Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
On 7/2/2024 at 8:38 PM, georgios express said:

Απ΄ όσα γνωρίζω το (νέο) λιμάνι της Σύμης είναι αβέρτο και διευκολύνει τις μανούβρες, αν η έκφραση είναι ορθή. Ταυτόχρονα, σε αντίθεση με άλλα λιμάνια όπου η σκοπούσα ΤΠΚ ή ΚΦ είναι υποχρεωμένη να βγαίνει όταν έρχεται το πλοίο της γραμμής (πχ Καστελλόριζο), στην Σύμη αυτό δεν απαιτείται, επειδή η θέση πλαγιοδέτησής της έχει κριθεί ασφαλής όταν χειρίζει άλλο πλοίο.

Αν συνέβαινε το απευκταίο, θα ήταν επαρκής η δικαιολογία "Μηπως δεν ακουσε το αναποδα εγκαιρως?";

Ξιφία κάνει η ΚΦ κ λέμε σκοπούν εννοείται το πλοιο

 

  • 1 month later...
Posted

Σύμφωνα με το Maritime Executive οι αμερικανικές αρχές σε τοπικό, πολιτειακό και ομοσπονδιακό επίπεδο προσφέρουν τα απαραίτητα κονδύλια για την συντήρηση 2 αντιτορπιλικών κλάσης Fletcher που ήδη λειτουργουν σαν μουσεία στις ΗΠΑ. Το πρώτο είναι το USS The Sullivans το οποίο έχει βάση το Buffalo, NY και το οποίο βυθίστηκε επάνω στη βάση την οποία βρισκόταν τον Απρίλιο του 2022. Τελικά κατάφεραν να το σώσουν, να το σταθεροποιήσουν και τον Σεπτέμβριο του 2025 θα λάβει όλη την σχετική φροντίδα σε δεξάμενή που βρίσκεται στην λίμνη Erie. Το δεύτερο Fletcher είναι το USS Kidd το οποίο λειτουργεί σαν μουσείο στο Baton Rouge, LA. Αυτό ήδη βρίσκεται σε διαδικασία δεξαμενισμού και επισκευής από τον περασμένο Απρίλιο στη Louisiana. Αυτά τα δύο είναι τα δύο εκ των τριών Fletchers που βρίσκονται εν ζωή, το τρίτο είναι το δικό μας Α/Τ Βέλος, αν δεν κάνω κάποιο λάθος.

Posted

4 είναι τα Φλέτσερ που διατηρούνται, το 4ο είναι το USS CASSIN YOUNG και βρίσκεται στη Βοστώνη.

  • 4 weeks later...
Posted
On 8/6/2024 at 3:48 PM, Nick the Greek said:

Μέσα δεκαετίας 90 που είχα πρωτοέρθει σε επαφή με τη συγκεκριμένη εταιρεία ήταν ήδη πράκτορας(τοπικός) των περισσοτέρων κρουαζιεροπλοίων στην περιοχή. Τω καιρώ εκείνω οι εταιρείες κρουαζιέρας δεν εμπιστεύονταν κατά τόπους πράκτορες και όλη η δουλειά γινόταν μέσω των κεντρικών πρακτορείων στον Πειραιά. Έχω την αίσθηση πως ο Γελασάκης είναι αν όχι ο πρώτος σίγουρα από τους πρώτους που άλλαξε αυτή την πρακτική. Αν δεν με απατά η μνήμη μου μάλιστα, ήταν πράκτορας και όλων των βοηθητικών του Αμερικανικού ΠΝ που έρχονταν στη Σούδα, εννοώ όλα τα πλοία με το πρόθεμα USNS. Πλοία που είχαν πολλή δουλειά για πολλούς και διάφορους λόγους. Βασικά έχει και τη γνώση και την εμπειρία και μπράβο του.

Mε πρόθεμα USNS=United States Naval Ship με μπλε κ κιτρινη λουρίδα στη τσιμινιέρα σημαίνει ότι γιά διάφορους λόγους το πλοίο έχει εμπορικό status Aρκετοί από το πλήρωμα είναι πολίτες
Αντίστοιχο είναι το βρετανικό RFA=Royal Fleet Auxiliary Oι Βρετανοί μάλιστα γράφουν κ λιμένα νηολογίου.

 

Posted
On 9/19/2024 at 10:10 PM, nomikos said:

Θεμιστοκλης υπάρχει φρεγατα που είναι κλάσης s standard και ειναι εν ενέργεια .

Μπουμπουλινα θα μπορούσε!  

Kάνεις λάθος, η  S είναι πρώτη υποψήφια γιά παροπλισμό Δεν έχει το όνομα Μπουμπουλίνα σχέση με τα υπόλοιπα κ την ίδια βαρύτητα με το Θεμιστοκλής

22 hours ago, Strofalos said:

Αν και η δεξαμενή ονομάτων είναι τα "Κίμων, Φορμίων, Ηφαιστίων, Παρμενίων, Νέαρχος, Θεμιστοκλής" (δλδ αρχαίων Ναυάρχων και στρατηγών), το Θεμιστοκλής όντως είναι το επικρατέστερο όνομα. 

Ηφαιστίων,Παρμενίων δεν είχαν θαλάσσια δράση κ εν πάση περιπτώσει΄το ΠΝ πάντα πρέπει να έχει ένα Θεμιστοκλή

Posted

Καλημέρα φίλε Βίκτωρα. Σχεδόν σίγουρο πως η 4η Belhara θα λέγεται Θεμιστοκλής. Για τα άλλα δύο, όντως δεν έχουν δει θαλάσσια δράση (όπως και πολλά άλλα ονόματα στο ΠΝ) αλλά κάποια στιγμή θα δουν..νομοτελειακά. Βαριά ονόματα με πλούσια προσφορά στην πατρίδα τα οποία έχουν συζητηθεί στο ΑΝΣ. Καλημέρα και πάλι. 

