ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 19, 2009 Posted December 19, 2009 (edited) Άλλη μία παντόφλα (στην προκειμένη περίπτωση, αμφίπλωρο) πρόκειται να μας εγκαταλείψει "για τα ξένα" μιας και από ότι φαίνεται πουλήθηκε σε εταιρία Ιταλικών συμφερόντων. Μιλάμε για το ΦΑΕΘΩΝ ναυπήγησης 2001, το οποίο αυτόν τον καιρό βρίσκεται στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας και έχει μετονομαστεί σε ENZO D. Edited February 18, 2018 by Nick the Greek
pantelis2009 Posted December 25, 2009 Posted December 25, 2009 καλησπέρα καλά Χριστούγεννα σε όλους. Σωστά φίλε Σείριος το Φαέθων-ENZO D πουλήθηκε στην εταιρεία DELCOMAR της Ιταλίας. Θα φύγει σε 1-2 μήνες γιατί θα γυρίσει σε RINA. ήδη έχουν κοπή τα γράμματα, ετοιμάζεται άλλη έξοδος διαφυγής, ετοιμάζονται βαρελάκια, θέση για σωσίβιο SOS το οποίο θα ελευθερώνεται απο την γέφυρα κ.α. Θα επανέλθω ξανά με νεότερες φωτο.
polmyt Posted December 25, 2009 Posted December 25, 2009 (edited) Ας το δουμε και απο αλλη μια γωνια Απο οτι παρατηρω το εχουν κλεισει λιγο το πλαι.Η αλλη εξοδος διαφυγης που θα ειναι? Αυτο που μπορω να πω παντως σαν ενα γενικο σχολιο ειναι το ποσες πολλα αμφιδρομα χτιζονται καθε χρονο και ποσο μεγαλη μεταπωλητικη αξια εχουν.Ειδικα στη γραμμη Περαμα-Παλουκια πρεπει πλεον να ειναι ελαχιστα τα πλοια πανω απο 10 χρονων Edited December 25, 2009 by polmyt
pantelis2009 Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Καλημέρα Χρόνια πολλά σε όλους. Μερικές χθεσινές φωτο απο τις εργασίες και μία αναμνηστική που σε λίγο δεν θα υπάρχει. Χαρισμένη σε όλους τους φίλους
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 27, 2009 Author Posted December 27, 2009 Μία φωτογραφία χθεσινή του πλοίου και από εμένα. Γνωρίζουμε άραγε την γραμμή για την οποία προορίζεται στην Ιταλία ??? Το ρωτάω βλέποντας τις εργασίες που γίνονται πάνω στο πλοίο (και από τις φωτό του pantelis2009), την προσθήκη σωστικών κλπ.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Αφού είδαμε το χαμό που επικρατεί στο εσωτερικό του πλοίου με τις εργασίες, ας δούμε και πως ήταν το σαλονάκι του όταν δούλευε στη γραμμή Πέραμα Παλούκια (θα το χαρακτήριζα αρκετά λιτό)
Neptune Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 θα το χαρακτήριζα αρκετά λιτό Ε απολυτα λογικο. Τι επενδυση δηλαδη να κανεις και τι απαιτησεις να εχει ο επιβατης απο μια "γραμμη" που μενει στο πλοιο 7-10 λεπτα
pantelis2009 Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Φίλε panagia Ekatontapiliani για το 2000 που κατασκευάστηκε ήταν lux. όσο για το 7-10 λεπτάτου Neptune και τώρα το ίδιο κάνει αλλά η πολυτέλεια ............................................................
Panagia Ekatontapiliani Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Μια εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της και το πελάτη της συνήθως φροντίζει να δώσει κάποιο ευχάριστο περιβάλλον στον επιβάτη, άσχετα εάν η απόσταση 15 λεπτά ή 5 ώρες. Εγώ θα σου φέρω ένα παράδειγμα το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Β Μια σημείωση ότι τα πλοία στη γραμμή Πέραμα Παλούκια θέλουν 15 λεπτά για να κανουν το περασμα (οσες φορες περασει με τα αμφιδρομα τοσα λεπτα κανουν)
polmyt Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Αν και ξεφευγουμε λιγο νομιζω οτι δεν εχει να κανει τοσο με την εταιρεια οσο με το οτι αλλαζουν οι εποχες. Αλλιως κανανε εσωτερικα ενα αμφιδρομο πριν απο 10 χρονια και αλλιως τωρα.Δεν μπορουμε να συγκρινουμε το ΦΑΕΘΩΝ του 1999 με το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Β του 2009. Σιγουρα μπορει να υπηρχαν και εξαιρεσεις αλλα νομιζω οτι το ΦΑΕΘΩΝ πανω κατω οπως ειναι και τα υπολοιπα αμφιδρομα της εποχης του ειναι
Panagia Ekatontapiliani Posted January 1, 2010 Posted January 1, 2010 Φίλε panagia Ekatontapiliani για το 2000 που κατασκευάστηκε ήταν lux. Σύμφωνα με τη ταμπέλα που υπάρχει στο σαλόνι του πλοίου κατασκευάστηκε το 2002 στο Ναυπηγείο του Φραντζή στο Πέραμα. Ενώ το Φαέθων (Ν.Π 10802) άνηκε στην εταιρεία ΑΙΑΝΤΕΙΑΚΗ ΝΕ.
