα δεν έχει σχέση με το άλλο. Κάλή χρονιά και πάλι! ;-)
proud_ionian Posted January 1, 2010 Posted January 1, 2010 στο πλοιο ειχε γινει καποτε διαπλατυνση, γι'αυτο και η περιεργη πλωρη. παντως στη φωτο του Αντωνη ειναι το σωστο πλοιο. το καλοκαιρι του '86 το ειχε καπετανεψει ο γερασιμος παξινος, σε ενα διαλειμμα του σερι στις γραμμες της κεφαλονιας και της ιθακης.
antonis molos Posted January 2, 2010 Posted January 2, 2010 Καλησπέρα, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και ανταπωδίδω. Πράγματι το πλοίο είναι το Εξπρές Καρυστος και λόγω κεκτημένης ταχύτητας έγραψα Ευβοικός.Όπως και ο φίλος Proud σωστά αναφέρει, το πλοίο έκανε στο Πέραμα μια μετασκευή με σκοπό να γίνει πιο φαρδύ, το θυμάμαι με την πλώρη πρός το δρόμο, εκεί που τώρα βρίσκεται το Hellas Liberty, και -αν δε με απατά η μνήμη μου- το όνομα Κορφου Ση πρόχειρα γραμμένο πάνω απο τον καταπέλτη.
polmyt Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Παντως μου κανει εντυπωση που το βαπορι δεν πολυαγαπηθηκε στην Καρυστο(τουλαχιστον ετσι καταλαβαινω) γιατι και πιο μεγαλο ηταν απο το ΚΑΡΥΣΤΟΣ και πιο καλοταξιδο λογικα και ουτε μπορω να φανταστω οτι εσωτερικα ηταν πολυ χειροτερο απο το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ που ειναι σαν παντοφλα. Παρολαυτα πιο πολλοι θυμουνται το ΚΑΡΥΣΤΟΣ παρα αυτο. Ξερει κανεις τι απεγινε μετα τον παροπλισμο του?Πουληθηκε αλλου?Πηγε για σκραπ?
Earl Granville Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 Δεν έμεινε και πολλά χρόνια για να γίνει τόσο αγαπητό όσο το ΚΑΡΥΣΤΟΣ. Κακά τα ψέματα ένα πλοίο γίνεται αγαπητό όταν έχει μια διαρκή και συνεπή παρουσία σε μια γραμμή και το ΚΑΡΥΣΤΟΣ έκανε όλη του την καριέρα εκεί.
harry59 Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Την περίοδο 2000-2001 ήταν δρομολογίμενο στην γραμμή Λαύριο-Κέα,έως την ημέρα (νύχτα) που έμεινε από τιμόνι ανοιχτά της Αναβύσσου και έγινε θέμα στα μέσα ενημέρωσης.Εκ΄τοτε το εξαφάνισαν από προσώπου γης μιάς και ήταν νωπό το ναυάγιο του Εξπρές Σαμίνα.
Neptune Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Την ιστορια τη θυμαμαι πολυ λιγο αλλα αφου εκανε το δρομολογιο Λαυριο-Κεα πως βρεθηκε στην Αναβυσσο Αυτο ουσιαστικα σημανε και το τελος του πλοιου. απο το αρχειο του enet Το μεσημέρι, το πλοίο «Εξπρές Κάρυστος» έμεινε ακυβέρνητο ανοικτά του Λαυρίου, λόγω βλάβης στο πηδάλιο. Οι 35 επιβάτες και το 15μελές πλήρωμα δεν κινδύνευσαν. Επί τόπου έσπευσαν σκάφη του Λιμενικού. Μέχρι το βράδυ το πλοίο κλυδωνιζόταν από τα τεράστια κύματα και τους ανέμους άνω των 8 μποφόρ.Σε εξέλιξη βρισκόταν η επιχείρηση ρυμούλκησής του σε όρμο του Λαυρίου, καθώς υπήρξε αδύνατη η προσέγγισή του στο λιμάνι της περιοχής, λόγω των κακών καιρικών συνθηκών.
