pantelis2009 Posted December 25, 2009 Posted December 25, 2009 (edited) καλησπέρα και καλά Χριστούγεννα σε όλους. Ενα νέο αμφίπλωρο έχει ξεκινήσει απο της 25/07/2009 να κατασκευάζεται στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη στη Σαλαμίνα, Edited December 6, 2019 by proud_ionian tag
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Ας δούμε μία φρέσκια, χθεσινή φωτογραφία του νέου αμφίπλωρου, στην οποία φαίνεται η αρκετά μεγάλη πρόοδος των εργασιών, σε σχέση με τις φωτογραφίες που μας έχει παραθέσει ο φίλος pantelis2009. Υπάρχουν άραγε κάποια στοιχεία για την νέα κατασκευή στα δεξιά του "Στέλιος Φιλιάγκος" ???
Panagia Ekatontapiliani Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Συγκρίνοντας τη χθεσινή φωτογραφία του Σείριου με μια δικιά μου πριν 1,5μηνα, αυτό που μπορώ να δω ότι δεν έχει προχωρήσει και πολύ ο Στέλιος Φιλιαγκος
pantelis2009 Posted January 22, 2010 Author Posted January 22, 2010 Όπως βλέπεις Panagia Ekatontapiliani αν και σήμερα έχει κρύο, οι δουλιές στο πλοίο προχωρούν. Εδώ βλέπουμε την επιμήκυνση του προς τη θάλασσα και το σκέπασμα του bar.
pantelis2009 Posted February 9, 2010 Author Posted February 9, 2010 (edited) Όπως υποσχέθηκα εσωτερικές φωτο απο το Στέλιος Φιλιάγκος. 156. η πλώρη απο τη στεριά αρχίζει να διαμορφώνεται, 157. Το εσωτερικό του γκαράζ, 158. η πρόχειρη σκάλα που σε πάει στο bar, 159. αδιαμόρφωτη ακόμη η είσοδο του bar, 160. τα μεγάλα παράθυρα του bar, έπεται συνέχεια 161. Η πλώρη απο την μεριά της στεριάς, 162-163. ο χώρος πάνω απο το bar, που θα είναι οι καμπίνες πληρώματος και οι τουαλέτες, 165. η άλλη πλώρη, 166. ο άδειος χώρος τώρα που θα δημιουργηθεί η γέφυρα. 169-170. τα κομμάτια L+R της πλώρης που επάνω τους δημιουργούνται τα μαγαζιά, 171. τα προηγούμενα κομμάτια τοποθετούνται εδώ και δημιουργείται το κλείσιμο της πλώρης, 173-174. δεξιά το Απόστολος Μ και αριστερά το Στέλιος Φιλιάγκος. Edited February 9, 2010 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted February 9, 2010 Posted February 9, 2010 Σύμφωνα με τις τακτικές δηλώσεις προορίζεται για τη γραμμή Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας.
pantelis2009 Posted February 9, 2010 Author Posted February 9, 2010 Καλησπέρα σε όλους τους φίλους. Φίλε Panagia Ekatontapiliani πλέον δεν είναι .....δηλώσεις. Πληροφορίες απο τον cpt. γιο του πλοιοκτήτη το Στέλιος Φιλιάγκος ετοιμάζεται για Κέρκυρα. Το μήκος του θα είναι 105 μέτρα και το πλάτος του 18 μέτρα. Στις σημερινές φωτο σας έδειξα το σαλόνι και το deck απο πάνω που θα έχει τις τουαλέτες και τις καμπίνες πληρώματος. Απο πάνω θα δημιουργηθεί .....άλλο deck που θα έχει τις καμπίνες αξιωματικών και μετά η γέφυρα. Όπως είχα πει ο κ. Φιλιάγκος μας έχει συνηθίσει σε πρωτοπόρες κατασκευές. Όταν έχω άλλα νέα θα επανέλθω
polmyt Posted February 9, 2010 Posted February 9, 2010 Ειναι το πρωτο αμφιπλωρο που θα δρομολογηθει Ηγουμενιτσα-Κερκυρα ή ειναι ιδεα μου? (μην πει κανεις για παντοφλες τυπου ΝΗΡΕΑΣ με καταπλετη στην πρυμνη )
pantelis2009 Posted February 9, 2010 Author Posted February 9, 2010 Φίλε polmit αμφίπλωρα είναι και το Άνω Χώρα και το Αχαιός
.voyager Posted February 9, 2010 Posted February 9, 2010 Φίλε polmit αμφίπλωρα είναι και το Άνω Χώρα και το Αχαιός Ακριβώς, το "Aχαιός" και το "Άνω Χώρα", που είχε κάνει για λίγο και Ρίο -Αντίρριο, πριν δρομολογηθεί Κέρκυρα και μετα πωληθεί στην Κροάτικη Jadrolinija.
