Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Γνωρίζουμε αν ισχύει; Κρίμα για ένα σκάφος που μπορούσε να προσφέρει πολλα αλλά λόγω διαχείρισης θεωρώ πως δεν τα κατάφερε. Μακάρι τουλάχιστον στα χέρια της Seajets να αποκτήσει την παλιά του αίγλη σαν Highspeed 5.

Posted (edited)

Εντάξει , στο παρελθόν είχε  κάποιες βλάβες όπως όλα τα ταχυπλοοα,αλλά γιατί συνεχίζουμε να κολλάμε σε αυτό ; Πολύ καλή αγορά με 34-35 μιλακια και πολύ καλο εσωτερικό.

Edited by cyclades_shipping
Posted (edited)

Πωλήθηκε στη Minoan λόγω της συμφωνίας με την οποία η Hellenic Seaways πέρασε στον Όμιλο Attica.

Edited by polmyt
quote
Posted

Το πρόβλημα δεν είναι ποιος το πήρε η αν είχε η θα έχει καλλίτερη διαχείριση. Το θέμα είναι να υπάρχει δουλειά για τους Έλληνες ναυτικούς όλο το χρόνο. Όχι μόνο το καλοκαίρι που θα βάζει τα ταχύπλοα  η sea jet. 

Posted

Το είχανε πάρει αν θυμάμαι καλά 20.000.000. Η Seajets δεν βάζει τόσο βαθιά το χέρι στην τσέπη γι αυτό πιστεύω ότι κατέληξε σε ναύλωση.

Posted
4 hours ago, Nick58 said:

Το πρόβλημα δεν είναι ποιος το πήρε η αν είχε η θα έχει καλλίτερη διαχείριση. Το θέμα είναι να υπάρχει δουλειά για τους Έλληνες ναυτικούς όλο το χρόνο. Όχι μόνο το καλοκαίρι που θα βάζει τα ταχύπλοα  η sea jet. 

αυτό όλοι θα το ήθελαν/θέλαμε αλλά να δουλέψει που και πώς όλο το χρόνο ;

Posted

Αυτο θα το μαθουμε οταν δημοσιευτουν τα οικονομικα απιτελεσματα της Μinoan,ωστοσο,οσο και να ειναι μικρη σημασια εχει καθως δε νομιζω οτι θα ξαναδουλεψει ποτε υπο τη διαχειριση της πλοιοκτητριας του.

Posted

Το τίμημα της ναύλωσης φαντάζομαι ότι θα είναι χαμηλό.Αλλιως το ταχύπλοο με τα μεγάλα λειτουργικά έξοδα είναι δύσκολο να είναι κερδοφόρο.

Πιστεύω πως κάτω από το τραπέζι ενδεχομένως να υπάρχει και κάποια άλλη συμφωνία.

Θα δείξει.. 

Posted

Να το θέσουν εκτός παιχνιδιού ή να το πάρουν κι αυτό; Κάτω από το τραπέζι βρίσκεται κι αυτό.

Posted

Και για τους fan της ταχύτητας, πιστεύω θα το δούμε πάλι κοντά στα παλιά νούμερα που χτύπαγε. Σίγουρα είναι μια ποιοτική αναβάθμιση για τον στόλο της Seajets. Περισσότερο τους είχε φορτωθεί μέσα στο πακέτο , παρά το ήθελαν. 

Posted

Θεωρώ πως όταν έγινε η συμφωνία για την απορρόφηση της Hellenic σκοπός ήταν να αποδυναμωθεί η εταιρία από 2 δυνατα χαρτια της και αυτό ήταν το Highspped 7 στα ταχύπλοα και το XII από τα συμβατικα. Σίγουρα για την Μινοαν τότε αποτελούσε δέλεαρ η κερδοφόρα γραμμή του Ηρακλείου, αλλά μετά ακολούθησε η πανδημία, η εισχώρηση του Ηλιόπουλου όλο και περισσότερο στις γραμμές της Κρήτης για Κυκλάδες, όποτε πιστεύω και εγώ πως από ένα σημειο και μετά το δρομολογούσαν γιατί απλά το είχαν. Οικονομικα πάντως για την εταιρία του είναι συμφέρουσα η ναύλωση καθώς αποτελεί σταθερό έσοδο επι 12μηνης βάσεως, εν αντιθέσει με την εποχική δρομολόγηση. Μακάρι να το δούμε με τις παλιές του ταχύτητες, και γιατί οχι ακόμη και στα Χανιά.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...