harry59 Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Την ιστορια τη θυμαμαι πολυ λιγο αλλα αφου εκανε το δρομολογιο Λαυριο-Κεα πως βρεθηκε στην Αναβυσσο Η Ανάβυσσος είναι στην πίσω πλευρά του Σουνίου,πιθανώς ακυβέρνητο σύρθηκε μέχρι τον όρμο.όπου με την βοήθεια ρυμουλκού και του ΜΑΚΕΔΩΝ έβγαλε τον κόσμο παρουσία καναλιώνTV.
georgios express Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Η Ανάβυσσος είναι στην πίσω πλευρά του Σουνίου,πιθανώς ακυβέρνητο σύρθηκε μέχρι τον όρμο.όπου με την βοήθεια ρυμουλκού και του ΜΑΚΕΔΩΝ έβγαλε τον κόσμο παρουσία καναλιώνTV. Για να φθάσει από το Λαύριο στην Ανάβυσσο, κατευθύνθηκε Ν-ΝΔ, παράλλαξε τις Κάβο Κολώνες (Άκρα Σούνιο), και μετά πήρε πορεία Β-ΒΔ. Πέρασε (απ΄έξω μάλλον γιατί από μέσα έχει ρηχά) τον Πάτροκλο (Γαϊδουρόνησο). Ύστερα άλλαξε πάλι και έβαλε πορεία Β-ΒΑ, για να βρεθεί στην Ανάβυσσο Όλα αυτά, χωρίς μηχανές. How come ?
harry59 Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 (edited) Αν θυμάμε καλά το ,πλοίο έπαθε την βλάβη πρίν την στοφή της νότιας πλευράς της Μακρονήσσου,πιθανώς παλέυοντας με τα κύματα σύρθηκε έξω από τον Πάτροκλο ,όπου το ρυμουλκό το τράβηξε στον όρμο.Αν κάποιος φίλος έχει αρχειακό υλικό με δελτία ειδήσεων ναυτιλιακού περιεχομένου ίσως βοηθήσει. Edited May 7, 2010 by proud_ionian quote
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Κάπως έτσι έγιναν τα πράγματα και το Ρ/Κ Κένταυρος το τράβηξε στον όρμο των Λεγραινών. Δείτε σχετικά εδώ και εδώ (σελ. 6)
TankerShip Posted April 16, 2011 Posted April 16, 2011 Σήμερα ξέθαψα κάτι παλιά άλμπουμ με φωτογραφίες (αθάνατο φιλμ!!) και έπεσα πάνω σε μια φώτο του Εξπρές Κάρυστος! Πρέπει να ήταν καλοκαίρι του 96 ή 97, δεν θυμάμαι ακριβώς, όπου ήμασταν στην Κέα για διακοπές! Θυμάμαι πάντως πως είχαμε πάει από Λαύριο με το Μύρινα Εξπρές του Γούτου! Κι ενώ ένα απόγευμα ήμασταν στο λιμάνι για βόλτα, ξαφνικά ακούμε ένα δυνατό ΜΠΑΜ! Το Εξπρές Κάρυστος ερχόταν με φόρα, τόση, ώστε τελικά στούκαρε στον ντόκο ξαφνιάζοντας όσους βρισκόμασταν εκεί! Θυμάται κανείς σε ποια γραμμή ήταν τότε το πλοίο? Έκανε το δρομολόγιο Λάυριο - Κέα ή έπιανε κι άλλα νησιά?