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Posted
On 11/13/2024 at 1:41 PM, marittimo said:

Η φωτογραφία δεν είναι του 1991 αλλά παλαιότερη. Το πλοίο στην φωτογραφία είναι με τα Σκυριανά σινιάλα, εγώ το συνάντησα με τα σινιάλα αυτά στον Πειραιά στις 29 Ιανουαρίου 1990 και στις 15 Φεβρουαρίου 1990,το συναντώ στο Ξαβέρι να αλλάζει όνομα σε ΚΕΑ ΕΞΠΡΕΣ υπό νέα πλοιοκτησία, συνεπώς το πλοίο δεν μπορεί να υπάρχει το 1991 με τα Σκυριανά σινιάλα!

Κύριε καθηγητά,μπορεί αυτός που σχεδίασε ΚΑΤΕΡΙΝΑ κ ΜΑΡΙΑ να είχε σπουδάσει στην Ιταλία;;
Eδώ η ιταλική κορβέτα PIETRO DE CRISTOFARO με παρόμοια πλώρη
Πηγή photoships

Pietro de Cristofaro F540-01.jpg

Posted

Αγαπητέ ΒΙΚΤΩΡΑ έχω την εντύπωση ότι οι σχεδιαστές των ΜΑΡΙΑ και ΚΑΤΕΡΙΝΑ ήσαν το δίδυμο ΚΟΥΙΜΑΝΗΣ -ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ απόφοιτοι και οι δύο του Πανεπιστημίου Τεργέστης άρα σαφής η απορία σου ως προς παρουσιαζόμενο σχέδιο πλώρης. Οι Ιταλοί είχαν ναυπηγήσει επισης αντιτορπιλλικά με τέτοια πλώρη που όμως ήταν αποτυχία παρουσιάζοντας προβλήματα ευστάθειας από ότι είχα ακούσει. Και ακόμη πιστεύω να γνωρίζεις ότι ο αείμνηστος Γιάννης Κουιμάνης ήταν συμπατριώτης σου.

Posted

Yπήρχαν κ άλλα ιταλικά πολεμικά κατασκευής 50-60 με αυτήν την πλώρη, απλώς διάλεξα την πιό χαρακτηριστική Για τον Κουϊμάνη γνωρίζω

Τα σκάφη που αναφέρεσαι ήταν σαν αυτό το CENTAURO
πηγή photoships

Centauro F554-01.jpg

  • 2 months later...
Posted

Δεν το συνηθίζω, αλλά μια και βρέθηκε μπροστά μου, ιδού το HMS Dauntless (D-33) που προχωρά αργά πρός το ναύσταθμο του Portsmouth. Είναι αντιτορπιλικό(νομίζω) τύπου 45 της κλάσης Daring(= τολμηρός) και έχει χτιστεί το 2007 στα BAE Systems του Govan. Περισσότερες πληροφορίες για το τι σημαίνουν όλα αυτά, θα αφήσω να μας δώσουν οι πραγματικοί γνώστες του φόρουμ, που έχουμε ευτυχώς κάμποσους.

Posted

Είναι αντιτορπιλικό κατευθυνομένων βλημάτων (DDG) με κύρια αποστολή την αντιαεροπορική άμυνα Ομολογώ αυτή η γενιά πλοίων stealth δεν μου αρέσει καθόλου
Πού είναι εκείνα τα παλιά πανέμορφα βρετανικά πολεμικά!!

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Φέτος το καλοκαίρι στο Πυθαγόρειο ήταν το αδελφό πλοίο του κύκνος το Πήγασος (Ρ199)

Posted
On 2/1/2025 at 10:01 PM, Metal maniac said:

Η Βρετανία "σκοτώνει" 2 πλοία υποστήριξης αποβάσεων - πιθανός πελάτης η Βραζιλία - Πτήση https://search.app/cRDkQaNsuG28kjRB9

Ιδανικά θα τα ήθελα για το ΠΝ μας αλλά...no money no honey 

 

LPD,αποβατικά δεξαμενόπλοια είναι Εκτός από το οικονομικό γιά εμάς μπαίνει θέμα επάνδρωσης αλλά κ υποστήριξης ιδιαίτερα σε ηλεκτρονικά Ο,τιδήποτε εκτός από αμερικάνικο ή γερμανικό είναι δύσκολο να το πάρουμε Η Βelharra ήταν εξαίρεση

4 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

LPD,αποβατικά δεξαμενόπλοια είναι Εκτός από το οικονομικό γιά εμάς μπαίνει θέμα επάνδρωσης αλλά κ υποστήριξης ιδιαίτερα σε ηλεκτρονικά Ο,τιδήποτε εκτός από αμερικάνικο ή γερμανικό είναι δύσκολο να το πάρουμε Η Βelharra ήταν εξαίρεση

Τα κλάσης Albion κατασκευής 2003-2004 είναι ευκαιρία ιδιαίτερα γιά την Βραζιλία που είναι κ πελατης της Αγγλίας.

20 hours ago, georgios express said:

Φίλτατε @polmyt, εδώ και καιρό δεν είναι πιά εκεί. Ένα βράδυ, πριν δυο χρόνια με μιά νοτιά που χαλούσε ο κόσμος, βγήκε για περιπολία. Το ξύλινο σκαρί των 55 χρόνων δεν άντεξε. Βρήκε στα βράχια απέναντι από εκεί που το φωτογράφισες και δεν επανήλθε ποτέ.

Σωστά το νούμερο του το πήρε το ΓΑΛΑΝΗΣ.Γενικά τα νούμερα των Nasty πάνε στα Island.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...