Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

30 πλοία θα βρίσκονται στο Strait συμφωνα με αυτό

AML & Intershipping , 5 πλοία έκαστη.. Ποιά που ποτε?

Quote

Voici les compagnies maritimes qui assureront les traversées durant l’opération Marhaba 2017 :

 Acciona : 5 navires,

 Balearia 2 navires

 Grimaldi 2 navires,

 Armas : 2 navires,

 GNV : 4 navires,

 Africa Morocco Links (AML) : 5 navires,

 Intershipping : 5 navires,

 FRS : 5 navires

 

Posted

Κοίτα, και μόνο που το άρθρο τιτλοφορείται "Μαροκινοί όλου του Κόσμου", θυμίζει τελάλη στο θέατρο σκιών. Με ανάλογη αξιοπιστία. Δες στην προηγούμενη σελίδα τι υπήρχε πέρυσι, κάτι ανάλογο θα υπάρχει και φέτος. GNV, FRS, Grimaldi, νομίζω υπολογίζουν και τα πλοία που έρχονται από Ιταλία/Βαρκελώνη και Νότια Γαλλία.

Posted

Ναι δε διαφωνώ,άλλα οπως έχεις προσέξει μιας και απο οτι έχω καταλάβει έχεις κάνει το crossing, ή έστω έχεις ασχοληθεί με αυτό , η κίνηση αυξάνεται συνεχώς. Εμένα μου κάνει εντυπωση τα 5 πλοία των 2 τελευταίων εταιρειών. 10 δλδ. Περυσι ηταν 3 για την AML, (diagoras, el ven, ex fedra)

Posted

Το άρθρο βασικά μετράει οτιδήποτε πάει Μαρόκο απ' όλη τη Μεσόγειο(Ιταλία, Νότια Γαλλία, Ισπανία), δεν περιορίζεται στο Στενό. Όταν λέμε Στενό εννοούμε Tarifa/Algeciras/Gib σαν λιμάνια. Τα υπόλοιπα είναι αλλουνού παπά Ευαγγέλιο.

 

FRS και Inter Shipping, τόσα έχουν και τώρα περίπου, δεν αυξάνονται τα νούμερα νομίζω.

 

Για την AML, η χωρητικότητα έχει μειωθεί με την αποχώρηση του Βενιζέλου και μένει να φέρουν άλλα 3 πλοία ως το καλοκαίρι, ίνα πληρωθή το ρηθέν του Μαροκινού προφήτου για 5 πλοία. Σου θυμίζω πως πέρυσι είχε παρελάσει όλη η ελληνική ακτοπλοία σαν υποψήφια επειδή θα άνοιγαν γραμμές κι εγώ δεν ξέρω από πόσα λιμάνια. Και βλέπουμε τι (δεν) έγινε. Οπότε κάτσε να δούμε το καλοκαίρι τι θα εμφανιστεί.

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
Posted

Tα δρομολόγια στις γραμμές (κυρίως Algeciras-Tanger Med) είναι λίγο "ό,τι να ΄ναι", όσον αφορά την τήρηση των ωρών αφιξοαναχωρήσεων;

Posted

Φέτος δεν έχω παρακολουθήσει πολύ, αλλά με εξαίρεση την AML οι υπόλοιποι δεν είχαν δώσει δικαιώματα τα τελευταία 4 χρόνια που επισκέπτομαι.

  • 3 months later...
  • 5 months later...
Posted

Η Africa Morroco Link τις τελευταίες ημέρες ακυρώνει δρομολόγια στη γραμμή Algeciras Tanger Med, μιας και δεν έχει το δεύτερο πλοίο, για να πραγματοποιεί τα προγραμματισμένα δρομολόγια της. 

