pie Posted April 14, 2009 Posted April 14, 2009 Kαι για πιο λόγο ακριβώς θα πάει αύριο στη Σύρο-Τήνο-Μύκονο??? Λογικά πάντως με 3 μηχανές θα αναπτύσει μια ταχύτητα κοντά στα 26-27 μίλια???
gpap2006 Posted April 15, 2009 Posted April 15, 2009 Χθες που βγηκε για δοκιμαστικο το ειδα στο AIS ανοιχτα της Αγιας Μαρινας Αιγινας να πηγαινει με 31. Θα δουμε σημερα τι θα κανει.
pie Posted April 15, 2009 Posted April 15, 2009 Στα 28-29...όπως είπα και σε άλλο ποστ της βλάβης. Βέβαια μπορεί να φαίνονται λίγα για τα δεδομένα του, αλλά αν συγκρίνεις ότι το "3" εδώ και αρκετές μέρες σέρνετε στα 27-28 και το "1" πάει με μαx 31 τότε καλά είναι. Απλά είναι κοροϊδία για τον κόσμο να πληρώνει εισιτήριο ταχυπλοου...! Και λογικά θα υπάρξουν κ πολλά παράπονα αυτές τις μέρες, αφού άμα πάει στη γραμμή του που φτάνει μέχρι Σαντορίνη θα μαζεύει τρελή καθυστέρηση.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 15, 2009 Posted April 15, 2009 Kαι για πιο λόγο ακριβώς θα πάει αύριο στη Σύρο-Τήνο-Μύκονο??? Λογικά πάντως με 3 μηχανές θα αναπτύσει μια ταχύτητα κοντά στα 26-27 μίλια??? Για να απελευθερώσει από τα δρομολόγια το Hihgspeed 1 και να μην ξανά ειδοποιούν τους επιβάτες των δυο πλοίων ότι άλλαξε πάλι το βαπόρι τους.:confused:
e_2 Posted April 15, 2009 Posted April 15, 2009 Ο βασικότερος λόγος Panagia ηταν οτι το 4 επιασε πρωτοκολλο την Τεταρτη στην Παροναξια. Πως θα χωρουσαν ολοι στο 5? μηπως τελικά αυτην την κίνηση επρεπε να την ειχαν σκεφτει για ολες τισ ημερες ?
Neptune Posted April 15, 2009 Posted April 15, 2009 Kαι για πιο λόγο ακριβώς θα πάει αύριο στη Σύρο-Τήνο-Μύκονο??? Λογικά πάντως με 3 μηχανές θα αναπτύσει μια ταχύτητα κοντά στα 26-27 μίλια??? Στα 28-29...όπως είπα και σε άλλο ποστ της βλάβης. 32-33 χτυπάει το θηρίο με 3 μηχανές..... Αποφασισε και πες μας και μας. Το Αις Δοξα Τω Θεω ειναι ελευθερο και μπορουμε και μεις να δουμε ποσο παει το καθε βαπορι. Λογικο οταν το γκαραζ του και γενικα οταν το βαπορι ειναι αδειο να εχει λιγο δρομο παραπανω οπως συμβαινει με ολα τα ταχυπλοα.
