Nikos_Chania Posted May 3, 2018 Posted May 3, 2018 Καλά όσα λέτε, αλλά πάντα πριν τα εκτός ημερησίας διατάξεως ανακοινώνονταν τα θέματα. Κάτι που δεν έχει γίνει
Petros P Posted May 3, 2018 Posted May 3, 2018 Στα καθεαυτά φημολογείται καμία ημερομηνία η πάλι θα έχουμε τιποτα απεργίες? 😛
Panagia Ekatontapiliani Posted May 4, 2018 Posted May 4, 2018 Τη Τρίτη 8 Μαΐου θα έχουμε το πρώτο ΣΑΣ για το 2018. Τα θέματα του εδώ!!
Nick the Greek Posted May 4, 2018 Posted May 4, 2018 Τους βλέπω να κόβουνε και την πίτα του ΣΑΣ, Παναγία μου
hayabusagr Posted May 4, 2018 Posted May 4, 2018 (edited) Αν ξεχωρίζει κάτι είναι το αίτημα για το Mykonos Palace να μπει Πειραιά-Σύρος-Μύκονος-Νάξος (θέμα 76) νομιζω ! Επισης ειμαι περιέργος για 2 πράγματα 1. Αν θα δοθεί τελικά η έγκριση στα μικρά της GSF 2. Πότε στο καλό θα προλάβουν να σςυζητήσουν 138 θέματα ! ΥΓ: Κάτι ανακλήσεις που διάβασα δεν τις σχολιάζω καν 😛 Edited May 4, 2018 by proud_ionian
Petros P Posted May 4, 2018 Posted May 4, 2018 Γιατι το Νεφελη Εξπρες που ακομα ειναι στη Βενεζουελα?
hayabusagr Posted May 4, 2018 Posted May 4, 2018 (edited) Αυτό μάλλον το προσπέρασα κατά λάθος και δεν το διάβασα 😛 Edited May 4, 2018 by proud_ionian
Nick the Greek Posted May 4, 2018 Posted May 4, 2018 Όπως έχουμε ξαναπεί, η όλη διαδικασία και σχετική νομοθεσία είναι εντελώς της πλάκας. Προωθεί το νταλαβέρι, κι όχι τη λύση των προβλημάτων. Υπό αυτό το πρίσμα πρέπει να βλέπουμε αυτό το θέμα. Όσο για το Μύκονος Παλλάς, θα μπορούσε να πάρει την άδεια και να την εκτελέσει όσο θα εκτελέσει δρομολόγια και το HSC Cat/Sea Speed Jet. Ή να αντικατασταθεί από το Highspeed 7 αν το επιτρέπει η νομοθεσία.
hayabusagr Posted May 4, 2018 Posted May 4, 2018 Κάτι που μου κίνησε την περιέργεια είναι οτι πολλά θέματα αφορούν αλλαγές που έχουν ήδη γίνει. Πχ παρατάσεις ακινησίας, τροποποιήσεις δρομολογίων κλπ. Με αυτά τι γινεται ; Κάνει η κάθε εταιρεία όποια αλλαγή θέλει και έπειτα εγκρίνονται τυπικά με αναδρομική ισχύ ή ισχύει κάποιο άλλο πλαίσιο ;
proud_ionian Posted May 4, 2018 Posted May 4, 2018 ειναι παγια πρακτικη απο παλια. αλλαγες ρουτινας (μικροτροποιησεις, ακινησιες κλπ) και γενικως θεματα που δεν κανουν τζιζ, υπογραφονται απο το υπουργειο και η γνωμοδοτηση ερχεται εκ των υστερων
Petros P Posted May 4, 2018 Posted May 4, 2018 34 minutes ago, Nick the Greek said: Όσο για το Μύκονος Παλλάς, θα μπορούσε να πάρει την άδεια και να την εκτελέσει όσο θα εκτελέσει δρομολόγια και το HSC Cat/Sea Speed Jet. Ή να αντικατασταθεί από το Highspeed 7 αν το επιτρέπει η νομοθεσία. Για τα εγκεκριμενα απο ΣΑΣ δρομολογια (οχι ετησιες δρομολογησεις) που δεν εκτελούνται ,υπάρχουν κυρώσεις? Η απλά στο επομενο ΣΑΣ πετάς μια ανάκληση?