  • 4 months later...
  • 3 months later...
Posted

Σύμφωνα με την εφημερίδα Malaga Hoy(Η Μάλαγα Σήμερα), το roro Festivo πρόκειται να μετακινηθεί από τη γραμμή Malaga - Ceuta - Tanger Med, στη γραμμή Algeciras - Ceuta. Ο λόγος είναι πως η πρώτη γραμμή, που ξεκίνησε πρίν 8 μήνες κάτω από το λάβαρο της Maritima Alboran, πήγε άπατη μια και δεν μπόρεσε να συναγωνιστεί την FRS και το Motril - Tanger Med. Οπότε αλλάζει ο Μανωλιός και βάζει τα ρούχα του αλλιώς, η καινούρια γραμμή θα ξεκινήσει μέσα στο Μάρτιο. Σημειωτέον πως υπάρχει ήδη ένα ρορο που εκτελεί αυτά τα δρομολόγια, πρόκειται για το Transporter με τα σινιάλα της Benzu. 

  • 1 year later...
  • 5 months later...
Posted

Το Ferrybalear μας ενημερώνει πως η FRS ξεκίνησε να προσφέρει 6 εβδομαδιαία δρομολόγια ανάμεσα στο Algeciras και το Gibraltar, σε απόσταση είναι το αντίστοιχο του Ωρωπός - Ερέτρια κι ακόμα πιο κοντά μπορώ να πω. Όλα αυτά σαν αποτέλεσμα του Brexit, με το Γιβραλτάρ να είναι έδαφος του ΗΒ. 

Posted

Μήπως, λέω μήπως, μ'αυτά και μ'αυτά, έφτασε η ώρα, κάτι εδάφη τύπου Γιβραλτάρ, Ακρωτήρι κτλ, να αποδοθούν στα κράτη τους Ισπανία, Κύπρος κτλ, τώρα που είναι νωρίς, πριν έρθει η ώρα στο ΑΜΑΝ και έχουμε τίποτα σκοτωμούς... 

Ήδη με τους Ιρλανδούς, ελέω και των οικονομικών δεινών που φέρνει η πανδημία, δεν βλέπω να μένει για πολύ η ηρεμία εκεί πάνω. 

Posted

Και γιατί το ΗΒ να τα δώσει?Ούτε γω θα τα δινα:P.Έχουν στρατηγική σημασία ετσι κ αλλιως.Το όλο μπέρδεμα συμβαίνει, γιατί μια χώρα στην οποία τόσα χρόνια ήταν πανεύκολο το μπες βγες,πρέπει να περνάς τους παραπάνω ελέγχους.Οταν προσαρμοστούν όλοι,θα είναι πολύ πιο ομαλά τα πραματα 

  • 1 year later...
Posted (edited)

Μεταφερόμαστε στο Algeciras στα μέσα της προηγούμενης εβδομάδος και ενώ καλά-καλά δεν έχει μπεί ο Ιούλιος. Το βίντεο που θα δείτε είναι από τον επιβατικό σταθμό του λιμανιού στην αρχή και αργότερα από την περιοχή όπου γίνεται η επιβίβαση των αυτοκινήτων. Αυτό που έδωσε την αφορμή για το βίντεο ήταν τα μεγάλα παράπονα ειδικά από τους Μαροκινούς για τις πολύ μεγάλες καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην επιβίβαση και διεκπεραίωση επιβατών και οχημάτων, κάτι για το οποίο μάλλον ρίχουν το φταίξιμο στις εταιρείες και τις Ισπανικές Αρχές. Στο τέλος του βίντεο βλέπουμε και μερικούς Μαροκινούς που έχουν καταλάβει το οδόστρωμα σε ένδειξη διαμαρτυρίας. 

 

 

Και εδώ περισσότερες εικόνες από την κρατική τηλεόραση της Ισπανίας από Algeciras και Ceuta, οι ρεπόρτερς αναφέρουν τουλάχιστον 5ωρες αναμονές λόγω των υγειονομικών και μεταναστευτικών ελέγχων.