rafina-lines Posted April 16, 2011 Posted April 16, 2011 Φίλε μου Tankership, το ατύχημα αυτό έγινε αρχή του καλοκαιριού του '96. Το πλοίο ήταν κενό επιβατών και τη συγκεκριμένη μέρα έκανε τη μετάβασή του από τον Πειραιά στη Ραφήνα για να ξεκινήσει την άλλη μέρα δρομολόγια. Επειδή η πορεία αυτή περνάει πολύ κοντά στην Κέα, η εταιρία το έστειλε εκεί να κάνει δοκιμαστικό κατάπλου στο λιμάνι. Όμως έγινε το ατύχημα που αναφέρεις. Στη συνέχεια το πλοίο δε συνέχισε για Ραφήνα, αλλά ξαναγύρισε Πειραιά για επισκευές. Άδικα το περιμέναμε εμείς στη Ραφήνα. Εξαιτίας αυτού του ατυχήματος, έχασε το μισό καλοκαίρι τότε, οπότε ξεκίνησε τέλος Ιουλίου. Τα δρομολόγιά του ήταν λίγο τρελά: Έκανε καθημερινά εναλλάξ ένα για Κάρυστο, ένα για Κέα, και δύο για Μαρμάρι. Την επόμενη χρονιά έκοψε την Κέα λόγω χαμηλής πληρότητας και την αντικατέστησε με τρίτο δρομολόγιο για Μαρμάρι (από Ραφήνα πάντα), και το '98 πια, παροπλίστηκε. :-( Προηγούμενα ονόματα που είχε ήταν ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΕΞΠΡΕΣ και CORFOU SEA. ;-)
TankerShip Posted April 16, 2011 Posted April 16, 2011 Δεν θυμόμουν ότι ήταν χωρίς επιβάτες εκείνη τη μέρα, βέβαια δικαιολογούμαι κάπως μιας και έχουν περάσει μερικά χρονάκια!! Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες!!
rafina-lines Posted April 16, 2011 Posted April 16, 2011 Εγώ ευχαριστώ για τη σπάνια φωτογραφία, φίλε μου! Το ότι ήταν κενό επιβατών το θυμάμαι πολύ καλά, γιατί εκείνη τη μέρα χάσαμε το μπάνιο στη θάλασσα με την παρέα μόνο και μόνο για να το υποδεχτούμε στη Ραφήνα, και φυσικά δεν ερχόταν τίποτα (δεν υπήρχαν τα σημερινά δεδομένα φυσικά τότε). Μόλις μάθαμε το ατύχημα τσαντιστήκαμε, γιατί όλη η μέρα πήγε στράφι! Ούτε μπάνιο κάναμε, ούτε το καράβι είδαμε! Η υποδοχή βέβαια έγινε ένα μήνα μετά! ;-)
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 9, 2013 Author Posted January 9, 2013 Εξπρές Κάρυστος (ΙΜΟ 7121516) (1971, ex- Corfu Sea, Δωδεκάνησος Εξπρές, Αετός, scrapped as Karistos 1) Nα συμπληρώσουμε κάποια στοιχεία στο ιστορικό του πλοίου, που από ότι βλέπω δεν είχαμε αναφέρει μέχρι σήμερα στο θέμα του. Κατασκευάστηκε ως ΑΕΤΟΣ το 1971 στο ναυπηγείο Καμίτση του Περάματος με αριθμό νηολογίου Ν.Π. 3884. Μπορούμε να δούμε εδώ μία σχετική δημοσίευση στην ΑΡΓΩ (Οκτώβριος 1972) όπου διαβάζουμε ότι επρόκειτο να δρομολογηθεί στη γραμμή "Πατρών - Ιονίων νήσων". Σύμφωνα με τον Σουηδό μετονομάστηκε σε ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΕΞΠΡΕΣ το 1977, ενώ στην συνέχεια (όπου και έχουμε αναφερθεί) μετονομάστηκε σε CORFU SEA το 1985 και σε ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ το 1996. Ένα ακόμα στοιχείο όμως το οποίο προσωπικά δεν γνώριζα μέχρι σήμερα, είναι ότι σύμφωνα με τις βάσεις δεδομένων, το τελευταίο του όνομα με το οποίο έφυγε για scrap τον Ιούλιο του 2004 ήταν ΚΑΡΥΣΤΟΣ 1 και τελευταία του σημαία της Βόρειας Κορέας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now