Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

ΑUSTAL Πριν 3 χρονια περιπου ειχε παραδωσει ενα μεγαλο catamaran το Euroferry Pacifica με 101 μετρα.Γνωριζει κανεις στοιχεια για το συγκεκριμενο πλοιο και κατα ποσο τα ναυπηγεια τα καταφερνουν σε πολυ μεγαλυτερεσ κατασκευεσ απ'τα δικα μας HS?

Edited by proud_ionian
tag
  • 1 year later...
Posted

Η Stena είχε προσφύγει στα δικαστήρια κατά της Austal, κατηγορώντας την ότι το hull του JONATHAN SWIFT (1999) της Austal, το οποίο ανήκει στην Irish Ferries, είναι αντιγραφή του hull των δικών της πλοίων HSS1500 (Stena Voyager/Discovery/Explorer) της Aker, του 1996.

Το δικαστήριο προχθές δικαίωσε την Stena, αλλά η Austal ανακοίνωσε ότι μελετάει την απόφαση για να την προσβάλλει. Και σίγουρα πέρα από τις αποζημιώσεις, είναι και μείζoν ζήτημα γοήτρου για την Austal.

Δίκη με μεγάλο ενδιαφέρον, που θα άξιζε κανείς να παρακολουθήσει τα επιχειρήματα των δύο πλευρών με 40 νομικούς και άλλους τόσους ναυπηγούς και λοιπούς εμπειρογνώμονες...ο καθένας. Εκείνον που λυπάται η ψυχή μου είναι ο δικαστής/ές :D ...τι θα τράβηξε ο φουκαράς για να καταλάβει τι υποστηρίζει η κάθε πλευρά...

Posted

Απ ό,τι έριξα μια ματιά, αυτή η αντιδικία μεταξύ της Stena και της Austal...βαστάει αρκετά χρόνια. Από το 2002, ίσως και 2001. Έχουν γίνει και άλλες δίκες και για διάφορα hull ή πατέντες...ακόμα και στο Ευρωπαϊκό γραφείο πατεντών...ακόμα και κατά της Irish Ferries. Δεν ασχολήθηκα και πολύ, καθότι είναι ένας κυκεώνας και οι πληροφορίες είναι αποσπασματικές.

Το ενδιαφέρον στοιχείο απ' όσα είδα είναι ότι το 2003 η Stena και η Austal υπέγραψαν μια συμφωνία με την οποία η Austal δεχόταν να πληρώσει ένα ποσόν στην Stena (ως πνευματικά δικαιώματα) και αυτή με την σειρά της δεχόταν να μην προχωρήσει σε απαιτήσεις από τους πελάτες της Austal, οι οποίοι χρησιμοποιούσαν τα πλοία με αυτές τις πατέντες.

Σε αυτούς τους πελάτες...περιλάμβάνονταν, μεταξύ άλλων, και οι "operators in Greece"...

  • 2 years later...
Posted

Η Nordic Ferry Services (μια εκ των θυγατρικών της είχε δώσει παραγγελία για πέντε πλοία στην Ελλάδα) είχε δώσει στα ναυπηγεία Austal μια παραγγελία για το μεγαλύτερο καταμαράν σε χωρητικότητα που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα. Πρόκειται για ένα επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο τύπου καταμαράν μήκους 113 μέτρα που θα παραδοθεί το 2011. Θα έχει χωρητικότητα 1400 επιβατών και 357 ΙΧ, με μεγίστη ταχύτητα 40 κόμβων που θα το αποδίδουν οι τέσσερεις κυρίες μηχανές τύπου MAN 20V28/33D

Posted

Έχει κάποια στοιχεία του HIGHSPEED 5.Η γέφυρα είναι ολόηδια με του HIGHSPEED 5.Τα μπροστινά παράθυρα είναι του HIGHSPEED 5.Ακόμη και η ταχύτητα είναι του HIGHSPEED 5 :rolleyes::rolleyes:

Posted

Η επέκταση των ναυπηγείων της Austal στην Αλαμπάμα σχετίζεται με το διαγωνισμό για την κατασκευή 55 trimaran τύπου LCS (Littoral Combat Ship) από το πολεμικό ναυτικό των ΗΠΑ. Μάλιστα, η Austal παρουσίασε βίντεο του εντυπωσιακού σκάφους Independence (LCS-2), ένα από τα δύο πρωτότυπα σκάφη που δοκιμάζονται επιχειρησιακά για την τελική παράδοση τους στο US Navy το 2010.

Posted

Η εξέλιξη του trimaran Benchijigua Express έχει αρχίσει να κατασκευάζεται στα Ναυπηγεία της Austal ενώ ψάχνει για αγοραστή. Εάν φύγουν κάποια από τα ταχύπλοα που ακούγονται στην Ελλάδα υπάρχει αυτό διαθέσιμο για να τα αντικαταστήσει.

Posted

Μου κάνει εντύπωση που έχει αρχίσει το χτίσιμο χωρίς να υπάρχει παραγγελία, λες και είναι κανένα σκαφάκι αναψυχής, μήπως είχαμε καμια ακύρωση?