Nick the Greek Posted May 7, 2018 Posted May 7, 2018 On 5/4/2018 at 3:01 PM, hayabusagr said: Αν ξεχωρίζει κάτι είναι το αίτημα για το Mykonos Palace να μπει Πειραιά-Σύρος-Μύκονος-Νάξος (θέμα 76) νομιζω ! On 2/11/2018 at 11:33 AM, Nikos_Chania said: Μελετάω εδώ και αρκετές ώρες την νομοθεσία, μαζί με τα όσα άρθρα έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν. α) για την δρομολογιακή περίοδο 1 Νοε έως 31 Οκτ (είναι κοινή για όλους τους τύπους πλοίων δηλαδή) με υποχρέωση 4μηνης δρομολόγησης, εκ των οποίων Ιουνιος, Ιούλιος και Αύγουστος must be included γ) για την περίοδο 01νοε2018 εως 31οκτ2019 ισχύει η 31η Ιανουαρίου 2018 ως καταληκτική ως αναφέραμε και τις προηγούμενες μέρες Επειδή δεν είμαι του κυβερνητικού ρεπορτάζ, με βάση τα παραπάνω χρονικά περιθώρια, δεν θα έπρεπε να μη συζητηθεί καν επί της ουσίας η αίτηση για το Μύκονος Palace? Δεν εμπίπτει στην ίδια κατηγορία με τα ταχύπλοα της Golden Star υπό την έννοια ότι το πλοίο δεν αποκτήθηκε πρόσφατα. Εκτός και αν η αίτηση γίνεται με βάση τη θετική γνωμοδότηση της Επιτροπής Ανταγωνισμού ως κάτωθι: Quote Εάν Τρίτος-Ανταγωνιστής δηλώσει την πρόθεσή του να εισέλθει στη Σύνδεση Αττική - Πάρο - Νάξο - Θήρα/ Θήρα - Νάξο - Πάρο - Αττική, με προσεγγίσεις στην Ίο, με συμβατικό πλοίο με αναχώρηση πρωινές ώρες από την Αττική, κατ’ αντιστοιχία του πρωινού δρομολογίου από Πειραιά (κατά τη μετάβαση και επιστροφή) που εκτελείται επί του παρόντος από συμβατικό πλοίο της ATTICA (το συμβατικό πλοίο της ATTICA BLUE STAR DELOS, το οποίο αναχωρεί από τον Πειραιά κάθε μέρα στις 07:25 πμ), να μεταθέσει, από την Ημερομηνία Δραστηριοποίησης στη συγκεκριμένη Σύνδεση Τρίτου-Ανταγωνιστή, την ώρα αναχώρησης του δρομολογίου κατά τριανταπέντε (35΄) λεπτά τουλάχιστον. Πλήν όμως, ακόμα και σε αυτή την περίπτωση, η αποφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού α) δεν δεσμεύει το ΥΕΝ/ΣΑΣ και β) Ακόμα και το α) να συνέβαινε, δεν υπάρχει πουθενά κάποιο σημείο της απόφασης που να λέει πως η το αίτημα και η συζήτησή του στο ΣΑΣ πρέπει να γίνουν κατ' εξαίρεση των ισχυόντων από το Νόμο που παραθέτει παραπάνω ο @Nikos_Chania, όσον αφορά τους χρονικούς περιορισμούς. Έχω ξεχάσει κάτι?
