Panagia Ekatontapiliani Posted August 10, 2005 Posted August 10, 2005 Μια διάφορα που έχει το πλοίο από τα αλλά Highspeed είναι ότι έχει ηλεκτρονικό πίνακα ανακοινώσεων στη πρύμη στο κατάστρωμα πάνω από την είσοδο του γκαράζ!!
Superfast VI Posted August 15, 2005 Posted August 15, 2005 Epistrofi apo Syro gia Tino me to Highspeed 5 xthes 14/8. Den iparxun ke polla pou bori na pi kanis gia ena tetio skafos.An ke prosopika den ime fun ton taxyploon to ploio sinexizi epaksia tin fimi ton Highspeed tis Hellenic Seaways. To ploio astarfti pantou (ine vevea ke kenourio) ke ine poli sinepes sta oraria tou. Sygkekrimena afiksi sti Syro 19.20 anaxorisi stis 19.37 afiksi Tino 20.38). Sta + tou ploiou asfalos to accomodation (sta idia protypa ton allon Highspeed), i taxytita tou (i opoia ine idietera emfanis otan ise ekso, pio emfanis ke apo to 4), ke i poli kali thea plora oxi mono apo tin proti sira ton kathismaton. Ena akomi poli thetiko ine to pliroma tu. Opos se ola ta taxyploa tis Hellenic to pliroma fenete oti ine poli prosektika epilegmeno. Makari na sinexisi etsi.
elybero Posted August 22, 2005 Posted August 22, 2005 ΟΙ εντυπώσεις μου από πρόσφατο ταξίδι μου με το πλοίο είναι θετικές όπως και για όλα τα highspeed της εταιρείας. Πλήρωμα εξαιρετικό που προσπαθεί πολύ, με πλοίαρχο μία φορά το Βατίστα (Ιωάννη) και δεύτερη τον Λούσα. Ταχύτητα όπως είπα και αλλού που πρσεγγίζει τα 40 Knots και με εμφανή διαφορά από το Highspeed4 τα μεγαλύτερα παράθυρα και τους μικρότερους κοινόχρηστους χώρους (τουλάχιζτον έτσι μου φάνηκε). Κραδαμοί ελάχιστοι και θόρυβος ανεκτός στους πίσω χώρους - εμπρός ελάχιστος ως ανύπαρκτος. Αρνητικότατη εντύπωση μου πρόκάλεσε η πολύ μεγάλη business class η οποία είναι σαφώς μεγαλύτερη απο την economy. Απαράδεκτο το λιγότερο από τη στιγμή μάλιστα που η τόσο μεγάλη business δεν δίνει τα πλεονεκτήματα των 1,2,3,4 δηλαδή ησυχία, γρήγορη εξυπηρέτηση στα bars και θέα μπροστά. Αυτός ήταν ο ευλοκότερος τρόπος για να αυξήσει η εταιρεία (όπως και άλλες ακτοπλοϊκές) τα έσοδά της, απ' τη στιγμή που θεωρητικά... το ΥΕΝ αντιδρά. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Κατά τα λοιπά πολύ καλό πλοίο, αξιόπιστο και καθαρό...
Neptune Posted August 22, 2005 Posted August 22, 2005 Και το 6 θα ειναι ακομα καλυτερο :D Το θεμα ομως ειναι και τι θα κανουμε το χειμωνα... Καλα ειναι να τρεχει τωρα στην αρχη αλλα να προσεχουμε γιατι μετα θα χει κοψε απο δω κοψε απο κει... Ηδη τα πρωτα (2,3) πανε με 30-32. Καλο θα ηταν να πηγαινει και αυτο με 37 ετσι κι αλλιως ειναι μακραν το ποιο γρηγορο παρα να ρισκαρει καμια βλαβη.. Στα θετικα του και οι καμπινες πληρωματος.. Πολυ σημαντικο..
Earl Granville Posted August 24, 2005 Posted August 24, 2005 Μέχρι στιγμής χτυπάει 39αρια συνέχεια. Αλλά αυτό που λκέει ο ελύμπερο όντως είναι απαραδεκτο μιας και είναι έμμεσως εκβιασμός για να τα σκάσεις παραπάνω να ταξιδέψεις τις ημέρες αιχμής.
giorgosz Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Να υποθέσω ότι τα εξωτερικά καταστρώματα ανοίγουν μόνο στα λιμάνια? Κρίμα γιατί είδα σε μία φωτογραφία (ή έτσι μου φάνηκε) ότι έχει και καθίσματα έξω....
