.voyager Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 To σχόλιο "Our schedule will be soon upgraded to 6 sailings per week" (αντί τεσσάρων) στο site της adriatc lines πως θα μπορούσε να ερμηνευθεί;...
enas chiotis Posted March 31, 2010 Posted March 31, 2010 ...Είναι ενδεικτικό ότι αμέσως μετά οι ναυτεργάτες συγκεντρώθηκαν στα γραφεία της ΠΝΟ, επιβάλλοντας να είναι παρόντες στη συνάντηση που είχε η διοίκηση της ΠΝΟ με εκπροσώπους της εταιρείας «VSHIPS», στην οποία ανήκουν τα φορτηγά πλοία «ROPAX I» και «ROPAX ΙΙ». Πρόκειται για πλοία δρομολογημένα στη γραμμή Ελλάδα - Ιταλία και που στις οργανικές συνθέσεις τους δεν υπάρχει ούτε ένας Ελληνας ναυτεργάτης, δηλαδή ναυτεργάτης με συγκροτημένα δικαιώματα. Αποτελούν, στην ουσία, «πιλότο» για την ανατροπή των οργανικών συνθέσεων συνολικά στα πλοία της γραμμής. rizospastis.gr
Cruise Europa Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Να πούμε ότι αθόρυβα προχωρά σε έρευνα η εταιρεία, για αγορά ή και ναύλωση τρίτου πλοίου για τις γραμμές της Αδριατικής!! Μια εταιρεία που θα μας απασχολήσει περισσότερο στο μέλλον
Neptune Posted April 13, 2010 Author Posted April 13, 2010 Προς το παρον μας απασχολει για αλλα θεματακια Μέχρι αυτήν την ώρα βρίσκονται οι συνδικαλιστές της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας στο πλοίο Ro Pax 1, που είναι αγκυροβολημένο στο λιμάνι της Κορίνθου. Οι ναυτικοί παραμένουν αμετακίνητοι στις θέσεις τους από τις 14:00 χθες το μεσημέρι, ζητώντας την πρόσληψη Ελλήνων άνεργων ναυτικών. Να σημειωθεί ότι το Ro Pax 1 έχει 29 Ρουμάνους, μέλη πληρώματος. Το πλοίο, βάσει του προγραμματισμένου του δρομολογίου, θα απέπλεε στις 18:00 χθες το απόγευμα για το Μπάρι της Ιταλίας. Τελικά παρεμποδίστηκε ο απόπλους τους. Η πλοιοκτήτρια εταιρεία δέχτηκε να ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις με τα μέλη της ΠΝΟ, οι οποίες και συνεχίζονται μέχρι τώρα. zougla.gr
Panagia Ekatontapiliani Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 Σύμφωνα με πληροφορίες του Marinews.gr στα 29 μέλη πληρώματος που είναι όλοι Ρουμάνοι θα προστεθούν άλλοι 26 με στόχο της ΠΝΟ να είναι όλοι Έλληνες. Απέπλευσε χθες το πρωϊ το Ro-Ro "Ropax 1" στο οποίο Έλληνες ναυτεργάτες είχαν διακόψει τη φόρτωση φορτηγών διαμαρτυρόμενοι γιατί δεν είναι ναυτολογημένος ούτε ένας Έλληνας ναυτικός.Οι ναυτεργάτες αποχώρησαν σήμερα στις 04.00 το πρωϊ. Βέβαια η πλοιοκτήτρια εταιρεία ακολουθεί τη νομοθεσία αφού το πλοίο έχει κοινοτική σημαία, Ηνωμένου Βασιλείου και 29 Ρουμάνους ναυτικούς που είναι κοινοτικοί. H πλοιοκτήτρια εταιρεία έστειλε επιστολή στον γ.γ. της ΠΝΟ, Ιωάννη Χαλά με την οποία τον ενημερώνει ότι ο πλοιοκτήτης θα έρθει στην Ελλάδα στις 21 Απριλίου προκειμένου να δοθεί λύση στον αριθμό των ναυτικών που θα προσληφθούν.
Orestis Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 Να προστεθούν είναι αδύνατο, αν γίνει κάτι, προφανώς θα αντικατασταθούν κάποιοι αλλοδαποί με έλληνες.