 

Edited by Nick the Greek
Link
  • 10 months later...
Posted (edited)

Τόση κινηση έχει η γραμμή δηλαδή;

Οι ώρες του hellenic highspeed παντως δεν είναι σωστά περασμένες

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

οι ώρες του Hellenic Highspeed σωστα είναι περασμένες,απλά υπάρχει διαφορά ώρας μεταξύ Αlgericas κ Tanger Med.

Αν δεν κάνω λάθος 1 ώρα διαφορά.

Posted
1 minute ago, cyclades_shipping said:

οι ώρες του Hellenic Highspeed σωστα είναι περασμένες,απλά υπάρχει διαφορά ώρας μεταξύ Αlgericas κ Tanger Med.

σκεψου οτι σε καθημερινη βαση το φετινο καλοκαιρι υπαρχουν πανω απο 30 δρομολογια ανα κατευθυνση (και αυτα μονο στο βασικο δρομολογιο TM - ALG).

Η κινηση ειναι μεγαλη ειτε απο Ισπανους/Γαλλους τουριστες, ειτε απο Μαροκινους μεταναστες αλλα και απο Μαροκινους που θελουν να ταξιδεψουν στην ευρωπη... θα ελεγα ομως οτι ειναι αξιοσημειωτα εποχικη (2-3 μηνες)...

Posted
19 minutes ago, HS_4 said:

Τόση κινηση έχει η γραμμή δηλαδή;

Οι ώρες του hellenic highspeed παντως δεν είναι σωστά περασμένες

Εκτός της τοποθεσίας  ,επειδή είναι η πιο κοντινή πύλη της Αφρικής στην Ευρώπη , κάθε καλοκαιρι αν δεν κάνω λάθος οι λιμενικές αρχές προσκαλούν εταιρίες για μεταφορικό έργο 

Posted (edited)

Τελικά οι Μαροκινοί είναι πιό μπροστά από εμάς Φυσούνες στην Ταγγέρη ίσως λόγω Ισπανών κ Γάλλων κ ηλεκτροκίνητα τραίνα εδώ κ 30 χρόνια όταν στην Ελλάδα ήμασταν ακόμα στα ντηζελοκίνητα!

Edited by polmyt
quote
  • 2 months later...
Posted

Η εφημερίδα El Estrecho δίνει στοιχεία σχετικά με το πόσοι επιβάτες και οχήματα έχουν περάσει από το Algeciras και την Tarifa με προοροσμό το Μαρόκο(Ταγγέρη) και την Ceuta. Μετρώντας λοιπόν από τις 15 Ιουνίου και μέχρι χθές/προχθές αν υποτεθεί πως είναι τόσο φρέσκα τα στοιχεία(χοντρικά 40 ημέρες δηλαδή), έχουν ταξιδέψει συνολικά 884 χιλιάδες επιβάτες και 212 χιλιάδες οχήματα. Αυτό δίνει έναν μέσο όρο πάνω από 22 χιλιάδες επιβάτες 5 χιλιάδες οχήματα την ημέρα. Να πω την αλήθεια, όσες φορές έχω πάει εκεί -και δεν είναι και λίγες- μου προξενεί απορία το πως τα περισσότερα πλοία μου φαίνονται άδεια, ειδικά σε επίπεδο επιβατών. Κι όμως τα στοιχεία δείχνουν κάτι άλλο, δικαιολογώντας απόλυτα τον αριθμό πλοίων και συχνότητα δρομολογίων που βλέπουμε στις γραμμές αυτές.  

Posted

Με βάση τα στοιχεία του 19, από το λιμάνι του algeciras μετακινήθηκε 6εκ επιβάτες.... εκ των οποίων τα 3εκ ήταν το τετράμηνο Ιούνιος Σεπτέμβριος. 

Τρελά νούμερα δηλαδή....

 

  • 3 weeks later...
Posted

Νέα στοιχεία από την El Estrecho, επικαιροποιημένα εως τις 15 Αυγούστου. Συνολική αύξηση 8% σε επιβάτες και οχήματα στις γραμμές του Στενού.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...