Superfast VI Posted August 27, 2005 Posted August 27, 2005 Ta katastromata ine anixta se oli ti diarkia tou taksidiou.Apla sto pano deck ine arketa diskolo na stathi kanis logo tou aera.Sto kato omos pou exi ke ta kathismata ine kala.Eki pragmatika niothis tin dinami pou vgazoun ta waterjets!!
enas chiotis Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 Ναι, αλλά αν είναι ανοιχτό το κατάστρωμα στην διάρκεια του ταξιδιού, δεν γίνεσαι λούτσα από τα σταγονίδια της θάλασσας?
filippou nikos Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 koita den kserw gia to 5 giati mou fenete pio prostateymeno kai exei kai kathismata.me to 4 omws katevika chania kai ekana ena teleio banaki ekso!!!epi ths eykairias to 4 einai teleio.terastio,katharo,epivlitiko kai grigoro arkei na to pane me to 85% kai oxi me to 5
Superfast VI Posted September 1, 2005 Posted September 1, 2005 Sas diaveveo pos ama ine kanis kathismenos den vrexete katholou.Vevea ama exi poli thalassa den ksero ti ginete. To katastroma tou ine safos pio kalimeno apo tu 4 kathos ta kaggela den ftanun mexri to akro tou deck. Ksanaleo oti den ime taxyploos se kamia periptosi alla nomizo oti to 5 itan to most valuable ship tou kalokeriou!
Πλοηγος Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Σκαντζες πλοιάρχων απο 12/9 Ο Ράλλης στο 5 μαζί με τον Λούσσα Ο Βατίστας ο Σπύρος μόνος στο 4 αφού το πλοίο γυρνάει σε μονό δρομολόγιο
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 Τη δευτερα (ενω σας ειχα πει οτι θα παω ΠΑΡΟ με το ΕΞ.ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ) εφτασα Πειραια στις 7.20 και με συνεπεια να εχω διπλα μου το 5 ..... Τελικα πηγα με το 5 .... Πολυ καλο , 2.05 για ΠΑΡΟ εκανε..... Το καταστρωμα του ηταν σε ολο το ταξιδι ανοιχτο , χαλαρα ..........
pie Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 Στα Χανιά πώς πάει?? Το κάνει γρηγορότερα απ'ότι το 4? γνωρίζουμε???
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 Αφου το 4 εχει μεγαλυτερη ταχυτητα απο το 5 , θεωρο (δεν ορκιζομαι κιολας ) οτι το 4 παει πιο γρηγορα κατατι
filippou nikos Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 αρχικα στο παραπανω μηνυμα για να κανει πειραια-παρο σε 2 ωρες και 5 λεπτα θα πρεπει να πηγαινε με μεση ταχυτητα 45 μιλια πραγμα δυσκολο.Απο εκει και περα για τα Χανια λογικα και οπως το διαφημιζε η εταιρεια πρεπει το 5 να πηγαινει σε 4.5 ωρες.δηλ πιο γρηγορα.Τελικα πιο γρηγορο πιο ειναι παντως ακομα δεν εχω καταλαβει.Και mail στον τελευταιο 'Ε' εχω στειλει στους 'Aναγνωστες' με τιτλο 'μειωμενες ταχυτητες' αλλα απαντηση δεν πηρα ας πει καποιος που ξερει ποσο υπηρεσιακη εχουν τα hs OΧΙ ποσο τα πανε
pie Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 Το 5 είναι το ταχύτερο όλων των Highspeed.Και το πηγαίνουν ταχύτερα απ'όλα τα άλλα. ΑΥτό που ροτάω είναι αν επιστρέφει στον Πειραιά γρηγορότερα απ'ότι γυρνούσε το 4.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 To FAKTA αλλα λεει Για δες εδω για το 4 http://www.faktaomfartyg.com/highspeed_4_2000.htm ταχυτ. 40,5 και εδω για το 5 http://www.faktaomfartyg.com/highspeed_5_2005.htm ταχυτ. 37.0 Εκτος και αν υπαρχει λαθος στο FAKTA .....