Cruise Europa Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 (edited) Πολύ σωστά! Αναμονή λοιπόν των εξελίξεων και το βασικότερο ποιες θα είναι αυτές....!! Edited April 15, 2010 by proud_ionian quote
gtogias Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 Τελικά ποια είναι η πατριώτισσα εφοπλιστίνα στην οποία ανήκουν τα πλοία (ή η διαχείριση αυτών)? Σε άλλες περιπτώσεις ο εφοπλιστής αναφέρεται, σε αυτή εδώ όχι.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 Είχαμε γράψει παλιότερα Η Trans Ferry είναι ένας πανευρωπαϊκός πάροχος ναυτιλιακών υπηρεσιών και υπηρεσιών πληρωμών, καθώς και λύσεων στον τομέα της διαχείρισης της φυσικής ροής των εμπορευμάτων (logistics). Η Ocean Finance είναι μια ελληνική εταιρεία επενδύσεων και ανάπτυξης έργων. Οι κκ Maro Varvates και Marco Alberti θα είναι από κοινού Πρόεδροι των Adriatic Lines. Η Μαρω Βαρβατε είναι η κόρη του προέδρου Εφοπλιστών Μεσογειακών Φορτηγών
gtogias Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 Ευχαριστώ για την απάντηση, μάλλον τεμπέλιασα λιγάκι να ψάξω προς τα πίσω. Ευχαριστώ και πάλι.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 Ελλειψη του Ropax 2, το Ropax 1 σημείωσε ρεκόρ διακίνησης φορτηγων το Σάββατο 24 Απρίλιου αναχωρώντας από τη Ραβέννα
Cruise Europa Posted May 24, 2010 Posted May 24, 2010 Εάν ευδοκιμήσουν οι συζητήσεις που έχουν τα "μεγάλα κεφάλια" και καταλήξουν σε συμφωνία, λίαν συντόμως θα δούμε βαπόρι-πραγματικά έκπληξη-στο στόλο της εταιρείας, ώς ROPAX 3....!!!
.voyager Posted May 24, 2010 Posted May 24, 2010 Ε, δώσε μας κανένα στοιχείο... Ή ακόμη καλύτερα, πες μας για ποιο "ακούγεται" κατευθείαν!...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Και από σήμερα ξανά στα δρομολόγιά του, όπου θα υπάρξουν και κάποιες τροποποιήσεις στους λιμένες αφίξεως-αναχωρήσεως!!! Περισσότερα στο site της Adriatic Lines!! Νέα στρατηγική, λόγω της πιθανής άφιξης του 3 που έχω πεί....!!! Όπου από το site της Adriatic Lines ενημερωνόμαστε ότι θα υπάρχουν τακτικές προσεγγίσεις πλέον και στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας.
poseidon Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 Ήδη την Κυριακή το πρωί, έβγαινε απο τον δίαυλο της Ηγουμενίτσας το ROPAX 1
gtogias Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 Εδώ και κάμποση ώρα τηλεοπτικό κανάλι που εδρεύει στο Φάληρο αναφέρει ότι από το πρωί υπάρχει πρόβλημα με κατάληψη του καταπέλτη του Ropax στο λιμάνι της Κορίνθου από μέλη συνδικαλιστικής οργάνωσης που πρόσκειται στην αριστερά με αίτημα την πρόσληψη 55 Ελλήνων ναυτικών. Μίλησε και ο δικηγόρος της εταιρείας ο οποίος μιλά για μηνύσεις κλπ κλπ κλπ ....
.voyager Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 Γι' αυτό και δεν πραγματοποιήθηκε και ο προγραμματισμένος απόπλους; Ακόμη Κόρινθο βρίσκεται.