Hellenic Spirit Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 Υπήρξε αλλαγή θέσης πρόσδεσης μεταξύ των HS5 και HS3;
Neptune Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 Ναι το εχουμε ξαναπει φιλε μου. Λογικα εγινε επειδη η αριστερη πλευρα εχει μια μηχανη και δεν υπαρχει λογος να ζοριζεται για να συρταρωσει και να γυρισει το πλοιο αν εδενε στην κλασικη του θεση
NIKOSNAXOS Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 To hs5 απο οτι ακουσα επαθε μεγαλη ζημια..οπως λεει και ο φιλος ο Harry το hs1 κατεβαινει να εκτελεσει το δρομολογιο του 5 .το θεμα ειναι θα προλαβει να ειναι στη ωρα του?θα μπορεσει να παρει τον κοσμο του 5 απο τρια νησια?δε νομιζω...επισης απο μη εγκυρη πηγη ακουσα οτι τα χαισπιντ δεν βγηκαν για την καθιερωμενη συντηρηση φετος...και αυτο μπορουμε να το δουμε απο την ταχυτητα που πανε..σχεδον ολα μεχρι τωρα πηγαιναν με 5 μιλια περιπου παρακατω απο οτι πηγαιναν περυσι.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 To πλοίο έχει ανέβει στην μεσαία δεξαμενή των ναυπηγείων της Ελευσίνας με την πλώρη να "κοιτάει" προς την θάλασσα. Το HIGHSPEED 5 έπεσε σήμερα το πρωί από την δεξαμενή, και αυτή τη στιγμή το βλέπω στο AIS στα ...Δυτικά της Σαλαμίνας να "κατεβαίνει" στον Σαρωνικό. Μπορεί άραγε να φανταστεί κανείς τον λόγο αυτής του της πορείας ? Για να είμαι ειλικρινής είναι η πρώτη φορά που βλέπω επιβατηγό να περνάει από το συγκεκριμμένο στενό της Σαλαμίνας.
ClawHammer Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 Κι όταν πήγαινε να ανέβει στη δεξαμενή προ ημερών, πάλι την ίδια πορεία είχε ακολουθήσει. Πράγματι περίεργο...
harryludens Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 (edited) Σαντορινη πάει για να προλάβει το δρομολόγιο των 17:00 για Ιο, Πάρο ,Νάξο,Πειραιά!!!!! Edited April 20, 2009 by harryludens
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 Κάνεις λάθος φίλε μου. Το πλοίο μετά από αυτή την ...κάπως περίεργη πορεία από την Ελευσίνα, έδεσε στο λιμάνι του Πειραιά και κατόπιν έφυγε για την Σαντορίνη.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 21, 2009 Posted April 21, 2009 Μπορεί άραγε να φανταστεί κανείς τον λόγο αυτής του της πορείας ? Για να είμαι ειλικρινής είναι η πρώτη φορά που βλέπω επιβατηγό να περνάει από το συγκεκριμένο στενό της Σαλαμίνας. Από το στενό της Φανερωμένης περνάνε τα πλοία όταν δεν έχουν άδεια διέλευσης από τη δίαυλο Σαλαμίνας Περάματος (όταν δεν τους έχει δώσει άδεια ο ναύσταθμος). Σαντορίνη πάει για να προλάβει το δρομολόγιο των 17:00 για Ιό, Πάρο ,Νάξο, Πειραιά!!!!! Για αυτό είδα στη Σαντορίνη να κατεβαίνει πλήρωμα από το Hihgspeed 1, έτσι ώστε να μπουν το απόγευμα στο Highspeed 5.
LEFTERIS68 Posted April 22, 2009 Posted April 22, 2009 Μεγάλες φασαρίες μαθαίνω ότι γίνοντε μέσα στο πλοίο από εξαγριωμένους επιβάτες που μαθαίνουν εν πλω την καθυστερηση που θα υποστούν λόγω της μειωμένης ταχύτητας.Φυσικά τη νύφη την πληρώνει το πλήρωμα που ακόμα με υπομονή αντιμετωπίζει τους εξαγριωμένους επιβάτες με σκυφτό ακόμα το κεφάλι (μέχρι να σωθεί η υπομονή και η ευγένεια???).Απειλές για μηνύσεις , υπογραφές και τα γνωστά που συμβαίνουν κάθε φορά με τέτοιου είδους παρατράγουδα.Δεν θα πω αν έχουν δίκιο ή άδικο (ο πελάτης άλλωστε έχει πάντα δίκιο) αλλά σίγουρα δεν είναι οι υπεύθυνοι αυτοί που τα ακούν... Κρίμα , πολύ κρίμα αφού εγώ θεωρώ το εν λόγω πλοίο κόσμημα για την ναυτιλία μας.Απαξιώνετε και το συγκεκριμένο πλοίο και η εταιρεία που είχε φτάσει να φτιάξει με τόση προσπάθεια το όνομά της μετά το ΣΑΜΑΙΝΑ... Θεωρώ πως τα είχε καταφέρει και τώρα ξανακουτρουβαλάει προς τα κάτω...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 13, 2009 Posted May 13, 2009 Το Highspeed 5 όταν πήγαινε με τις 3 μηχανές, μήπως είχε δει κανένας εάν ανέγραφε στον ηλεκτρονικό πίνακα ότι είναι το ταχύτερο πλοίο στο Αιγαίο, όπως έγραφε πριν τη φωτιά στη μια μηχανή αλλά και τώρα που αποκαταστάθηκε το πρόβλημα.