Posted

Παλια το εκανε και η Incat αυτο.

Μηπως παιρνουν καμια επιδοτηση για τις δουλειες αυτες και μετα ειτε πουλανε ειτε ναυλωνουν τα πλοια?

Posted

Χθες το νέο HS trimaran ferry καθελκύστηκε στα ναυπηγεία της Austal στην Αυστραλία. Οι επιχειρησιακές δοκιμές προβλέπονται για τον Ιανουάριο.

Είναι αξιοσημείωτο ότι πέρα από τις ναυπηγήσεις πολεμικών σκαφών τριμαράν, η Austal φαίνεται να ποντάρει στην πλατφόρμα του τριμαράν και στα επιβατηγά/οχηματαγωγά σκάφη.

ΥΓ. Ενδιαφέρουσα

της Austal με πλάνα από τη ναυπήγηση του νέου τριμαράν, και όχι μόνο. ;)
  • 1 month later...
Posted

Ένας μεγάλος Σκανδιναβικός διανομέας εμπορευμάτων έδειξε ενδιαφέρον για το νέο trimaran που κτίζεται στο Ναυπηγείο της Austal. Αναρωτιέμαι εάν θα υπάρξει ανακοίνωση για το ενδιαφέρον που έχει δείξει μια ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία για το ίδιο πλοίο.

Υ.Γ: Εάν δε κάνω λάθος αυτή τη περίοδο είναι στελέχη της στην Αυστραλία για να το επιθεωρήσουν;)

Posted

Έκλεισε ήδη η συμφωνία με τους Σκανδιναβούς. :D Το σκάφος θα αναβαθμιστεί σε ice class και μετά τα δοκιμαστικά του στον Αρκτικό ωκεανό, θα ναυλωθεί για τα επόμενα Χριστούγεννα. ;)

Posted

Για φαντάσου... Κι εγω που νομιζα πως ο τυπος με τα κοκκινα ήταν Αυστραλός.

Τελικά ήταν ο σκανδιναβός... Εντύπωση μου προκαλεί όμως που προτιμα το συγκεκριμένο τρόπο από τα εναέρια μέσα!!!

Posted

Εάν είχε κλείσει το trimaran στον ενδιαφερόμενο από τη Σκανδιναβία, δε θα υπήρχε κάποια ανακοίνωση από τα ναυπηγεία της Austal για τη τελική συμφωνία?? Οπότε ας περιμένουμε λίγο ακόμα

  • 1 month later...
Posted

Θα θελει παντως καποιες μετατροπουλες αν ερθει απο τα μερη μας. Δευτερη αγκυρα ας πουμε γιατι καλες οι ταρζανιες.. αλλα αμα κανεις τετοια επενδυση δεν ειναι ωραιο να το ρισκαρεις...

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 2 months later...
Posted

Στις 10 Δεκεμβρίου η Austal αποκάλυψε το μεγαλύτερο μέχρι σήμερα καταμαράν που έχει κατασκευάσει. Εδώ μπορείτε μια γενική διάταξη του πλοίου και εδώ ένα

την ώρα που βγαίνει από το υπόστεγο του ναυπηγείου και τοποθετείται η οροφή του bridge deck
  • 10 months later...
Posted

συμφωνα με το ferries outside europe και αυστραλιανα μμε, η austal αγορασε ναυπηγειο στο Balamban στο Cebu στις φιλιππινες. προκειται για ναυπηγειο με το οποιο ειχε ηδη συνεργασια.

λογω του ανατιμημενου αυστραλεζικου δολαριου, η austal σκοπευει να κρατησει στην αυστραλια μονο τις στρατιωτικες ναυπηγησεις και να μεταφερει σταδιακα εκτος αυστραλιας της υπολοιπες. σε δευτερο χρονο θα ψαξουν και για ναυπηγειο στας ευρωπας.

  • 3 years later...
Posted

Η εξέλιξη του trimaran Benchijigua Express έχει αρχίσει να κατασκευάζεται στα Ναυπηγεία της Austal ενώ ψάχνει για αγοραστή. Εάν φύγουν κάποια από τα ταχύπλοα που ακούγονται στην Ελλάδα υπάρχει αυτό διαθέσιμο για να τα αντικαταστήσει.

 

 

Μου κάνει εντύπωση που έχει αρχίσει το χτίσιμο χωρίς να υπάρχει παραγγελία, λες και είναι κανένα σκαφάκι αναψυχής, μήπως είχαμε καμια ακύρωση?

 

 

Χθες το νέο HS trimaran ferry καθελκύστηκε στα ναυπηγεία της Austal στην Αυστραλία. Οι επιχειρησιακές δοκιμές προβλέπονται για τον Ιανουάριο.

 

 

Αφού έμεινε 5 χρόνια στα αζήτητα να ωριμάσει, έβαλε πλώρη για ευρώπη. 'Οχι δεν το πήρε η Seajets, ετούτοι εδώ λένε πως το πήρε η Condor.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...