ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted September 13, 2022 Posted September 13, 2022 Μετα τα 18 ειναι κρισιμη η ηλικια για τα βαπορια που δουλευουν συνεχως...
margaritis24 Posted September 16, 2022 Posted September 16, 2022 Κουτσο κ σημερα με 20 μιλια θελει κανα 20 λεπτο να παει στη Παρο ενω θα επρεπε να ειχε φυγει 10.50 για Πειραια
nomikos Posted September 16, 2022 Posted September 16, 2022 Ακόμα δεν έχω καταλάβει το λόγο που δε κάνει τράμπα με το αδελφό του να πάει τούτο σε μία πιο ξεκούραστη γραμμή..
Champion Jet_2 Posted September 16, 2022 Posted September 16, 2022 Γύρω στα 21+- πηγαίνει. Χθες το απόγευμα έφυγε με 45 λεπτά καθυστέρηση από Πειραιά και στο δρομολόγιο της Αστυπαλαίας δεν έχει μεγάλη αναμονή σε κάποιο λιμάνι για να μαζέψει τη καθυστέρηση.
gpap2006 Posted September 16, 2022 Posted September 16, 2022 Στην Αστυπάλαια συνεχίζει να μη λειτουργεί το νέο λιμάνι εδώ και 4 μήνες με αποτέλεσμα η προσεγγιση στο παλιο να καθυστερεί συνολικά περιπου ώρα το κάθε κυκλικό δρομολόγιο.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted September 16, 2022 Posted September 16, 2022 32 minutes ago, nomikos said: Ακόμα δεν έχω καταλάβει το λόγο που δε κάνει τράμπα με το αδελφό του να πάει τούτο σε μία πιο ξεκούραστη γραμμή.. ε δεν ειναι και ανθρωπος να πεις οτι θα ξεκουραστει και θα παρει τα πανω του...
George...f Posted September 16, 2022 Posted September 16, 2022 Πραγματοποίησα ένα ταξίδι μαζί του μετά από αρκετά χρόνια, από Κουφονήσι για Πειραιά στις 18/8. Το τελευταίο μου ταξίδι μαζί του ήταν αρκετά χρόνια πριν όταν ακόμη έκανε ΣυροΤηνοΜυκονιά, στη θέση του αδερφού του. Το πλοίο ήταν ασφυκτικά γεμάτο. Ήδη από Αμοργό το πλοιο ήταν γεμάτο, στα Κουφονήσια δε φίσκαρε ακόμη περισσότερο. Δεν συζητάμε καν για τα υπόλοιπα λιμάνια του δρομολογίου καθώς κι από Σχοινούσα και Ηρακλειά γινόταν το αδιαχώρητο στο λιμάνι. Ο κόσμος ήταν αρκετά στριμωγμένος, καθώς το πλοίο πάσχει σε εσωτερικούς χώρους για το peek της σεζον. Αυτό που παρατηρησα ωστόσο είναι ότι το πλοίο είναι πολύ παραμελημένο. Εσωτερικά κρατιέται σε αξιοπρεπή κατάσταση, αλλά τα εξωτερικά καταστρώματα πραγματικά χρειαζονται φροντίδα. Με τους ρυθμούς του δρομολογίου που εκτελεί και τα συνεχή non stop, φαντάζει αδύνατο, αλλά πραγματικά εκεί στη Blue ας δωσουν την πρέπουσα φροντίδα σε αυτό το στολίδι, γιατί είναι πραγματικό εργαλείο για την ίδια την εταιρία και τα νησιά. Το πλήρωμα ευγενέστατο και η άφιξη μας στον Πειραιά ακριβώς στην ώρα του. Είναι κρίμα να το βλέπουμε να αγκομαχαει όταν το αδερφό του Ithaki στον Καναδά χτυπάει για πλάκα 23,7 , ταχύτητες που έχουμε να δούμε πολύ καιρό στα δικά μας.
giorgos_249 Posted September 16, 2022 Posted September 16, 2022 Το Ιθάκη ήταν πάντα πιο γρήγορο, και είναι και πιο ελαφρύ από αυτά....
Strofalos Posted September 16, 2022 Posted September 16, 2022 Τα'χουμε ξαναπεί αυτά..λεφτά για συντηρήσεις η Blue Star δεν πρόκειται να δώσει πριν την πώλησή της σαν Attica Group..! Ε, μετά ο καινούριος ας κάνει ότι θέλει. Όποτε το Νάξος θα χωλαίνει για πολύ καιρό ακόμα.
gpap2006 Posted September 18, 2022 Posted September 18, 2022 Παρατηρώντας το στίγμα του, όλη νυχτα έκοβε βόλτες μεταξυ θηρασιας καμμενης και Σαντορίνης χωρίς να δέσει κάπου. Είχε τοσο άσχημο καιρό ή έπαιξε κάτι άλλο?
