Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Στο λιμανι του Ηρακλειου βρισκεται μια μικρη και παλια παντοφλιτσα με το ονομα ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ.

post-15-128326983549_thumb.jpg

Edited by polmyt
Posted
Στο λιμανι του Ηρακλειου βρισκεται μια μικρη και παλια παντοφλιτσα με το ονομα ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ

Με το ιδιο ονομα εκτελουσε παλιοτερα δρομολογια στη γραμμη Αρκιτσα - Αιδηψος,με τη διαφορα οτι τοτε ηταν ασπρο βαμμενο.

  • 2 years later...
Posted

Ο ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ εξακολουθει να βρισκεται δεμενος στο Ηρακλειο.Εξωτερικα ειχει τα μαυρα του τα χαλια.

Ακριβως διπλα απο εκει που ειναι δεμενος πεφτουν τα roro και πραγματικα μου κανει εντυπωση που δεν το μετακινουν σε μια θεση που να ενοχλει λιγοτερο.Το λιμανι στο Ηρακλειο εχει αρκετο χωρο

  • 1 year later...
  • 7 months later...
Posted

Ενα χρονο μετα και ο ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ ειναι ακομα στο Ηρακλειο σε λιγο χειροτερη κατασταση σε σχεση με περυσι

Λογικα καποια στιγμη θα μας χαιρετισει κι αυτος αλλα μεχρι τοτε ας τον απολαυσουμε

gallery_1819_660_933434.jpg

Και μια κοντινη στον καθρεφτη

gallery_1819_660_852641.jpg

  • 1 month later...
Posted

Αν κρίνουμε από τον (πρώτο) αριθμό νηολογίου του, Ν.Π. 2766, μπορούμε με σχετική σιγουριά να προσδιορίσουμε ως έτος κατασκευής του το 1965.

Ο σημερινός αριθμός νηολογίου του πλοίου είναι Ν.Π. 8423.

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...
Posted

Παυσανίας (Ν.Π 2766 - 8423)

(1967)

Αν κρίνουμε από τον (πρώτο) αριθμό νηολογίου του, Ν.Π. 2766, μπορούμε με σχετική σιγουριά να προσδιορίσουμε ως έτος κατασκευής του το 1965.

Όπως έχουμε δει και σε άλλες περιπτώσεις, ο πρώτος αριθμός νηολογίου ενός πλοίου μπορεί βεβαίως να προσδιορίζει το έτος κατασκευής του, αλλά και να μην έχει σχέση με αυτό, μιας και χορηγείται με την έναρξη ναυπήγησης του πλοίου ή και πιό πριν.

Μία τέτοια περίπτωση αποτελεί και το ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ, του οποίου ως έτος κατασκευής αναφέρεται επίσημα το 1967.

  • 4 months later...
  • 7 months later...
Posted (edited)
On 4/10/2013 at 7:05 PM, georgios express said:

Στο ονομαστό πλέον καρνάγιο (δια τους έχοντες φαντασίαν "ναυπηγείο"), τα δυό βαποράκια του Μηνιώτη και ένα απίθανης μετασκευαστικής έμπνευσης F/B.

post-1907-0-47032400-1365613508_thumb.jp

 

Το οποιο δεν ειναι αλλο απο την γνωστη μας παντοφλα PAVSANIS

Edited by Nick the Greek
Quote
  • 1 month later...
Posted

Αλλαγες εχουμε στην παντοφλα.Συγκεκριμενα εχει αφαιρεθει ενα μεγαλο μερος της υπερκατασκευης και εχει απομεινει μονο το γκαραζ και η γεφυρα.Δεν ξερω αν ειναι προσπαθεια διαλυσης του πλοιου ή αν υπαρχει σκεψη να χρησιμοποιηθει με αλλο ρολο(πχ φορτηγιδα)

Στην παρακατω φωτογραφια μεσα στον κοκκινο κυκλο ειναι το κομματι που εχει αφαιρεθει.

 

post-1819-0-99338800-1368370010_thumb.jp

  • 2 months later...
Posted

Εχουν διαλυσει και το σαλονι που υπηρχε πρυμα μετα το γκαραζ,ενω λειπουν και τα ρελια που υπηρχαν στην πλωρη.Πιο πολυ σε κατασταση διαλυσης μοιαζει παρα οτι θα χρησιμοποιηθει για οτιδηποτε

  • 6 months later...
  • 8 months later...
Posted

Δεν πρόκαμε να απομακρυνθεί, σύμφωνα με τη zougla εβούλιαξε σήμερα στη γνωστή του θέση.

 

 Στο βυθό του λιμένα του Ηρακλείου βρέθηκε το απόγευμα της Παρασκευής ένα πλοίο που είχε κατασχεθεί και δεν είχε απομακρυνθεί. Πρόκειται για το σκάφος "Παυσανίας", το οποίο βρισκόταν στον προβλήτα 3-4.

Ήδη λιμενικοί έχουν ρίξει φράγματα για να προλάβουν τη ρύπανση. Το σκάφος έχει κατασχεθεί εδώ και χρόνια.

zougla.gr

 

 

 

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
Posted

Η παντόφλα Παυσανίας πλέον ανήκει οριστικά στο παρελθόν από τις 26 Νοεμβρίου 2016 μιας και ολοκληρώθηκε ο κύκλος εργασιών κοπής του και απομάκρυνσης του. Βγήκε πρώτα η μπουκαπόρτα, μετά το μηχανοστάσιο και τέλος η πλώρη. Συνολικά 300 τόνοι βάρος.

  • 6 years later...
Posted

Το καραβάκι είχε κατασκευαστεί στο ναυπηγείο Μπεκρή - Ελευθερόπουλου στο Πέραμα (μετέπειτα Καραγεώργη και σημερινό Σπανόπουλου), την ίδια εποχή με τα ιταλιάνικα αδελφάκια του, ΑΓΙΟΣ ΣΩΣΤΗΣ (Regium, Pasqualina Catania, Green Salina) και ΕΝΩΣΙΣ (Settebello). Με δεδομένο ότι οι Ιταλοί είχαν παραγγείλει στο ίδιο ναυπηγείο ακόμα ένα ίδιο τύπου πλοίο, το ΕΝΩΣΙΣ ΙΙ, το οποίο ποτέ δεν παρέλαβαν (για άγνωστους λόγους), δεν είναι καθόλου απίθανο αυτό να ολοκληρώθηκε τελικά ως ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ.

Να προσθέσω πως ο πρώτος του πλοιοκτήτης, είχε το ομώνυμο γνωστό γραφείο ταξιδίων, Παυσανίας, που κάποιοι παλιοί ίσως να θυμούνται.

Τέλος μία φωτογραφία του από το ναυπηγείο Σάββα στην Ελευσίνα, τον Φεβρουάριο του 2003 (από το αρχείο Κ. & Δ. Σάββα).

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...