Nick the Greek Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 Μάλιστα σύμφωνα με το Σκαι η εταιρεία του αργά απόψε κέρδισε και ασφαλιστικά μέτρα εναντίον της κινητοποίησης της ΠΝΟ, σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ όμως η ΠΝΟ δεν σκοπεύει να εμπλακεί σε δικαστικούς αγώνες, παρά μόνο σε συνδικαλιστικούς. Κι επειδή νόμος είναι το δίκιο του εργάτη, κι όχι οι νόμοι του Κράτους, η ΠΝΟ δεν υποχωρεί αν δε δικαιωθεί.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 9, 2010 Posted June 9, 2010 Χθες ο κύριος (νομίζω με την ιδιότητα του δικηγόρου) που εμφανιζόταν ως εκπρόσωπος της εταιρείας στο δελτίο του ΣΚΑΙ, ανέφερε ότι η εταιρεία είναι κοντά στην απόκτηση δυο πλοίων για τη δρομολόγηση τους στην Ελλάδα. Να πούμε ότι αθόρυβα προχωρά σε έρευνα η εταιρεία, για αγορά ή και ναύλωση τρίτου πλοίου για τις γραμμές της Αδριατικής!!Μια εταιρεία που θα μας απασχολήσει περισσότερο στο μέλλον
polmyt Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 Μετα το ROPAX 1 και το ROPAX2 εδεσε στη Κορινθο Στο λιμάνι της Κορίνθου «έδεσε» στις 9:15 το «Ropax 2», το δεύτερο φορτηγό πλοίο της Adriatic Lines.Περίπου 70 ναυτεργάτες, μέλη της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, έχουν συγκεντρωθεί στο λιμάνι προκειμένου να εμποδίσουν τον απόπλου του φορτηγού-πλοίου που είναι προγραμματισμένος για τις 18:00. Ζητούν με αυτό τον τρόπο την πρόσληψη Ελλήνων ναυτεργατών και διαμαρτύρονται για το καθεστώς εργασίας των Ρουμάνων που απασχολούνται ήδη ως πλήρωμα. Από την Τρίτη, παραμένει αποκλεισμένο στο λιμάνι της Κορίνθου το «Ropax», της ίδιας εταιρείας. Απο τη zougla
Cruise Europa Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 Επειδή υπάρχουν και θα υπάρξουν εξελίξεις,τις προσεχείς ώρες και ημέρες, θα τα πούμε λίαν συντόμως πώς θα έχουν τα πράγματα, γιατί όπως καταλαβαίνεται ζητούν 50 άτομα η ένωση σε πλοίο που έχει κοινοτική σημαία!!!
gtogias Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 Αν οι συνδικαλιστές και οι υποστηρικτές αυτών νομιμοποιούνται να παραβιάζουν τον όποιο νόμο, καλό ή κακό, με το δικαίωμα να μην έχουν επιπτώσεις, το ίδιο αυτό δικαίωμα έχει και όποιος θίγεται από τις ενέργειες αυτές, να αντιδράσει κατά το δοκούν, αφού η συντεταγμένη πολιτεία απλώς παρατηρεί? Και να ναι τι γίνεται?
proud_ionian Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 τα εχουμε πει και εδω. τετοιες ενεργειες μονο ζημια κανουν, αλλα το προβλημα δεν ειναι το ΠΑΜΕ και οι συνδικαλιστες, αλλα ο κρατικος μηχανισμος (δηλαδη η εκαστοτε κυβερνηση) που παρακολουθει λες και δεν τον αφορα.
.voyager Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 Λίγο μετά την άφιξη και αποκλεισμό και του δεύτερου πλοίου της εταιρίας στην Κόρινθο.
polmyt Posted June 11, 2010 Posted June 11, 2010 Και η καταληψη συνεχιζεται.Εγω παντως αναρρωτιεμαι αν η εταιρεια μπορει να καταφυγει στη δικαιοσυνη και να ζητησει τα διαφυγοντα κερδη. Αποκλεισμένα παραμένουν, για τέταρτη ημέρα, τα πλοία Ropax 1 και 2, στο λιμάνι της Κορίνθου.Κατά τη διάρκεια της νύχτας ολιγομελείς ομάδες της ΠΝΟ περιφρουρούσαν τα δύο πλοία της εταιρείας «Adriatic Lines». Οι ναυτεργάτες εμποδίζουν τον απόπλου των πλοίων, διαμαρτυρόμενοι για άθλιες συνθήκες εργασίας στο «Ropax 2», ενώ ζητούν την πρόσληψη Ελλήνων ναυτεργατών. Ωστόσο, η κατάληψη και του δεύτερου πλοίου της εταιρείας, προκάλεσε την παρέμβαση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Ιωάννη Τέντε. Ο εισαγγελέας έδωσε γραπτή εντολή στην εισαγγελία Κορίνθου να παραγγείλει στις αστυνομικές και λιμενικές αρχές να πράξουν ό,τι απαιτείται, προκειμένου να εφαρμοστεί ο νόμος και η δικαστική απόφαση που επιβάλει τον απόπλου του πλοίου. Εν τω μεταξύ σήμερα, αναμένεται να πραγματοποιηθεί η κρίσιμη συνάντηση ανάμεσα στους εκπροσώπους της ΠΝΟ και της πλοιοκτήτριας εταιρείας Adriatic Lines, προκειμένου να βρεθεί η «χρυσή τομή». Απο τη zougla
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now