proud_ionian Posted May 7, 2018 Posted May 7, 2018 εχεις ξεχασει οτι ολα αυτα ειναι γνωμοδοτικα και οτι ο υπουργος μπορει να δωσει δρομολογια ακομη και παρακαμπτοντας το ΣΑΣ, οταν υπαρχει καποια επειγουσα αναγκη ή λογος ευρυτερου συμφεροντος, πχ διευρυνση και εμπεδωση του ανταγωνισμου τα εχεις πει παλιοτερα αλλωστε
Nikos_Chania Posted May 7, 2018 Posted May 7, 2018 Ας τα κάνουμε λίγο πιο λιανά (και ανακεφαλαιωτικά - η επαναληψη είναι μήτηρ μαθήσεως) για το ΣΑΣ και το θέμα του Μύκονος Παλας. α) το ότι η επιτροπή ανταγωνισμού ενέκρινε κάποιες μεταβολές με προυπόθεση ένα νέο "παιχνίδι" στο Αιγαίο, δεν αναιρεί την διαδικασία έγκρισης και δρομολόγησης πλοίων. Η επιτροπή δεν είπε οτι πρέπει να γίνουν οι αλλαγές αυτές φέτος, αλλά οτι οι προυποθέσεις αυτές είναι τριετούς υποχρέωσης από την κοινοποίηση του διατακτικού της επιτροπής. β) Για να δρομολογηθεί το Μύκονος Παλας πρέπει να ακολουθηθεί η ισχύουσα νομοθεσία των τακτικών δρομολογήσεων για επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία και όχι για ταχύπλοα άρα δεν υφίσταται αυτό που παρέθεσες @Nick the Greek περί 4μηνης υποχρεωτικής δρομολόγησης το οποίο έχει εφαρμογή μόνο στα ταχύπλοα. γ) το ΣΑΣ έχει γνωμοδοτικό χαρακτήρα, δηλαδή ακόμα και ομόφωνα αρνητικό να είναι στη δρομολόγηση του Μύκονος Παλάς, ο Κουρουμπλής την ίδια μέρα μπορεί να υπογράψει σύννομα έγκριση δρομολογίων. Το ΣΑΣ έχει υποχρέωση λοιπόν να εξετάσει το αίτημα (εν προκειμένω το μόνο που μπορεί να εξετάσει είναι αν το αίτημα πρόκειται να καλύψει συγκοινωνιακές ανάγκες) και αν δεν προκύψει οτι υπάρχουν ανάγκες θα το απορρίψει. (εκτός αν δημιουργηθούν συνθήκες αναγκών με την HSW να αποχωρεί "οικειοθελώς" από τα δρομολόγια - κάτι που γίνεται σιγά σιγά) δ) το Μύκονος Παλάς έρχεται να καλύψει κατ' αρχην το "κενό" των δρομολογίων του Νήσος Μύκονος και όχι του Blue Star Delos (βλέπε παράρτημα απόφασης) Quote Εάν Τρίτος- Ανταγωνιστής δηλώσει την πρόθεσή του να εισέλθει στη Σύνδεση Αττική - Σύρος / Σύρος - Αττική με συμβατικό πλοίο την καλοκαιρινή περίοδο, με τουλάχιστον έξι (6) πρωινές αναχωρήσεις ανά εβδομάδα από Αττική, να σταματήσει, από την Ημερομηνία Δραστηριοποίησης Τρίτου-Ανταγωνιστή στη Σύνδεση να προσεγγίζει το λιμάνι της Σύρου με το συμβατικό πλοίο που προσεγγίζει τη Σύρο από Αττική στο πλαίσιο του δρομολογίου Αττική - Σύρος - Μύκονος - Ικαρία - Σάμος με αναχώρηση πρωινές ώρες (επί του παρόντος, το συμβατικό πλοίο της HSW NISSOS MYKONOS το οποίο αναχωρεί από τον Πειραιά στις 07:35 κάθε πρωί πλην Τετάρτης1 ). Το πλοίο που εκάστοτε πραγματοποιεί το δρομολόγιο αυτό θα μπορεί να συνεχίσει να εκτελεί το δρομολόγιο του, χωρίς όμως να πραγματοποιεί διέλευση από και προς το λιμάνι της Σύρου.