pantelis2009 Posted January 2, 2010 Posted January 2, 2010 Φίλε Panagia Ekatontapiliani εμένα η φωτο απο τα αρχεία μου λέει ότι κατασκευάστηκε το 2000.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 18, 2010 Author Posted January 18, 2010 Αν εξαιρέσει κανείς το ότι το νέο όνομα του πλοίου έχει γραφτεί πλέον ...πρύμα - πλώρα (τώρα ποια είναι η πρύμη και ποιά η πλώρη, θα σας γελάσω...), τουλάχιστον εξωτερικά δεν φαίνεται να έχουν προχωρήσει και πολύ οι εργασίες. Χθες που πέρασα από την Σαλαμίνα, έδειχνε στην ίδια κατάσταση που βρισκόταν και πριν ένα περίπου μήνα.
pantelis2009 Posted January 22, 2010 Posted January 22, 2010 Φίλε Σείριος απ' έξω οι δουλιές που γίνονται δεν φαίνονται. Εσωτερικά όμως γίνετε χαμός. Το όνομα γράφτηκε, το ασανσέρ για υπερήλικες και Α.Μ.Ε.Α. κατασκευάζετε, στο σαλόνι και τις καμπίνες πληρώματος περάστηκε πυρόσβεση, τα βαρελάκια ήρθαν απο Ιταλία και είναι επάνω στο σκάφος κ.α.
pantelis2009 Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Στο Φαέθων - Enzo D οι εργασίες προχωρούν. Στο χώρο που μπήκε το καζάνι της πυρόσβεσης μονώθηκε και βάφτηκε, το ασανσέρ προχωρά και ο χώρος πάνω απο το γκαράζ μονώθηκε και βάφτηκε, τοποθετήθηκε βίντσι και ταχύπλοο και τα βαρελάκια μπήκαν στη θέση τους.
polmyt Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Παρα πολλες αλλαγες γινονται παντως. Τι στο καλο τοσο μεγαλες απαιτησεις εχει ο RINA και κανουν τοσες αλλαγες ή ειναι αραγε διαφορετικες απαιτησεις της γραμμης που θα κανει
pantelis2009 Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Φίλε polmyt έτσι πρέπει να είναι τα πλοία στο Rina. όταν μάθω την απόσταση απο τον Cap. θα στην πω
pantelis2009 Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Φίλε polmyt η διαδρομή που θα κάνει το Enzo D όταν φτάσει Ιταλία είναι 40 λεπτά σε ανοιχτή θάλασσα
Panagia Ekatontapiliani Posted March 19, 2010 Posted March 19, 2010 Να ρωτήσω εάν το Enzo D έχει φύγει από τη Σαλαμίνα??
geocap72 Posted March 20, 2010 Posted March 20, 2010 ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ. ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΜΑΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΧΑ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 20, 2010 Author Posted March 20, 2010 Από ότι δείχνουν τα πράγματα οι νέοι του ιδιοκτήτες δεν φαίνεται να βιάζονται και πολύ. Ίσως βέβαια αυτό να οφείλεται στο να το έχουν προγραμματίσει για την καλοκαιρινή περίοδο. Δεν εξηγείται διαφορετικά ότι το πλοίο έχει ήδη κλείσει τρίμηνο στα Αμπελάκια, χωρίς να του γίνεται βέβαια και καμμία μεγάλη και μακροχρόνια μετασκευή - τροποποίηση.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 Σήμερα το Enzo D μεθόρμισε από τη Σαλαμίνα στη Καρβουνοσκαλα, όποτε δε θα αργησει να φύγει για την Ιταλία.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 25, 2010 Posted April 25, 2010 Η παντόφλα Enzo D (πρώην Φαέθων) με διάψευσε προσωρινά. Μετά τη Καρβουνοσκαλα επέστρεψε ξανά στο Αμπελάκι της Σαλαμίνας. Αλλά σύντομα θα μας αφήσει για την Ιταλία με τον Έλληνα πλοίαρχο του.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 1, 2010 Author Posted May 1, 2010 Έφυγε το πλοίο πριν λίγη ώρα από την Σαλαμίνα. Αυτήν την ώρα κοντά στον ισθμό της Κορίνθου, με αναγραφόμενο προορισμό : CARLOFORTE ITALY Πηγή : AIS
pantelis2009 Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 Kαλημέρα σε όλους τους αμφίπλωρους φίλους. Το Enzo D (e.x Φαέθων) απ' ότι μου είχαν πει, θα χρειαστεί 5-5,5 ημέρες για να φτάσει στη νέα του βάση. Πολλοί είπαν ότι καθυστέρισε να φύγει. Μήν ξεχνάτε ότι α) έγινε η μετατροπή του σε RINA στην Ελλάδα, β) έγινε νέα μόνωση στο ταβάνι του γκαράζ, στο μέρος που είναι το πάτωμα του Bar, γ) έγινε μόνωση στο ταβάνι του Bar δηλ. στο πάτωμα που είναι οι καμπίνες και το ίδιο έγινε και στο πάτωμα της γέφυρας. δ) Τοποθετήθηκε ασανσέρ για άτομα Α.Μ.Ε.Α (το είχα δείξει παλαιότερα), ε) τοποθετήθηκαν βαρελάκια και ταχύπλοο ζ) δημιουργήθηκε χώρος που μπήκαν τα μηχανήματα και οι δεξαμενές για την πυρόσβεση μηχανοστασίου και χώρων επιβατών η) τοποθετήθηκαν και στις 2 πλώρες βυθόμετρα θ) τοποθετήθηκαν πολλά νέα όργανα στη γέφυρα ( δυστυχώς ο αρχικαπετάνιος της εταιρείας δεν ήθελα να βγαίνουν στο internet) και δεν έχω φωτο. Αυτά τα ολίγα για την ώρα στην πορεία μπορει να μάθω και άλλα .Μία φωτο απο το μηχανοστάσιο και μία 20 μέρες πριν φύγει. Και πάλι ευχομαι να είναι καλοτάξιδο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now