Neptune Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 Στο 4 εχουνε τη μεγιστη ενω στο 5 την υπηρεσιακη.. Το 4 ταξιδευει περιπου 35-36 ενω το 5 ακομα κατω απο 36 δεν εχει πεσει
sdiama Posted September 29, 2005 Posted September 29, 2005 Στα Χανιά πώς πάει?? Το κάνει γρηγορότερα απ'ότι το 4? γνωρίζουμε??? Γύρισα εχθες το βράδυ από Χανιά με το 5. Ακριβώς 4,5 ώρες από καταπέλτη σε καταπέλτη. Με προγραμματισμένη ώρα άφιξης 01:00, στις 01:05 είχα βγει έξω με το αυτοκίνητο. Ειδικά στον κατάπλου στα Χανιά, με προγραμματισμένη ώρα άφιξης 20:00, στις 19:55 έβγαζε ήδη αυτοκίνητα. Καμμία σχέση με το 4 με το οποίο είχα κάνει 3 ταξίδια για Χανιά. Στο 4 μου άρεσε περισσότερο ο εσωτερικός χώρος. Στο 5 απλά "μυρίζει καινουργίλα". Δεν συγκρίνονται. Ακόμα και η εντύπωση που σου δίνει είναι ότι είναι πολύ μικρότερο. Μου φάνηκε στο "μάτι" ότι η διαφορά τους στο μήκος είναι μεγαλύτερη από τα 7 περίπου μέτρα (85μ. με 92μ.) ενώ αντίθετα, δε μου φάνηκε τόσο η διαφορά των σχεδόν 3 μέτρων στο πλάτος (21,2μ. με 24μ.). Ισως σε αυτό φταίει ότι τα ταξίδια μου με το 4 είχαν πολύ περισσότερο κόσμο στην Business, ενώ εχθές ήταν σχεδόν άδεια. Το 5 όμως, έχει πιο φαρδιές θέσεις από το 4, τουλάχιστον στην Business, αφού σε Economy δεν έχω κάνει ταξίδι. Ερχόμουν και στην σειρά 1 (μπροστά-μπροστά) και είχα πάρα πολύ χώρο για τα πόδια. Ετσι δε μπορώ να συγκρίνω το χώρο για τα πόδια.
Superfast VI Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 Kseri kaneis na mas pliroforisi gia tin diakinisi tou Highspeed 5 sta Chania? Tha dikeologuse tyxon paratasi ton dromologion isos ke mexri ta Xristougenna?
sdiama Posted October 26, 2005 Posted October 26, 2005 Δεν γνωρίζω να σου πω για την κίνηση... Από προσωπική εμπειρία 2 ταξιδιών σε καθημερινές και όχι ΠΣΚ δεν μπορώ να πω ότι είμασταν μέσα πάνω από 200 άτομα. Βέβαια, αυτή η μέτρηση είναι καθαρά "με το μάτι". Σαν δρομολόγιο όμως σε σχέση με την τιμή του, το θεωρώ πολύ πιο "δυνατό" από αυτό των συμβατικών, αφού περίπου με όσα πληρώνεις για κρεβάτι σε εσωτερική στα συμβατικά πληρώνεις και στην Business του HS5. Αν σε αυτά προσθέσεις και το ότι τα έξοδά σου από καφέδες/ποτά/φαγητό είναι μεγαλύτερα στα συμβατικά, τότε ....
Artevelde Posted October 28, 2005 Author Posted October 28, 2005 Το θεμα ειναι αν "βγαινει" η εταιρεια και σε αυτον τον τομεα δεν μπορω να πω οτι ειναι και ευχαριστα τα πραγματα τωρα το χειμωνα....Το μελλον θα δειξει αφου δεν εχει γινει καμια επισιμη ανακοινωση απο την εταιρεια ακομη....
Panagia Ekatontapiliani Posted January 20, 2006 Posted January 20, 2006 Από μηχανική άποψη δεν κάνουν τη παραμικρή επέμβαση στις μηχανές μιας και δεν έχουν συμπληρώσει τις ώρες που έδωσε ο κατασκευαστής για να τις ανοίξουν!! Τώρα από δουλείες μόνο κάτι βαψίματα μόνο κάνουν!!
pie Posted January 21, 2006 Posted January 21, 2006 Να ρωτήσω κάτι...! Όταν είχε αγοραστεί είχε ειπωθεί ότι έχει κάποιο ειδικό χρώμα ή κάτι τετοιο φιλικό προς το περιβάλλον. Τώρα τι θα γίνει? Θα βαφτεί όπως όλα τα υπόλοιπα??? 'Η δεν θα βαφτεί???
Earl Granville Posted January 21, 2006 Posted January 21, 2006 Δεν θα βαφτεί αυτή η πατέντα που έχουν κάνει έχει διάρκεια ζωής κάποια χρόνια και δεν χρειάζεται βάψιμο. Βάψιμο μπορεί να πέσει σε τίποτα επιμέρους σημεία που ίσως να μην είναι έτσι βαμμένα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now