proud_ionian Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 27 minutes ago, Mike18 said: Σύμφωνα με το flashnews, αγόρασε το Santorini Palace Διαβάζετε Shipfriends 😋
George...f Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 Γνωρίζουμε αν ισχύει; Κρίμα για ένα σκάφος που μπορούσε να προσφέρει πολλα αλλά λόγω διαχείρισης θεωρώ πως δεν τα κατάφερε. Μακάρι τουλάχιστον στα χέρια της Seajets να αποκτήσει την παλιά του αίγλη σαν Highspeed 5.
HS_4 Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 (edited) Με 25 μιλια που πήγαινε;; Edited January 12, 2024 by proud_ionian quote
cyclades_shipping Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 (edited) Εντάξει , στο παρελθόν είχε κάποιες βλάβες όπως όλα τα ταχυπλοοα,αλλά γιατί συνεχίζουμε να κολλάμε σε αυτό ; Πολύ καλή αγορά με 34-35 μιλακια και πολύ καλο εσωτερικό. Edited January 12, 2024 by cyclades_shipping
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 Οπότε πάει περίπατο και η συνεργασία με το Thunder;
Nicksy58 Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 (edited) Πωλήθηκε στη Minoan λόγω της συμφωνίας με την οποία η Hellenic Seaways πέρασε στον Όμιλο Attica. Edited January 12, 2024 by polmyt quote
Nick58 Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 Το πρόβλημα δεν είναι ποιος το πήρε η αν είχε η θα έχει καλλίτερη διαχείριση. Το θέμα είναι να υπάρχει δουλειά για τους Έλληνες ναυτικούς όλο το χρόνο. Όχι μόνο το καλοκαίρι που θα βάζει τα ταχύπλοα η sea jet.
Annivas Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 Αν τα κάνουμε σούμα προκύπτει ναυλωση με τελική συμφωνία αγοράς 😛
lostromos Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 Το είχανε πάρει αν θυμάμαι καλά 20.000.000. Η Seajets δεν βάζει τόσο βαθιά το χέρι στην τσέπη γι αυτό πιστεύω ότι κατέληξε σε ναύλωση.
hayabusagr Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 4 hours ago, Nick58 said: Το πρόβλημα δεν είναι ποιος το πήρε η αν είχε η θα έχει καλλίτερη διαχείριση. Το θέμα είναι να υπάρχει δουλειά για τους Έλληνες ναυτικούς όλο το χρόνο. Όχι μόνο το καλοκαίρι που θα βάζει τα ταχύπλοα η sea jet. αυτό όλοι θα το ήθελαν/θέλαμε αλλά να δουλέψει που και πώς όλο το χρόνο ;
cyclades_shipping Posted January 17, 2024 Posted January 17, 2024 Νομίζω πως τα σινιάλα της Seajets θα του πηγαίνουν πολύ !
hayabusagr Posted January 17, 2024 Posted January 17, 2024 (edited) Το πόσο μακρόχρονη είναι πάντως δεν είδα να αναφέρεται κάπου Edited January 17, 2024 by hayabusagr
MILTIADIS Posted January 17, 2024 Posted January 17, 2024 Αυτο θα το μαθουμε οταν δημοσιευτουν τα οικονομικα απιτελεσματα της Μinoan,ωστοσο,οσο και να ειναι μικρη σημασια εχει καθως δε νομιζω οτι θα ξαναδουλεψει ποτε υπο τη διαχειριση της πλοιοκτητριας του.
margaritis24 Posted January 17, 2024 Posted January 17, 2024 Δε μπορω να καταλαβω ποσα παραπανω θα φερει μεσα εσοδα γιατι δουλεευε καλα..
nomikos Posted January 18, 2024 Posted January 18, 2024 Το τίμημα της ναύλωσης φαντάζομαι ότι θα είναι χαμηλό.Αλλιως το ταχύπλοο με τα μεγάλα λειτουργικά έξοδα είναι δύσκολο να είναι κερδοφόρο. Πιστεύω πως κάτω από το τραπέζι ενδεχομένως να υπάρχει και κάποια άλλη συμφωνία. Θα δείξει..
togias_k Posted January 18, 2024 Posted January 18, 2024 Φαντάζομαι ενας στοχος αυτης της ναυλωσης ειναι να θεσει εκτος παιχνιδιου το Thunder.
SuperRunner Posted January 18, 2024 Posted January 18, 2024 Να το θέσουν εκτός παιχνιδιού ή να το πάρουν κι αυτό; Κάτω από το τραπέζι βρίσκεται κι αυτό.
pie Posted January 18, 2024 Posted January 18, 2024 Και για τους fan της ταχύτητας, πιστεύω θα το δούμε πάλι κοντά στα παλιά νούμερα που χτύπαγε. Σίγουρα είναι μια ποιοτική αναβάθμιση για τον στόλο της Seajets. Περισσότερο τους είχε φορτωθεί μέσα στο πακέτο , παρά το ήθελαν.
George...f Posted January 18, 2024 Posted January 18, 2024 Θεωρώ πως όταν έγινε η συμφωνία για την απορρόφηση της Hellenic σκοπός ήταν να αποδυναμωθεί η εταιρία από 2 δυνατα χαρτια της και αυτό ήταν το Highspped 7 στα ταχύπλοα και το XII από τα συμβατικα. Σίγουρα για την Μινοαν τότε αποτελούσε δέλεαρ η κερδοφόρα γραμμή του Ηρακλείου, αλλά μετά ακολούθησε η πανδημία, η εισχώρηση του Ηλιόπουλου όλο και περισσότερο στις γραμμές της Κρήτης για Κυκλάδες, όποτε πιστεύω και εγώ πως από ένα σημειο και μετά το δρομολογούσαν γιατί απλά το είχαν. Οικονομικα πάντως για την εταιρία του είναι συμφέρουσα η ναύλωση καθώς αποτελεί σταθερό έσοδο επι 12μηνης βάσεως, εν αντιθέσει με την εποχική δρομολόγηση. Μακάρι να το δούμε με τις παλιές του ταχύτητες, και γιατί οχι ακόμη και στα Χανιά.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now