pantelis2009 Posted February 9, 2010 Author Posted February 9, 2010 Φίλε voyager εννοούσα το Άνω Χώρα ΙΙ, όσο για το άνω Χώρα που είναι στην Κροατία δεν νομίζω να έκανε Κέρκυρα.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 27, 2010 Posted February 27, 2010 Σύμφωνα με τις τακτικές δηλώσεις προορίζεται για τη γραμμή Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας. Σύμφωνα με τις τροποποιητικές δηλώσεις τελικά το Στέλιος Φιλιαγκος προορίζεται για τη γραμμή Πέραμα Παλούκια. Μιας και είναι γνωστόν ότι η οικογένεια Φιλιαγκου έχει και αλλά πλοία στη γραμμή Σαλαμίνας.
pantelis2009 Posted February 28, 2010 Author Posted February 28, 2010 Φίλε Panagia Ekatontapiliani η οικογένεια Φιλιάγκου είχε 2 πλοία στη γραμμή Παλούκια -Πέραμα, το Αγ. Ραφαήλ και το Μαχητής τα οποία πουλήθηκαν και τα δύο στη Θάσο. Ας τελειώσει με το καλό το πλοίο και θα δούμε που θα πιάσει γραμμή.
pantelis2009 Posted March 12, 2010 Author Posted March 12, 2010 καλησπέρα στους φίλους. Ας δούμε την πρόοδο των εργασιών στο πλοίο.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 25, 2010 Posted April 25, 2010 Η πρόοδος της κατασκευής του Στέλιου Φιλιαγκου στο ναυπηγείο του Παναγιωτάκη (1, 2 & 3)
pantelis2009 Posted May 7, 2010 Author Posted May 7, 2010 (edited) Καλημέρα σε όλους τους αμφίπλωρους και μη, φίλους. Το Στέλιος Φιλιάγκος προχωρά και πρέπει να το δούμε!!!! ( 1, 2, 3, 4, 5. ) Edited May 7, 2010 by pantelis2009
pantelis2009 Posted May 25, 2010 Author Posted May 25, 2010 Ούπς!!!!! Αυτό το είχα ξεχάσει. Ας δούμε ..... μερικές. 221+228. Στο σαλόνι γίνετε ο χαμός απο εργασίες, 224. οι καμπίνες πληρώματος προχωρούν 226. καθώς και οι καμπίνες αξιωματικών, 227. η γέφυρα έχει ξεκινήσει. Η συνέχεια. 231. Το κατάμπαρο ετοιμάζεται, 232. καθώς και η θέσεις για τα ελικοπηδάλια, 233. τα ελικοπηδάλια ήρθαν, 234. οι μονώσεις στο σαλόνι έχουν ξεκινήσει, 235. τα μαγαζιά ετοιμάζονται. Χαρισμένες σε όλους σας.
pantelis2009 Posted May 26, 2010 Author Posted May 26, 2010 Να δούμε και μερικές απο την γέφυρα. Η θέα απο κει είναι φανταστική, μόνο που λίγοι θα ανέβουν ώς εκεί, γιατί η σκάλα είναι εσωτερική μέσα απο τις καμπίνες των αξιωματικών. Και μιά σημερινή, τα μαγαζιά μπήκαν στη θεση τους. Χαρισμένες σε όλους τους αμφίπλωρους. 1, 2, 3, 4, 5.