gpap2006 Posted May 8, 2018 Posted May 8, 2018 Πρώτες πληροφορίες από το σημερινό ΣΑΣ με HSW και Παναγιωτάκη να αντιδρούν στην εποχιακή έλευση του Mykonos Palace.
margaritis24 Posted May 8, 2018 Posted May 8, 2018 Η fast ferries λογικο ειναι να αντιδρασει για τις μινωικες αλλα η hsw με πιο σκεπτικο βαζει βετο αφου ειναι μεσα στο deal της αττικα με τον ιταλο? Κ στο ΣΑΣ δεν υπαρχει ενας ανθρωπος να του πει να πει στη seajet που αντιδραει για τον ανταγωνισμο πως εκεεινη δηλωνει πλοια κ καπαρωνει γραμμες χωρις εντελει να τις εκτελει κ να τις ανακαλει η να βαζει πλοια που δεν μπορουν να ταξιδεψουν!
Petros P Posted May 8, 2018 Posted May 8, 2018 Για τα μάτια του κόσμου είναι η αντίδραση της HSW.. Έχουμε κάποια πλέον εξέλιξη ??
Orestis Posted May 8, 2018 Posted May 8, 2018 Εγκρίθηκαν τα δρομολογια της Golden Star (με κάποιες αλλαγές στις ώρες αναχώρησης), απορρίφθηκε το αίτημα της Minoan. Νομίζω πως ήταν αναμενόμενα και τα δύο.
Nick the Greek Posted May 8, 2018 Posted May 8, 2018 Αυτό που έχει ενδιαφέρον επίσης να μάθουμε, είναι με ποιά δικαιολογία απορρίφθηκε το αίτημα της Minoan.
Nikos_Chania Posted May 8, 2018 Posted May 8, 2018 23 hours ago, Nikos_Chania said: γ) το ΣΑΣ έχει γνωμοδοτικό χαρακτήρα, δηλαδή ακόμα και ομόφωνα αρνητικό να είναι στη δρομολόγηση του Μύκονος Παλάς, ο Κουρουμπλής την ίδια μέρα μπορεί να υπογράψει σύννομα έγκριση δρομολογίων. Το ΣΑΣ έχει υποχρέωση λοιπόν να εξετάσει το αίτημα (εν προκειμένω το μόνο που μπορεί να εξετάσει είναι αν το αίτημα πρόκειται να καλύψει συγκοινωνιακές ανάγκες) και αν δεν προκύψει οτι υπάρχουν ανάγκες θα το απορρίψει. (εκτός αν δημιουργηθούν συνθήκες αναγκών με την HSW να αποχωρεί "οικειοθελώς" από τα δρομολόγια - κάτι που γίνεται σιγά σιγά) 19 minutes ago, Nick the Greek said: Αυτό που έχει ενδιαφέρον επίσης να μάθουμε, είναι με ποιά δικαιολογία απορρίφθηκε το αίτημα της Minoan. Νομίζω πως οι ανάγκες είναι η αιτία. Δεν μπορούσε να το εξετάσει με άλλο αιτιολογικό..
nikosa Posted May 8, 2018 Posted May 8, 2018 (edited) Και θεωρώ πρόκληση την διάρκεια των δρομολογίων .Εάν η δρομολόγηση ήταν ετήσια θα είχε κάποια τύχη Edited May 8, 2018 by proud_ionian
Nikos_Chania Posted May 8, 2018 Posted May 8, 2018 Δεν είναι πρόκληση. Όταν καλύπτεις αυξημένες ανάγκες (καραμέλα πχια) δεν υπάρχουν απαραίτητα όλο το έτος!
Panagia Ekatontapiliani Posted May 8, 2018 Posted May 8, 2018 Επιπλέον άκουσα ότι ήταν και ελλιπής ο φάκελος της με τα δικαιολογητικά.
nikosa Posted May 8, 2018 Posted May 8, 2018 Καλά και τρεις μήνες μόνο το καλοκαίρι δρομολόγηση απίθανο να γινόταν δεκτό....Δεν είναι μια γραμμή χωρίς πλοίο...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now