Harry Posted May 13, 2009 Posted May 13, 2009 Εγω παρατηρησα οτι οι καρινες του πλοιου ειναι σε σχετικα κακη κατασταση με μπαλωματα και ετσι. Οταν ανεβηκε στη δεξαμενη δεν βαφτηκαν;
pie Posted May 13, 2009 Posted May 13, 2009 Το έγραφε...γιατι είναι! Δεν έχει σχέση με πόσα πάει σε κάθε ταξίδι...και επίσης έχει επιστρέψει στα γνωστά 38-40 μίλια...και ας μερικοί λέγανε ότι θα πήγαινε με τόσα μόνο τη πρώτη χρονιά! Σε όλα τα highspeed κάτι περίεργο έχει γίνει και είναι μέσα στα μπαλωματάκια άμα το προσέξεις καλά... Κρίμα γιατι πάντα εαν τα κοίταζες αστράφτανε πραγματικά...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 Χθες το Highspeed 5 ήταν δεμένο με τη πλώρη προς τα έξω στη γνώριμη θέση, για να δεχτεί ένα φρεσκάρισμα στο όνομα του πλοίου στην αριστερή πλευρά. Γύρω στις 20:00 μεθόρμισε για να δέσει κανονικά.
proud_ionian Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 Κάτι είχα ακούσει πριν λίγο καιρό, για το είδος της βαφής του, ξέρει κανείς κάτι περισσότερο? Αν θυμάμαι καλά κάτι για μεμβράνες.... Ναι εχεις δικιο. Δεν ειναι βαμμενο με μπογιες αλλα μια μεμβρανη καλυπτει το αλουμινιο περα απο το τμημα που ειναι κατω απ το νερο. Χθες το Highspeed 5ήταν δεμένο με τη πλώρη προς τα έξω στη γνώριμη θέση, για να δεχτεί ένα φρεσκάρισμα στο όνομα του πλοίου στην αριστερή πλευρά.δηλαδη τι εκαναν; εβαφαν πανω απο τη μεμβρανη; δεν υποτιθεται οτι καθαριζεται με υδροβολη;
Panagia Ekatontapiliani Posted September 4, 2009 Posted September 4, 2009 Την ώρα που πέρασα από το πλοίο είχαν βγάλει τη «μεμβράνη-αυτοκολλητο» από το δευτερο γράμμα “H” από το όνομα του πλοίου HigHspeed”
LEFTERIS68 Posted October 5, 2009 Posted October 5, 2009 Μισή ώρα ακριβώς προσπαθεί το πλοίο να ξεσκαλώσει την άγκυρά του στον Αθηνιό για να φύγει...Για να δούμε πότε θα τα καταφέρει...
LEFTERIS68 Posted October 5, 2009 Posted October 5, 2009 1 ώρα και 15 λεπτά και ακόμα το άμοιρο πλοίο προσπαθεί...
LEFTERIS68 Posted October 5, 2009 Posted October 5, 2009 (edited) Χμμμ!!!! Μάλλον υπάρχει πρόβλημα με τη "μπόμπα" αφού το πλοίο πηγαίνει με την πλώρη προς την προβλήτα των επικινδύνων σέρνωντάς την ,Μάλλον θα την ακουμπήσει στα ρηχά για να την βιράρει σιγά-σιγά.... YΓ: Τελικά πηγαίνοντας κοντά στο πλοίο διαπίστωσα ότι η αριστερή άγκυρα είχε πιάσει μία καδένα...Μέχρι τις 19.15 που έφυγα από τον Αθηνιό κάνανε προσπάθεια να την βγάλουν από την άγκυρα... Edited October 5, 2009 by proud_ionian 2 σε 1 (ΥΓ)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now