Champion Jet_2 Posted September 18, 2022 Posted September 18, 2022 Τις τελευταίες δύο μέρες έχει γαρμπή που είναι ο χειρότερος καιρός για το λιμάνι μιας και μπαίνει όλο το κύμα μέσα και δύσκολα μπορεί να σταθεί ένα πλοίο να ξεφορτώσει πόσο μάλλον να κάνει διανυκτέρευση. Δεν είχε πολύ αέρα αλλά σίγουρα θα είχε αρκετό σουελάκι που δεν καθιστούσε ασφαλή τη παραμονή του πλοίου Δεν καταλαβαίνω γιατί επέλεξαν να καίνε όλο το βράδυ πετρέλαια και δεν φούνταραν στο Κολούμπο που ενδείκνυται για αγκυροβόλιο με ΝΔ ανέμους.
nomikos Posted September 18, 2022 Posted September 18, 2022 Το προτιμούσαν και παλαιότερα τα Blue Starακια να πλέουν μέσα στη καλδέρα από το να φουντάρουν στην υπήνεμη μεριά.Είναι λίγες οι ώρες παραμονής και μάλλον φοβούνται τα φουνταρίσματα για τους δικούς τους λόγους.
antonis.a Posted September 23, 2022 Posted September 23, 2022 Επιστρέφει στη Αστυπάλαια για κάποιο λογο
proud_ionian Posted September 23, 2022 Posted September 23, 2022 Έρχεται πάνω. Έχει περασει και την Αμοργό. Τι ώρα θα είναι Πειραιά άγνωστο
gpap2006 Posted September 23, 2022 Posted September 23, 2022 Μέχρι 23,2 πατησε σήμερα το μεσημέρι που βιαζόταν να μαζέψει κάπως τη καθυστέρηση. Συνήθως το πανε με 21-21, 5. Μάλλον για οικονομία. Παρά το ξεζουμισμα, αμα θέλει μπορεί.
Blue Star Delos Posted September 30, 2022 Posted September 30, 2022 On 9/16/2022 at 6:33 AM, Strofalos said: Τα'χουμε ξαναπεί αυτά..λεφτά για συντηρήσεις η Blue Star δεν πρόκειται να δώσει πριν την πώλησή της σαν Attica Group..! Ε, μετά ο καινούριος ας κάνει ότι θέλει. Όποτε το Νάξος θα χωλαίνει για πολύ καιρό ακόμα. Δε νομίζω ότι χρειάζονται τέτοιες γενικεύσεις. Έχει πλοία η εταιρία που πιάνουν τις ταχύτητες που έπιαναν χρόνια πριν σε αντίθεση με άλλα της ηλικίας τους άλλων εταιριών. On 9/16/2022 at 5:15 AM, gpap2006 said: Στην Αστυπάλαια συνεχίζει να μη λειτουργεί το νέο λιμάνι εδώ και 4 μήνες με αποτέλεσμα η προσεγγιση στο παλιο να καθυστερεί συνολικά περιπου ώρα το κάθε κυκλικό δρομολόγιο. Είναι προφανές ότι το πλοίο είχε θέμα την προηγούμενη εβδομάδα. Αυτή την εβδομάδα και παρά την αλλαγή λιμανιού στην Αστυπάλαια, είναι στην ώρα του.
nomikos Posted September 30, 2022 Posted September 30, 2022 (edited) Μα καλά τα Νάξος και Πάρος όταν ήρθαν έπιαναν 24 κόμβους πορεία σε όλο τους το ταξίδι.Τώρα τη ταχύτητα αυτή δυσκολεύονται να τη πιάσουν.. Edited September 30, 2022 by nomikos
proud_ionian Posted September 30, 2022 Posted September 30, 2022 Το Ιθάκη ναι. Αυτά δε θυμάμαι να περνούσαν τα 24
cyclades_shipping Posted September 30, 2022 Posted September 30, 2022 (edited) Το Παρος πρόπερσι είχε αγγίξει σε ταξίδι με καθυστέρηση για ΣυροΤηνοΜυκονια 23,8kn Ενώ το Naxos δεν το έχω δει τα τελευταία χρόνια να ανοίγει πάνω 23 kn πάντως το Ιθακη ακόμα τα πιάνει τα 24 kn Edited September 30, 2022 by cyclades_shipping
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted September 30, 2022 Posted September 30, 2022 Παντως πεσμενες οι μηχανες δεν ειναι...Με τις καταλληλες ρυθμισεις στη τροφοδοσια καυσιμου τα πιανουν....
margaritis24 Posted September 30, 2022 Posted September 30, 2022 24.5 εβγαζε το Παρος κ 24.8 το Ναξος,με την οικονομικη κριση εχουμε φτασει 22.5 για λογους οικονομιας!
ithermos Posted October 1, 2022 Posted October 1, 2022 Αυτές οι τιμές είναι η μέγιστη, υπηρεσιακή είναι 22-22,5.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted October 1, 2022 Posted October 1, 2022 (edited) Μετα της πρωτης κρισης του 2010 και αναλογων ρυθμισεων στις μηχανες εκει...Κανονικα τα 23.5 με 24 τα εχουν με τις...εργοστασιακες ρυθμισεις παντα. Edited October 1, 2022 by proud_ionian
manos75 Posted October 1, 2022 Posted October 1, 2022 (edited) το ναξος επαθε βλαβη στο καταπελτη και αλλαζε τη μια μπουκαλα που ανεβοκατεβαινει ο καταπελτης.λογικα θα φυγει στην ωρα του για το δρομολογιο με ωρα αναχωρησης στις 7-30 Edited October 1, 2022 by manos75
margaritis24 Posted October 2, 2022 Posted October 2, 2022 Απο τη μερα που σκατζαρε το Χιος το σεπτεβρη να εχει 2 φορες αντε 3 στην ωρα του πανω Πειραια
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now