pantelis2009 Posted June 4, 2010 Author Posted June 4, 2010 Προχθές που πέρασα το βρήκα χωρίς να το εμποδίζει τίποτε και τράβηξα 2 φωτο. Όπως βλέπετε έχει μινιαριστή όλο στο κέντρο και στην 1η υπερκατασκευή και η πλώρη απο τη θάλασσα κοντεύει να τελειώσει. Αύριο ή μεθαύριο φωτο απο μέσα. χαρισμένες σε όλους τους αμφίπλωρους φίλους.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 5, 2010 Posted June 5, 2010 Από ότι βλέπω κάνουν στρογγυλά ανοίγματα από αυτή τη πλευρά του πλοίο στο ύψους του γκαραζ (προσωπικά δε μου άρεσε έτσι που ήταν χωρίς ανοίγματα)
pantelis2009 Posted June 8, 2010 Author Posted June 8, 2010 (edited) Από ότι βλέπω κάνουν στρογγυλά ανοίγματα από αυτή τη πλευρά του πλοίο στο ύψους του γκαραζ (προσωπικά δε μου άρεσε έτσι που ήταν χωρίς ανοίγματα) Δίκιο έχεις Panagia Ekatontapiliani. Ο Φιλιάγος δεν λυπάτε το χρήμα και πάντα βγάζει κάτι πρωτοποριακό. Ο καθρέπτης έγινε έτσι, γιατί για να πάς στο έπανω deck περνάς απο το σαλόνι. Τα ανοίγματα στο πλάϊ του Στέλιοσ Φιλιάγος έγιναν 8 και 8 απο την άλλη πλευρά. Τα ελικοπηδάλια απο την επάνω μεριά τοποθετήθηκαν ένω απο την πλευρά της θάλασσας μπήκαν τα βαρέλια τα οποία είναι τεράστια. Σε όλα τα επίπεδα, απο τα ύφαλα μέχρι τη γέφυρα, γίνετε ο χαμός, του χαμού .... ώ χαμέ απο τεχνίτες. Μερικές φωτο τώρα και αργότερα και άλλες. 1, 2, 3, 4, 5. Οι καταπέλτες κατασκευάζονται και οι 2 επάνω στο πλοίο, τα κατάμπαρα έχουν ανοικτή, στο σαλόνι έχουν έλθει τα αλουμίνια για τα παράθυρα, οι μονώσεις έχουν προχωρήσει και μπαίνουν πάνελ, ενώ ένα δείγμα απο τα μπρούτζινα φιλιστρίνια δοκιμαζόταν στα παράθυρα απο τις καμπίνες. 1, 3, 4, 5. Edited June 8, 2010 by proud_ionian
pantelis2009 Posted June 15, 2010 Author Posted June 15, 2010 Πολύ χρόνο δεν είχα, αλλά 3 φωτο τράβηξα. Η πλώρη κλείστηκε και ανοίξαν στρογγυλές τρύπες και απο την άλλη πλευρά.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 Πρόοδος εργασιών στο ΣΤΕΛΙΟΣ ΦΙΛΙΑΓΚΟΣ, 3 Ιουλίου 2010. Είναι αλήθεια ότι το σχήμα στις πλώρες του ξεφεύγει κάπως από τα συνηθισμένα, ενώ γίνονται και κάποιες δοκιμές σε μπλε αποχρώσεις στα πλαινά του πλοίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 5, 2010 Posted July 5, 2010 Ο Στέλιος Φιλιαγκος από την άλλη πλευρά.
pantelis2009 Posted July 7, 2010 Author Posted July 7, 2010 Nα δούμε και το Στέλιος Φιλιάγκος πως ήταν στις 26/06/2010. 1, 2, 3, 4, 5.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now